آزمایش در منزل سعادت آباد
خانه
مقالات
آزمایش در منزل سعادت آباد

آزمایش در منزل سعادت آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله سعادت آباد فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل سعادت آباد این مقاله را مطالعه کنید.

اغلب پزشکان برای اطلاع از نوع بیماری و همچنین سلامت فیزیکی افراد مراجعه کننده آزمایش تجویز می‌کنند. آزمایش باعث می‌شود تا نوع بیماری به صورت دقیق تشخیص داده شود و برای پیشگیری و درمان بیماری راه‌های موثر ارائه شود. حالا هومکا آزمایش دادن را  امری آسوده کرده است. برای انجام آزمایش در منزل سعادت آباد یا سایر مناطق تهران بزرگ به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌تان را در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزلِ سعادت آباد و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل

مجموعه هومکا در کنار شماست تا بدون هیچگونه دغدغه‌ای با خیال آسوده موفق شوید آزمایش بدهید و از صحت و سلامت جسمانیتان به طور کامل اطلاع پیدا کنید. همچنین انواع آزمایش در منزل نظیر آزمایش خون، آزمایش ادرار و حتی چکاپ کامل و سایر تست‌های گوناگون توسط سامانه پایش سلامت هومکا انجام خواهد شد. بنابراین بدون نیاز به حضور فیزیکی می توانید با ما تماس حاصل کنید و از خدمات متنوع ما در منزل استفاده کنید. مهمترین خدمات ارائه آزمایش در منزل‌ ما عبارتند از:

 

آزمایشات خون در منزل

آزمایش خون در منزل سعادت آباد یکی دیگر از امکاناتی است که می‌توانید در پلتفرم هومکا از آن استفاده کنید. نمونه‌گیران ما پس از ثبت درخواست شما و هماهنگی‌های لازم، به منزل یا محل کارتان رجوع خواهند کرد و طبق استانداردهای موجود از شما نمونه‌گیری انجام خواهد شد.

برای انجام آزمایش خون متناسب با شرایطی که دارا هستید، مشاوین ما با سنجش وضعیت‌تان تکنسین را آگاه کرده و به منزلتان می‌فرستند. برای انجام آزمایش خون در منزل نیاز نیست که نگران چیزی باشید، هومکا این فرایند را برای شما آسان کرده است. نمونه‌های دریافتی داخل کول باکس به آزمایشگاه‌های معتبر ارسال خواهند شد و پس از آن هم بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید تفسیر آزمایش خود را دریافت کنید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایشات ادرار در منزل

برای انجام  آزمایش ادرار هم نیازی نیست که از منزلتان خارج شوید. تنها کافیست تلفنتان را بردارید و با ما تماس بگیرید. از این رو می‌توانید بدون رجوع به مراکز درمانی و اتلاف وقت و هزینه در زمان خود صرفه جویی کنید و همین الان با مجموعه ما تماس بگیرید تا در خانه‌تان آزمایش انجام شود.

برای انجام آزمایش، بعد از رزرو نوبت، متصدی امور آزمایشات در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط و نحوه انجام آزمایش و نمونه‌گیری، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی می‌گیرند. سپس در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن هر نوع آزمایش بتوجه به نیاز شما به محل مورد نظرتان (خانه،محل کار و...) در محدوده سعادت آباد اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

پس از انجام آزمایش، برای اطلاع از تفسیر آزمایش خود نیز باید وارد سایت شوید. در سایت و رجوع به بخش خدمات می‌توانید تفسیر آزمایش خود را به صورت آنلاین دریفت کنید. هومکا کنار شماست تا به دور از شرایط آلوده آزمایشگاهی و ترافیک بتوانید با خیالی آسوده و راحت، آزمایش بدهید.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل سعادت آباد

کلیه هزینه‌های مربوط به انجام آزمایش در منزل هومکا تحت بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود و از این بابت جای هیچگونه نگرانی‌ای نیست. تنها هزینه اضافی که پرداخت می‌شود، مبلغ اندکی بابت انتقال تکنسین و نمونه‌گیر به درب منزل یا محل کارتان است.

بنابراین باید بگوییم که جای هیچگونه نگرانی‌ای بابت پرداخت هزینه اضافی یا مبلغ هنگفت نیست و می‌توانید همین الان تلفن خود را بردارید و به جای اینکه در محیط‌های شهری شلوغ قرار بگیرید، می‌توانید در خانه آزمایش بدهید و از کیفیت بالای خدمات ما لذت ببرید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل قابل اطمینان است؟

کلیه خدماتی دریافتی متقاضیان از پلتفرم هومکا طبق استانداردهای جهانی و خدمات آزمایشگاهی روتین انجام می‌شود. از این رو جای هیچگونه نگرانی نیست و می‌توانید خیلی راحت با مشاورین ما تماس بگیرید و از خدمات در منزل ما استفاده کنید.

اگر تا به حال از خدمات آزمایشگاهی هومکا استفاده نکرده‌اید، باید این نوید را به شما بدهیم که با یک بار استفاده قطعاً مشترک همیشگی ما خواهید شد. بنابراین تنها کافیست از طریق راه‌های ارتباطی که در زیر آمده است با ما تماس بگیرید و یک بار برای همیشه از انجام آزمایش به صورت فیزیکی رهایی پیدا کنید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل سعادت آباد

برای ثبت درخواست آزمایش در منزلتان همین حالا اقدام کنید. همچنین هومکا با آزمایشگاه‌های معتبری که در سراسر ایران مشغول خدمت‌رسانی به همه ایرانیان عزیز هستند، همکاری دارد. مثل استان تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

علاوه بر این اگر تمایل دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک کردن بر روی بنری که در زیر می‌بینید، درخواست آزمایش‌تان را ثبت کنید. در غیر این صورت همکاران ما در هومکا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل سعادت آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل سعادت آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل