آزمایش در منزل یافت آباد
خانه
مقالات
آزمایش در منزل یافت آباد

آزمایش در منزل یافت آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/04/31
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله یافت آباد فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل یافت آباد این مقاله را مطالعه کنید.

خدمات آزمایش در منزل محدوده یافت آباد این امکان را برای تمامی مراجعین فراهم کرده که در محدوده مورد نظر خودشان بتوانند انواع آزمایش را انجام داده و تفسیر آن را دریافت کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت، خدمات مورد نظر خود را رزرو کنید. بس از رزرو خدمات آزمایشگاه تکنسین‌های مربوطه برای انجام آزمایش در منزل با شما هماهنگ می‌کنند. در این مقاله به طور کامل در خصوص خدمات آزمایش در منزل محدوده یافت آباد صحبت خواهیم کرد. مهمان ما باشید تا در خصوص این مطلب مهم بیشتر بدانید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل

انجام آزمایش چکاپ یا سایر آزمایش‌های تخصصی از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که هر شخص می‌تواند در خصوص بررسی وضعیت سلامتی خود انجام دهد. متاسفانه دیده شده بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری‌های روده در زمان ابتلا هیچگونه علائمی ندارند. بنابراین با انجام چکاپ می‌توانید از وجود آن در زمان طلایی درمان آگاه شوید.

اگر قصد دارید که از خدمات آزمایش ر منزل استفاده کنید؛ ابتدا به قسمت خدمات سایت مراجعه بفرمایید و نوع خدمات مورد نظر خود را به صورت انتخاب گزینه یا آپلود مستقیم نسخه انتخاب کنید. در مرحله بعدی تکنسین مربوطه با شما تماس می‌گیرید تا در خصوص شرایط انجام آزمایش و تاریخ آن با شما هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. در حال حاضر انواع خدمات آزمایشگاهی که می‌توانید در عوض مراجعه به مراکز درمانی در منزل یا محدوده مورد  خودتان(در محدوده یافت آباد و سایر مناطق تحت پوشش)  انجام دهید؛ شامل موارد زیر است:

تمامی آزمایش‌ها در شرایط استاندارد و استریل، در منزل یا محدوده مورد نظر شما انجام می‌شود. این نمونه‌ها بعد از جمع آوری به منظور انجام آنالیزهای ویژه به آزمایشگاه ارسال می‌شود. در زمان مقرر می‌توانید با دادن کد مخصوص در سامانه نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین یا فیزیکی (ارسال شده به محل مورد نظرتان) مشاهده کنید. بنابراین با این روش دیگر لازم نیست به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها برای انجام آزمایش و دریافت نتیجه آن مستقیما مراجعه بفرمایید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش خون در منزل یافت آباد

 اکثر آزمایش‌های  تشخیصی تجویز شده از طریق دریافت نمونه خون بیمار انجام می‌شود. بنابراین چنانچه امکان نمونه گیری در محدوده مورد نظر شما وجود داشته باشد؛ از سرایت بسیاری از بیماری‌هایی که در مراکز درمانی وجود دارد، جلوگیری می‌شود. در مراکز درمانی آلودگی‌های عفونی بسیاری وجود دارد؛ بنابراین  توصیه نمی‌شود که افراد بیمار، دارای نقص سیستم ایمنی، نوزادان و افراد ناتوان به این مراکز مراجعه کنند. به همین منظور خدمات آزمایش در منزل، آماده است تا تمامی خدمات مورد نیاز مانند آزمایش خون و تفسیر آنلاین آن را در محدوده مورد نظرتان یعنی یافت آباد انجام بدهد.

 

آزمایش ادرار در منزل یافت آباد

نتیجه آزمایش ادرار در کنار بررسی سایر علائم به پزشک کمک می‌کند تا متوجه شود آیا فرد دچار مشکل دفع پروتیئن از طریق ادرار شده است یا خیر؟ و آیا ذرات کریستال، قند و خون داخل ادرار بیمار دیده می‌شود؟ ازمایش ادرار در مقایسه با آزمایش خون برای افراد ناتوان دارای چالش‌های متفاوت‌تری است؛ زیرا نمونه ادرار باید در زمان تعیین شده (صبح زود زمانی که فرد ناشتا است) به سرعت گرفته و به آزمایشگاه ارسال شود تا در صورت وجود قند و کریستال حاصل از شکستن سنگ کلیه، این مواد در داخل مایع ادرار حل نشوند. پس از رزرو نوبت برای انجام آزمایش ادرار، تکنسین مربوطه تماس گرفته تا در مورد شرایط انجام آزمایش با شما صحبت کند. همچنین در زمان تعیین شده نیز مسئول مربوطه به محل مورد نظر شما یعنی محدوده یافت آباد اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را تحویل ‌گیرد.

 

آیا آزمایش در منزل یافت آباد تحت پوشش بیمه است؟

جواب این سوال "بله" است. امکان استفاده از خدمات بیمه مورد نظر شما برای انجام انواع آزمایش‌های تشخیصی و چکاپ در محدوده یافت آباد وجود دارد. بنابراین مانند سایر آزمایشگاه‌ها چنانچه قصد دارید از خدمات بیمه خود جهت انجام آزمایش و تفسیر آنلاین آن استفاده کنید، باید از طریق زیر اقدام کنید:

شما می‌توانید ابتدا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید، سپس نسخه پزشک را بارگزاری کرده و در بعد نوع بیمه خود را مشخص کنید. در این روش تمامی هزینه‌ها از خدمات بیمه‌ای شما به صورت آنلاین توسط هومکا کسر خواهد شد. بنابراین دیگر لازم نیست که به مراکز بیمه مستقیما مراجعه بفرمایید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل یافت آباد

همانطور که در قسمت‌های مختلف مقاله اشاره شد؛ انجام آزمایش یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید برای اطمینان از شرایط سلامتی یا روند درمان خود انجام دهید. انتخاب نوع آزمایش بستگی به این دارد که آیا در حال حاضر علائم بیمای خاصی دارید یا خیر و آیا در حال گذراندن روند درمان هستید؟ در هر صورت انجام چکاپ باید حداقل سال یکبار انجام شود . زیرا بسیاری از بیماری‌ها هیچگونه علائمی ندارند و زمانی از ابتلا به آنها مطلع می‌شوید که آزمایش چکاپ دهید.

پیشنهاد ما این است که از خدمات آزمایش در محل هومکا استفاده کنید. شرکت هومکا پلتفرم آنلاینی است که از بهترین متخصصان و تکنسین‌ها، برای انجام آزمایش بهره می‌برد و خدمات آزمایش در منزل را به تمام ساکنین استان تهران و شهرهای اهواز، کرج، قزوین، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و رشت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان مانند: انجام آزمایش و تفسیر آنلاین آن از همکاران ما اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل یافت آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل یافت آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. سامانه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل