آزمایش در منزل پیروزی
خانه
مقالات
آزمایش در منزل پیروزی

آزمایش در منزل پیروزی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/11
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله پیروزی فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل پیروزی این مقاله را مطالعه کنید.

 ممکن است فرد به دلایل مختلفی مثل کهولت سن، نداشتن وقت کافی و... نتواند برای انجام آزمایش به آزمایشگاه رجوع کند. برای انجام آزمایش در منطقه پیروزی تهران بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید و در ترافیک و محیط آلوده آزمایشگاه قرار بگیرید، می‌توانید در منزل به دور از ترافیک و شرایط غیر بهداشتی محیطی آزمایش بدهید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل پیروزی کار شما را راحت‌تر کند. دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انواع آزمایش در منزل پیروزی کدام‌اند؟

با انجام انواع تست و آزمایش در منزل، علاوه بر ذخیره زمان خود می‌توانید در شرایط کاملاً حرفه‌ای و به دور از آلودگی‌های محیطی، آزمایش تجویز شده خود را انجام دهید.

از این رو هومکا آزمایشگاه را به منزل شما آورده است تا با انجام آزمایش علاوه بر اینکه بیماری شما تشخیص داده خواهد شد، می‌توانید خیلی راحت نسبت به بهبود شرایط و بیماری خود اقدام کنید.

چکاپ در منزل، تست‌های مختلف، آزمایش خون و ادرار همگی از خدمات بسیار مهمی است که هومکا به منزل شما آورده است. همچنین می‌توانید با انجام انواع چکاپ که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، اطلاعات درست و دقیقی از سلامتی و تندرستی خود داشته باشید. مهمترین خدمات ارائه چکاپ‌ هومکا عبارتند از:

نسخه آزمایش ندارید و قصد انجام آزمایش در منزل دارید؟ کافی است کلیک کنید!

 

آزمایش خون در منزل پیروزی

برای انجام آزمایش خون، نیازی نیست که از منزل خود خارج شوید. وارد سایت هومکا شوید و درخواستتان را ثبت کنید. تیم هومکا با شما تماس خواهد گرفت و با اعزام نیروهای متخصص آزمایشگاهی درب منزل شما عزیزان، آزمایش انجام می‌شود. همچنین نمونه‌گیری در تمامی مناطق محدوده پیروزی، انجام می‌شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

نمونه خون شما توسط تکنسین‌های ماهر و متخصص هومکا با استانداردهای مخصوص و تحت بهداشت کامل انجام می‌شود و سپس نمونه گرفته شده، داخل محفظه‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل دارید، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش ادرار در منزل پیروزی

آزمایش ادرار در منزل هومکا، یکی دیگر از خدماتی است که بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید در منزل انجام بدهید. البته آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون شرایط چالش برانگیزتری دارد. از آن جهت که باید حتماً صبح انجام شود و فرد ناشتا باشد.

برای انجام آزمایش، بعد از رزرو نوبت، همکاران ما در مجموعه هومکا با شما برای تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی به شما خواهند داد.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل پیروزی صورت می‌گیرد؟

بعد از اینکه از شما نمونه‌گیری صورت گرفت. پس از چند روز برای اطلاع از نتیجه آزمایش و دریافت تفسیر آزمایش، می‌توانید وارد سایت هومکا شده و از نتیجه و تفسیر آزمایش خود اطلاع پیدا کنید. برای تفسیر آزمایش خون باید مولفه‌ها و عوامل بسیار گوناگون و متنوعی در نظر گرفته شود، عواملی همچون: سابقه بیماری، جنسیت،  سن، داروهای مصرفی و وضعیت سلامتی شما در تفسیر آزمایش موثر است.

در سایت، بخشی وجود دارد به اسم ثبت درخواست، در این بخش باید نوع گروه خدمت خود را مشخص کنید و بعد از آن گزینه تفسیر آزمایش را انتخاب کنید. اگر در زمینه تفسیر آزمایش و دریافت نتیجه آن سوالی برایتان وجود داشت می‌توانید با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل پیروزی

شاید برای شما این ذهنیت پیش بیاید که برای انجام آزمایش در منزل باید هزینه‌ای بیشتر بپردازید! در صورتیکه این تصور از اساس اشتباه است. خدمات هومکا زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود. تنها هزینه اعزام تکنسین یعنی مبلغ ۶۵ هزارتومان از شما دریافت خواهد شد.

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! در خدمات آزمایش در منزل که با بیمه پایه و تکمیلی صورت می‌پذیرد فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای نمونه گیری و اعزام تکنسین متخصص از شما دریافت خواهد شد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل پیروزی قابل اطمینان است؟

همه خدمات مربوط به آزمایش در منزل پیروزی ، اقدسیه، تجریش و سایر نقاط جغرافیایی توسط مجموعه هومکا و زیر نظر متخصصین حرفه‌ای این کار انجام می‌شود. خدمات آزمایش در منزل هومکا درست همان پروسه‌ای را طی می‌کند که در سایر آزمایشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود. از این رو این اطمینان را به شما می‌دهیم که از لحاظ کیفیت جواب‌دهی و نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد.

پس با اعتماد و رضایت خاطر کامل می‌توانید به دور از اتلاف وقت در آزمایشگاه‌های آلوده و صرف زمان زیاد در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل پیروزی

اگر قصد انجام خدمات آزمایشگاهی را دارید، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

برای انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. بهتر است بدانید که جواب آزمایش شما نیز با بررسی بهترین متخصصان، در کوتاه‌ترین زمان  به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل پیروزی تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل پیروزی هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل پیروزی فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل