آزمایش در منزل الهیه
خانه
مقالات
آزمایش در منزل الهیه

آزمایش در منزل الهیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/11
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل رو با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله الهیه فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل الهیه این مقاله را مطالعه کنید.

 همه ما گاهی اوقات نیاز داریم از برخی از خدمات در منزل استفاده کنیم و زمان خود را برای انجام کارهای مهم‌تر ذخیره کنیم. برای انجام آزمایش در منطقه الهیه تهران دیگر نیازی نیست که زمان خود را در ترافیک و محیط‌های آلوده آزمایشگاهی تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل الهیه و سایر مناطق در این امر مهم کارتان باشد و به شما یاری رساند.

 

انواع آزمایش در منزل الهیه کدام‌اند؟

چکاپ کامل، در حقیقت ارائه پکیج بسیار جامعی از آزمایش‌های مهم است که برای تشخیص روند درمان یا نظارت بر بیماری‌های گوناگون انجام می‌شود. اغلب توصیه می‌شود که افراد بالای ۵۰ سال، هر سال یک بار چکاپ کامل بدهند و از شرایط جسمانی خود باخبر شوند. به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید که برای اطلاع از سلامتی خود از چکاپ کامل استفاده کنید، خدمات آزمایش در منزل هومکا آماده خدمت‌رسانی به شماست. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

انجام چکاپ کامل یکی از بهترین روش‌های ممکن برای برای اطلاع از وضعیت سلامتی شما است. همچنین می‌توانید با انجام انواع چکاپ که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، اطلاعات درست و دقیقی از سلامتی و تندرستی خود داشته باشید.

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! در خدمات آزمایش در منزل که با بیمه پایه و تکمیلی صورت می‌پذیرد فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای نمونه گیری و اعزام تکنسین متخصص از شما دریافت خواهد شد. مهمترین خدمات ارائه آزمایشات ما عبارتند از:

 

آزمایش خون در منزل الهیه

امکان آزمایش خون در منزل یکی از ویژه‌ترین امکاناتی است که یک آزمایشگاه حرفه‌ای و مطمئن می‌تواند به مراجعین خود ارائه دهد. خدمات آزمایش در منزل با اعزام نیروهای متخصص آزمایشگاهی انجام می‌شود. همچنین نمونه‌گیری به تمامی مناطق محدوده الهیه، برای راحتی شما و اعضای خانوادتان با بالاترین کیفیت و بهترین زمان انجام می‌شود. نمونه خون شما توسط افراد ماهر و متخصص با استانداردهای مخصوص انجام می‌شود و داخل Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود. به همین جهت دیگر لازم نیست برای نمونه‌گیری و انجام تست‌های متعدد، به مراکز آلوده آزمایشگاهی بروید، وقت خود را هدر بدهید و استرس داشته باشید. هومکا این کار را برایتان در خانه انجام خواهد داد.

 

آزمایش ادرار در منزل الهیه

آزمایش ادرار در مقایسه با آزمایش خون برای بعضی از افراد از چالش‌های بیشتری برخوردار است؛ زیرا این نمونه باید در زمان مخصوص به خود (صبح زود زمانی که فرد ناشتا است) انجام شود و سریعاً به ازمایشگاه ارسال شود. قبل از انجام آزمایش در منزل، کلیه موارد ضروری را که می‌بایستی در مورد خودتان یا بیمار مورد نظرتان رعایت کنید، توضیح خواهیم دارد. پس از رزرو نوبت، متصدی مربوطه برای انجام ازمایش با شما تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، نحوه و روز آزمایش با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار به محل مورد نظر شما یعنی محدوده الهیه اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل الهیه صورت می‌گیرد؟

تفسیر آنلاین آزمایش، یکی از مهم‎ترین و جدیدترین خدماتی است که می‌توانید در مجموعه هومکا از آن استفاده کنید. امکان دریافت تفسیر آنلاین آزمایش برای کلیه مراجعه کنندگان محترم وجود دارد. برای تفسیر آزمایش باید مولفه‌ها و عوامل بسیار گوناگون و متنوعی در نظر گرفته شود، عواملی همچون: سابقه بیماری، جنسیت،  سن، داروهای مصرفی و وضعیت سلامتی شما در تفسر آزمایش موثر است.

برای دریافت تفسیر آزمایش‌تان بایستی تا در قسمت ثبت درخواست، گروه خدمت مورد نظر خود را مشاوره آزمایش انتخاب کنید و پس از آن نوع خدمت را تفسیر آزمایش بزنید. همین‌طور این توانایی برای کلیه کاربران و همراهان عزیز در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت درخواست تفسیر آژمایش‌تان اقدام کنید. اگر در این زمینه سوالی برایتان وجود داشت می‌توانید با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل الهیه

علی رغم تصوری که بسیاری از افراد ممکن است در این باره داشته باشند، هزینه آزمایش در منزل تفاوت چندانی با انجام آزمایش در ازمایشگاه به صورت حضوری ندارد. تنها هزینه‎ی اضافی که همراهان عزیز هومکا برای ازمایش در منزل بایستی تقبل کنند، هزینه اعزام تکنسین به درب منزلشان است. البته باید گفت که کلیه خدمات هومکا تحت بیمه پایه و درمان تکمیلی انجام می‌شود و از این رو نگرانی برای پرداخت تعرفه آزاد وجود ندارد. به همین دلیل بدون دغدغه خاصی این توانایی را خواهید داشت تا از خدمات آزمایش در منزل الهیه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‌های دریافتی برای آزمایش در منزل به قسمت خدمات سایت رجوع کنید. برای انجام آزمایش در منزل تحت پوشش بیمه کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل الهیه قابل اطمینان است؟

از لحاظ انجام مراحل آزمایش باید گفت که خدمات آزمایش در منزل هومکا از نظر کیفیت جواب‌دهی و  نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد. تمامی آزمایش‌های انجام شده در مجموعه هومکا (نظیر آزمایش خون، آزمایش ادرار، چکاپ کامل و....) تحت زیر نظر تکنسین‌های حرفه‌ای، شرایط استاندارد و با دستگاه‌های پیشرفته و درجه یک که در این امر تجربه بسیار زیادی دارند، انجام می‌شود. به همین خاطر کافی است تنها یکبار از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید؛ هزینه مطلوب و کیفیت بالا آزمایش در منزل، کاری خواهد کرد تا در این زمینه با ما هم نظر شوید.

از این رو با اطمینان کافی می‌توانید به دور از هرگونه اضطراب و پریشنانی جهت قرارگیری در آزمایشگاه‌های آلوده و اتلاف وقت در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات هومکا در منزل استفاده کنید و بعد از آزمایش، نتیجه و تفسیر آن را به صورت آنلاین دریافت کنید. همه این مراحل بدون حضور فیزیکی شما در محیط آزمایشگاه انجام خواهد شد.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل الهیه

برای انجام خدمات آزمایشگاهی، به هیچ وجه نیازی نیست تا حتما زمان بگذارید و به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مدرن‌ترین و  مجهزترین آزمایشگاه‌ها در سرتاسر ایران بزرگ مثل استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت و بدون کوچکترین خطا به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

من نسخه ندارم. چگونه می‌توانم از خدمات آزمایش یا چکاپ استفاده کنم؟
بسیاری از چکاپ‌ها بدون داشتن نسخه قابل انجام هستند. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید.
آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل