آزمایش در منزل مهرآباد
خانه
مقالات
آزمایش در منزل مهرآباد

آزمایش در منزل مهرآباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله مهرآباد فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل مهرآباد این مقاله را مطالعه کنید.

آژمایش یکی از ارکان بسیار مهم در علم پزشکی برای اطلاع از صحت سلامتی مراجعه کننده و همچنین تشخیص نوع بیماری برای درمان است. اگر پزشک برای شما آزمایش تجویز کرده است، جای هیچگونه نگرانی نیست، تنها کافیست وارد سایت هومکا شوید و درخواست خود را ثبت کنید. مشاورین ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و در منزلتان نمونه‌گیری انجام خواهد شد. اگر دوست دارید بدانید شرایط آزمایش در منزل مهرآباد چیست، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل

برای انجام انواع آزمایش در منزل بهتر است همین الان به شما بگوییم که نیاز نیست دیگر وقت خود را صرف امور بیهوده‌ای مثل ترافیک و یا صف‌های طولانی در آزمایشگاه ها کنید. خیلی راحت می‌توانید با برقراری تماس یا از طریق وبسایت مجموعه با کارشناسان ما تماس بگیرید و از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید. در سامانه پایش سلامت هومکا کلیه آزمایشات ارائه می‌شود. از آزمایش خون و ادرار تا چکاپ کامل. برخی از مهمترین خدماتی که توسط ما ارائه می شود در زیر این فهرست شده است. مهمترین خدمات در منزل هومکا عبارتند از:

 

آزمایش‌ خون در منزل

یکی از آزمایشاتی که توسط اغلب پزشکان برای بیماران تجویز می شود آزمایش خون است. اگر پزشکی برای شما آزمایش خون تجویز کرده است و زمان کافی برای انجام این آزمایش را ندارید باید بگویم که هومکا کنار شما است تا در اسرع وقت بتوانید بدون مراجعه حضوری، آزمایش را در خانه خود انجام بدهید.

متخصص سی و تکنسین های کارآزموده ما پس از ثبت درخواست شما در پلتفرم یا از طریق مشاوره تلفنی به درب منزل یا محیط کار شما فرستاده می‌شوند سپس نمونه گیری انجام خواهد شد. بعد از انجام نمونه‌گیری تکنسین‌ها نمونه دریافت شده را داخل ظرف های مخصوص کول باکس با زمایشگاه معتبر و طرف قرارداد با ما جهت بررسی و دریافت نتیجه ارسال خواهند کرد.

 

آزمایش‌ ادرار در منزل

علاوه بر آزمایش خون، آزمایش ادرار در منزل مهراباد و... توسط هومکا از متقاضی گرفته می‌شود. البته ذکر این نکته واجب است که بگوییم آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون دارای شرایط چالش‌برانگیزترین است. به دلیل اینکه شرایطی که برای انجام آزمایش ادرار باید تداعی شود کمی نسبت به آزمایش خون حساسیت بیشتری دارد.

از این رو که فرد حتماً باید ناشتا باشد و صبح زود نمونه گیری انجام شود. باز هم جای هیچ گونه نگرانی نیست، بعد از رزرو نوبت، درب منزل از متقاضی نمونه دریافت خواهد شد. پیش از انجام نمونه‌گیری با شما تماس خواهد گرفته شد و درباره شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آن با شما صحبت خواهد شد. پس از ثبت درخواست دیگر نیازی نیست که به صورت فیزیکی آزمایشگاه مراجعه کنید. هومکا در کنار شما خواهد بود و کلیه موارد را می‌توانید به صورت اینترنتی انجام دهید.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

به طور طبیعی همه ما آزمایش می دهیم تا نتیجه آن را دریافت کنیم. نتیجه آزمایش مساوی است با اطلاع از وضعیت سلامتی یا تشخیص نوع بیماری. در این مرحله تفسیر آزمایش می تواند بسیار کاربردی و مهم باشد. در واقع پزشک با توجه به تفسیر آزمایش نوع بیماری را تشخیص خواهد داد و برای بهبود آن چاره‌ای اندیشه خواهد کرد.

بیشتر به این شکل بود که برای دریافت تفسیر آزمایش باید حتماً به صورت فیزیکی به آزمایشگاه رجوع می‌کردید اما ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم. پس از اینکه نمونه‌گیری درب منزل شما انجام شد و جواب آزمایش نهایی شد، با شما تماس گرفته می‌شود یا پیامی را از طریق شماره تلفنی که ثبت کرده اید رویت خواهد کرد. پس از آن می توانید وارد سامانه هومکا شوید و در بخش خدمات تفسیر آزمایش در منزل خود را مشاهده کنید.

بنابراین برای دریافت تفسیر آزمایش و نتیجه آن تیم هومکا این امکان را فراهم کرده است تا بدون مراجعه حضوری و تنها با یک کلیک بتوانید در خانه کارتان را انجام دهید.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل مهرآباد

از بابت هزینه باید به شما بگوییم که کلیه خدمات آزمایشگاهی توسط بیمه های تکمیلی انجام می‌شود. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی بابت پرداخت هزینه مضاعف یا دو چندان برای دریافت این خدمات در منزل یا محل کار نداشته باشد. تنها خوب است بدانید که برای اعزام تکنسین هزینه حداقلی از شما دریافت خواهد شد. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت درخواست خود را ثبت کنید و با توجه به نوع بیمه خود خدمات آزمایشگاهی را در منزل یا محل کارتان دریافت کنید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل قابل اطمینان است؟

ارائه خدمات توسط سامانه پایش سلامت هومکا، زیر نظر پزشکان و تکنسین های ماهر و متخصص انجام می‌شود. همچنین تمام نمونه گیری‌ها توسط افراد خبره و ماهر صورت می پذیرد. برای جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می تواند همه کارها را در خانه و به دور از هیاهوی شهری و محیط آلوده آزمایشگاهی انجام بدهید.

با دریافت خدمات آزمایش در منزل باید این نوید را به شما بدهیم که کلیه خدمات قضایی استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود. پزشکان ما در مجموعه بر کیفیت نمونه گیری به صورت مستمر نظارت دارند. از این رو اگر زمان کافی برای انجام آزمایش به صورت حضوری را ندارید و دوست دارید جلوی اتلاف وقت و زمان از دست رفته خود را برای ماندن در صف های طولانی آزمایشگاهی و شرایط آلوده آزمایشگاه بگیرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات پلتفرم هومکا استفاده کنید.

هومکا این مسیر را برای شما آسان گرده و می‌توانید طبق استانداردهای موجود و در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت آزمایش بدهید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل مهرآباد

برای استفاده از خدمات آزمایش در منزل تنها نیاز است که وارد سایت ما شوید و از طریق راه‌های ارتباطی که در زیر عنوان شده است با ما تماس بگیرید. بعد از ثبت درخواست با ما مشاوره ین هومکا با شما تماس برقرار خواهند کرد. خوب است بدانید که هومکا با مجهزترین و معتبرترین آزمایشگاه های سراسر ایران همکاری دارد و نمونه های دریافتی را به آزمایشگاه‌های ارسال خواهد کرد پس از بررسی‌های انجام شده تفسیر آزمایش خود را می‌توانید از طریق وبسایت ما دریافت کنید.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت و بدون کوچکترین خطا به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل مهر آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل مهر آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
v

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل