آزمایش در منزل منیریه
خانه
مقالات
آزمایش در منزل منیریه

آزمایش در منزل منیریه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/04/31
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله منیریه فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل منیریه این مقاله را مطالعه کنید.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایش در محل، هومکا تمامی خدمات آزمایشگاهی خود را در شرایط استاندارد انجام آزمایش، در منزل انجام داده و تفسیر آن را آنلاین دریافت کنید. در این مقاله در خصوص انواع آزمایش در منزل محدوده منیریه صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در خصوص این خدمات بیشتر بدانید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با انواع خدمات آزمایش در منزل

همانطور که اشاره شد خدمات آزمایش در منزل منیریه شامل موارد مختلف مانند انجام آزمایش و تفسیر آنلاین است. مزیت استفاده از خدمات آزمایش در محل در این است که دیگر نیاز به مراجعه مستقیم به آزمایشگاه برای نمونه گیری و انجام آزمایش نیست! بلکه تنها لازم است که در قسمت خدمات سایت نوبت خود را رزرو کرده و بعد نوع آزمایش‌های خود را (از طریق زدن تیک مقابل خدمات درخواستی یا آپلود نسخه) در سایت شخص کنید.

تکنسین‌های آزمایشگاهی شرکت بعد از رزرو خدمات آزمایشگاهی آماده هستند تا تمامی فاکتورهای ذکر شده در نسخه شما را با دریافت نمونه بررسی کنند. خدمات آزمایشگاهی که می‌توانید در عوض مراجعه مستقیم به مراکز درمانی در منزل خودتان(در محدوده منیریه و سایر مناطق تحت پوشش)  انجام دهید؛ شامل موارد زیر است:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل

انجام نمونه گیری ادرار اندکی با نمونه گیری خون متفاوت است. زیرا در ادرار بیمارانی که دارای سنگ کلیه هستند کریستال‌هایی وجود دارد که از خرد شدن سنگ‌ کلیه ایجاد شده است. در صورتی که زمان نمونه گیری تا بررسی آزمایشگاهی ادرار بیمار طول بکشد کریستال‌ها در مایع ادرار حل می‌شوند. در بیشتر مواقع نمونه ادرار برای بررسی درصد پروتئین، خون و قند از بیماران مختلف دریافت می‌شود. بنابراین برای بررسی بهتر و دقیق‌تر لازم است شرایط ناشتایی را حتی برای نمونه گیری ادرار رعایت کنند.

 

آزمایش خون در منزل

تقریبا آنالیز اکثر آزمایش‌هایی که پزشک برای‌تان تجویز می‌کند، از طریق دریافت نمونه خون انجام می‌شود.

نمونه گیری خون در شرایط استاندارد و استریل انجام آزمایش در محل مورد نظر شما انجام می‌شود. پس از دریافت نمونه خون توسط تکنسین، نمونه خون داخل cool box قرار داده شده و به آزمایشگاه ارسال می‌شود. بعد از زمان تعیین شده شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود در سایت، نتیجه آزمایش‌های خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز از خدمات تفسیر آنلاین زیر نظر پزشک متخصص استفاده کنید.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه صورت می‌گیرد؟

خوشبختان امکان دریافت تفسیر آزمایش به صورت آنلاین وجود دارد. شما می‌توانید پس از دریافت جواب آزمایش خود از خدمات تفسیر آنلاین زیر نظر پزشک متخصص نیز بهره ببرید. پس از انتخاب خدمات درخواستی و انجام آزمایش، تفسیر کامل آن در زمان ذکر شده در پروفایل شما در سایت قرار می‌گیرد. بنابراین دیگر نیاز نیست برای دریافت جواب و تفسیر آن به مراکز درمانی مراجعه کنید.

تفسیر آزمایش

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تحت پوشش بیمه انجام می‌شود؟

شما می‌توانید از خدمات بیمه پابه و تکمیلی برای دریافت تمامی خدمات مورد نیاز خود مانند انجام آزمایش و تفسیر آنلاین آن در محدوده منیریه استفاده کنید. بنابراین اگر قصد دارید هزینه انجام آزمایش خود را از طریق خدمات بیمه پرداخت کنید، از طریق زیر اقدام کنید:

ابتدا درخواست خود را در سایت ثبت کرده و بعد نسخه را بارگزاری کنید. در ادامه نوع بیمه خود را با انتخاب گزینه درست مشخص کنید. پس از طی کردن این مراحل تمامی هزینه‌های دریافتی از شما توسط هومکا از خدمات بیمه‌ به صورت آنلاین کسر خواهد شد. بنابراین دیگر نیاز به مراجعه مستقیم به شرکت بیمه نخواهید داشت.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انجام آزمایش در منزل منیریه با هومکا

انجام آزمایش یکی از اقداماتی است که می توانید برای اطمینان از شرایط سلامتی خود یا درستی روند درمان‌تان انجام دهید. متاسفانه دیده شده بسیاری از بیماری‌ها در زمان ابتلا هیچگونه علائمی ندارند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که حداقل سالی یک مرتبه آزمایش چکاپ انجام دهید.

شرکت هومکا پلتفرم آنلاینی است که از بهترین متخصصان و تکنسین‌ها، جهت انجام انواع آزمایش و تفسیر آن بهره برده و خدمات آزمایش در منزل را به تمام ساکنین استان تهران و شهرهای اهواز، کرج، قزوین، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، قم، آمل و رشت ارائه می‌دهد. برا دریافت خدمات شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان مانند: انجام آزمایش و تفسیر آنلاین آن از همکاران ما اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل منیریه فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل منیریه فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل