آزمایش در منزل عباس آباد
خانه
مقالات
آزمایش در منزل عباس آباد

آزمایش در منزل عباس آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/04
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله عباس آباد فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل عباس آباد این مقاله را مطالعه کنید.

بیشتر پزشکان برای اطلاع از سلامتی و یا اطلاع از بیماری نهفته در فرد آزمایش را تجویز می‌کنند. آزمایش دادن یکی از نیازهای اصلی برای اطلاع از سلامتی است. با هومکا دیگر نیاز نیست که زمان خود را صرف انجام آزمایش بیرون از خانه کنید. اگر دوست دارید بدانید خدمات آزمایش در منزل شامل چه آزمایشاتی می‌شود، ادامه مطالب را دنبال کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با انواع خدمات آزمایش در منزل

تا چه حد با خدمات آزمایش در منزل هومکا آشنایی دارید؟ برای اینکه بدانید چه خدمات و سرویس‌هایی در مجموعه برای متقاضیان انجام می‌شود خوب است  وارد وبسایت ما شوید. خدمات مختلف نظیر آزمایش خون در منزل، آزمایش ادرار در منزل، چکاپ کامل و... از انواع خدمات مختلف آزمایشگاهی است که توسط سامانه پایش سلامت هومکا ارائه می‌شود.

برخی از خدمات پرطرفدار و محبوبی که جزو سرویس های آزمایشگاهی مجموعه هستند عبارتند از:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

 آزمایش خون در منزل

یکی از مهمترین انواع آزمایشی که توسط پزشکان برای اطلاع از صحت سلامتی فرد و یا تشخیص نوع بیماری تجویز می‌شود آزمایش خون است. برای انجام آزمایش خون تا پیش از این نیاز بود که زمان زیادی را در ترافیک شهری و صف‌های طولانی نوبت دهی آزمایشگاهی و همچنین محیط آلوده آزمایشگاه معطل شوید.

اکنون با ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی در پلتفرم هومکا می‌توانید خیلی راحت در منزل یا محیط کار آزمایش دهید. پس از ثبت درخواست تکنسین‌های ماهر و متخصص ما به درب منزل شما اعزام شده و نمونه‌گیری در منزل با استانداردهای جهانی و شرایط استرلیزه انجام خواهد شد. پس از انجام نمونه گیری در منزل نمونه دریافتی داخل ظروف مخصوص ای به اسم کول باکس با آزمایشگاه های طرف قرارداد فرستاده خواهد شد تا برای دریافت نتیجه بررسی شود. پس از انجام امور نهایی می توانید به صورت کاملا اینترنتی از طریق سایت ما تفسیر آزمایش آنلاین خود را دریافت کنید و به پزشکتان ارائه دهید.

 

آزمایش ادرار در منزل

آزمایش ادرار و دریافت نمونه ادرار در منزل نسبت به آزمایش خون کمی شرایط پرچالش تری دارد. از این رو که باید حتما آزمایش صبح اول وقت و به صورت ناشتایی گرفته شود. برای ثبت درخواست خود میتوانید هم از طریق تلفن و هم از طریق سایت درخواست خود را ثبت کنید و پس از دریافت مشخصات شما از سوی کارشناسان ما تکنسین به منزلتان اعزام خواهد شد.

پس تا دیر نشده اگر دوست دارید که جلوی زمان از دست رفته خود را بگیرید بهتر است همین حالا هومکا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

 

تفسیر آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

پس انجام نمونه گیری در منزل، باید برای ارائه نتیجه به پزشک جهت تشخیص نوع بیماری و اطلاع از اختلال به وجود آمده باید تفسیر آزمایش خود را ارائه دهیم.  پیشتر اینگونه بود که برای دریافت تفسیر آزمایش نیز باید به صورت حضوری راس ساعتی به آزمایشگاهی که در آن آزمایش داده بودیم رجوع می کردیم اما هومکا این فرایند را بسیار ساده کرده است. شما می‌توانید خیلی راحت با رجوع به سایت ما پس از این که نمونه گیری خود را انجام دادید ظرف مدت چند روز تفسیر آزمایش در منزل خود را دریافت کنید.

دیگر نیازی نیست که زمان و وقت خود را در ترافیک و محیط‌های آلوده آزمایشگاهی از دست بدهید. تنها کافیست وارد وبسایت ما شده و درخواست خود را ثبت کنید پس از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل عباس آباد

انجام آزمایش در منزل با هومکا علاوه بر اینکه در زمان شما صرفه جویی می‌کند هزینه‌اش هم بر پایه بیمه پایه و بیمه تکمیلی انجام می‌شود. بنابراین نیازی نیست که هیچ هزینه اضافی بابت پرداخت هزینه آزمایش در منزل خود بپردازیم. تنها هزینه اضافی که از شما دریافت می‌شود بابت اعزام تکنسین به درب منزلتان است.

هزینه اعزام تکنسین یک هزینه بسیار اندک و حداقلی است که جای نگرانی ندارد و مبلغ زیادی نخواهد شد. اگر دارای بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمان تکمیلی هستید خیالتان راحت باشد هزینه انجام آزمایش از بیمه شما کسر خواهد شد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از سرویس نمونه گیری در منزل هومکا استفاده کنید بعلاوه در زمان در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل قابل اطمینان است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای هر فردی وجود داشته باشد این است که آیا می‌توان به خدمات آزمایش در منزل اطمینان داشت یا خیر؟ در جواب این سوال باید بگوییم که کلیه فرایندهای آزمایشگاهی در هومکا زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر انجام می‌شود. بنابراین جای هیچگونه نگرانی از پروسه استاندارد انجام آزمایش و نمونه گیری در منزل وجود ندارد.

همچنین خوب است بدانید که نمونه‌گیران ما از باتجربه‌ترین و ماهرترین افرادی هستند که در تهران و ایران بزرگ مشغول به امور آزمایشگاهی هستند. برابری می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید.

این نوید را به شما می دهیم که پس از انجام اولین نمونه گیری در منزل و رویت کیفیت و استاندارد بالای آزمایش، مشتری ثابت ما خواهید شد. برای ثبت درخواست خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در انتهای مقاله آمده است اقدام کنید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل عباس آباد

اگر می‌خواهید آزمایشتان را ثبت کنید همین حالا اقدام کنید! بعد از آن مجموعه هومکا با شما تماس خواهند گرفت . همچنین هومکا با مجهزترین و بهترین آزمایشگاه‌های دارای اعتبار در سراسر ایران همکاری دارد. خدمات ازمایش در مزنل هومکا در استان تهران و شهرهای کرج، قم، آمل، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش آنلاین یا تفسیر آزمایش ادرار و خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک کردن بر روی بنری که در زیر می‌بینید، درخواست آزمایش‌تان را ثبت کنید. در غیر این صورت همکاران ما در هومکا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل عباس آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل عباس آباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L