آزمایش در منزل رسالت
خانه
مقالات
آزمایش در منزل رسالت

آزمایش در منزل رسالت

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله رسالت فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل رسالت این مقاله را مطالعه کنید.

هومکا پلتفرم آنلاینی است که این امکان را فراهم کرده تا بتوانید تمامی خدمات مورد نظر خود یا افراد خانوادتان مانند انجام آزمایش و تفسیر آنلاین آن را در منزل یا محدوده مورد نظرتان انجام دهید. بنابراین دیگر لازم نیست استرس بردن افراد ناتوان به مراکز درمانی را داشته باشید. در این مقاله به بررسی خدمات آزمایش در منزل محدوده رسالت می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا در خصوص این خدمات بیشتر بدانید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با انواع خدمات آزمایش در منزل

انجام آزمایش‌های مختلف تخصصی و چکاپ جز یکی از مفیدترین اقداماتی است که هر فرد در خصوص پایش وضعیت سلامتی‌ خود می‌تواند انجام دهد. اگر شما هم قصد دارید تا از شرایط سلامتی و روند درمان دارویی خود آگاه شوید با مراجعه به سایت خدمات مورد نظر خود را رزرو کنید. متخصصان انجام آزمایش آماده هستند تا تمامی آزمایش‌های مورد نظرتان را از طریق دریافت نمونه بررسی کنند. خدمات آزمایشگاهی که می‌توانید در عوض مراجعه مستقیم به مراکز درمانی در منزل خودتان(در محدوده رسالت و سایر مناطق تحت پوشش) انجام دهید؛ شامل موارد زیر است:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

انجام نمونه گیری در منزل در شرایط استریل و استاندارد انجام آزمایش در منزل انجام می‌شود. پس نمونه گیری، نمونه دریافت شده برای انجام آنالیزهای مورد نیاز به آزمایشگاه ارسال می‌شود. پس از آن با دادن کد مخصوص در سایت می‌توانید نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین یا فیزیکی (ارسال شده به محل مورد نظرتان) مشاهده بفرمایید. با این روش دیگر لازم نیست برای انجام آزمایش و دریافت نتیجه آن به صورت مستقیم به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها مراجعه بفرمایید.

 

آزمایش خون در منزل رسالت

امکان انجام نمونه گیری خون در محل مورد نظر فرد متقاضی از جمله مهم‌ترین مزایایی است که یک آزمایشگاه می‌تواند به مراجعین خود ارائه دهد. اگر در خانواده شما فرد بیمار، سالمند، نوزاد و ناتوان با محدودیت جابجایی، وجود داشته باشد، حتما با محدودیت‌های اینگونه افراد برای رفتن به مراکز درمانی مخصوصا در شرایطی که امکان ابتلا به بیماری کرونا در این مراکز بیش‌تر از مکان‌های دیگر است، آشنا هستید.

خدمات آزمایش در محل با اعزام تکنسین‌های با تجربه به تمامی مناطق محدوده رسالت و نمونه گیری خون این مشکل را برای متقاضیان حل کرده است. نمونه خونی تحت شرایط استاندارد توسط مسئول مربوطه گرفته شده و داخل جعبه‌ای به نام cool box به آزمایشگاه ارسال می‌گردد. بنابراین دیگر نیاز نیست که برای نمونه گیری خود یا سایر اعضای خانوادتان دچار استرس شوید. خدمات در منزل به راحتی مشکل شما را حل می‌کند.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه صورت می‌گیرد؟

خدمات تفسیر آنلاین نتیجه آزمایش زیر نظر پزشک متخصص، یکی از بهترین خدماتی است که می‌توانید به صورت آنلاین از آن بهره مند شوید. البته در نظر داشته باشید که تفسیر آزمایش نیاز به در نظر گرفتن موارد مختلفی مانند: جنسیت، سن، سابقه بیماری، علائم بیماری، داروهای مصرفی و وضعیت سلامتی فرد دارد. بنابراین باید تفسیر آزمایش حتما زیر نظر پزشک متخصص آگاه انجام شود. در شرایطی که حضور در مراکز درمانی به علت پاندمی کرونا با ریسک ابتلا به بیماری همراه است. توصیه می‌کنیم که تفسیر نتیجه آزمایش خود را در منزل، به تیم پزشکان متخصص ما بسپارید.

برای رزرو خدمات تفسیر آنلاین، در قسمت ثبت درخواست خدمات سایت، گروه خدمت را مشاوره آزمایش انتخاب کرده و سپس نوع خدمت را تفسیر آزمایش انتخاب کنید. ضمنا می‌توانید از طریق تماس تلفنی درخواست مشاوره و تفسیر آزمایش خود را توسط پشتیبان ثبت کنید. چنانچه سوالی داشتید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

تفسیر آزمایش

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تحت پوشش بیمه انجام می‌شود؟

خوشبختانه هزینه تمامی خدمات آزمایشگاهی مورد نظر شما توسط بیمه پوشش داده می‌شود. بنابراین امکان دریافت انواع خدمات بیمه برای انجام انواع آزمایش‌های تشخیصی و چکاپ در محدوده رسالت برای متقاضیان وجود دارد. مانند سایر آزمایشگاه‌ها اگر قصد دارید که از خدمات بیمه‌ی خود برای انجام آزمایش و تفسیر آنلاین آن توسط پزشک استفاده کنید، لازم است که مسیر را دنبال کنید:

ابتدا در قسمت خدمات سایت درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، سپس در محل مشخص شده نسخه پزشک را بارگزاری کرده و بعد نوع بیمه خود را با انتخاب گزینه درست مشخص کنید. با این روش تمامی هزینه‌های دریافتی از خدمات بیمه‌ای شما به صورت آنلاین کسر خواهد شد. بنابراین دیگر نیاز نیست که برای دریافت هزینه‌های انجام آزمایش مستقیما به مراکز بیمه مراجعه بفرمایید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل رسالت

یکی از راههایی که می‌توانید از وضعیت سلامتی و درستی روند درمانی خود اطمینان حاصل کنید؛ انجام آزمایش چکاپ است. متاسفانه دیده شده ابتلا به برخی از بیماری‌ها بدون علامت مشخص هستند. بنابراین در صورتی که با انجام آزمایش درست و به موقع از ابتلا این بیماری‌ها مطلع نشوید؛ زمان طلایی درمان را از دست خواهید داد. بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند حداقل سالی یکبار آزمایش دهید تا از وضعیت سلامتی خود آگاه باشید.

متاسفانه در مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها از این جهت که مکان رفت و آمد بیماران مختلف هستند؛ احتمال بالایی وجود دارد که انواع ویروس و بیماری‌های عفونی به افراد سالم و یا افراد ضعیف انتقال یابند، بنابراین به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود که به این گونه مراکز مستقیما مراجعه بفرمایید؛ در عوض پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند کرونا و تلف شدن زمان‌تان، از خدمات آزمایش در محل هومکا استفاده کنید. سامانه هومکا سایت خدمات درمانی است که از بهترین متخصصان و تکنسین‌ها، برای انجام آزمایش بهره می‌برد و خدمات آزمایش در محل را به تمام ساکنین استان تهران و شهرهای اهواز، کرج، قزوین، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و رشت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان مانند: انجام آزمایش و تفسیر آنلاین آن از همکاران ما اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل رسالت فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل رسالت فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل