آزمایش در منزل لاله زار
خانه
مقالات
آزمایش در منزل لاله زار

آزمایش در منزل لاله زار

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/01
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله لاله زار فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل لاله زار این مقاله را مطالعه کنید.

شاید شما هم این تجربه را داشته‌اید که در زمان رجوع به یک پزشک و در میان گذاشتن نوع عارضه یا بیماری‌تان با وی در اولین قدم بدون هیچ حرفی برای شما آزمایش تجویز می‌کند. برای انجام آزمایش باید زمان زیادی را در ترافیک نوبت دهی طولانی بیمارستان و محیط آلوده آزمایشگاهی به سر می گردید تا بتوان نتیجه را به پزشک ارجاع دهید. اما اکنون هومکا این فرایند را برای شما آسان کرده است. اگر دوست دارید بدانید برای انجام آزمایش در منزل لاله زار  باید چه کار کنید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل

دیگر نیازی به خارج شدن از منزل نیست تا زمان خود را در آزمایشگاه و ترافیک شهری هدر بدهید. خیلی راحت می‌توانید کلیه خدمات آزمایشگاهی را با هومکا در منزل‌تان انجام بدهید. تنها کافیست همین الان از طریق راه‌های ارتباطی که در امتحان آمده است درخواست خودتان را ثبت کنید و بعد از آن تکنسین ما به درب منزلتان اعزام می‌شود. بعضی از خدمات آزمایشگاهی مهمی که توسط سامانه پایش سلامت هومکا انجام می شود عبارتند از:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش خون در منزل لاله زار

مهم‌ترین آزمایشی که از بیمار گرفته میشود و اغلب هم نتیجه آن بسیار زود آماده می‌شود، آزمایش خون است.  انجام آزمایش خون می‌تواند علاوه بر اطلاع از نوع بیماری سطح سلامتی خود را هم بسنجد. از این رو پزشکان برای اینکه بتواند اطلاعات غنی از سلامتی فرد به دست بیاورند آزمایش خون تجویز می‌کنند. با انجام آزمایش خون در منزل می‌توانید آزمایش را در خانه خود انجام دهید. تکنسین ما پس از انجام نمونه‌گیری در منزل آن را داخل ظرف‌های مخصوصی به اسم کول باکس به آزمایشگاه‌های طرف قرارداد ارسال می‌کند.

پس از اینکه بر روی نمونه بررسی‌های لازم انجام شود، می‌توانید از طریق سایت نسبت به دریافت تفسیر و نتیجه آزمایش خود اقدام کنید. از این رو با سامانه پایش سلامت هومکا همه چیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود و می‌توانید در زمان هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

آزمایش ادرار در منزل لاله زار

علاوه بر آزمایش خون آزمایش دقیق تر به دیگری هم وجود دارد که می‌تواند یکی از فاکتورهای موثر در تشخیص سلامتی فرد محسوب شود. آزمایش ادرار آزمایش دیگری است که از فرد دریافت می‌شود تا بتوان به کمک آن نوع بیماری را تشخیص داد. البته آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون حساسیت های ویژه‌تری دارد به طور مثال برای انجام آزمایش ادرار در منزل حتماً باید ناشتا بوده و آزمایش صبح زود انجام شود.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

پس از انجام هر آزمایشی برای اینکه پزشک بتواند تشخیص دقیقی از وضعیت سلامتی شما ارائه دهد نیاز دارد نتیجه و تفسیر آزمایش شما را مشاهده کنند. در واقع بدون نتیجه آزمایش نمی‌توان کاری از پیش برد، بنابراین حتما نیاز است که تفسیر آزمایش به پزشک ارجاع داده شود.

پیش از این اینطور بود که برای دریافت تفسیر آزمایش باید در روز مشخص شده با آزمایشگاه مراجعه می‌گردید و نتیجه آزمایش را به صورت حضوری دریافت می‌کردید اما اکنون به کمک سامانه جامع پایش سلامت هومکا می‌توانید نتیجه آزمایش خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید. برای این کار تنها کافی است که وارد سایت هومکا شوید و از طریق پخش خدمات نتیجه آزمایش خود را دریافت کنید.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل لاله زار

هزینه آزمایش در منزل طبق بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی محسوب می‌شود. در واقع اگر شما تحت بیمه هستید جای هیچ گونه نگرانی نیست و هزینه آزمایش از هزینه بیمه تان کسر می‌شود. تنها نکته‌ای که باید گفته شود این است که برای اعزام تکنسین به درب منزلتان یک هزینه حداقلی دریافت می‌گردد. بنابراین اگر بیمه هستید می‌توانید با خیال آسوده از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید و با پرداخت یک هزینه بسیار اندک نمونه‌گیری را در منزل‌تان بدون هدر رفت زمان و وقت انجام دهید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل قابل اطمینان است؟

نخستین موضوعی که برای دریافت هرگونه خدمات اینترنتی به ذهن مشتری خطور می‌کند این است که آیا می‌توان به دریافت چنین خدماتی اطمینان کرد یا نه؟ در جواب این سوال باید خدمتتان عارض شویم که کلیه خدمات سامانه زیر نظر پزشکان متخصص و نمونه‌گیران ماهر انجام می‌شود. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست در واقع هومکا به عنوان یک پل ارتباطی رابطه بین شما و بزرگترین آزمایشگاه های معتبر در سراسر ایران عزیز محسوب می شود.  بنابراین به جای اینکه به صورت حضوری به این آزمایشگاه‌ها مراجعه کنید راهی را به وجود آورده‌ایم تا از طریق اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید و آزمایشگاه‌ها به منزل شما تشریف فرما شوند.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل لاله زار

اگر می‌خواهید آزمایشتان را ثبت کنید همین حالا اقدام کنید! بعد از آن مجموعه هومکا با شما تماس خواهند گرفت . همچنین هومکا با مجهزترین و بهترین آزمایشگاه‌های دارای اعتبار در سراسر ایران مثل استان تهران و شهرهایکرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد همکاری دارد و همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک کردن بر روی بنری که در زیر می‌بینید، درخواست آزمایش‌تان را ثبت کنید. دراین صورت همکاران ما در هومکا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل لاله زار فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل لاله زار فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل