آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران
خانه
مقالات
آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران

آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/01
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در جنوب تهران با هومکا!
چنانچه ساکن یکی از محلات جنوب تهران هستید و پزشک شما انجام هرگونه آزمایش پزشکی را تجویز کرده است، می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران به راحتی آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران، انجام خدمات آزمایشگاهی در منزل را برای ساکنان محلات جنوب تهران فراهم کرده است. این خدمات بسیار گسترده بوده و نتایج در سریعترین زمان و به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این مقاله به معرفی بیشتر این خدمات و نحوه ثبت درخواست می‌پردازیم. شما می‌توانید انواع خدمات آزمایش در منزل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در منزل خودتان دریافت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شامل چه مواردی است؟

مجموعه هومکا که به ارائه خدمات سلامت در منزل می‌پردازد امکان انجام انواع آزمایش‌های پزشکی در منزل را برای شهروندان فراهم کرده است. بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های کشور طرف قرار هومکا هستند و امکان انجام هر آزمایشی میسر است. این آزمایش‌ها می‌تواند شامل انواع آزمایش خون، ادرار و مدفوع باشد. برای مثال برای انجام آزمایش‌های زیر می‌توانید با ما تماس بگیرید:

 

خدمات چکاپ کامل در آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران

در صورتی که به سلامت خود اهمیت می‌دهید باید آزمایشات چکاپ را جدی بگیرید. به کمک چکاپ مستمر می‌توانید خیلی زود از بروز مشکلات در بدن خود مطلع شوید و پیش از جدی شدن عوارض بیماری به درمان آن بپردازید. هرچه سن افراد بالاتر رود توجه به چکاپ اهمیت بیشتر پیدا می‌کند.

 اما همه افراد در هر سنی می‌توانند از آزمایش‌های چکاپ بهره‌مند شوند. این آزمایش‌ها با توجه به سن و جنسیت افراد می‌تواند شامل مجموعه‌های متفاوتی باشند. رایج‌ترین پکیج‌های چکاپ که توسط آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش شبانه روزی در جنوب تهران با بیمه تکمیلی و پایه

خوشبختانه با استفاده از خدمات مجموعه هومکا می‌توانید از پوشش بیمه درمانی خود نیز بهره‌مند شوید. تمام آزمایش‌هایی که شامل تعهد بیمه شما می‌شوند می‌توانند در زیرمجموعه خدمات آزمایش در منزل قرار گیرند. برای استفاده از بیمه لازم است که در سایت نوع بیمه پایه و تکمیلی خود را مشخص کنید تا به طور خودکار تعهد بیمه از هزینه شما کاسته شود.

 

آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در جنوب تهران قابل اطمینان است؟

همان‌طور که ذکر شد مجموعه هومکا به مجهزترین و بزرگترین آزمایشگاه‌های کشور همکاری می‌کند. پس از ثبت درخواست شما، با نزدیک‌ترین آزمایشگاه معتبر نزدیک به محل سکونت شما برای انجام آزمایش هماهنگی می‌شود. به همین دلیل باید گفت که تمام مراحل تجزیه و تحلیل نمونه آزمایش شما مانند آزمایش‌های حضوری در شرایط یکسانی انجام می‌شود و به همان اندازه قابل اطمینان است. شما می‌توانید انواع خدمات آزمایش در منزل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در منزل خودتان دریافت کنید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انجام خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در جنوب تهران با هومکا

شما می‌توانید به راحتی با استفاده از خدمات آزمایش شبانه روزی جنوب تهران هرگونه آزمایش پزشکی را در منزل انجام دهید.

برای ثبت درخواست آزمایش در منزل می‌توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۴ با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا روی بنر زیر کلیک کنید تا پس از ثبت درخواست کارشناسان ما برای دریافت اطلاعات کامل شما تماس بگیرند.

نتایج آزمایش به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از مشاوره متخصصان نیز بهره‌مند شوید. این خدمات در سراسر استان تهران و شهرستان‌های کرج، شیراز، قم، مشهد، رشت، تبریز، اهواز، قزوین و اصفهان قابل ارائه است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی جنوب تهران تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل