آزمایش خون در منزل
آزمایش خون در منزل
خانه
خدمات
آزمایش خون در منزل

آزمایش خون در منزل

ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه‌ی خدمات آزمایشگاهی، تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قابل انجام است.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی

فرآیند ثبت درخواست

registeration-step-1 circle-icon
1
ابتدا درخواست خود را از طریق فرم یا تماس تلفنی ثبت می‌کنید.
registeration-step-2 circle-icon
2
کارشناسان هومکا با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی، درخواست شما نهایی می‌شود.
registeration-step-3 circle-icon
3
نیروی متخصص به محل شما اعزام شده و نمونه‌گیری را انجام می‌دهد.
registeration-step-4 circle-icon
4
نتیجه آزمایش مطابق با بازه اعلام شده، در پنل کاربری شما قرار می‌گیرد.
1
registeration-step-1 circle-icon
فرم رو کامل می‌کنی و روی ثبت درخواست کلیک می‌کنی.
2
registeration-step-2 circle-icon
کارشناسان ما باهات تماس میگیرن و درخواست رو نهایی میکنن
3
registeration-step-3 circle-icon
پرستار ما میاد و در منزل یا محل کارت، نمونه‌گیری رو انجام میده.
4
registeration-step-4 circle-icon
بعد از زمان انتخابی خودت، نتیجه آزمایشت رو میتونی به راحتی از طریق صفحه پروفایلت ببینی.
آزمایش خون در محل!
آزمایش خون به عنوان یکی از مهمترین آزمایشات تشخیصی و طبی به‌شمار می‌آید که انجام آن در بسیاری از موارد توصیه می‌شود. برخی از آنها مانند تست بارداری با خون در منزل، آزمایش خون تیروئید و آزمایش کم خونی، رایج و شایع هستند. بهتر است بدانید که شما به راحتی می‌توانید آزمایش خون در منزل را انجام دهید و بسیاری از بیماری‌ها را در منزل تشخیص دهید.

بدون شک، هر فردی در طول زندگی خود، ممکن است چندین بار نیازمند انجام آزمایشات تشخیصی شود. آزمایش خون یکی از مهم‌ترین آزمایشاتی است که جهت درمان و تشخیص بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در آزمایش خون کامل، فاکتورهای زیادی وجود دارد بنابراین می‌توان گفت که این تست یکی از کاربردی‌ترین انواع آزمایش‌ها بشمار می‌رود. اگر زمان کافی یا شرایط رفتن به آزمایشگاه را ندارید، به راحتی می‌توانید تا از خدمات آزمایش در منزل بهره‌مند شوید. اگر قصد دارید تا با آزمایش خون در منزل و تفسیر آنلاین آشنا شوید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

آزمایش خون کامل به چه معناست؟

آزمایش خون پارامترهای زیادی دارد که همه آنها دارای اهمیت هستند. برای مثال می‌توان به تست‌های کبد، آزمایش چربی خون، آزمایش هورمون زنانه، آزمایشات تیروئید، آزمایش پروستات و ... اشاره کرد. همه آنها به نمونه خون نیاز دارند که به راحتی می‌توان آن را در منزل انجام داد. 

وقتی صحبت از آزمایش خون کامل می‌شود، منظور همان آزمایش CBC است. این تست تحت عنوان آزمایش شمارش کامل سلول‌های خونی نیز معرفی می‌شود که در آن به بررسی و عملکرد سلول‌های خونی پرداخته خواهد شد. سلول‌های خونی شامل گلبول‌های قرمز خون، گلبول‌های سفید و پلاکت‌ها می‌شود.

برای ثبت درخواست آزمایش در منزل، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

تفسیر آزمایش خون در منزل چگونه انجام می‌شود؟ 

تفسیر یا خواندن نتیجه آزمایش خون به شما کمک می کند تا اطلاعاتی کلی در این زمینه به دست آورید. برای این منظور لازم است با شاخص‌های آزمایش خون، محدوده نرمال، محدوده خطر و عواملی که بر نتیجه تست تاثیر می‌گذارند، توجه داشته باشید. اگر قصد دارید تا با تفسیر آزمایش خون آشنا شوید، می‌توانید بر روی بنر زیر کلیک کنید!

تفسیر آزمایش

 

خدمات آزمایش خون در منزل شامل چه مواری است؟

مجموعه خدمات آزمایشگاهی هومکا کامل‌ترین پکیج‌ها را به شما ارائه می‌کند، شما هر آزمایشی بخواهید می‌توانید آن را درخواست کنید و در منزلتان انجام دهید:

خدمات آزمایش خون در منزل

 

تست خون کرونا در منزل چگونه انجام می‌شود؟ 

توصیه هومکا به شما، انجام تست کرونا در منزل است. از زمان شیوع این اپیدمی، خدمات تست کرونا در منزل توسط هومکا با تیمی حرفه‌ای ارائه می‌شود. ممکن است قصد سفر داشته باشید و یا علائمی خفیف در خود مشاهده کنید، بنابراین بهترین کار انجام تست کرونا در منزل است.
تست کرونا در منزل به سه صورت انجام می‌گیرد که دو روش مربوط به آنتی بادی به صورت آزمایش خون هستند:

  •  تست آنتی بادی کرونا : تنها سطح آنتی بادی‌های موجود و مرتبط با کرونا را شناسایی می‌کند. این آنتی بادی‌ها شامل IgG و IgM  هستند. با بررسی آنها تشخیص داده می‌شود که بیماری در چه مرحله‌ایی است. برای این تست به نمونه خون نیاز دارید. 
  •  تست PCR کرونا: این آزمایش به عنوان معتبرترین آزمایش برای تشخیص کرونا است. برای انجام آن به نمونه ترشحات حلق یا بینی نیاز دارید. این آزمایش کرونا به ناشتایی نیاز ندارد. 
  • تست آنتی بادی واکسن کرونا: در این آزمایش مشخص می‌شود که واکسن کرونا تا حدی توانسته در بدن ایمنی ایجاد کند. هومکا با ارائه خدمت ایمنی‌زایی واکسن کرونا، این آزمایش را در منزل و محل مورد نظر شما انجام خواهد داد.  
  • هومکا برای تست کرونا در محل پکیج‌های مختلفی را برای شما در نظر گرفته است. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر قصد سفرهای پروازی را دارید، می‌توانید از پکیج تست پی سی آر برای پرواز استفاده نمایید. در مقاله تست کرونا برای پرواز درباره قوانین پروازی در دوران کرونا بیشتر خواهید خواند. 

تست خون در منزل کرونا

 

آیا آزمایش خون در منزل با بیمه های پایه و تکمیلی انجام می‌شود؟ 

برای انجام آزمایشات خون در منزل مانند تست بارداری با خون در منزل، می‌توانید از خدمات بیمه پایه و تکمیلی بهره‌مند شوید. بیمه‌های پایه و تکمیلی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بخشی از هزینه درمان را پرداخت نکنید. هومکا برای ارائه خدمات خود شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید آزمایش خون در منزل را با بیمه‌های پایه و تکمیلی انجام دهید. 

برای این منظور کافی است هنگام ثبت درخواست نوع بیمه خود را نیز ثبت کنید. به این ترتیب در همان لحظه مبلغ مورد نظر از هزینه آزمایش کسر خواهد شد. در این شرایط دیگر نیازی نیست به شرکت بیمه‌ نیز مراجعه کنید. 

آزمایش خون با بیمه پایه و تکمیلی

 

آزمایش خون در منزل با درخواست شما و بدون نسخه پزشک 

تا بحال پیش آمده که تنها خودتان نسبت به سلامت و ایمنی بدنتان مشکوک شده باشید و بخواهید بدون نسخه یک آزمایش چکاپ کامل انجام دهید؟ مثلا ممکن است احساس کنید که علائم کمبود ویتامین دارید و یا اینکه کلسیم بدنتان کاهش یافته ولی تمایلی به مراجعه پزشکی ندارید، در اینصورت هومکا به شما خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌کند. کافیست زمان ثبت درخواست آزمایش، آزمایش مورد نظرتان را انتخاب کنید و ثبت را بزنید.

 

آزمایش خون در منزل با نسخه پزشک 

 

در روش دیگر ممکن است بخواهید دقیقا آزمایش‌های یک نسخه را انجام دهید. در اینصورت تصویر نسخه را برای هومکا بفرستید تا متخصص جهت انجام نمونه‌گیری به محل زندگی شما فرستاده شود. تمام مراحل ثبت درخواست و مشاوره شما نیز بصورت رایگان انجام می‌گیرد.

آزمایش خون با نسخه پزشک

 

نحوه ثبت درخواست خدمات آزمایش خون در منزل

دریافت نوبت و خدمات آزمایشگاهی خود یک دغدغه بزرگ در شهرهای شلوغ و پرجمعیت است. اغلب افراد به دلیل ماندن در صف نوبت طولانی خیلی دیرتر می‌توانند آزمایش مورد نظر خود را انجام دهند و از طرفی ممکن است بیمار شرایط عادی نداشته باشد که برای رزرو نوبت بصورت حضوری مراجعه کند، بنابراین هومکا این‌ کار را برای کاربران خود راحت کرده است.
برای رزرو نوبت و ثبت درخواست خدمات آزمایش خون در منزل یا دیگر تست‌های آزمایشگاهی نیاز نیست از منزلتان خارج شوید، کافیست تلفن را بردارید و با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. 
نحوه ثبت درخواست آزمایش در منزل بصورت زیر است:

  • بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.
  • فرمی برای شما نمایش داده می‌شود. لطفا اطلاعات آن را کامل کنید.
  • پس از بررسی اطلاعات  کارشناسان هومکا با شما تماس گرفته و درخواستتان ثبت نهایی می‌شود.
  • جهت نمونه‌گیری و دریافت خدمات آزمایش شما محل مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.
  •  می‌توانید انتخاب کنید که در منزل آزمایش را انجام می‌دهید یا اینکه در محل کار.
  • زمان دریافت نتیجه آزمایش را نیز می‌توانید انتخاب کنید و پس از انجام آزمایش در زمانی بسیار سریعتر پاسخ را در پروفایل خود، در وب ‌سایت هومکا مشاهده کنید.

نکته:

  • خدمت آزمایش در منزل هومکا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه خواهد شد. 
  • در روزهای تعطیل نیز می‌توانید از خدمات این مجموعه بهره ببرید.
  • هومکا برای ارائه خدمات خود با مراکز معتبر همکاری دارد. 
  • افرادی که به عنوان نمونه گیر به منزل شما مراجعه می‌کنند، همگی آموزش دیده و  متخصص هستند. 
  • نمونه گیر هومکا کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با تجهیزات مناسب به مکان مورد نظر مراجعه می‌کند. 

 

مراحل انجام خدمات آزمایش خون در منزل

  • پس از پر کردن فرم درخواست آزمایش در محل درخواست شما بررسی و تایید می‌شود و متخصص و تکنسین انجام نمونه‌گیری به منزل یا محل کارتان اعزام می‌شود.
  •  لازم است پیش از حضور مامور انجام آزمایش محیط را آماده‌سازی کنید تا فرایند نمونه‌گیری زمان‌بر نشود و پس از نمونه‌گیری، نمونه در شرایط ویژه به آزمایشگاه منتقل می‌شود.
  • طبق درخواست شما درمورد زمان دریافت پاسخ تست می‌توانید جواب آزمایش را در پروفایلتان مشاهده کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

چطور می‌توان به آزمایش خون در منزل هومکا اعتماد کرد؟ 

فردی که برای نمونه‌گیری به منزل یا محل کار شما اعزام می‌شود، متخصص بوده و در  این زمینه آموزش‌های لازم را دیده است. همچنین کلیه افرادی که با هومکا همکاری می‌کنند مراحل سخت گزینشی را طی کرده اند. این متخصصان با شرایط نمونه‌گیری، جمع‌آوری، نگهداری و انتقال نمونه خون به آزمایشگاه کاملا آشنایی داشته و همراه با تجهیزاتی مانند Cool box (به عنوان بخشی برای نگهداری خون) به منزل یا محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

همچنین سامانه هومکا از Cool Tag به عنوان زنجیره سرد برای انتقال نمونه خون استفاده می‌کند تا بر همین اساس، دمای نمونه خون از زمانی که از کاربر گرفته می‌شود تا زمانی که به آزمایشگاه برسد مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در محدوده دمایی مطلوب باشد.

آزمایش خون در منزل

 

خدمات آزمایش خون در منزل هومکا شامل چه مناطقی می شود؟

خدمات آزمایش خون یا دیگر آزمایشات در منزل هومکا شامل استان تهران و دیگر شهرهای کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، قزوین، اهواز و رشت می‌شود. کارشناسان هومکا مراکز مورد تایید آزمایشگاهی را به شما معرفی می‌کنند و یا اینکه طبق درخواستتان و بنابر نوع خدمات آزمایشی متخصص و تکنسین انجام نمونه‌گیری خون در محل، به منزل شما اعزام می‌شود.

 

آزمایش خون در منزل تهران

به طور کلی، هر فردی که نیاز داشته باشد تا آزمایش خون بدهد، باید وقت و هزینه خود را برای رفتن به آزمایشگاه صرف کند. در شهری مانند تهران نیز که در اکثر مواقع با ترافیک روبرو هستید، ممکن است رفتن به آزمایشکاه و انجام آزمایش خون وقت زیادی از شما را بگیرد. از همین رو نیز می‌توانید تا از خدمات آزمایش خون در منزل تهران مجموعه هومکا استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهترین آزمایشگاه در تهران با مجموعه هومکا همکاری دارد، به همین دلیل نیز می‌توانید از سراسر استان تهران و با خیال راحت با هومکا تماس بگیرید. برخی از مناطقی که هومکا خدمات آزمایشگاهی را در منزل پوشش می‌دهد شامل موارد زیر است:

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش خون در منزل کرج

همواره توجه داشته باشید که شهر کرج نیز مانند استان تهران بسیار پر رفت و آمد است و از همین رو، برای انجام خدمات آزمایش خون در کرج، باید زمان زیادی را برای رفت و آمد به آزمایشگاه صرف کنید. به همین دلیل مجموعه هومکا برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان به آزمایشگاه در کرج، تدابیری را اندیشیده است. شما می‌توانید با تماس با مجموعه هومکا، از خدمات آزمایش خون در منزل کرج استفاده کنید و بدون نیاز به خارج شدن از منزل، پرستار را به منزل بیاورید.

آزمایش خون در منزل کرج

 

آزمایش خون در منزل شیراز

شاید تعداد آزمایشگاه‌هایی که در شیراز، خدمات آزمایشگاهی در منزل انجام می‌دهند، فراوان نباشند و اگر شما قصد انجام آزمایش خون در منزل را داشته باشید، مجبور باشید تا وقت و هزینه زیادی را برای رفت و آمد به آزمایشگاه صرف کنید. از همین رو نیز هومکا این امکان را به شما می‌دهد تا با یک تماس، آزمایش خون در منزل شیراز را انجام دهید. مجموعه هومکا با بهترین آزمایشگاه‌ها همکاری دارد و توانسته است تا همواره رضایت افراد را به دست آورد.

 

آزمایش خون در منزل اصفهان

اگر در شهر اصفهان ساکن هستید و به هر دلیلی قادر نیستید تا به آزمایشگاه بروید و خدمات آزمایش خون را انجام دهید، هومکا می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همواره توجه داشته باشید که مجموعه هومکا بهترین و زبده‌ترین پرستاران را در اختیار شما قرار خواهد داد تا مراحل انجام آزمایش خون در منزل اصفهان به راحتی صورت گیرد. رضایت بیماران همواره برای مجموعه هومکا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر قصد دارید تا آزمایش شما در بهترین آزمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و همچنین از منزل خارج نشوید، هومکا می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

آزمایش خون در منزل اصفهان

 

آزمایش خون در منزل مشهد

اگر در شهر مشهد ساکن هستید و قصد انجام آزمایش خون در منزل مشهد را دارید، بهتر است بدانید که انتخاب بهترین آزمایشگاه در مشهد شاید بسیار سخت باشد و اعتماد شما جلب نشود. از همین رو می‌توانید مجموعه هومکا را انتخاب کنید. زیرا با بهترین آزمایشگاه‌های مشهد همکاری دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، بهترین پرستاران را برای انجام آزمایش خون به منزل شما بفرستد.

 

آزمایش خون در منزل تبریز

انجام آزمایشات خون در منزل تبریز نیز به شهرهای تحت پوشش مجموعه هومکا اضافه شده است. بهتر است بدانید که اگر به هر دلیلی قصد این را داشته باشید که بدون خروج از منزل، آزمایش خون بدهید، می‌توانید با هومکا تماس بگیرید. در واقع این مجموعه با بهترین آزمایشگاه‌ها در ارتباط است و قادر است تا در کوتاه‌ترین زمان، بهترین پرستاران را به منزل شما بفرستد و نتیجه آزمایش نیز بسیار زود به دست شما برسد.

 

آزمایش خون در منزل رشت

شهر رشت نیز از جمله شهرهایی که است که تحت پوشش مجموعه هومکا است. اگر در شهر رشت ساکن هستید و تمایل دارید تا در آرامش کامل و در منزل به انجام آزمایش خون بپردازید، مجموعه هومکا می‌تواند در خدمت شما باشد. توجه داشته باشید که تمامی مراحل انجام آزمایش در منزل رشت، توسط بهترین پرستاران انجام خواهد شد و می‌توانید در زمان و هزینه خود به راحتی صرفه‌جویی کنید.
 

آزمایش خون در منزل اهواز

اگر قصد انجام آزمایش خون در شهر اهواز را دارید، دیگر نیازی ندارید تا به دنبال آزمایشگاهی مجهز باشید و برای مراجعه به آن، زمان زیادی از روز را از دست بدهید. تنها کافی است با هومکا تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان، بهترین خدمات آزمایش خون در منزل اهواز را دریافت کنید. مجموعه هومکا با همکاری بهترین آزمایشگاه‌ها، همواره بهترین متخصصان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

آزمایش خون در منزل قزوین

دیگر لازم نیست تا برای انجام آزمایش در قزوین، به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با ارائه انواع خدمات آزمایش خون در منزل قزوین تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی، موجب شده است تا شما بدون صرف زمان اضافی، در منزل یا محل کار اقدام به انجام آزمایش خون کنید.

آزمایش خون در منزل قزوین

 

فواید آزمایش خون در منزل

انجام آزمایش در منزل از بسیاری جهات بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند گزینه بهتری در مقابل دریافت خدمات در آزمایشگاه باشد:

  •  دسترسی شما سریع و آسان خواهد بود

برای انجام آزمایش در منزل دیگر نیازی نیست به آزمایشگاه مراجعه کنید و نوبت بگیرید. کافیست بصورت آنلاین ثبت درخواست کنید و یا اینکه با مرکز خدمات درمانی و تشخیصی تماس بگیرید. سپس متخصص در منزلتان حاضر شده و تست مورد نظرتان را انجام می‌دهد.

  • زمانتان را ذخیره می‌کنید

زمان گران‌بهاترین چیزی است که این ‌روزها همه آن را کم داریم، بنابراین اگر بخواهیم برای هرکاری زمانی کنار بگذاریم از فعالیت‌های اصلی جا می‌مانیم. حالا می‌توانید تنها با پر کردن یک فرم آزمایش را در منزل انجام دهید و زمانی که باید جهت رفت و برگشت در مسیر آزمایشگاه تلف می‌کردید را حفظ کنید.
با انتخاب آزمایش در منزل هم آزمایش را خانه انجام می‌دهید، هم به کارهای خود می‌رسید و هم جوابتان را سریعتر می‌گیرید. بنابراین در مواقعی که نیاز به جواب فوری داشته باشید نیز این گزینه سبب صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.

  •  کیفیت خدمات بهتر است

مسلما با انجام آزمایش در منزل تکنسین آزمایشگاهی نسبت به نحوه کار خود دقت و تمرکز بیشتری خواهد داشت و کیفیت آزمایش شما نیز بیشتر خواهد بود.

  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی

امروز که کرونا شیوع بالایی دارد با انجام آزمایش در منزل می‌توانید از شر ویروس کرونا در امان بمانید.

  • شرایط سخت بیمار

اگر بیمار شما توانایی جابجایی نداشته باشد، با انجام آزمایش در منزل راحتی و آسودگی خیال او را فراهم می‌کنید.

مزایای آزمایش خون در منزل

 

آزمایش خون در منزل را با به هومکا بسپارید!

اگر قصد انجام خدمات آزمایشگاهی را دارید، اما زمان کافی یا شرایط مناسب برای حضور در آزمایشگاه را ندارید، به راحتی می‌توانید تا از خدمات نمونه گیری در منزل هومکا استفاده کنید. هومکا با همکاری بهترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و سایر شهرهای شیراز، اصفهان، کرج، مشهد، تبریز، رشت، اهواز و قزوین، همواره در راستای ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی در منزل و تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی، گامی بلند برداشته است. اگر قصد دارید تا از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید، کافی است در همین صفحه درخواست خود را ثبت نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا آزمایش خون نیاز به ناشتایی دارد؟
بهتر است بدانید که برخی از آزمایشات مانند قند و چربی خون نیاز به ناشتایی دارد. از همین رو قبل از انجام آزمایش خون حتما با پزشک در مورد ناشتا بودن مشورت کنید.
آیا آزمایش خون سرطان را نشان می دهد؟
بهتر است بدانید که تشخیص برخی از سرطان‌ها در مراحل اولیه با آزمایش خون قابل تشخیص است. از همین رو انجام آزمایش خون به عنوان چکاپ سالیانه توصیه می‌شود.
چگونه می‌توان در طول آزمایش خون آرامش خود را حفظ کرد؟
تنفس عمیق، گوش کردن به موسیقی، درخواست استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی (در صورت امکان) راه‌های ساده‌ای برای حفظ خونسردی در طی آزمایش خون است.
آیا آزمایش خون باعث خستگی شما می‌شود؟
حتی اگر احساس سبکی یا ضعف نمی‌کنید، باز هم امکان دارد پس از آزمایش خون احساس خستگی کنید. در بیشتر موارد این احساس به تدریج از بین می‌رود، اما اگر خستگی شما طی چند ساعت بعد بهبود نیافت یا بدتر شد، حتما به دنبال مشاوره پزشکی باشید.
آیا خونگیری عوارض خاصی دارد؟
اگر خونگیری به درستی انجام شود، عارضه خاصی ندارد. برخی افراد پس از خونگیری دچار سرگیجه می‌شوند. برای جلوگیری از این عارضه، بلافاصله نایستید و لحظاتی بنشینید.
خدمات هومکا شامل چه مواردی است؟
این مجموعه آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی، مراقبتی و درمانی در منزل است.
آزمایش خون کامل چه چیزی را نشان می‌دهد؟
آزمایش شمارش کامل خون (CBC) یک آزمایش برای بررسی انواع و تعداد سلول‌های خون شما است، از جمله گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید و پلاکت‌ها. این تست می‌تواند نشانه‌ای از سلامت عمومی شما باشد و همچنین سرنخ‌های مهمی در مورد برخی مشکلات بهداشتی می‌دهد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...