آزمایش در منزل تهران نو
خانه
مقالات
آزمایش در منزل تهران نو

آزمایش در منزل تهران نو

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/26
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله تهران نو فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل تهران نو این مقاله را مطالعه کنید.

در بسیاری از مواقع ممکن است شرایطی ایجاد شود که مراجعه حضوری در آزمایشگاه برای شما ممکن نباشد. عدم وقت کافی برای مراجعه، مشکلات ترافیک، ترس از انتقال بیماری‌های مسری به افراد آسیب‌پذیر می‌تواند از این دلایل باشد. همچنین غالبا افراد سالمند توانایی جسمی لازم برای رفت‌وآمد ندارند. در چنین شرایطی شما می‌توانید به راحتی با یک تماس یا ثبت درخواست از طریق سایت درخواست خود را برای آزمایش در خانه ثبت کنید. این خدمات برای همه ساکنان محله تهران نو و محلات اطراف قابل ارائه است. در این مقاله به بررسی کامل انواع خدمات آزمایش در منزل تهران نو و نحوه ثبت درخواست می‌پردازیم.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایش در منزل تهران نو شامل چه مواردی می‌شود؟

مجموعه هومکا آمادگی دارد که هرگونه آزمایش پزشکی را در منزل شما انجام دهد. گوناگونی این آزمایش‌ها شامل تمام آزمایش‌هایی می‌شود که به صورت حضوری انجام می‌شود. هومکا با هماهنگی با معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور قادر به انجام تمام آزمایش‌ها در منزل شما است. برای مثال، برای انجام آزمایش‌های زیر می‌توانید با ما تماس بگیرید:

به جز موارد بالا برای انجام سایر آزمایش‌ها نیز می‌توانید از خدمات هومکا بهره‌مند شوید. برای ثبت درخواست کافی است با هومکا در ارتباط باشید.

 

چکاپ کامل در منزل تهران نو

اگر قصد دارید وضعیت سلامتی خود را بررسی کنید باید آزمایش‌های چکاپ را انجام دهید. چکاپ در واقع مجموعه‌ای از آزمایش‌ها است که فاکتورهای مهمی را در خون و ادرار شما بررسی می‌کند. چکاپ به شما کمک می‌کند که اگر به بیماری‌های خاصی دچار شده باشید در مراحل اولیه آن را تشخیص دهید و پیش از پیشرفت آن نسبت به درمان آن اقدام کنید. شرایط خاصی مثل افزایش سن اهمیت چک کردن شرایط سلامتی را بیشتر می‌کند. شما برای انجام چکاپ‌های زیر می‌توانید با مجموعه هومکا تماس بگیرید:

 

آزمایش خون در منزل تهران نو

خون شما حاوی مهمترین موادی است که تنظیم‌کننده عملکرد دستگاه‌های مختلف بدن شما است. همه آنزیم‌ها، هورمون‌ها و مواد معدنی از طریق خون به نقاط مختلف بدن شما منتقل می‌شوند. به علاوه عفونت‌ها، باکتری و ویروس از طریق بررسی خون شما ممکن است. به همین دلیل پزشکان برای بررسی بسیاری از شرایط سلامتی شما آزمایش خون را تجویز می‌کنند. با استفاده از خدمات هومکا شما می‌توانید آزمایش خون خود را شرایط کاملا بهداشتی و به راحتی انجام دهید.

 

آزمایش ادرار در منزل تهران نو

در صورتی که مجاری ادرار شما دچار سوزش شود، دچار درد کلیه باشید و یا اینکه رنگ ادرار شما بیش از حد تیره شده باشید ممکن است نشانه ابتلا به انواعی از عفونت‌ها باشد. مناسب‌ترین راه برای تشخیص چنین عفونت‌هایی آزمایش ادرار است. همچنین برای بررسی عملکرد کبد یا تشخیص علت درد شکم نیز ممکن است این آزمایش تجویز شود. شما برای انجام آزمایش ادرار نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در موعد مقرر به منزل شما مراجعه می‌کنند و نمونه ادرار شما را دریافت می‌کنند.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل تهران نو  صورت می‌گیرد؟

برای تفسیر نتایج آزمایش‌های پزشکی لازم است که از یک کارشناس کمک بگیرید. زیرا لازم است نسبت به حد طبیعی و غیر طبیعی عناصر موجود در خون آگاهی داشته باشید و عوارض میزان غیرنرمال آن‌ها را بشناسید. چنانچه از خدمات آزمایش در منزل تهران نو سامانه هومکا استفاده کنید، تفسیر نتایج آزمایش در سریع‌ترین زمان به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید در مورد تفسیر نتایج آزمایش خود با کارشناسان هومکا مشورت کنید.

چنانچه پیش از این آزمایشی انجام داده باشید و اکنون نیاز به تفسیر آن پیدا کرده باشید نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تفسیر آزمایش

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تهران نو تحت پوشش بیمه انجام می‌شود؟

خدمات آزمایش در منزل هومکا قابلیت استفاده از پوشش بیمه درمانی را نیز برای شهروندان گرامی فراهم کرده است. پوشش بیمه در این خدمات هیچ تفاوتی با آزمایش‌های حضوری ندارد. در صورتی که قصد دارید از بیمه استفاده کنید کافی است در سایت هومکا ثبت‌نام کنید و پس از بارگذاری نسخه پزشکی نوع بیمه درمانی خود را مشخص کنید. سایر مراحل بر عهده کارشناسان هومکا خواهد بود و هزینه آزمایش به طور خودکار کسر خواهد شد.

در صورتی که برای استفاده از پوشش بیمه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با ما تماس بگیرید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تهران نو  قابل اطمینان است؟

بزرگ‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های کشور طرف قرارداد هومکا هستند. این باعث شده است که شما با استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا بتوانید از بالاترین استانداردهای آزمایشگاهی بهره‌مند شوید. کارشناسان و تکنسین‌های هومکا کاملا آموزش‌دیده و حرفه‌ای هستند و بر اصول بهداشتی مراقبت کامل دارند. شما همچنین می‌توانید برای انجام آزمایش خون نوزاد نیز به کارشناسان هومکا اعتماد کنید. لازم به ذکر است هومکا تمام مجوزها و استانداردهای لازم برای فعالیت‌های پزشکی را از مراجع قانونی دریافت کرده است.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل تهران نو

چنانچه پزشک شما آزمایش خون یا ادرار را برای شما تجویز کرده است یا قصد دارید چکاپ کامل بدن را انجام دهید، می‌توانید با مجموعه هومکا تماس بگیرید و از خدمات آزمایش در منزل تهران نو استفاده کنید. کارشناسان هومکا در زمان هماهنگ شده به منزل شما مراجعه می‌کنند و نمونه آزمایش شما را به آزمایشگاه منتقل می‌کنند. نتیجه و تفسیر آزمایش در سریع‌ترین زمان به صورت آنلاین به دست شما خواهید رسید.

برای ثبت درخواست آزمایش در منزل می‌توانید با تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند یا روی بنر زیر کلیک کنید تا همکاران ما برای هماهنگی‌های بیشتر با شما تماس بگیرند. این خدمات هم‌اکنون در سراسر استان تهران و شهرستان‌های کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، رشت،‌ اهواز و شیراز قابل ارائه است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهران نو تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهران نو هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل تهران نو فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل