آزمایش در منزل کامرانیه
خانه
مقالات
آزمایش در منزل کامرانیه

آزمایش در منزل کامرانیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/23
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
هومکا و انجام انواع خدمات آزمایش در منزل!
اگر در منطقه کامرانیه سکونت دارید و قصد انجام خدمات آزمایشگاهی را برای خود یا خانوادتان دارید، بهتر است بدانید که حتما نیازی نیست تا زمان خود را صرف رفتن به آزمایشگاه کنید. هومکا با ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل کامرانیه را زیر نظر بهترین متخصصین و تکنسین‌ها به شما ارائه می‌دهد.

برای بسیاری از افراد مراجعه به آزمایشگاه و انجام آزمایش به صورت حضوری یک چالش جدی است. مشکلات رفت‌وآمد، شلوغی آزمایشگاه، خطرات سرایت بیماری و عوارض ناشی از سالمندی باعث می‌شود که بسیاری از افراد ترجیح دهند آزمایش‌های پزشکی خود را در منزل انجام دهند. خوشبختانه با استفاده از خدمات هومکا می‌توانید هرگونه آزمایش را در منزل انجام دهید و نتایج آن را به صورت آنلاین دریافت کنید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خدمات آزمایش در منزل کامرانیه و سایر شرایط انجام این آزمایش‌ها توسط مجموعه هومکا بپردازیم.

 

انواع آزمایش در منزل کامرانیه کدام‌اند؟

اگر ساکن محله کامرانیه هستید، می‌توانید به راحتی و با یک تماس هرگونه آزمایش پزشکی را در منزل خود انجام دهید. خدمات مجموعه مراقبتی و بهداشتی هومکا بسیار گسترده است و تقریبا تمام آزمایش‌های پزشکی از جمله آزمایش خون، آزمایش ادرار و آزمایش مدفوع را پوشش می‌دهد. برای مثال شما برای انجام آزمایش‌های زیر می‌توانید از مجموعه هومکا استفاده کنید:

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش خون در منزل کامرانیه

حتما برای شما هم پیش آمده است که در مواردی برای تشخیص یک بیماری یا بررسی شرایط سلامتی خود آزمایش خون داده باشید. اگر پزشک شما آزمایش خون را تجویز کرده باشد، نیازی به مراجعه به آزمایشگاه ندارید؛ بلکه با تماس با مجموعه هومکا می‌توانید آزمایش خون در منزل یا هر مکان دیگری را انجام دهید. این خدمات شامل هر نوع آزمایش خونی می‌شود. در صورت ثبت درخواست، همکاران ما مراقبت‌های لازم پیش از آزمایش را به شما توضیح خواهند داد و پس از هماهنگ کردن زمان آزمایش، تکنیسین‌های هومکا برای دریافت نمونه خون به منزل شما مراجعه می‌کنند.

برای دریافت نتیجه و تفسیر آزمایش خون نیز نیازی به مراجعه حضوری شما نیست و می‌توانید آن را به صورت آنلاین دریافت کنید و از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که برای انجام آزمایش خون نوزاد و کودک نیز می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی از خدمات هومکا استفاده کنید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل کامرانیه

اگر پزشک شما انجام آزمایش ادرار را تجویز کرده باشد نیز می‌توانید به کمک مجموعه هومکا آزمایش ادرار در منزل را انجام دهید. بسیاری از بیماری‌ها و ناهنجاری‌ها باعث می‌شود ترکیبات ادرار از حالت نرمال خارج شود و پزشک از این طریق می‌تواند نشانه‌های بیماری را در شما تشخیص دهد. این آزمایش می‌تواند برای تشخیص بسیاری از بیماری‌های کلیوی، کبدی و عفونت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. در صورت ثبت درخواست آزمایش در منزل کامرانیه، کارشناس ما در موعد مقرر به منزل شما مراجعه می‌کند و نمونه ادرار شما را دریافت می‌کند. 

 

آشنایی با انواع چکاپ در منزل کامرانیه

چکاپ می‌تواند انواع گوناگونی داشته باشد و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در چکاپ، موارد متعددی برای کنترل سلامتی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت چکاپ مجموعه‌ای از آزمایش‌ها است که در یک مرحله انجام می‌شود. بهتر است سالمندان سالی دوبار و سایر افراد سالی یک بار چکاپ را انجام دهند تا از سلامت خود مطمئن شوند. با استفاده از خدمات آزمایش در منزل کامرانیه هومکا شما می‌توانید چکاپ‌های زیر را انجام دهید:

 

آیا تفسیر آزمایش در منزل کامرانیه امکان‌پذیر است؟

آزمایش‌های پزشکی معمولا شامل مجموعه‌ای از اعداد هستند که برای فهم آن‌ها نیازمند دانش خاصی هستید. باید محدوده نرمال هر آزمایش را بشناسید تا بتوانید غیرطبیعی بودن نتیجه آزمایش خود را تشخیص دهید. در چنین شرایطی لازم است که از یک پزشک کمک بگیرید.

مجموعه هومکا نتیجه و تفسیر آزمایش خون شما را به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما خواهد گذاشت و در صورت نیاز می‌توانید از همکاران ما برای راهنمایی بیشتر مشاوره دریافت کنید.

اگر قبلا آزمایش داده‌اید و اکنون نیازمند تفسیر نتایج آن هستید می‌توانید بر روی بنر زیر کلیک کنید.

تفسیر آزمایش

 

آیا خدمات آزمایش در منزل کامرانیه قابل اطمینان است؟

خدمات هومکا با بالاترین استانداردهای پزشکی انجام می‌شود و تمام مراحل از نمونه‌گیری تا تفسیر نتایج توسط کارشناسانی حرفه‌ای و باتجربه انجام می‌شود. مجموعه مراقبتی و بهداشتی هومکا تمام مجوزهای بهداشتی را اخذ کرده است و می‌توانید از انجام آزمایش در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد و دریافت نتایج دقیق اطمینان کامل داشته باشید.

 

آیا آزمایش در منزل کامرانیه تحت پوشش بیمه است؟

خوشبختانه برای انجام آزمایش در منزل هومکا می‌توانید از پوشش بیمه درمانی خود نیز استفاده کنید. از این جهت هیچ تفاوتی بین آزمایش در منزل و آزمایش حضوری وجود ندارد.

شما پس از ثبت نام در سایت هومکا، می‌توانید نسخه خود را بارگذاری کنید و نوع پوشش بیمه درمانی خود را مشخص کنید. فرایند کاهش هزینه شما به طور خودکار توسط مجموعه هومکا انجام خواهد شد و در هیچ کدام از این مراحل نیاز به مراجعه حضوری شما به سازمان بیمه نیست.

چنانچه در مورد پوشش بیمه و نحوه بارگذاری نسخه در سایت پرسشی دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 

آزمایش در منزل کامرانیه با مجموعه هومکا

اگر حضور در آزمایشگاه برای شما دشوار است و قصد دارید با آزمایش در منزل تجربه جدیدی داشته باشید می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید. هومکا با تیم حرفه‌ای و تجهیزاتی مدرن آماده خدمت‌رسانی به همه ساکنان محله کامرانیه و مناطق اطراف است.

برای ثبت درخواست آزمایش در منزل تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی کافی است با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و یا روی بنر زیر کلیک کنید و پس از ثبت درخواست مقدماتی منتظر تماس همکاران ما باشید. همچنین خدمات آزمایش در منزل هومکا هم‌اکنون در سراسر استان تهران و شهرستان‌های کرج، تبریز، شیراز، رشت، اهواز، مشهد و اصفهان قابل دسترسی است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا مجموعه هومکا انواع خدمات آزمایش در منزل را ارائه می‌دهد؟
بله. مجموعه هومکا انواع آزمایشات خون و ادرار در منزل را به متقاضیان انجام آزمایش ارائه می‌دهد.
آیا خدمات آزمایش در منزل هومکا تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی است؟
بله. با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، تا حد زیادی در هزینه‌های شما ریا انجام آزمایش صرفه‌جویی خواهد شد.
آیا برای انجام آزمایشات ادرار باید ناشتا بود؟
بله. آزمایشات ادرار و برخی از آزمایشات خون نیاز به ناشتایی دارند.
آیا در زمان ناشتایی برای انجام آزمایش می‌توان آب نوشید؟
بله. نوشیدن مقداری آب در زمان ناشتایی موجب خطا در جواب آزمایش نخواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل