آزمایش در منزل تهران ویلا
خانه
مقالات
آزمایش در منزل تهران ویلا

آزمایش در منزل تهران ویلا

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله تهران ویلا فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل تهران ویلا این مقاله را مطالعه کنید.

آزمایش یکی از مهمترین ارکان پایش سلامتی فرد محسوب می‌شود. آزمایش باعث می‌شود تا نوع بیماری و اختلال به وجود آمده در فرد به صورت دقیق تشخیص داده شود و برای پیشگیری و درمان بیماری راه‌های موثر ارائه شود. حالا هومکا آزمایش دادن را برایتان به خانه آورده است. برای انجام آزمایش در منزل تهران ویلا  یا سایر مناطق  تهران بزرگ به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌تان را در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزلِ تهران ویلا و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل

هومکا با این هدف تاسیس شد تا با ارائه خدمات پزشکی در منزل، بتواند نیاز شما همراهان عزیز را به بهترین نحو تامین نماید. یکی از خدماتی که متقاضیان ما ثابت کرده‌اند نیاز مبرمی به آن دارند، انجام آزمایش در منزل است. در پلتفرم هومکا امکان ثبت درخواست انواع آزمایش وجود دارد که برخی از مهمترین و محبوب‌ترین آن‌ها عبارتند از:

 

آزمایشات خون در منزل

آزمایش خون در منزل تهران ویلا، پونک، صادقیه، آزمایش در منزل چیتگر و کلیه مناطق تهران بزرگ هدفی است که هومکا برای آن تلاش کرده است. اگر به تازگی توسط پزشک برای شما آزمایش خون نوشته شده است. متخصصان مجموعه هم آماده هستند تا کلیه فاکتورهای مورد سنجش آزمایشگاهی نسخه شما را از طریق دریافت نمونه بررسی کنند. امکان نمونه‌گیری در محل یکی از مهمترین مزایای است که یک آزمایشگاه می‌تواند به متقاضیان آن ارائه بدهد. خدمات آزمایش خون در منزل با اعزام متخصصین آزمایشگاهی و نمونه گیری به تمامی مناطق محدوده استان تهران انجام می‌شود. نمونه خونی شما توسط متصدی مربوطه تحت شرایط استاندارد گرفته شده و به آزمایشگاه ارسال می شود. سپس نمونه گرفته شده، داخل ظرف‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود.

 

آزمایشات ادرار در منزل

برای آزمایش خون آزمایش ادرار در منزل هم توسط مجموعه گرفته می‌شود. البته آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون کمی چالش بیشتری دارد به این دلیل که حتما نیاز دارد فرد ناشتا باشد و باید صبح اول وقت آزمایش گرفته شود.

بعد از ثبت درخواسستان از طریق تماس با ما یا ثبت اینترنتی در سامانه هومکا، تکنسین صبح زود به محل کار یا خانه شما عزام خواهد شد و طبق استانداردهای بین‌امللی از شما آزمایش خواهد گرفت. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت و آسوده وارد سایت شوید و درخواست خودتان را ثبت کنید. همچنین اگر دسترسی به اینترنت ندارید، از طریق راه‌های ارتباطی که در زیر آمده است، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

طبیعتاً پس از انجام آزمایش، هر فردی که درگیر بیماری خاصی است یا می‌خواهد از صحت سلامتی خود اطمینان برقرار کند، نیاز دارد تا بداند که جواب آزمایشش چیست و حاوی چه اطلاعات و داده‌هایی است. از این رو میتوانید از طریق وبسایت هومکا نسبت به این مهم اقدام کنید و در نتیجه تفسیر آزمایش خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید و نتیجه جواب را به صورت کاملاً اینترنتی دریافت کنید.

برای دریافت تفسیر آزمایش در منزل خود، باید وارد سایت شوید و درخواستتان را ثبت کنید، بعد از طی مراحل کوتاه و ساده‌ای تفسیر به صورت کاملاً آنلاین در خدمت شما گذاشته خواهد شد.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل تهران ویلا

پرداخت هزینه آزمایش در منزل طبق بیمه پایه و تکمیلی محاسبه می‌شود. بنابراین جای هیچگونه نگرانی بابت پرداخت هزینه‌های مربوط به آزمایشات وجود نداد و اگر بیمه هستید باید بگوییم که خیالتان راحت باشد.

تنها هزینه اضافی که فرد متقاضی برای دریافت خدمات آزمایش در منزل تهران ویلا باید پردازد، هزینه اعزام تکنسین به منزل یا محل کار است. از این رو تا دیر نشده تلفن همراه خود را بردارید و با هومکا تماس بگیرید تا به دور از ترافیک و شرایط آلوده آزمایشگاهی، در منزل یا محل کارتان آزمایش بدهید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل قابل اطمینان است؟

کلیه خدمات مجموعه هوم کا نظیر انواع آزمایشات و چکاپ‌ها و تست‌های مختلف، توسط تکنسین‌های ماهر و متخصص انجام صورت می‌پذیرد. همچنین خدمات آزمایشگاهی زیر نظر پزشکان کارآزموده و خبره صورت می پذیرد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست و تنها کافیست با اطمینان کامل تلفن را بردارید و با پشتیبان‌های مجموعه تماس بگیرید.

کلیه خدماتی که توسط سامانه سلامت هومکا انجام می‌شود، با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای جهانی انجام می‌شود. هزینه‌ها هم طبق بیمه محاسبه می‌شود و از این رو باید بگوییم جای هیچگونه نگرانی نیست. تنها کافیست وارد سایت شوید و کمی درباره مجموعه و خدمات ما آشنایی پیدا کنید تا اطمینان‌تان نسبت به هومکا جلب شود.  این قول را به شما می‌دهیم که بعد از اولین ثبت درخواست، قطعا مراجعه حضوری به آزمایشگاه‌ها را کنار خواهید گذاشت و مشتری دائم خواهید شد.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل تهران ویلا

اگر می‌خواهید آزمایشتان را ثبت کنید همین حالا اقدام کنید! بعد از آن مجموعه هومکا با شما تماس خواهند گرفت. همچنین هومکا با مجهزترین و بهترین آزمایشگاه‌های دارای اعتبار در سراسر ایران همکاری دارد. مثل استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک کردن بر روی بنری که در زیر می‌بینید، درخواست آزمایش‌تان را ثبت کنید. در غیر این صورت همکاران ما در هومکا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت و بدون کوچکترین خطا به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل تهران نو فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهران ویلا تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهران نو هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل