آزمایشگاه شبانه روزی کرج
خانه
مقالات
آزمایشگاه شبانه روزی کرج

آزمایشگاه شبانه روزی کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/01
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
انواع خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در کرج با هومکا!
چنانچه ساکن یکی از محلات کرج هستید و پزشک شما انجام هرگونه آزمایش پزشکی را تجویز کرده است، می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی کرج به راحتی آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

انجام آزمایش در منزل یکی از خدماتی است که توسط پلتفرم هومکا برای متقاضیان ارائه شده تا در زمان خود صرفه‌جویی کنند و بتوانند بدون دغدغه در خانه آمایش بدهند. همه افراد برای اطلاع از صحت سلامتی خود نیازمند آزمایش هستند و پزشک هم بدون مشاهده نتیجه آزمایش نمی‌تواند تشخیص دقیقی ارائه کند. اگر ساکن کرج هستید و پزشک برای شما هر نوع آزمایشی تجویز کرده است می‌توانید با خیالی کاملاً آسوده با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در کرج آزمایشتان را در منزل انجام بدهید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شامل چه مواردی است؟

مجموعه هومکا با ارائه خدمات آزمایش در منزل این امکان را برای متقاضیان به وجود آورده است تا با انجام کلیه آزمایشات به صورت شبانه روزی یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب نمونه گیری را انجام دهند. مجهزترین و بزرگترین آزمایشگاه‌ها در سرتاسر کشور طرف قرارداد سامانه پایش سلامت همکاری هستند و این امکان را دارید تا کلیه آزمایشات خون، ادرار و مدفوع را انجام بدهیم. برای استفاده از خدمات زیر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید:

 

خدمات چکاپ کامل در آزمایشگاه شبانه روزی کرج

در صورتی که به سلامت‌تان اهمیت می‌دهید و طبق دستور پزشک باید چکاپ کامل انجام دهید می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. با شناسایی عارضه به وجود آمده از طریق چکاپ می‌توانید بیماری را درمان کرده و جلوی پیشرفت آن را بگیرید. هرچه سن افراد بالاتر برود نیاز آن‌ها به انجام چکاپ کامل بیشتر می‌شود و بنابراین اغلب پزشکان توصیه می‌کنند که هر یک سال و بنا به ضرورت هر ۶ ماه یکبار چکاب کامل انجام شود.

کلیه افراد در هر هرم سنی که قرار دارند می‌توانند از خدمات چکاپ استفاده کنند. این آزمایش با توجه به سن افراد می‌تواند شامل مجموعه گوناگونی باشد. چه کارهایی که در آزمایشگاه شبانه روزی کرج ارائه می شود عبارتند از:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش شبانه روزی در کرج با بیمه تکمیلی و پایه

کلیه خدمات آزمایشگاهی در سامانه هومکا تحت نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود. بنابراین نیازی نیست که نگران پرداخت هزینه گزاف برای انجام آزمایش باشید. کلیه آزمایش‌هایی که شامل تعهد بیمه هستند زیر مجموعه خدمات آزمایش در منزل ما واقع می‌گردند. برای استفاده از بیمه تنها لازم است که در سایت نوع بیمه پایه و تکمیلی خود را تعیین کنید تا به طور سیستماتیک تعهد بیمه از هزینه شما کم شود.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای اتلاف وقت خود در ترافیک و محیط‌های آلوده آزمایشگاهی همین حالا از طریق سایت یا تلفن با ما تماس برقرار کنید و درخواست خودتان را ثبت کنید.

 

آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در کرج قابل اطمینان است؟

همانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد مجموعه هومکا با بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها در سرتاسر ایران همکاری می‌کند. بعد از ثبت درخواست شما، با نزدیک ترین آزمایشگاه‌های معتبر در نزدیکی محل سکونت‌تان هماهنگی می‌شود تا شرایط نمونه گیری در منزل برای شما مهیا گردد. از این رو خوب است بدانید که تمام مراحل تجزیه و تحلیل نمونه آزمایشگاهی شما مثل آزمایش های حضوری در شرایط کاملاً یکسان انجام خواهد شد و به همان اندازه قابل اطمینان است.

برای انجام انواع خدمات آزمایش در منزل می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب از این سرویس در منزل‌تان استفاده کنید. برای ثبت درخواست آن می‌توانید هم از طریق وب سایت ما به هم از طریق شماره های تماسی که در انتهای مقاله آمده است با یکی از کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنیم.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انجام خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در کرج با هومکا

شما می توانید به راحتی و با استفاده از خدمات آزمایش شبانه روزی کرج هرگونه آزمایشی را بدون حضور در محیط های آزمایشگاهی و یا فضای پر ترافیک و شلوغ شهری در خانه انجام دهیم. برای ثبت درخواست آزمایش در منزل می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۴ با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا برروی بنر زیر کلیک کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین خوب است بدانید که نتایج آزمایش شما هم به صورت کاملاً اینترنتی از طریق وب سایت قابل مشاهده خواهد بود و می توانید از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. این خدمات در سراسر استان تهران و سایر شهرستانهای کرج، شیراز، قم، مشهد، رشت، تبریز، اهواز، قزوین و اصفهان قابل ارائه است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی کرج فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی کرج از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی کرج تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل