آزمایشگاه در قلهک
خانه
مقالات
آزمایشگاه در قلهک

آزمایشگاه در قلهک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
آدرس و تلفن آزمایشگاه‌های قلهک
در این صفحه می‌توانید آزمایشگاه‌های مختلف منطقه قلهک را به تفکیک و همراه با شماره تلفن و آدرس مشاهده کنید. در تهیه این لیست سعی کرده‌ایم آزمایشگاهی را از قلم نیاندازیم. با این وجود چنانچه موردی از قلم افتاده است، حتما ما را در جریان بگذارید.

در این مقاله تلاش کرده‌ایم لیست آزمایشگاه‌های تهران مستقر در منطقه قلهک و محله‌های اطراف آن را برای شما جمع‌آوری کنیم. چنانچه این لیست نیاز به تکمیل شدن دارد و آزمایشگاهی از قلم افتاده است، لطفا ما را در تکمیل کردن این لیست همراهی کنید.

آزمایشگاه هومکا برای ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل در سراسر استان تهران آماده است. همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس و شماره تلفن آزمایشگاه در قلهک

  • هومکا

    شماره تلفن: ۰۲۱۶۷۳۷۱

در هر کجای تهران که باشید با استفاده از خدمات آزمایشگاهی در منزل این شانس را به خود می‌دهید تا بی دردسر از خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه‌های معتبر بهره ببرید. می‌پرسید چطور؟ هومکا این کار را برای شما انجام خواهد داد. این مجموعه حفظ سلامتی شما را اولویت قرار داده و برای رسیدن به این هدف، آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر استان تهران را شناسایی کرده و با آنها همکاری دارد. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و تشخیص طبی قلهک

    آدرس: خیابان شریعتی، خیابان کدوئی، بالاتر از یخچال، جنب مترو.

    شماره تلفن: ۲۲۶۰۰۴۱۳

  • آزمایشگاه تشخیص طبی فارابی

    آدرس: خیابان شریعتی- نبش ظفر

    شماره تلفن: ۲۲۲۲۹۸۶۲

  • آزمایشگاه پل رومی 

    آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه پل رومی،  بن بست سینا

    شماره تلفن: ۲۲۲۴۴۵۲۸

  • آزمایشگاه هیوا    

    آدرس: خیابان شریعتی، خیابان ظفر، ابتدای خیابان بهروز

    شماره تلفن:  ۲۲۹۲۲۹۵۶

  • آزمایشگاه به آزما نوین 

    آدرس: خیابان دکتر شریعتی-خیابان شهید دستگردی (ظفر)، پلاک بیست و دو. 

    شماره تلفن: ۲۶۴۰۶۹۵۶

  • آزمایشگاه کیکاووس 

    آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دولت، شهید کلاهدوز، نبش خیابان نعمتی. 

    شماره تلفن: ۲۲۶۳۵۷۹۲

  • آزمایشگاه چهر

    آدرس: خیابان شریعتی، ضلع شمال غربی پل سیدخندان، کوچه هوشیار. 

    شماره تلفن: ۲۲۸۶۳۰۴۰

  • آزمایشگاه ارس

    آدرس: خیابان دولت، چهارراه اختیاریه، نبش کوچه معتمدی، عمارت دولت. 

    شماره تلفن: ۲۲۷۸۲۲۳۷

  • آزمایشگاه مبنای دانش

    آدرس: مینی سیتی، انتهای بلوار ارتش، کوی لاله. 

    شماره تلفن: ۲۲۱۹۳۰۳۴

  • آزمایشگاه سعید

    آدرس: بالاتر از سه راه ضرابخانه، روبروی باشگاه بانک مرکزی، خیابان رفیق دوست

    شماره تلفن: ۲۲۸۶۳۳۶۸

  • آزمایشگاه پیوند

    آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان نفت

    شماره تلفن: ۲۲۲۶۴۱۴۴

  • آزمایشگاه خادم

    آدرس: خیابان مقدس اردبیلی، جنب داروخانه پسیان پلاک۱۳۲، طبقه دوم

    شماره تلفن: ۲۲۰۵۱۰۵۳

 

آزمایشگاه معتبر در قلهک

اگر به دنبال یک آزمایشگاه در قلهک هستید، بهترین کار این است که سابقه آزمایشگاه‌های موجود در این منطقه را با یک سرچ کوتاه در نت جست و جو کنید. یکی از آزمایشگاه‌های معروف در منطقه قلهک آزمایشگاه پاتوبیولوژی و تشخیص طبی قلهک است. به جز این آزمایشگاه، آزمایشگاه‌های بسیار دیگری نیز در این محدوده مستقر هستند که شرح همه آنها در جدول بالا آمده است. فراموش نکنید که انتخاب یک آزمایشگاه خوب برای تشخیص بیماری و انتخاب مسیر درمان اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید بگویید که تمام آزمایشگاه‌ها به واسطه جوازی که برای فعالیت دارند، قطعا معتبر هستند؛ البته که چنین است؛ اما مسلما آزمایشگاه‌هایی که از تجهیزات مدرن‌تر و پیشرفته تر برای انجام انواع عملیات آزمایشی استفاده می‌کنند، اعتبار بیشتری دارند و نتیجه‌ای که اعلام می‌کنند، معتبرتر و مستندتر است. لذا توصیه می‌کنیم چه برای انجام چکاپ‌های سالیانه و چه برای تشخیص یک بیماری حتما در انتخاب آزمایشگاه دقت کنید و به سراغ آزمایشگاه‌های معتبر بروید.  

برای برخورداری از خدمات آزمایشگاه در منزل هومکا کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آدرس آزمایشگاه در قلهک

با توجه به اینکه محله‌ قلهک در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده است و از شرق به محله دروس (خیابان فکوریان)، از غرب به رودخانه قلهک، از شمال به باغ سفارت بریتانیا و از جنوب با خیابان پورمشکانی و خیابان ظفر (دستگردی) هم مرز است، لذا ساکنان تمام این مناطق جزء محله قلهک به حساب می‌آیند. بنابراین چنانچه در این محدوده‌ها ساکن هستید، می‌توانید از جدول بالا برای پیدا کردن یک آزمایشگاه در قلهک استفاده کنید. در جدول بالا سعی کرده‌ایم تمام آزمایشگاه‌های موجود در این محدوده‌ها را پوشش دهیم.

آزمایشگاه در قلهک تهران

 

شماره تلفن آزمایشگاه در قلهک

چنانچه به دنبال شماره تلفن آزمایشگاه در قلهک هستید، لیست و جدول بالا می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه به آزمایشگاه تماس بگیرید و از جزئیات کامل در مورد آزمایشی که قرار است انجام دهید، جویا شوید. ممکن است آزمایش شما به پیش نیاز خاصی نیاز داشته باشد. این موضوع را از متصدی آزمایشگاه بپرسید. 

 

آزمایشگاه پاتوبیولوژی در قلهک چگونه آزمایشگاهی است؟

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزمایشگاهی است که آسیب‌شناسی می‌کند. معمولا برای تشخیص انواع سرطان‌ها از این نوع آزمایشگاه‌ها کمک گرفته می‌شود. در آزمایشگاه پاتوبیولوژی هر یک  از بافت‌های بدن یا مایعات از نظر میکروسکوپی مورد بررسی قرار می‌گیرند و از نظر اختلالات ژنتیکی و تغییرات ژنتیکی بررسی می‌شوند و علل ایجاد آنها مشخص می‌شود. 
به عبارت دیگر آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی آزمایشگاه‌هایی هستند که از نظر فضای آزمایشگاهی و دستگاه‌های مورد استفاده گسترده‌ترند و کار تشخیص طبی و پاتولوژی را با هم انجام می‌دهند. 
این آزمایشگاه‌ها می تواند بررسی‌های پاتولوژی را انجام دهد؛ به این معنی که نمونه‌هایی که از بافت بدن برای آزمایشگاه ارسال می‌شوند، توسط متخصص پاتولوژی بررسی و گزارش می‌شوند. همچنین سایر آزمایشات طبی نظیر بیوشیمی و… در اینگونه آزمایشگاه‌ها قابل انجام است. اساسا اینگونه آزمایشگاه‌ها دارای کادر گسترده‌تری هستند و فضا و امکانات بیشتری در اختیار دارند.
با توجه به اینکه بیماری سرطان بار منفی بسیار زیادی دارد و ترس زیادی را به بیمار القا می‌کند، بسیاری از افراد از انجام آزمایش‌های پاتوبیولوژیکی امتناع می‌کنند. این در حالی است که تشخیص به موقع این بیماری می‌تواند در آسان طی کردن مسیر درمان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. 

آزمایشگاه در قلهک تهران

 

انجام خدمات آزمایشگاه در قلهک با هومکا

در مجموعه هومکا می‌توانید طیفی وسیعی از خدمات مراقبتی، درمانی و آزمایشگاهی را دریافت کنید. هومکا تلاش دارد تا با در اختیار گذاشتن خدماتی مطمئن و کاملا شفاف نیاز گروه‌های زیادی از افراد جامعه را به دریافت خدمات پزشکی و پرستاری مرتفع سازد. چنانچه قصد دارید از خدمات متنوع هومکا مانند تزریقات در منزل،‌ نمونه گیری در منزل و ... استفاده کنید، می‌توانید بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. بهتر است بدانید که خدمات آزمایشگاهی هومکا تنها به شمال تهران ختم نمی‌شود و این مجموعه با آزمایشگاه در پیروزی، صادقیه، پونک و سایر مناطق استان تهران نیز قرارداد دارد.

دسترسی سریع

سوالات متداول

برای چه آزمایش‌هایی باید ناشتا باشیم؟
تعداد محدودی آزمایش وجود دارند که باید برای آنها شرایط ناشتایی را رعایت کنید. از آن جمله می‌توان به آزمایش قند خون و چربی اشاره کرد. کارشناسان هوم‌کا در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.
مدت زمان ناشتایی چقدر است؟
مدت زمان ناشتایی به نوع آزمایش بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است با پزشک یا تکنسین آزمایشگاه مشورت داشته باشید. مشاوران هوم‌کا نیز در کنار شما خواهند بود.
آیا خونگیری برای آزمایش عوارض دارد؟
پس از خونگیری با عارضه خاصی مواجه نخواهید شد. برخی افراد به دلیل حساسیت یا رگ‌گیری اشتباه دچار کبودی در ناحیه خونگیری خواهند شد.
آیا برای انجام آزمایش باید مصرف دارو را قطع کنم؟
اگر از داروی خاصی استفاده می‌کنید، حتما قبل از آزمایش موضوع را به پزشک یا تکنسین آزمایشگاه اطلاع دهید. برای قطع یا کاهش مصرف دارو به توصیه پزشکی نیاز دارید.
خونگیری برای آزمایش خون چگونه انجام می‌شود؟
خونگیری در بزرگسالان معمولا از ورید بازویی انجام خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L