آزمایش در منزل امیرآباد
خانه
مقالات
آزمایش در منزل امیرآباد

آزمایش در منزل امیرآباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله امیرآباد فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل امیرآباد این مقاله را مطالعه کنید.

هومکا فرآیند انجام آزمایش را برای شما کوتاه کرده است. با هومکا می‌توانید در خانه آزمایش بدهید و نتیجه آزمایش را هم به صورت اینترنتی دریافت کنید. اگر دوست دارید بدانید شرایط آزمایش در منزل امیرآباد چیست، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آشنایی با خدمات آزمایش در منزل!

همانطور که در ابتدای مقاله به شما گفتیم با هومکا می‌توانید بدون مراجعه حضوری خیلی راحت در خانه یا محیط کارتان آزمایش بدهید. آزمایش در سامانه سلامت هومکا محدود به آزمایش خون و ادرار نمی‌شود. هرگونه آزمایشی که پزشک برای شما تجویز کرده باشد توسط نمونه گیران متخصص و ماهر ما در خانه طبق استاندارد از شما دریافت می شود.

با این کار می‌توانید علاوه بر اینکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، خیلی راحت و بی دغدغه زمان خود را صرف کارهای مهم تری بکنید. برای انجام آزمایش در منزل کافیست از طریق راه‌های ارتباطی که بیشتر به شما عرضه خواهد شد با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست تکنسین های ماهر ما به درب خانه یا محل کار شما اعزام می‌شوند و خیلی آسوده و راحت نمونه را از شما دریافت می‌کنند. برخی از سرویس های محبوب هومکا عبارتند از:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش خون در منزل امیرآباد

یکی از آزمایش‌های عمده ای که توسط بیشتر پزشکان برای بیمار تجویز می‌شود، آزمایش خون است. برای اینکه بتوانند تشخیص درستی از نوع بیماری یا اطلاع از صحت سلامتی فرد رجوع کننده بدهد، باید آزمایش انجام شود کنند. آزمایش خون جزو همین موارد است.

برای اینکه در ترافیک شهری و نوبت دهی های طولانی آزمایشگاه زمان از دست نرود، بهتر است با کادر درمان ما تماس بگیرید. بعد از ثبت درخواست از طریق وب سایت یا تلفن، کارشناسان ما اطلاعات شما را دریافت کرد و هوا در زمان مشخص تکنسین را به منزلتان اعزام می‌کنند. نمونه خون داخل ظروف مخصوصی به اسم کول باکس آزمایشگاه طرف قرارداد ارسال می‌شود و پس از بررسی‌های لازم می‌توانید تفسیر آزمایش در منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

 

آزمایش ادرار در منزل امیرآباد

 آزمایش ادرار برخلاف آزمایش خون کمی چالش برانگیز است. آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون شرایط پیچیده تری دارد از این رو که شخص باید حتما ناشتا بوده و صبح زود نمونه‌گیری انجام شود. اگر تمایل دارید که از آزمایش ادرار در منزل هومکا استفاده کنید می توانید با ما تماس بگیرید و بدون رجوع به آزمایشگاه خیلی راحت نمونه گیری را در منزل خود انجام بدهید.

خبر خوش اینکه حتی نتیجه آزمایش خود را هم می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت سامانه سلامت هومکا مشاهده و دریافت کنید. پس از ثبت درخواست مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیاز را ثبت خواهند کرد و در زمان هماهنگ شده با شما تکنسین به منزلتان اعزام می‌شود.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل امیرآباد  صورت می‌گیرد؟

پس از انجام نمونه گیری، نمونه های دریافت شده توسط تکنسین به آزمایشگاههای معتبر و طرف قرارداد با سامانه پایش سلامت هومکا ارسال میشود. پس از بررسیهای انجام شده بر روی نمونه جواب آزمایش آماده می‌شود و برای دریافت تفسیر آزمایش در منزل خود می‌توانید وارد پلتفرم هومکا شوید. پس از اینکه وارد سایت شدید از بخش خدمات باید گزینه تفسیر آزمایش را انتخاب کنید. در این مرحله از شما اطلاعات گرفته می‌شود تا فیش تفسیر آزمایش به صورت کاملا اینترنتی در اختیارتان گذاشته شود.

اکنون می‌توانید با یک کلیک نتیجه آزمایش خود را دانلود کرده و به پزشک خود ارائه دهید. هومکا آزمایش دادن را برای شما کاری راحت و شیرین کرده است. می‌توانید خیلی راحت از طریق سایت یا تلفن با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و نوبت خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست تکنسین به منزل شما حساب می‌شود و نمونه‌گیری در منزل طبق استانداردهای جهانی انجام شده نتیجه را می‌توانید در خانه دریافت کنیم.

 

هزینه آزمایش در منزل امیرآباد

هزینه انجام آزمایش در منزل امیرآباد یا سایر مناطق تهران به طور کامل تحت پوشش بیمه درمان پایه و تکمیلی قرار دارد. بنابراین نگران پرداخت هزینه های آزمایش خود باشید و به هیچ وجه نیازی نیست که هزینه گزافی بپردازید.

تنها هزینه ای که برای ارائه سرویس از متقاضی دریافت می‌گردد هزینه اعزام تکنسین یا نمونه‌گیر به درب منزل یا محل کار است. با پرداخت یک هزینه بسیار محدود و حداقلی می‌توانید به دور از ترافیک و یا محیط آلوده آزمایشگاهی، خیلی آسوده و بی‌دغدغه در منزل آزمایش بدهید. سرویس برای سالمندان عزیز و کودکانی که ترس از انجام آزمایش در بیمارستان را دارند می‌تواند بسیار کارآمد و مثمر ثمر باشد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل امیرآباد  قابل اطمینان است؟

همه ما ممکن است اگر بار اولی است که از این خدمات استفاده می‌کنیم، نگران این مسئله باشیم که آیا می‌توان به خدمات آزمایش در منزل اطمینان داشت یا خیر؟ باید بگوییم که هومکا یک پلتفرم کاملا رسمی و با سابقه کار بلند مدت است. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت و آسوده نسبت به انجام آزمایش اقدام کنید.

کلیه خدمات ما توسط پزشکان متخصص هومکا رصد شده و تکنسین‌های ما از بهترین و ماهرترین نمونه‌گیران ایران هستند. بنابراین این قول را به شما می‌دهیم که با یک بار استفاده از خدمات ما، مشتری همیشگی هومکا شوید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل امیرآباد

برای استفاده از خدمات آزمایش در منزل تنها نیاز است که وارد سایت ما شوید و از طریق راه‌های ارتباطی که در زیر عنوان شده است با ما تماس بگیرید. بعد از ثبت درخواست با ما مشاورین هومکا با شما تماس برقرار خواهند کرد. خوب است بدانید که هومکا با مجهزترین و معتبرترین آزمایشگاه های سراسر ایران همکاری دارد و نمونه های دریافتی را به آزمایشگاه‌های ارسال خواهد کرد پس از بررسی‌های انجام شده تفسیر آزمایش خود را می‌توانید از طریق وبسایت ما دریافت کنید.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام آزمایش در منزل امیرآباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
آیا انجام آزمایش در منزل امیرآباد فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل