آزمایش در منزل کرج
خانه
مقالات
آزمایش در منزل کرج

آزمایش در منزل کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه‌ی خدمات آزمایشگاهی، تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قابل انجام است.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
آزمایش خود را در منزل و بدون نگرانی و اضطراب انجام دهید!
انجام آزمایش در محیط پر ریسک آزمایشگاه‌ها که این روز‌ها بسیاری برای انجام تست کرونا به آن مراجعه می‌کنند امری خطرناک و پرریسک است. حال در صورت نیاز به انجام آزمایش چه کنیم؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که آزمایش را در محیط امن و راحت خانه خود با مجموعه هومکا انجام دهید!

آزمایش در منزل در چند سال اخیر خصوصاً در دوران همه گیری کرونا به یکی از ضروریات زندگی شهری تبدیل شده است. کرج نیز یکی از شهرهای بزرگ، شلوغ و پر ترافیک است که رفتن به آزمایشگاه و انجام نمونه گیری می تواند یکی از کارهای زمان بر و سخت باشد. به همین دلیل، آزمایش در منزل کرج موضوعی است که می خواهیم به آن بپردازیم. در این مقاله سعی داریم به تعدادی از سوالات شما پاسخ دهیم. مهم ترین این سوالات عبارتند از:

✔ هزینه های آزمایش در منزل در کرج چقدر است؟

✔ در کرج چه آزمایش هایی را می توان در خانه انجام داد؟

✔ چرا آزمایش در منزل در شهری مانند کرج مهم است؟

✔ دقت آزمایش در منزل چقدر می تواند معتبر باشد؟

✔ چه مجموعه ای را برای انجام آزمایش در منزل کرج انتخاب کنیم؟

با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالات شما در زمینه آزمایش و نمونه گیری در خانه کرج را به طور کامل شرح دهیم.

برای ثبت درخواست آزمایش در منزل کرج بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

هزینه‌های آزمایش در منزل کرج

در انجام آزمایش در محل، مهم ترین فاکتوری که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، هزینه انجام آزمایش در خانه است. فرایند نمونه گیری در منزل، تحویل به آزمایشگاه و ارسال پاسخ آزمایش در خانه می تواند گران به نظر برسد. کرج نیز مانند تهران شهری گران قیمت محسوب می شود. البته در مقایسه با تهران هزینه های زندگی در این شهر کم تر است. اما هزینه های خدمات پزشک در منزل در کرج هیچ تفاوتی با تهران ندارد. برای انجام آزمایش در منزل کرج نیاز خواهید داشت تا یک متخصص با تجهیزات لازم برای نمونه گیری به منزل یا محل کار شما آمده و آزمایش مورد نظر را انجام دهد.

یکی از مجموعه های معتبر ارائه دهنده خدمات درمانی در محل که در کرج و تهران فعالیت می کند هومکا است. تمامی ساکنان مناطق ۲۲ گانه تهران و حومه و شهرستان کرج و حومه این شهر می توانند از خدمات آزمایش در منزل، تزریقات در منزل، تست کرونا در منزل و ... بهره مند شوند. هزینه‌های آزمایش در منزل هومکا کرج از پیش تعیین شده است. به این ترتیب که شما می توانید پیش از دریافت خدمت درمانی با برقراری ارتباط با مجموعه از هزینه‌های احتمالی جهت انجام آزمایش در خانه کرج با خبر شوید. در سایت هومکا نیز هزینه یک سری از آزمایشات مشخص و به خصوص مانند آزمایش ژنتیک در منزل مشخص شده است. در صورتی که بخواهی طبق نسخه پزشک آزمایش در منزل انجام دهید، می توانید با تماس تلفنی با مجموعه هومکا از هزینه آزمایش‌های مربوطه آگاه شوید.

آزمایش در منزل کرج

 

انواع آزمایش در منزل کرج

تمامی خدمات پزشکی که بتوان تجهیزات آن را به صورت علمی و در شرایط کامل بهداشتی انجام شود را می توان در منزل انجام داد. به عنوان مثال:

۱. چک آپ‌های ماهانه و سالانه در خانه

۲. آزمایش کامل ویژه سالمندان

۳. آزمایش کامل آقایان

۴. چک آپ کامل ویژه خانم ها

۵. آزمایش بارداری

۶. آزمایش های مخصوص به درخواست پزشک و با توجه به نسخه

۷. انواع آزمایش ژنتیک در منزل

۸. آزمایش اعتیاد در منزل

۹. تست کرونا در منزل و...

یک مجموعه خدمات درمانی در محل معتبر، تمامی خدمات نامبرده را در کیفیت اجرایی بسیار بالا و طبق پروتکل های بهداشتی به خصوص انجام می دهد؛ مانند هومکا. هومکا مجموعه ای که به ارائه خدمات پزشکی در خانه می پردازد و نمونه گیری های مورد نیاز را با دقت بسیار بالا توسط متخصصان مجرب که در جذب آن ها سخت گیری های ویژه ای داشته است، انجام خواهد داد. در کرج می توانید با ارتباط با هومکا، بهترین افراد را جهت آزمایش در منزل به خدمت بگیرید و پاسخی دقیق از آزمایش را در اختیار پزشک خود قرار دهید تا بتواند مسیر درمان شما را به خوبی تکمیل کند. بهتر است که به صورت دوره‌ای آزمایشات خود را انجام دهید و نتایج را با پزشک خود در میان بگذارید تا در صورت بروز بیماری بتوانید آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درمان کنید. در مورد اهمیت انجام آزمایش سایت اخبار روز پزشکی(Medical News Today) می‌گوید:

هر فرد باید با پزشک خود درمورد اینکه چه آزمایشاتی را به صورت دوره‌ای انجام دهد، صحبت کند. پزشک شما ممکن است  آزمایش خون را فقط در صورت وجود نگرانی در مورد شرایط جسمی شماتجویز کند و یا ممکن است برای رصد سلامتی و بهداشت شما، انجام  آزمایش را به صورت سالانه از شما درخواست کند.

افرادی که برخی از داروهای رقیق کننده خون را مصرف می‌کنند، ممکن است به طور منظم به آزمایش خون نیاز داشته باشند. پزشک می‌تواند براساس عوامل خطر و نیازهای فردی، در مورد تکرار آزمایش فرد به او مشاوره دهد.

 برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل کرج بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

چرا آزمایش در منزل کرج؟

آزمایش در منزل در شهرهای بزرگ مانند تهران برای همه افراد در هر سن و در هر شرایطی می تواند مناسب باشد. اما برای برخی افراد با شرایط به خصوص، انجام آزمایش در منزل در شهری مانند کرج یا تهران، از ضرورت های زندگی روزمره است. افرادی مانند:

✔ سالمندان

✔ معلولین و توان یابان

✔ کودکان و خردسالان

✔ بیماران غیر قابل حرکت

آزمایش در خانه برای دسته افرادی که پیش تر نامبرده شد یکی از ضرورت های زندگی شهری است. تصور کنید که می خواهید پدر یا مادر سالمند خود را برای نمونه گیری ماهانه به آزمایشگاه ببرید. چقدر باید در ترافیک بمانید؟ چقدر زمان می برد تا یک جای پارک مناسب پیدا کنید؟ اگر در نزدیکی محل آزمایشگاه جای پارک پیدا نکردید چه؟ چطور می خواهید آن سالخوره بیچاره را به آزمایشگاه منتقل کنید؟ اگر آزمایشگاه پله داشت چه؟ چقدر باید سختی متحمل این عزیزان و صد البته خود شما شود؟ چند ساعت از کار و زندگی خود افتاده اید؟ اگر کارمند باشید چقدر می خواهید مرخصی بگیرید؟

ببینید، پرسیدن این سوالات را اگر بخواهیم باید تا فردا در حال طرح سوالاتی باشیم که قطعاً و یقینا! با آن مواجه خواهید شد. چنین سوالاتی برای بردن کودک خردسالتان به آزمایشگاه پاسخ های دردناک تری به همراه دارد. به همین علت است که با یک نگاه اجمالی و دقیق از زاویه دیگر به آزمایش در منزل در شهری مانند کرج متوجه خواهید شد نه تنها هزینه بیشتری صرف نکردید که آسایش حال خود و آزمایش دهنده را تامین کرده و با ذخیره زمان پول و انرژی بیشتری را برای خود نگاه داشته اید.

آزمایش در منزل کرج

 

آیا آزمایش در منزل کرج دقت و حساسیت کافی را دارا است؟

آنچه که بیشتر از انجام آزمایش اهمیت دارد، دقتی است که در بررسی نمونه گیری انجام شده در نظر گرفته می شود. شما آزمایش انجام می دهید که از صحت و سلامت خود اطمینان حاصل کنید و یا به احتمال زیاد آزمایش را به درخواست پزشک انجام داده اید تا بدانید آن مسئله یا بیماری به خصوص در شما وجود دارد یا خیر و در صورت وجود بیماری درمان درستی را ادامه دهید.

ببینید، دقت آزمایش تعیین کننده سرنوشت شما خواهد بود؛ و همه این ها بسته با فردی که نمونه گیری را انجام داده و آزمایشگاهی دارد که نمونه گرفته شده را بررسی می کند. با کمی بررسی متوجه خواهید شد که چرا برخی آزمایشگاه ها همیشه شلوغ هستند و در برخی دیگر حتی پرنده هم پر نمی زند. به همین علت است که اکثر افراد ترجیح می دهند آن آزمایشگاه به خصوص را جهت نمونه گیری انتخاب کنند. آزمایش در منزل نیز از این قاعده مستثنی نیست. در کرج وقتی می خواهید آزمایش در منزل انجام دهید باید این کار را با مجموعه ای انجام دهید که مطمئن باشید تمامی پروتکل های بهداشتی مربوطه را رعایت کرده و نمونه شما را در شرایطی کاملاً استاندارد به آزمایشگاه معتبر منتقل می نمایند. اما کدام مجموعه برای انجام آزمایش در منزل کرج بهترین است؟

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص آزمایش در منزل کرج بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

آزمایش در منزل کرج با هومکا

بدون شک مجموعه های معتبر بسیاری هستند که خدمات پزشکی درب منزل را با کیفیت قابل قبولی انجام می دهند. پیشنهاد ما هومکا است. هومکا مجموعه ای که حوزه خدمات پزشکی در منزل از تیمی تشکیل شده است که در کار خود بهترین هستند. تجهیزات مورد استفاده هومکا بر اساس جدیدترین و بهترین تکنولوژی روز در زمینه نمونه گیری در منزل و آزمایش هستند و انتقال نمونه گرفته شده از فرد در شرایطی کاملاً بهداشتی و استاندارد منتقل می شود. جوابدهی آزمایش های هومکا در کرج در سریع ترین زمان ممکن انجام می شوند و هزینه‌های آزمایش در منزل هومکا در کرج در مقایسه با دیگر رقبا بسیار مقرون به صرفه است. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل کرج بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

هومکا به شما این امکان را می دهد تا با مشاوره رایگان و بررسی های اولیه، پیش از دریافت خدمت، هزینه‌های احتمالی انجام آزمایش در خانه کرج را بدانید و در سریع ترین زمان خدمت پزشکی مورد نیاز خود را در منزل یا در محل کار خود در کرج دریافت کنید. برای ارتباط با پشتیبان‌های هومکا می توانید:

به وبسایت مجموعه هومکا مراجعه کرده و فرم درخواست مشاوره رایگان پر کنید و یا با مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و به صورت تلفنی با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه در ارتباط باشید.

کرج و تهران، دو شهری که در صورت نیاز به انجام آزمایش در منزل در آن‌ها، می توانید کیفیت خدمات هومکا را تجربه کنید. توصیه ما به شما این است که با یک چکاپ کامل از سلامت خود مطمئن شوید. با استفاده از خدمات چکاپ در منزل هومکا می‌توانید با کمترین هزینه و بدون رفت و آمد سلامت خود را بررسی کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

انواع آزمایش در منزل کرج کدام‌اند؟
/چک آپ های ماهانه و سالانه در خانه /آزمایش کامل ویژه سالمندان /آزمایش کامل آقایان / چک آپ کامل ویژه خانم ها / آزمایش بارداری / آزمایش های مخصوص به درخواست پزشک و با توجه به نسخه / انواع آزمایش ژنتیک در منزل / آزمایش اعتیاد در منزل / تست کرونا در منزل و...
برای چه افرادی با شرایط به خصوص، انجام آزمایش در منزل در شهری مانند کرج یا تهران، از ضرورت های زندگی روزمره است؟
سالمندان / معلولین و توان یابان / کودکان و خردسالان / بیماران غیر قابل حرکت
آیا آزمایش در منزل کرج دقت و حساسیت کافی را دارا است؟
ببینید، دقت آزمایش تعیین کننده سرنوشت شما خواهد بود؛ و همه این ها بسته با فردی که نمونه گیری را انجام داده و آزمایشگاهی دارد که نمونه گرفته شده را بررسی می کند. با کمی بررسی متوجه خواهید شد که چرا برخی آزمایشگاه ها همیشه شلوغ هستند و در برخی دیگر حتی پرنده هم پر نمی زند. به همین علت است که اکثر افراد ترجیح می دهند آن آزمایشگاه به خصوص را جهت نمونه گیری انتخاب کنند. آزمایش در منزل نیز از این قاعده مستثنی نیست. در کرج وقتی می خواهید آزمایش در منزل انجام دهید باید این کار را با مجموعه ای انجام دهید که مطمئن باشید تمامی پروتکل های بهداشتی مربوطه را رعایت کرده و نمونه شما را در شرایطی کاملاً استاندارد به آزمایشگاه معتبر منتقل می نمایند.
هزینه های آزمایش در منزل کرج چقدر است؟
در انجام آزمایش در محل، مهم ترین فاکتوری که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، هزینه انجام آزمایش در خانه است. فرایند نمونه گیری، تحویل به آزمایشگاه و ارسال پاسخ آزمایش در خانه می تواند گران به نظر برسد. کرج نیز مانند تهران شهری گران قیمت محسوب می شود. البته در مقایسه با تهران هزینه های زندگی در این شهر کم تر است. اما هزینه های خدمات پزشک در منزل در کرج هیچ تفاوتی با تهران ندارد. برای انجام آزمایش در منزل کرج نیاز خواهید داشت تا یک متخصص با تجهیزات لازم برای نمونه گیری به منزل یا محل کار شما آمده و آزمایش مورد نظر را انجام دهد.هزینه های آزمایش در منزل هومکا کرج از پیش تعیین شده است. به این ترتیب که شما می توانید پیش از دریافت خدمت درمانی با برقراری ارتباط با مجموعه از هزینه های احتمالی جهت انجام آزمایش در خانه کرج با خبر شوید.
آیا خدمات آزمایشگاهی هومکا محدود به کرج است؟
خیر. سراسر استان تهران و مشهد نیز نیز تحت پوشش خدمات این مجموعه قرار دارند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل