آزمایش در منزل تهرانپارس
خانه
مقالات
آزمایش در منزل تهرانپارس

آزمایش در منزل تهرانپارس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
هومکا و انجام انواع خدمات آزمایش در منزل!
اگر در منطقه تهرانپارس سکونت دارید و قصد انجام خدمات آزمایشگاهی را برای خود یا خانوادتان دارید، بهتر است بدانید که حتما نیازی نیست تا زمان خود را صرف رفتن به آزمایشگاه کنید. هومکا با ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل تهرانپارس را زیر نظر بهترین متخصصین و تکنسین‌ها به شما ارائه می‌دهد.

اگر زمان کافی برای مراجعه به آزمایشگاه ندارید یا به دلیل کهولت سن، رفت‌وآمد برای شما دشوار است، ما یه راه‌حل ساده برای شما داریم. با استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا می‌توانید آزمایشات را در خانه خود انجام دهید. همکاران ما در منزل شما حضور می‌یابند و نمونه آزمایش شما را دریافت می‌کنند و نتایج آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع شما می‌رسانند. دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

خدمات آزمایش در منزل تهرانپارس شامل چه مواردی می‌شود؟

هومکا یک راه ارتباطی بین شما و معتبرترین آزمایشگاه‌ها کشور است. گستردگی این آزمایشگاه‌ها بسیار زیاد است و امکان انجام هرگونه آزمایش پزشکی اعم از آزمایش خون، آزمایش ادرار و مدفوع فراهم است. به طور مثال برای انجام آزمایش‌های زیر در منزل می‌توانید با ما تماس بگیرید:

برای درخواست خدمات آزمایش در منزل، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

چکاپ کامل در منزل تهرانپارس 

دغدغه‌های زندگی روزمره گاهی باعث می‌شود که ما از بررسی سلامتی خود غافل شویم. افزایش سن، سبک زندگی اشتباه، مصرف غذاهای چرب و شیرین، اضافه وزن، مشکلات ژنتیکی و بسیاری از مسائل می‌تواند باعث شود که سلامتی ما به تدریج به خطر بیفتد و خود از آن آگاه نباشیم. آزمایش‌های چکاپ با بررسی فاکتورهای مختلف در خون و ادرار شما وضعیت سلامتی شما را بررسی می‌کند تا در صورت بروز ناهنجاری پیش از پیشرفت بیماری بتوانید آن را تشخیص دهید و برای درمان آن اقدام کنید. شما به کمک خدمات هومکا می‌توانید چکاپ‌های زیر را در منزل انجام دهید:

برای انجام آزمایش‌های بالا یا هرگونه آزمایش پزشکی دیگر کافی است کلیک کنید.

 

آزمایش خون در منزل تهرانپارس

آزمایش خون به عنوان مهمترین آزمایش تشخیصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بررسی ترکیبات خون غالبا اطلاعات مفیدی در مورد عملکرد بسیاری از دستگاه‌های بدن در اختیار پزشک قرار می‌دهد. اگر به دلیل بروز بعضی عوارض به پزشک مراجعه کرده‌اید و او انجام آزمایش خون را تجویز کرده است، می‌تواند با ثبت درخواست آزمایش در منزل تهرانپارس این آزمایش را در خانه یا هر محل دیگری انجام دهید و نتایج آن را به صورت آنلاین دریافت کنید.

تکنسین‌های ما در زمانی هماهنگ شده به خانه شما مراجعه می‌کنند و نمونه خون شما را دریافت می‌کنند و در هیچ مرحله ای نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. همچنین هومکا این آمادگی را دارد که آزمایش خون کودک و نوزاد را نیز در منزل شما انجام دهد.

 

آزمایش ادرار در منزل تهرانپارس

اگر در مجاری ادرار خود احساس سوزش می‌کنید و یا درد کلیه و شکم دارید ممکن است پزشک برای تشخیص علت ناراحتی، آزمایش ادرار را تجویز کند. آزمایش ادرار می‌تواند بسیاری از مشکلات از جمله عفونت‌ها، نارسایی کلیه، کم‌آبی بدن، مشکلات کبد و غیره را تشخیص دهد. آزمایش ادرار معمولا نیاز به حداقل ۸ ساعت ناشتایی دارد و باید در هنگام صبح انجام شود. با استفاده از خدمات هومکا می‌تواند آزمایش ادرار را در منزل خود انجام دهید و در سریع‌ترین زمان از نتایج آن مطلع شوید. همکاران ما در تماس تلفنی توصیه‌های لازم پیش از آزمایش را در اختیار شما خواهند گذاشت.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل تهرانپارس  صورت می‌گیرد؟

نتیجه آزمایش حاوی اصطلاحات و اعدادی است که برای فهم آن‌ها نیازمند دانش لازم آن هستید. غالب مردم سررشته‌ای در تفسیر نتایج آزمایش ندارند و اگر برای آزمایش به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند، ناچارند یک بار دیگر نیز برای تفسیر نتایج آن به مطب پزشک بروند. اما در صورتی که خدمات آزمایش در منزل هومکا را انتخاب کنید، در هیچ‌کدام از مراحل آزمایش نیازی به مراجعه حضوری نیست؛ زیرا مجموعه هومکا نتایج و تفسیر آزمایش را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در مورد نتیجه آزمایش خود گفتگو کنید.

برای تفسیر آزمایش خون در منزل، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

تفسیر آزمایش

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تهرانپارس  تحت پوشش بیمه انجام می‌شود؟

خوشبختانه با استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا علاوه بر مزایایی که ذکر می‌شد می‌توانید از پوشش بیمه درمانی خود نیز بهره‌مند شوید. تمام تعرفه‌هایی که در سایت ما وجود دارد بدون احتساب بیمه است و در صورتی که بیمه داشته باشید میزان سهم بیمه از آن کم خواهد شد. برای این کار کافی است ثبت درخواست آزمایش را انجام دهید. با مشخص کردن نوع بیمه، همکاران ما میزان کسر شده هزینه را محاسبه کرده و اعمال می‌کنند. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تهرانپارس  قابل اطمینان است؟

همه روش‌ها و استانداردهای که در آزمایشگاه رعایت می‌شود، در خدمات آزمایش در منزل نیز رعایت می‌شود. تنها تفاوت آن، این است که یک تکنسین درمانی به جای آزمایشگاه، در منزل از شما نمونه را در یافت می‌کند و سایر مراحل تجزیه و تحلیل نمونه خون یا ادرار در شرایط کاملا مشابه انجام می‌شود. بنابراین نیازی به نگرانی نسبت به دقت نتایج آزمایش نیست.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل تهرانپارس

برای انجام خدمات آزمایشگاهی، به هیچ وجه نیازی نیست تا حتما زمان بگذارید و به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مدرن‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و سایر شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهرانپارس تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهرانپارس هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل تهرانپارس فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل