آزمایش در منزل ونک
خانه
مقالات
آزمایش در منزل ونک

آزمایش در منزل ونک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/11
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
با استفاده خدمات آزمایش در منزل ونک می‌توانید انواع آزمایش خون و ادرار را در منزل انجام دهید و نتایج آن را به صورت آنلاین دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

پزشکان برای تشخیص بسیاری از بیماری‌ها و عفونت‌ها انجام بعضی آزمایش‌های پزشکی را تجویز می‌کنند. این آزمایش‌ها انواع گوناگونی دارد و برای مقاصد متفاوتی تجویز می‌شود. در دوره امروز که بسیاری از نیازها به صورت اینترنتی برطرف می‌شود، شما می‌توانید با ثبت درخواست آزمایش در منزل ونک به صورت آنلاین هرگونه آزمایش پزشکی را در منزل خود یا هر مکان دیگری انجام دهید. این آزمایش‌ها در بالاترین استاندارد و در شرایط کاملا بهداشتی انجام می‌شود. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید ادامه این مقاله را مطالعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایش در منزل ونک شامل چه مواردی می‌شود؟

فارغ از اینکه پزشک به چه دلیلی انجام آزمایش را برای شما تجویز کرده است، اگر ساکن محله ونک یا محلات اطراف هستید می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید. این خدمات انواع آزمایش را دربرمی‌گیرد و در سریع‌ترین زمان نتایج آن‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما برای انجام آزمایش‌های زیر می‌توانید با ما تماس بگیرید:

  • آزمایش کرونا
  • آزمایش کلسترول
  • چکاپ کامل
  • آزمایش دیابت
  • آزمایش کم‌خونی
  • آزمایش CBC (آزمایش شمارش کامل خون)
  • آزمایش هپاتیت
  • چکاپ حین بارداری
  • چکاپ پیش از بارداری
  • آزمایش HPV
  • تست سرطان
  • آزمایشات کلیه
  • آزمایش پاپ اسمیر
  • تست پروستات
  • آزمایش طب کار: برای اطلاع از نحوه انجام و هزینه طب کار با ما در ارتباط باشید.

عناوین بالا به عنوان مثال ذکر شده است و خدمات هومکا شامل انواع آزمایش‌های دیگر نیز می‌شود. برای انجام آزمایش‌های بالا یا هرگونه آزمایش پزشکی دیگر کافی است کلیک کنید.

 

چکاپ کامل در منزل ونک

با افزایش سن امکان ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها افزایش می‌یابد. علائم اغلب بیماری‌ها را با تغییراتی که در خون یا ادرار شما به وجود می‌آید می‌توان تشخیص داد. به همین دلیل لازم است که با افزایش سن نسبت به انجام منظم چکاپ مراقبت داشته باشید. علاوه بر چکاپ سالمندی در مواردی مثل بارداری نیز لازم است که وضعیت سلامتی خود را به کمک چکاپ بررسی کنید. به طور کلی بهتر است همه افراد سالانه یک یا دو بار آزمایش چکاپ را انجام دهند تا از سلامتی خود مطمئن شوید. رایج‌ترین آزمایش‌های چکاپ در منزل که توسط مجموعه هومکا انجام می‌شود شامل موارد زیر است:

 

آزمایش خون در منزل ونک

خون شما حاوی مواد بسیاری است که تغییرات آن‌ها می‌تواند نشان‌دهنده بعضی از بیماری‌ها باشد. خون از سه نوع سلول خونی تشکیل شده است که گلبول قرمز، گلبول سفید و پلاکت نام دارند. افزایش یا کاهش این سلول‌ها نشان‌دهنده بسیاری از بیماری‌های قلبی، کمبود مواد معدنی یا سرطان‌ها باشد. به‌علاوه با بررسی خون می‌توان از آلودگی به بسیاری از عفونت‌ها آگاه شد. اگر پزشک شما آزمایش خون را تجویز کرده است با استفاده از خدمات آزمایش در منزل ونک می‌توانید به راحتی این آزمایش را منزل انجام دهید.

پس از ثبت درخواست شما تکنسین ما به منزل شما مراجعه می‌کند و نمونه خون شما را دریافت می‌کند و به آزمایشگاه انتقال می‌دهد. پس از روشن شدن نتایج آزمایش، می‌توانید به صورت آنلاین نتیجه و تفسیر آن را دریافت کنید.

 

آزمایش ادرار در منزل ونک

عملکرد کلیه‌های شما تاثیر قابل توجهی بر میزان مواد موجود در ادرار شما خواهد داشت. همچنین در صورتی که به بعضی باکتری‌ها آلوده شوید با زمایش ادرار می‌توان آن را تشخیص داد. در بسیاری از مواقع پزشک برای بررسی سلامت شما آزمایش ادرار را تجویز می‌کند. شما می‌توانید هرگونه آزمایش ادرار را در منزل خود انجام دهید. برای انجام آزمایش ادرار در منزل تحت پوشش بیمه کلیک کنید! بعد از ثبت درخواست، همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و توصیه‌های لازم را برای انجام آزمایش ادرار در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل ونک  صورت می‌گیرد؟

همه خدمات هومکا به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود. این بدان معنا است که برای دریافت نتیجه یا تفسیر آن نیز نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. پس از اینکه کارشناسان هومکا به منزل شما مراجعه می‌کنند و نمونه آزمایش را دریافت می‌کنند، این نمونه در آزمایشگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و در مدت کوتاهی نتیجه و تفسیر آن به صورت آنلاین به اطلاع شما می‌رسد. در صورتی که در مورد نتایج آزمایش خود پرسشی داشته باشید نیز می‌توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

تفسیر آزمایش

 

آیا خدمات آزمایش در منزل ونک  تحت پوشش بیمه انجام می‌شود؟

هومکا این شرایط را نیز فراهم کرده است که بتوانید از پوشش بیمه درمانی خود برای انجام آزمایش در منزل استفاده کنید. پوشش این آزمایش‌ها با آزمایش حضوری در آزمایشگاه کاملا یکسان است. برای استفاده از بمه نیز نیازی به مراجعه حضوری نیست. فقط کافی است که در سایت هومکا ثبت‌نام کنید و نسخه خود را بارگذاری نمایید. پس از اینکه نوع بیمه خود را مشخص کردید کارشناسان ما میزان پوشش بیمه را از هزینه شما کسر خواهند کرد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل ونک قابل اطمینان است؟

هومکا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز انجام آزمایش در منزل کشور که خدمات خود را به شهرهای مختلفی گسترش داده است با استفاده از بالاترین استانداردها، جدیدترین ابزار و تجهیزات و همکاری با معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور توانسته است بالاترین کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهد. مجموعه مراقبتی هومکا از کارشناسان حرفه‌ای و کارآزموده استفاده می‌کند و تمام مجوزهای قانونی را برای انجام فعالیت‌های خود دریافت نموده است. می‌توانید که اطمینان داشته باشید نتایج آزمایش در منزل هیچ تفاوتی با آزمایش در آزمایشگاه ندارد.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل ونک

اگر ساکن محله ونک هستید و نیاز به انجام آزمایش‌های پزشکی دارید، کافی است که با هومکا تماس بگیرید. با استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا می‌توانید دشواری مراجعه به آزمایشگاه را بر خود هموار کنید و یک آزمایشگاه کامل را در منزل خود داشته باشید.

برای ثبت درخواست کافی است روی بنر زیر کلیک کنید. خدمات هومکا در سراسر استان تهران و شهرهای کرج، تبریز، شیراز، مشهد، رشت، اهواز و اصفهان در دسترس است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

من نسخه ندارم. چگونه می‌توانم از خدمات آزمایش یا چکاپ استفاده کنم؟
بسیاری از چکاپ‌ها بدون داشتن نسخه قابل انجام هستند. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل