آزمایش در منزل جردن
خانه
مقالات
آزمایش در منزل جردن

آزمایش در منزل جردن

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/09
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل رو با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله جردن فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل جردن این مقاله را مطالعه کنید.

حضور در آزمایشگاه برای شما دشوار است؟ پدر یا مادر سالمندی دارید که برای آمدن به آزمایشگاه مشکل دارد؟ فرزند نوزادی دارید که دوست ندارید در محل آلوده آزمایشگاه قرار بگیرد؟ جای هیچ نگرانی نیست. با استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا می‌توانید هر نوع آزمایش پزشکی را در منزل انجام دهید. تمام ساکنان محله جردن و مناطق نزدیک می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم به طور جامع به بررسی انواع خدمات آزمایش در منزل جردن، شرایط انجام آزمایش و نحوه برقراری تماس با مجموعه هومکا بپردازیم.

 

انواع آزمایش در منزل جردن  کدام‌اند؟

تقریبا هر نوع آزمایش پزشکی را می‌توانید با استفاده از خدمات هومکا در منزل انجام دهید. همه آزمایش‌های خون و ادرار، آزمایش کشت مدفوع، چکاپ کامل و سالمندی و هر نوع آزمایش پزشکی دیگرا را می‌توان به سادگی در منزل انجام داد. برای ثبت درخواست ‌آزمایش در منزل هومکا می‌توانید با ما تماس بگیرید. برای مثال آزمایش‌های زیر در منزل شما قابل انجام است:

مجموعه هومکا آمادگی دارد که کارشناسان خود را برای انجام آزمایش‌های بالا یا سایر آزمایش‌های پزشکی به منزل شما اعزام کنید. برای ثبت درخواست کافی است روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش خون در منزل جردن

برای انجام آزمایش خون لازم نیست که به آزمایشگاه بروید و در نوبت آزمایش بنشینید. با یک تماس می‌توانید به راحتی یک آزمایشگاه کامل را در خانه خود داشته باشید. مجموعه مراقبتی و بهداشتی هومکا این آمادگی را دارد که هرگونه آزمایش خون را در منزل شما انجام دهد. همکاران ما در موعد مقرر به منزل شما مراجعه می‌کنند و در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد نسبت به دریافت نمونه خون شما اقدام می‌کنند. نتیجه و تفسیر آنلاین آزمایش نیز در سریعترین زمان ممکن به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین در هیچ کدام از مراحل آزمایش نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل جردن

برای انجام آزمایش ادرار نیز می‌توانید از مجموعه هومکا کمک بگیرید. اگر پزشک شما انجام آزمایش ادرار را تجویز کرده است می‌توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن برای دریافت نمونه ادرار شما مراجعه کنند. آزمایش ادرار معمولا باید در شرایط خاصی مثل ناشتایی انجام شود. کارشناسان ما در هماهنگی‌های پیش از آزمایش این شرایط را به طور کامل به شما توضیح خواهند داد.

 

آشنایی با انواع چکاپ در منزل جردن

آزمایش‌های چکاپ به نوعی آزمایش‌های دوره‌ای گفته می‌شود که برای بررسی شرایط جسمانی شما انجام می‌شود. بسیاری از دلایل مانند افزایش سن، تغذیه نامناسب، عدم تحرک و مسائل دیگر می‌توانند باعث شوند که فکتور‌های مهمی در آزمایش خون یا ادرار شما از تعادل خارج شود. در چنین شرایطی پزشک شما می‌تواند پیش از پیشرفت بیماری آن را تشخیص دهد و بسیار آسان‌تر و با هزینه پایین‌تر نسبت به درمان ان اقدام کند.

اگرچه غالبا به افراد سالمند توصیه می‌شود که چکاپ را انجام دهند اما در واقع انجام چکاپ برای همه افراد مفید خواهد بود. شما برای انجام آزمایش‌های چکاپ زیر می‌توانید با هومکا تماس بگیرید:

 

آیا تفسیر آزمایش در منزل جردن امکان‌پذیر است؟

اگر آزمایش خود را به صورت حضوری در آزمایشگاه انجام دهید مجبورید یک بار دیگر برای تفسیر نتایج آن نیز به پزشک مراجعه کنید. اما در صورتی که از خدمات هومکا استفاده کنید، به راحتی می‌توانید نتایج و تفسیر آن را نیز بدون مراجعه دریافت کنید.

پس از انجام آزمایش، نتایج و تفسیر آن به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد و در صورت نیاز برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از همکاران ما نیز کمک بگیرید. همچنین اگر قبلا آزمایشی را به صورت حضوری انجام داده‌اید و اکنون برای تفسیر آن به کمک نیاز دارید کافی است با هومکا تماس بگیرید و یا بر روی بنر زیر کلیک کنید.

تفسیر آزمایش

 

آیا خدمات آزمایش در منزل جردن قابل اطمینان است؟

هومکا با استفاده از تجهیزات مدرن و کارشناسانی متخصص در پی ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به شهروندان عزیز است. هومکا تمام مجوزهای مورد نیاز استاندارد را اخذ نموده است و با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما است. آزمایشگاه‌های طرف قرارداد هومکا همه از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور هستند و دقیق‌ترین نتایج را به شما ارائه خواهند داد.

 

آیا آزمایش در منزل جردن تحت پوشش بیمه است؟

شما هر بیمه درمانی که داشته باشید هیچ تفاوتی بین آزمایش حضوری و آزمایش در منزل وجود ندارد. هر آزمایشی که به صورت حضوری قابلیت پوشش بیمه دارد، در خدمات آزمایش در منزل جردن نیز به همان صورت است. برای استفاده از بیمه کافی است که پس از ثبت نام در سایت نسخه خود را بارگذاری کنید و نوع بیمه را مشخص کنید. غیر از این به هیچ کار دیگری از جمله مراجعه به بیمه نیاز نیست. همکاران ما به صورت خودکار هزینه کسر شده شما را محاسبه کرده و اعمال می‌کنند. برای انجام آزمایش در منزل تحت پوشش بیمه کلیک کنید!

 

آزمایش در منزل جردن  با مجموعه هومکا

اگر نیاز به انجام آزمایش خون، ادرار یا مدفوع دارید، کافی است که از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید. هومکا با پیشرفته‌ترین تجهیزات و کادری باتجربه این آمادگی را دارد که هر نوع آزمایش پزشکی را در منزل شما انجام دهد.

برای ثبت درخواست آزمایش در منزل با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند یا اینکه روی بنر زیر کلیک کنید و با وارد کردن مشخصات، ثبت درخواست مقدماتی را انجام دهید تا کارشناسان هومکا برای نهایی کردن درخواست با شما تماس بگیرند. خدمات آزمایش در منزل هومکا در تمام شهرستان‌های استان تهران و شهرهای شیراز، تبریز، مشهد، اهواز، رشت، کرج، قزوین و اصفهان فعال است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا می‌توان به خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی در منزل هومکا اعتماد کرد؟
تمام کارشناسان ما آموزش‌دیده و با تجربه هستند و در هنگام مراجعه به منزل شما، تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.
آیا هومکا برای انجام آزمایش در منزل مجوزهای لازم را در اختیار دارد؟
بله. نام این شرکت «سفیران سلامت سپینود» است که با برند هومکا درحال فعالیت است. هومکا برای ارائه خدمات خود دارای «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است.
آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل