آزمایش در منزل مولوی
خانه
مقالات
آزمایش در منزل مولوی

آزمایش در منزل مولوی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/05
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله مولوی فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل مولوی این مقاله را مطالعه کنید.

اولین مرحله در تشخیص بیماری‌های بدون علائم، انجام آزمایش است. از این رو پزشک برای تشخیص نوع بیماری به طور دقیق، آزمایش تجزویز می‌کند. همچنین ممکن است برای اطلاع از صحت سلامتی خود نیاز باشد که سالانه آزمایش بدهید. برای اشنایی بیشتر با خدمات آزمایش در منزل مولوی و سایر مناطق تهران، ادامه مطلب را دنبال کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

انواع آزمایش در منزل مولوی کدام‌اند؟

برای انجام آزمایش دیگر نیاز نیست که وقت خود را تلف کنید تا یک نمونه‌گیری ساده از شما انجام شود. هومکا روند انجام آزمایش را برای شما ساده کرده است. به این صورت که می‌توانید هم از طریق برقراری تماس و هم از طریق وبسایت مجموعه با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

پس از ثبت درخواست نمونه‌گیران متخصص به منزل یا درب محل کار شما اعزام خواهند شد و نمونه را از شما دریافت خواهند کرد. خدمات آزمایشگاهی هومکا بسیار متنوع است. برخی از این خدمات جزو محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌روند که عبارتند از:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش خون در منزل مولوی

آزمایش خون اغلب جزو آزمایش‌هایی است که بسیاری از پزشکان برای تشخیص نوع بیماری و پیشگیری از بیماری‌های سخت‌تر تجویز می‌کنند. اگر پزشک برای شما آزمایش خون تجویز کرده است و زمان کافی برای مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها را ندارید و حتی تمایل ندارید که زمان خود را در ترافیک شهری و نوبت دهی‌های طولانی در آزمایشگاه‌ها هدر در بدهید، بهترین کار استفاده از خدمات آزمایش در منزل ما است.

پس از ثبت درخواست خود را از طریق وبسایت یا تماس با کارشناسان ما تکنسین‌ها به منزل شما اعزام خواهند شد و نمونه را دریافت می کنند. پس از دریافت نمونه خون، آزمایش داخل ظروف مخصوص ای به اسم کول باکس آزمایشگاه های معتبر طرف قرارداد با هومکا ارسال خواهند شد.

 

آزمایش ادرار در منزل مولوی

برخلاف آزمایش خون آزمایش ادرار شرایط کمی پرچالش‌تری دارد. هومکا علاوه بر ارائه آزمایش خون در منزل، آزمایش ادرار در منزل را هم انجام می‌دهند. برای انجام این آزمایش باید حتما متقاضی ناشتا بوده و صبح اول وقت نمونه‌گیری انجام شود. این شرایط باعث می‌شود گرم آزمایش ادرار در منزل نسبت به آزمایش خون شرایط ویژه‌تری داشته باشد.

پس از ثبت درخواست مشخصات، شرایط سنی و سوابق بیماری از شما دریافت خواهد شد تا آزمایش طبق استاندارد های جهانی انجام شود.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل صورت می‌گیرد؟

پس از انجام آزمایش کار به اتمام نمی‌رسد. پزشک برای اینکه بتواند تشخیص درستی بدهد باید حتماً تفسیر آزمایش را مشاهده کند. تفسیر آزمایش شامل مشخصات ای درباره نوع مکانیسم بدن است. تا پیش از این باید حتماً برای دریافت نتیجه آزمایش خود به صورت حضوری به آزمایشگاه ها رجوع می کردید. اما هومکا این کار را برای شما آسان کرده است. تنها کافیست وارد پلتفرم هومکا شده و از بخش خدمات تفسیر آزمایش در منزل را انتخاب کنید و بعد از وارد کردن مشخصات خواسته شده در بخش مربوطه، موفق به رویت تفسیر آزمایش خود شویم.

در واقع اینترنتی شدن این فرایند به صورت موثری باعث سرعت بخشیدن به فرآیند کار و همچنین راحتی شما شده است. بنابراین می توانید خیلی راحت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. بنابراین برای دریافت تفسیر آزمایش و نتیجه آن تیم هومکا این امکان را فراهم کرده است تا بدون مراجعه حضوری و تنها با یک کلیک بتوانید در خانه کارتان را انجام دهید.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل مولوی

هزینه انجام آزمایش در منزل مولوی یا سایر مناطق تهران که توسط پلتفرم پایش سلامت هومکا انجام می‌شود به طور کامل تحت پوشش بیمه درمان پایه و تکمیلی قرار دارد. بنابراین به هیچ وجه نیازی نیست که نگران پرداخت هزینه های آزمایش خود باشید.

تنها هزینه ای که برای ارائه سرویس از شما گرفته می‌شود هزینه اعزام تکنسین یا نمونه‌گیر به درب منزل یا محل کارتان است. با پرداخت یک هزینه حداقلی و بسیار محدود می‌توانید به دور از ترافیک و یا محیط آلوده آزمایشگاهی، خیلی راحت در منزل آزمایش بدهیم. سرویس برای سالمندان عزیز و کودکانی که ترس از انجام آزمایش در بیمارستان را دارند می‌تواند بسیار کارآمد و مثمر ثمر باشد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل قابل اطمینان است؟

شاید این مسئله ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد که چطور می‌توان به خدمات آزمایش در منزل اعتماد کرد؟ برای پاسخ به این دغدغه باید بگوییم که کلیه خدماتی که در سامانه پایش سلامت هومکا انجام می‌شود زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر صورت می پذیرد. از این رو جای هیچ گونه نگرانی نیست و میتوانید خیلی راحت با یک بار امتحان کردن مشتری ثابت آزمایش در منزل ما باشید.

تکنسین و نمونه گیران هومکا از حاذق‌ترین و ماهرترین افرادی هستند که در این حیطه فعالیت می‌کند. بسیاری از مشتریان ما ثابت کردند که خدمات آزمایش در منزل پرطرفدارترین و محبوب‌ترین خدماتی است که توسط هومکا انجام می شود.

دریافت آزمایش در منزل این نوید را به شما می دهیم که طبق استانداردهای جهانی و زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر نمونه‌گیری انجام شود. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست و میتوانید با صرفه جویی در زمان خود و جلوگیری از اتلاف وقت برای رفتن به آزمایشگاه همین حالا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید و خیلی راحت در خانه آزمایش بدهید.

هومکا این مسیر را برای شما آسان گرده و می‌توانید طبق استانداردهای موجود و در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت آزمایش بدهید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل مولوی

برای استفاده از خدمات آزمایش در منزل تنها نیاز است که وارد سایت ما شوید و از طریق راه‌های ارتباطی که در زیر عنوان شده است با ما تماس بگیرید. بعد از ثبت درخواست با ما مشاورین هومکا با شما تماس برقرار خواهند کرد. خوب است بدانید که هومکا با مجهزترین و معتبرترین آزمایشگاه های سراسر ایران همکاری دارد و نمونه های دریافتی را به آزمایشگاه‌های ارسال خواهد کرد پس از بررسی‌های انجام شده تفسیر آزمایش خود را می‌توانید از طریق وبسایت ما دریافت کنید.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت و بدون کوچکترین خطا به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل مولوی فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل مولوی فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل