آزمایش در منزل افسریه
خانه
مقالات
آزمایش در منزل افسریه

آزمایش در منزل افسریه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله افسریه فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل افسریه این مقاله را مطالعه کنید.

اگر برای تشخیص بیماری به پزشک مراجعه کنید بی شک اولین موردی که پزشک برای شما و تشخیص بیماری تان تجویز خواهد کرد آزمایش است. برای انجام آزمایش باید زمان زیادی را صرف نوبت گرفتن و ترافیک کنید. از این رو هومکا امکان این فرایند را برای شما آسان کرده است. دیگر نیازی نیست که به صورت فیزیکی برای انجام آزمایش وارد محیط های آلوده آزمایشگاهی شوید و زمان خود را در ترافیک شهری از دست بدهید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید. اگر دوست دارید که بدانید برای آزمایش در منزل افسریه باید چه مراحلی را طی کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل

خدمات آزمایش در منزل ما را می‌شناسید؟ باید به شما بگویم که در سامانه پایش سلامت هومکا کلیه خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌شود. بنابراین با خیال راحت می‌توانید کلیه آزمایشات تجویزی خود را در منزل و به دور از هرگونه اتلاف وقت انجام دهید. دیگر نیازی نیست که برای انجام یک آزمایش ساده به آزمایشگاه بروید. تنها کافیست وارد وبسایت ما شده و درخواست خود را ثبت کنید یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

برخی از خدمات پرطرفدار و محبوبی که جزو سرویس های آزمایشگاهی مجموعه هستند عبارتند از:

 

 آزمایش خون در منزل

از مهمترین آزمایش‌هایی که توسط پزشک برای بیماران و یا اطلاع از صحت سلامتی افراد تجویز می شود آزمایش خون است. تا پیش از این باید برای انجام یک آزمایش ساده مدتی را در ترافیک می‌ماندید تا به یک آزمایشگاه برسید. بعد از آن باید زمان زیادی را صرف نوبت دهی آزمایشگاه می‌کردید و در یک محیط آلوده منتظر می‌ماندید تا یک نمونه گیری ساده انجام شود. اما اکنون به کمک سامانه پایش سلامت هومکا خیلی راحت می‌توانید در خانه آزمایش بدهید.

نمونه‌گیران ما پس از ثبت درخواست به منزل یا محل کار شما مراجعه خواهند کرد و طبق استانداردها نمونه را از شما دریافت می‌کنند. پس از بررسی‌ها، تفسیر آزمایش خود را هم می‌توانید از طریق وسایت هومکا مشاهده کنید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل

 آزمایش ادرار در منزل افسریه یکی دیگر از خدماتی است که توسط پلتفرم هومکا ارائه می شود. خوب است بدانید که آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون دارای شرایط پر چالشتری است. به این دلیل که برای انجام آزمایش ادرار فرد باید حتما ناشتا باشد و نمونه هم باید در صبح زود گرفته شود. پس از ثبت درخواست مشاورین ما شرایط ویژه هر فرد را بررسی کرده و متناسب با آن ساعت روز و نوع آزمایش را تنظیم خواهند کرد.

نمونه‌گیران ما پس از ثبت درخواست به منزل یا محل کار رجوع کرده و آزمایش را از شما خواهند گرفت. همچنین برای دریافت تفسیر آزمایش ادرار در منزل افسریه نیز می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

طبیعتاً بعد از انجام آزمایش باید از نتیجه آن اطلاع پیدا کنیم. هومکا دریافت نتیجه یا تفسیر آزمایش را برای شما راحت کرده است. برای دریافت تفسیر آزمایش خود کافیست به سایت رجوع کرده و از بخش خدمات تفسیر آزمایش آنلاین را انتخاب کنید. پس از آن وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید نتیجه آزمایشات آن را دریافت کنید.

پس اگر دوست دارید کلیه این فرآیند را در خانه انجام دهید همین حالا تلفن را بردارید و با مشاورین ما تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست مشاورین ما روز و ساعت را با شما هماهنگ کرده و تکنسین‌ها را به خانه‌تان می‌فرستند.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل افسریه

هزینه آزمایش در منزل افسریه هم مانند سایر مناطق بر پایه بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود. به همین دلیل برای پرداخت هزینه نگرانی نداشته باشید و قرار نیست که هزینه بیشتر نسبت به روش های سنتی بپردازد. تنها هزینه اضافی که از شما دریافت خواهد شد هزینه اعزام تکنسین به درب منزل یا محل کار شما است.

پس تا دیر نشده تلفن را بردارید و درخواست خود را ثبت کنید. در سریع‌ترین زمان ممکن نمونه‌گیران ماهر و متخصص ما به درب منزلتان فرستاده خواهد شد و با بالاترین کیفیت و بهترین سرویس‌دهی نمونه را دریافت کرده و با آزمایش های طرف قرارداد ارسال خواهند کرد.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل قابل اطمینان است؟

کلیه خدمات مجموعه ما مثل آزمایش ها، چه چکاپ‌ها و تست‌های گوناگون توسط تکنسین‌های ماهر و نمونه‌گیران متخصص انجام می‌شود.

همچنین کلیه خدماتی که توسط سامانه سلامت هومکا انجام می‌شود، طبق استانداردهای بین‌المللی و با بالاترین کیفیت ممکن صورت می‌پذیرد. می‌توانیم این قول را به شما بدهیم که پس از ثبت اولین درخواست و انجام آزمایش در منزل برای همیشه یکی از مشتریان ثابت ما خواهید بود. برای ثبت درخواست می توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در انتهای مقاله آمده است اقدام کنید.

 

انجام آزمایش در منزل افسریه با هومکا

هومکا با مجهزترین و بهترین آزمایشگاه‌های دارای اعتبار در سراسر ایران همکاری دارد. مثل استان تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک کردن بر روی بنری که در زیر می‌بینید، درخواست آزمایش‌تان را ثبت کنید. در غیر این صورت همکاران ما در هومکا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل افسریه فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل افسریه فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل