آزمایش در منزل وحیدیه
خانه
مقالات
آزمایش در منزل وحیدیه

آزمایش در منزل وحیدیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله وحیدیه فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل وحیدیه این مقاله را مطالعه کنید.

برای پیگیری و اطلاع از صحت سلامتی، انجام آزمایش امری ضروری و الزامی است. اغلب ممکن است پزشک برای تشخیص بیماری تست‌ها و آزمایش‌های متعددی بنویسد که فرد به علل گوناگون مثل کهولت سن، نداشتن وقت کافی و... نتواند در تاریخ مقرر به آزمایشگاه برود. برای انجام آزمایش در منطقه وحیدیه تهران به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌تان را در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل وحیدیه و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انواع آزمایش در منزل وحیدیه کدام‌اند؟

برای اطلاع از صحت سلامتی فرد و درمان و تشخیص بیماری، پزشک خودش را ملزم می‌داند جهت تشخیص صحیح و درست و درمان به موقع، آزمایش تجویز کند. با انجام انواع تست و ازمایش در منزل، علاوه بر ذخیره و حفظ زمان خود می‌توانید در شرایط کاملاً حرفه‌ای و به دور از آلودگی‌های محیطی آزمایش تجویز شده خود را انجام دهید.

از این رو هومکا آزمایشگاه را به منزل شما آورده است تا با انجام آزمایش اضافه بر این که بیماری‌تان تشخیص داده خواهد شد، این تواناییی را خواهید داشت تا خیلی آسان نسبت به بهبود بیماری و شرایط خود اقدام کنید. بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید و در ترافیک و محیط‌های شلوغ قرار بگیرید. برای انجام آزمایش در منزل بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

چکاپ در منزل، تست‌های مختلف ازمایشگاهی، نظیر آزمایش ادرار و خون همگی از خدمات حایز اهمیتی است که هومکا به منزل‌تان آورده است. علاوه‌بر این می‌توانید با انجام انواع چکاپ در منزل و ازمایش در منزل که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، اطلاعات دقیق و درستی از تندرستی و سلامتی خود داشته باشید. مهمترین خدمات ارائه آزمایش در منزل‌ ما عبارتند از:

 

آزمایش خون در منزل وحیدیه

برای انجام ازمایش خون، نیازی نیست که از منزل خود خارج شوید. وارد سایت هومکا شوید و درخواستتان را ثبت کنید. تیم هومکا با شما تماس خواهد گرفت و با اعزام نیروهای متخصص آزمایشگاهی درب منزل شما عزیزان آزمایش خون در منزل به خوبی انجام می‌شود. همچنین نمونه‌گیری به تمامی مناطق محدوده وحیدیه ، انجام می‌شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

متخصصین ماهر هومکا به خانه شما خواهند آمد و نمونه‌گیری را طبق استانداردهای جهانی و تحت بهداشت کامل انجام می‌دهند. سپس نمونه گرفته شده، داخل محفظه‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود. نسخه آزمایش ندارید و قصد انجام آزمایش  و چکاپ در منزل دارید؟ برای مشورت با پزشک و انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل وحیدیه

علاوه بر آزمایش خون، آزمایش ادرار در منزل هومکا، یکی دیگر از مجموعه آزمایش‌های در منزلی است که بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید در خانه خود به دور از هر استرسی انجام بدهید. البته آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون دارای شرایط چالش برانگیزتری است. از آن جهت که باید حتماً فرد ناشتا باشد و آزمایش صبح انجام شود.

برای انجام آزمایش، بعد از رزرو نوبت، متصدی امور آزمایشات مجموعه با شما برای انجام آزمایش تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی دریافت خواهد کرد و با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار در منزل به محل مورد نظر شما یعنی محدوده وحیدیه اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد. همچنین بهتر است بدانید که انواع خدمات آزمایش خون و ادرار در منزل هومکا تنها به منطقه وحیدیه ختم نمی‌شود و در مناطق دیگر تهران نیز که در ادامه توضیح داده خواهد شد، این امکان وجود دارد تا آزمایشگاه را به منزل بیاورید.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل وحیدیه صورت می‌گیرد؟

هر آزمایشی برای اینکه بیماری را تشخیص دهد، نیاز به تفسیر طلاعاتی دارد که در آن نهفته است. برای اطلاع از نتیجه آزمایش و دریافت تفسیر آزمایش، می‌توانید وارد سایت هومکا شده و از نتیجه و تفسیر ازمایش خود اطلاع پیدا کنید. برای تفسیر آزمایش باید مولفه‌ها و عوامل بسیار گوناگون و متنوعی در نظر گرفته شود، عواملی همچون: داروهای مصرفی، جنسیت،  سابقه بیماری،  سن و وضعیت سلامتی شما در تفسر آزمایش فاکتورهای بسیار موثری هستند.

در سایت هومکا برای تفسیر آزمایش، بخشی وجود دارد به اسم ثبت درخواست، در این قسمت شما بایستی نوع گروه خدمت‌تان را (در اینجا تفسیر آزمایش) تعیین کنید و بعد از آن گزینه تفسیر آزمایش را انتخاب کنید. همچنین این توانایی برای همه کاربران و همراهان عزیز مجموعه هومکا در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت و پیگیری درخواست تفسیر آزمایش‌ در منزل خود اقدام کنند. اگر در زمینه تفسیر آزمایش و دریافت نتیجه آن سوالی برای شما عزیزان پدید آمد با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل وحیدیه

شاید برای شما این ذهنیت پیش بیاید که برای انجام آزمایش در منزل باید هزینه‌ای بیشتر بپردازید! در صورتیکه این تصور از اساس اشتباه است. خدمات هومکا زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود. تنها هزینه اعزام تکنسین یعنی مبلغ 65 هزارتومان از شما دریافت خواهد شد.

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! در خدمات آزمایش در منزل که با بیمه پایه و تکمیلی صورت می‌پذیرد فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای نمونه گیری و اعزام تکنسین متخصص از شما دریافت خواهد شد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل وحیدیه قابل اطمینان است؟

همه خدمات مربوط به آزمایش در منطل وحیدیه ، مجیدیه و سایر نقاط جغرافیایی توسط مجموعه هومکا و زیر نظر متخصیصین حرفه‌ای این کار انجام می‌شود. خدمات آزمایش در منزل هومکا درست همان پروسه‌ای را طی می‌کند که در سایر ازمایشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود. از این رو این اطمینان را به شما می‌دهیم که از لحاظ کیفیت جواب‌دهی و  نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد.

پس با اعتماد و رضایت خاطر کامل می‌توانید به دور از اتلاف وقت در آزمایشگاه‌های آلوده و صرف زمان زیاد در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید. همچنین می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل مناطق دیگر تهران نیز استفاده کنید. برخی از این مناطق شامل موارد زیر است:

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل وحیدیه

برای انجام آزمایش در منزل تنها نیاز است وارد وبسایت هومکا شوید و درخواست خود را ثبت کنید. هومکا با مجهزترین ازمایشگاه‌های معتبر سراسر ایران همکاری دارد. مثل استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

من نسخه ندارم. چگونه می‌توانم از خدمات آزمایش یا چکاپ استفاده کنم؟
بسیاری از چکاپ‌ها بدون داشتن نسخه قابل انجام هستند. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل