آزمایش در منزل ولنجک
خانه
مقالات
آزمایش در منزل ولنجک

آزمایش در منزل ولنجک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
هومکا و انجام انواع خدمات آزمایش در منزل!
اگر در منطقه ولنجک سکونت دارید و قصد انجام خدمات آزمایشگاهی را برای خود یا خانوادتان دارید، بهتر است بدانید که حتما نیازی نیست تا زمان خود را صرف رفتن به آزمایشگاه کنید. هومکا با ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل ولنجک را زیر نظر بهترین متخصصین و تکنسین‌ها به شما ارائه می‌دهد.

انجام آزمایش برای پیگیری و اطلاع از صحت سلامتی، امری ضروری و الزامی است. اغلب ممکن است پزشک برای تشخیص بیماری تست‌ها و آزمایش‌های مختلفی بنویسد که فرد به دلایل مختلفی مثل کهولت سن، نداشتن وقت کافی و... نتواند در آن تاریخ به آزمایشگاه رجوع کند. برای انجام آزمایش در منطقه ولنجک تهران دیگر نیازی نیست که زمان خود را در ترافیک و محیط‌های آلوده آزمایشگاهی تلف کنید. با استفاده از خدمت آزمایش در منزل هومکا، می‌توانید در محیط امن و راحت خانه بمانید و آزمایشات خود را  تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی انجام دهید.

 

انواع آزمایش در منزل ولنجک کدام‌اند؟

اغلب توصیه می‌شود که افراد بالای ۵۰ سال، هر سال یک بار چکاپ کامل بدهند و از شرایط جسمانی خود باخبر شوند. چکاپ کامل، با انجام انواع تست و ازمایش در منزل، علاوه بر ذخیره و حفظ زمان خود می‌توانید در شرایط کاملاً حرفه‌ای و به دور از آلودگی‌های محیطی آزمایش تجویز شده خود را انجام دهید. به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید که برای اطلاع از سلامتی خود از چکاپ کامل استفاده کنید، خدمات آزمایش در منزل هومکا آماده خدمت‌رسانی به شماست.

چکاپ در منزل بهترین راه حل برای اطلاع از وضعیت جسمانی و اقدام برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف است.همچنین می‌توانید با انجام انواع چکاپ که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، اطلاعات درست و دقیقی از سلامتی و تندرستی خود داشته باشید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! در خدمات آزمایش در منزل که با بیمه پایه و تکمیلی صورت می‌پذیرد فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای نمونه گیری و اعزام تکنسین متخصص از شما دریافت خواهد شد. مهمترین خدمات ارائه چکاپ‌ ما عبارتند از:

 

آزمایش خون در منزل ولنجک

امکان آزمایش خون در منزل یکی از ویژه‌ترین امکاناتی است که یک آزمایشگاه حرفه‌ای و مطمئن می‌تواند به مراجعین خود ارائه دهد. خدمات آزمایش در منزل با اعزام نیروهای متخصص آزمایشگاهی انجام می‌شود. همچنین نمونه‌گیری به تمامی مناطق محدوده ولنجک ، برای راحتی شما و اعضای خانوادتان با بالاترین کیفیت و بهترین زمان انجام می‌شود.

نمونه خون شما توسط افراد ماهر و متخصص با استانداردهای مخصوص انجام می‌شود و داخل Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود. به همین جهت دیگر لازم نیست برای نمونه‌گیری و انجام تست‌های متعدد، به مراکز آلوده آزمایشگاهی بروید، وقت خود را هدر بدهید و استرس داشته باشید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل ولنجک

آزمایش ادرار در مقایسه با آزمایش خون برای بعضی از افراد از چالش‌های بیشتری برخوردار است؛ زیرا این نمونه باید در زمان مخصوص به خود (صبح زود زمانی که فرد ناشتا است) انجام شود و سریعاً به ازمایشگاه ارسال شود. قبل از انجام آزمایش در منزل، کلیه موارد ضروری را که می‌بایستی در مورد خودتان یا بیمار مورد نظرتان رعایت کنید، توضیح خواهیم دارد. پس از رزرو نوبت، متصدی مربوطه برای انجام ازمایش با شما تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، نحوه و روز آزمایش با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار به محل مورد نظر شما یعنی محدوده ولنجک اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل ولنجک صورت می‌گیرد؟

تفسیر آزمایش یکی دیگر از خدماتی است که هومکا برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا در خانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری، بتوانید از نتیجه آزمایش خود باخبر شوید. برای تفسیر آزمایش باید مولفه‌ها و عوامل بسیار گوناگون و متنوعی در نظر گرفته شود، عواملی همچون: سابقه بیماری، جنسیت،  سن، داروهای مصرفی و وضعیت سلامتی شما در تفسر آزمایش موثر است.

برای دریافت تفسیر آزمایش‌تان بایستی تا در قسمت ثبت درخواست، گروه خدمت مورد نظر خود را مشاوره آزمایش انتخاب کنید و پس از آن نوع خدمت را تفسیر آزمایش بزنید. همین‌طور این توانایی برای کلیه کاربران و همراهان عزیز در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت درخواست تفسیر آژمایش‌تان اقدام کنید. اگر در این زمینه سوالی برایتان وجود داشت می‌توانید با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل ولنجک

علی رغم تصوری که بسیاری از افراد ممکن است در این باره داشته باشند، هزینه آزمایش در منزل تفاوت چندانی با انجام آزمایش در ازمایشگاه به صورت حضوری ندارد. تنها هزینه‎ی اضافی که همراهان عزیز هومکا برای ازمایش در منزل بایستی تقبل کنند، هزینه اعزام تکنسین به درب منزلشان است. البته باید گفت که کلیه خدمات هومکا تحت بیمه پایه و درمان تکمیلی انجام می‌شود و از این رو نگرانی برای پرداخت تعرفه آزاد وجود ندارد.

بنابراین نیاز نیست که درباره پرداخت هزینه آزمایش در منزل ولنجک یا هر منطقه دیگری، دغدغه خاصی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‌های دریافتی برای آزمایش در منزل به قسمت خدمات سایت رجوع کنید. 

 

آیا خدمات آزمایش در منزل ولنجک قابل اطمینان است؟

خدمات هومکا دقیقا! همان خدماتی است که در سایر ازمایشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود. بنابراین خدمات آزمایش در منزل هومکا از نظر کیفیت جواب‌دهی و  نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد. تمامی آزمایش‌های انجام شده در مجموعه هومکا (نظیر آزمایش خون، آزمایش ادرار، چکاپ کامل و....) تحت زیر نظر تکنسین‌های حرفه‌ای، شرایط استاندارد و با دستگاه‌های پیشرفته و درجه یک که در این امر تجربه بسیار زیادی دارند، انجام می‌شود. به همین خاطر کافی است تنها یکبار از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید؛ هزینه مطلوب و کیفیت بالا آزمایش در منزل، کاری خواهد کرد تا در این زمینه با ما هم نظر شوید.

از این رو با اطمینان کافی می‌توانید به دور از هرگونه اضطراب و پریشنانی جهت قرارگیری در آزمایشگاه‌های آلوده و اتلاف وقت در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات هومکا در منزل استفاده کنید و بعد از آزمایش، نتیجه و تفسیر آن را به صورت آنلاین دریافت کنید. همه این مراحل بدون حضور فیزیکی شما در محیط آزمایشگاه انجام خواهد شد.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل ولنجک

برای انجام خدمات آزمایشگاهی، به هیچ وجه نیازی نیست تا حتما زمان بگذارید و به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مدرن‌ترین و  مجهزترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، مشهد و قزوین، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان  زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش آنلاین را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت و بدون کوچکترین خطا به دستتان خواهد رسید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

من نسخه ندارم. چگونه می‌توانم از خدمات آزمایش یا چکاپ استفاده کنم؟
بسیاری از چکاپ‌ها بدون داشتن نسخه قابل انجام هستند. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
آیا هومکا برای انجام آزمایش در منزل مجوزهای لازم را در اختیار دارد؟
بله. نام این شرکت «سفیران سلامت سپینود» است که با برند هومکا درحال فعالیت است. هومکا برای ارائه خدمات خود دارای «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل