آزمایش در منزل شهرک غرب
خانه
مقالات
آزمایش در منزل شهرک غرب

آزمایش در منزل شهرک غرب

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
تجربه آزمایش در منزل شهرک غرب با هومکا!
اگر در شهرک غرب سکونت دارید، بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایش در منزل نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه مراجعه کنید. هومکا با ارائه بهترین خدمات آزمایش در منزل شهرک غرب، انواع آزمایش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه اندکی برای افراد انجام می‌دهد.

آیا با پروسه و خدمات آزمایش در منزل آشنایی دارید؟ آیا به خاطر پاندمی کرونا رفتن به مراکز درمانی برایتان مشکل شده؟ و آیا در خانواده شما فرد سالمند یا دارای نیازهای ویژه وجود دارد و به علت محدودیت های جسمی نمی‌توانید او را مستقیما به مراکز آزمایشگاهی ببرید؟ اگر تا به حال با این سوالات مواجه شدید، بهترین جواب و راه حل استفاده از خدمات آزمایش در منزل است. در این مقاله در خصوص تمامی خدمات آزمایش در منزل در محدوده شهرک غرب آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید تا در مورد خدمات ما بیشتر بدانید.

 

آیا آزمایش در منزل شهرک غرب انجام می‌شود؟

"بله" امکان انجام آزمایش در محدوده شهرک غرب وجود دارد. خدمات آزمایش در منزل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید بدون دغدغه، در منزل خودتان آزمایش‌های مورد نیازتان را انجام دهید. در مراکز درمانی به علت شلوغی و رفت و آمد افراد بیمار، همیشه ریسک ابتلا به انواع عفونت و ویروس وجود دارد. بنابراین اگر قصد انجام آزمایش برای خودتان یا افراد دیگر از اعضا خانوادتان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات آزمایش در منزل محدوده محل زندگی خودتان یعنی شهرک غرب استفاده کنید.

 

خدمات آزمایش در منزل شهرک غرب شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات آزمایش در منزل بسیار متنوع است. تکنسین‌های آزمایشگاهی شرکت آماده هستند تا تمامی فاکتورهای مورد سنجش نسخه شما را از طریق دریافت نمونه بررسی کنند. خدمات آزمایشگاهی که می‌توانید به جای مراجعه مستقیم به مراکز درمانی، در منزل خودتان(در محدوده شهرک غرب و سایر مناطق تحت پوشش)  انجام دهید؛ شامل موارد زیر است:

انجام تمامی آزمایش‌ها در شرایط استریل و استاندارد، در منزل یا محل مورد نظر شما انجام می‌شود. پس از این که نمونه شما برای انجام آنالیزهای ویژه به آزمایشگاه ارسال شد، با دادن کد مخصوص می‌توانید نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین یا فیزیکی (ارسال شده به محل مورد نظرتان) مشاهده کنید. با این روش دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها برای انجام آزمایش و دریافت نتیجه آن نخواهید داشت.

برای درخواست انواع آزمایش در منزل، کافی است تا بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

چکاپ کامل در منزل شهرک غرب

چکاپ کامل در واقع انجام مجموعه کاملی از آزمایش‌هایی است که برای تشخیص یا نظارت بر روند درمان بیماری‌های مختلف انجام می‌شود. مثلا اگر شما قصد داشته باشید که غده تیروئید و میزان تولید و ترشح هورمون‌های آن را بررسی کنید، پزشک متخصص برای شما انجام چکاپ کامل آزمایش‌های تیروئید که شامل موارد زیر می‌شود:

انجام چکاپ بهترین راه حل برای بررسی وضعیت سلامتی شما است. شما می‌توانید با انجام انواع چکاپ که شامل موارد زیر است، اطلاعات دقیق و درستی از شرایط خود داشته باشید. برای انجام چکاپ نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! در خدمات آزمایش در منزل فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای اعزام تکنسین متخصص و نمونه گیری از شما صورت می‌گیرد.

انواع چکاپ‎هایی که در حال حاضر انجام می‌شوند، به شرح زیر است:

 

آزمایش خون در منزل شهرک غرب

امکان آزمایش خون در منزل یکی از مهم‌ترین مزایایی است که یک آزمایشگاه می‌تواند به مراجعین ارائه دهد. خدمات آزمایش در منزل با اعزام متخصصین آزمایشگاهی و نمونه‌گیری به تمامی مناطق محدوده شهرک غرب این خدمات را به شما و اعضای خانوادتان ارائه می‌دهد. نمونه خون شما توسط تکنسین مربوطه تحت شرایط استاندارد گرفته شده و داخل Cool Box به آزمایشگاه ارسال می‌شود. بنابراین دیگر لازم نیست برای نمونه‌گیری و رفتن به مراکز آلوده آزمایشگاهی استرس داشته باشید. ما این کار را برای شما انجام می‌دهیم.

 

آزمایش ادرار در منزل شهرک غرب

آزمایش ادرار در مقایسه با خون برای برخی از افراد دارای چالش‌های بیشتری است؛ زیرا این نمونه باید در زمان خاصی (صبح زود زمانی که فرد ناشتا است) گرفته شده و سریعا ارسال شود. قبل از انجام آزمایش در منزل، کلیه مواردی را که باید در مورد خودتان یا بیمار مورد نظرتان رعایت کنید، برایتان توضیح می‌دهیم. پس از رزرو نوبت، متصدی مربوطه با شما تماس گرفته و در مورد شرایط انجام آزمایش با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر نیز متخصص مربوطه به محل مورد نظر شما یعنی محدوده صادقیه اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را تحویل ‌گیرد.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل شهرک غرب صورت می‌گیرد؟

امکان دریافت تفسیر آنلاین آزمایش برای تمام افراد وجود دارد. تفسیر آنلاین نتیجه آزمایش، یکی از جدیدترین و مهم‎ترین خدماتی است که می‌توانید از آن بهره ببرید. تفسیر آزمایش احتیاج به در نظر موارد مختلفی مثل: سن، جنسیت، سابقه بیماری، داروهای مصرفی و وضعیت سلامتی شما دارد.

برای انجام این کار در قسمت ثبت درخواست، گروه خدمت را مشاوره آزمایش انتخاب کرده و سپس نوع خدمت را تفسیر آزمایش انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در هنگام تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان درخواست تفسیر خود را ثبت کنید. چنانچه سوالی داشتید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

برای ثبت درخواست تفسیر آزمایش در منزل کافی است تا بر روی بنر زیر کلیک کنید.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل شهرک غرب

هزینه آزمایش در منزل علی رغم تصور بسیاری از افراد تفاوت چندانی با انجام آزمایش به صورت ندارد. تنها هزینه‎ی اضافی که افراد پرداخت می‎کنند، هزینه اعزام تکنسین با تجربه آزمایشگاه به منزل آنها است. بنابراین بدون دغدغه خاصی می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل شهرک غرب استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‌های دریافتی به قسمت خدمات سایت مراجعه بفرمایید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل شهرک غرب قابل اطمینان است؟

خدمات آزمایش در منزل از لحاظ کیفیت نمونه‌گیری و جواب‌دهی فرق چندانی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر ندارد. تمامی آزمایش‌ها تحت شرایط استاندارد، با دستگاه‌های پیشرفته و زیر نظر تکنسین‌های با تجربه انجام می‌شود. بنابراین کافی است فقط یکبار از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید؛ بی شک با ما هم نظر خواهید بود.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل شهرک غرب

برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت و بدون کوچکترین خطا به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چگونه آزمایش در منزل شهرک غرب انجام می‌شود؟
با تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱، همکاران ما جهت مراجعه به منزل برای انجام آزمایش هماهنگی‌های لازم را با شما انجام خواهند داد.
آیا برای انجام آزمایش خون و ادرار نیاز به ناشتایی است؟
معمولا انجام آزمایش‌های مربوط به ادرار به ناشتایی نیاز دارد. در این مورد حتما پیش از آزمایش با پزشک مشورت کنید.
آیا در زمان ناشتایی می‌توان اب نوشید؟
نوشیدن مقدار کمی آب در زمان ناشتایی مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
آیا خدمات آزمایش در منزل هومکا تنها در شهرک غرب انجام می‌شود؟
خیر، مجموعه هومکا با همکاری بهترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت، اهواز و تبریز، انواع خدمات آزمایش در منزل را ارائه می‌دهد.
آیا انجام آزمایش مدفوع در دوران پریودی مانعی دارد؟
خیر. انجام آزمایش مدفوع در دوران پریودی محدودیتی ایجاد نمی‌کند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل