آزمایش در منزل فرحزاد
خانه
مقالات
آزمایش در منزل فرحزاد

آزمایش در منزل فرحزاد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله فرحزاد فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل فرحزاد این مقاله را مطالعه کنید.

دانلود پزشکان برای اینکه نوع بیماری را تشخیص بدهند آزمایش تجویز میکنند. وسیله برای تشخیص بیماری بایستی حتماً آزمایش داد. اما ممکن است به هر دلیلی خارج شدن از خانه و انجام آزمایش زمانبر باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست به این دلیل که سامانه ما آزمایشگاه را به منزلتان آورده است. برای انجام آزمایش در منطقه فرحزاد تهران به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌ و وقت خودتان را در ترافیک و محیط‌های آلوده آزمایشگاهی تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل فرحزاد و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل

با خدمات آزمایش در منزل هومکا آشنایی دارید؟ پس از ثبت نوع آزمایش خود در سامانه سلامت هومکا تکنسین های ما درب منزلتان فرستاده می‌شوند تا با استاندارد های جهانی درب منزل از شما آزمایش بگیرند. در هومکا انواع تست های مختلف گرفته می شود. بنابراین نیازی نیست در هیاهوی شهری این وقت خود را تلف کنید و به آزمایشگاه ها بروید.

هدف اصلی هومکا ارائه انواع خدمات آزمایش در منزل است. برخی از انواع مختلف تست‌ها و آزمایشاتی که پلتفرم هومکا برای متقاضیان خدمات خویش ارائه می‌کند عبارتند از :

 

 آزمایشات خون در منزل

یکی از آزمایشاتی که در اغلب مواقع توسط پزشک تجویز می‌شود، آزمایش خون است. دیگر نیازی نیست در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک شهری گرفتار شوید. کافیست در سامانه هومکا درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین‌های ما درب منزلتان فرستاده شوند و آزمایش را از شما بگیرند؛ سپس نمونه گرفته شده، داخل ظرف‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایشات ادرار در منزل

آزمایش ادرار در منزل یکی دیگر از انواع خدمات در منزل هومکاست. همیشه برای ارائه نمونه باید زمان زیادی بگذارید و در شرایط سخت، نمونه را به ازمایشگاه برسانید. در ضمن این نوع آزمایش ریسک بالاتری دارد و از حساسیت بیشتری هم برخوردار است.

به این دلیل که فرد علاوه بر ناشتایی باید صبح زود به ازمایشگاه مراجعه کند. بنابراین خوب است که به جای این همه سختی، از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید. پس تا دیر نشده تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید، یا از طریق سایت درخواست آزمایش در منزل ادرار خود را در پلتفرم هومکا ثبت کنید.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

به طبع بعد از هر آزمایشی، فرد نیاز دارد که از تفسیر اطلاعات موجود در آن هم اطلاعات پیدا کند. در چنین شرایطی باید حتماً تفسیر آزمایش خود را مشاهده کنید. هومکا این کار را برای شما راحت‌تر از قبل کرده است. کافیست پس از طی مراحل آزمایش و موعد دریافت نتیجه آزمایش خود، به سایت بروید و از طریق بخش خدمات، تفسیر آن را مشاهده کنید.

دیگر نیازی نیست که وقت و زمان خود را هدر بدهید و در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی اقدام به ارائه نمون شوید، ما کنار شماییم تا علاوه‌بر وقت و زمان، در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی کنیم.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل فرحزاد

برای انجام خدمات آزمایش در منزل فرحزاد، اگر بیمه درمانی پایه و تکمیلی دارید، جای هیچگونه نگرانی نیست و می‌توانید با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنید. جالب اینجاست که هزینه‌ها هیچ تفاوتی با هزینه‌های آزمایشگاه‌های سراسر ایران ندارد.

تنها هزینه اضافی که باید بپردازید، هزینه اعزام تکنسین است. آن هم هزینه زیادی نیست و جای نگرانی نیست. بنابراین می‌توانید همین الان درخواست خودتان را ثبت کنید و سرویس مورد نظرتان را درب منزل یا محیط کار دریافت کنید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل فرحزاد قابل اطمینان است؟

کلیه خدمات مجموعه هوم کا نظیر انواع آزمایشات و چکاپ‌ها و تست‌های مختلف، توسط تکنسین‌های ماهر و متخصص انجام صورت می‌پذیرد. همچنین خدمات آزمایشگاهی زیر نظر پزشکان کارآزموده و خبره صورت می پذیرد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست و تنها کافیست با اطمینان کامل تلفن را بردارید و با پشتیبان‌های مجموعه تماس بگیرید.

کلیه خدماتی که توسط سامانه سلامت هومکا انجام می‌شود، با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای جهانی انجام می‌شود. هزینه‌ها هم طبق بیمه محاسبه می‌شود و از این رو باید بگوییم جای هیچگونه نگرانی نیست. تنها کافیست وارد سایت شوید و کمی درباره مجموعه و خدمات ما آشنایی پیدا کنید تا اطمینان‌تان نسبت به هومکا جلب شود.  این قول را به شما می‌دهیم که بعد از اولین ثبت درخواست، قطعا مراجعه حضوری به آزمایشگاه‌ها را کنار خواهید گذاشت و مشتری دائم خواهید شد.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل فرحزاد

اگر می‌خواهید آزمایشتان را ثبت کنید همین حالا اقدام کنید! بعد از آن مجموعه هومکا با شما تماس خواهند گرفت . همچنین هومکا با مجهزترین و بهترین آزمایشگاه‌های دارای اعتبار در سراسر ایران همکاری دارد. مثل استان تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین، قم و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک کردن بر روی بنری که در زیر می‌بینید، درخواست آزمایش‌تان را ثبت کنید. در غیر این صورت همکاران ما در هومکا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل فرحزاد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل فرحزاد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل