آزمایش در منزل شهرزیبا
خانه
مقالات
آزمایش در منزل شهرزیبا

آزمایش در منزل شهرزیبا

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/09
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله شهرزیبا فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل شهرزیبا این مقاله را مطالعه کنید.

اغلب بیماری‌ها ممکن است به راحتی قابل تشخیص نباشند. در چنین زمان‌هایی نیاز است که حتما توسط پزشک متخصص برای فرد بیمار آزمایش تجویز شود تا علت اصلی بیماری تشخیص داده شود. شاید به دلایل مختلف سخت باشد که بخواهید از خانه خارج شوید و در هیاهوی شهری جایی را پیدا کنید تا آزمایش دهید، برای همین هومکا موقعیت استثنایی را برای شما به وجود آورده است. برای انجام آزمایش در منطقه  شهر زیبا یا سایر مناطق  تهران بزرگ به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌تان را در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزلِ  شهر زیبا و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

انواع آزمایش در منزل  شهر زیبا کدام‌اند؟

ارائه خدمات متنوع در زمینه تست‌های پزشکی و آزمایشات مختلف یکی از مهمترین خدماتی است که توسط تیم مجرب هومکا به مراجعین محترم، ارائه می‌شود. مهمترین هدف مجموعه این بوده تا بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید و زمان زیادی را برای یک آزمایش ساده صرف کنید، بتوانید به دور از شرایط آلوده آزمایشگاهی در خانه تست بدهید. مهمترین خدمات ارائه آزمایش در منزل‌ ما عبارتند از:

 

آزمایش خون در منزل  شهر زیبا

اطلاع از سلامتی با تجویز آزمایش خون صورت می‌پذیرد. برای خون دادن نیاز نیست زمان زیادی را بیرون از خانه سپری کنید. فقط کافی است وارد سایت هومکا شوید و درخواست خودتان را ثبت کنید. متخصصین ماهر هومکا به خانه شما خواهند آمد و نمونه‌گیری را طبق استانداردهای جهانی و تحت بهداشت کامل انجام می‌دهند. سپس نمونه گرفته شده، داخل ظرف‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود. همچنین شما می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل هومکا در مناطق دیگر تهران نیز بهره‌مند شوید که برخی از آن‌ها در ادامه آورده شده‌اند:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل  شهر زیبا

اضافه‌بر آزمایش خون در منزل با هومکا، آزمایش ادرار هم توسط مجموعه هومکا در منزل از متقاضی گرفته می‌شود. البته آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون دارای شرایط چالش برانگیزتری است. از آن جهت که باید حتماً فرد ناشتا باشد و آزمایش صبح انجام شود.

برای انجام آزمایش، بعد از رزرو نوبت، متصدی امور آزمایشات مجموعه با شما برای انجام آزمایش تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی دریافت خواهد کرد و با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار به محل مورد نظر شما یعنی محدوده  شهر زیبا اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل  شهر زیبا صورت می‌گیرد؟

بعد از اینکه آزمایش دادید، برای اطلاع و تفسیر آن می‌توانید وارد وبسایت هومکا شوید و باتوجه به اطلاعات موجود در فیشی که برای شما ارسال شده است، تفسیر آزمایش خود را در منزل رویت کنید. البته برای انجام تفسیر آزمایش عوامل بسیار گوناگونی دخیل هستند که عبارتند از: داروهای مصرفی، جنسیت،  سابقه بیماری،  وضعیت سلامتی  و  سن شما فاکتورهای بسیار موثری هستند.

مراحل دریافت و ارائه تفسیر به این صورت است که ابتدا باید وارد بخش ثبت درخواست سایت شوید، در این قسمت نوع گروه خدمت‌تان را (در اینجا تفسیر آزمایش) مشخص کنید و بعد از آن گزینه تفسیر آزمایش را انتخاب کنید. همچنین این توانایی برای همه کاربران و همراهان عزیز مجموعه هومکا در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت و پیگیری درخواست تفسیر آزمایش‌ در منزل خود اقدام کنند. اگر در زمینه تفسیر آزمایش و دریافت نتیجه آن سوالی برای شما عزیزان پدید آمد با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل  شهر زیبا

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! شاید برای شما این ذهنیت پیش بیاید که برای انجام آزمایش در منزل باید هزینه‌ای بیشتر بپردازید. در صورتیکه این تصور به طور کلی اشتباه است. خدمات هومکا زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود. تنها هزینه حداقلی اعزام تکنسین از شما دریافت خواهد شد. نسخه آزمایش ندارید و قصد انجام آزمایش در منزل دارید؟ کافی است کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل  شهر زیبا قابل اطمینان است؟

ارائه خدمات مجموعه هومکا، زیر نظر پزشکان و تکنسین‌های ماهر و متخصص انجام می‌شود و تمام نمونه‌گیری‌ها توسط افراد خبره‌ صورت می‌پذیرد. بنابراین جای نگرانی برای شما وجود ندارد و می‌توانید همه کارها را در خانه انجام بدهید و زمان خودتان را صرف کارهای مهم‌تر بکنید!

در هومکا کلیه خدمات طبق استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود و از این رو کیفیت جواب‌دهی و  نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد. پس با اعتماد و رضایت خاطر کامل می‌توانید به دور از اتلاف وقت در آزمایشگاه‌های آلوده و صرف زمان زیاد در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل شهر زیبا

برای انجام آزمایش در منزل تنها نیاز است وارد وبسایت هومکا شوید و درخواست خود را ثبت کنید. بعد از آن مجموعه هومکا با شما تماس خواهند گرفت. همچنین هومکا با مجهزترین آزمایشگاه‌های معتبر سراسر ایران مثل استان تهران و سایر شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین و مشهد همکاری دارد. هومکا همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آن را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی لینک زیر کلیک کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل شهرزیبا تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل شهرزیبا هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل شهرزیبا فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل