آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران
خانه
مقالات
آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران

آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/01
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در غرب تهران با هومکا!
چنانچه ساکن یکی از محلات غرب تهران هستید و پزشک شما انجام هرگونه آزمایش پزشکی را تجویز کرده است، می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران به راحتی آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

شاید برای شما هم پیش آمده است که به علت ابتلا ناگهانی به بیماری در زمان خارج از ساعت کاری مراکز درمانی، نیاز به مراجعه به این گونه مراکز پیدا کردید اما با تابلو تعطیل است، مواجه شدید! بهترین راه حل در این مواقع چیست؟ توصیه ما این است که از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی محدوده غرب تهران استفاده کنید. البته خدمات شبانه روزی هومکا تنها به انجام آزمایش محدود نمی‌شود! شما می‌توانید انواع خدمات آزمایش در منزل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در منزل خودتان دریافت کنید. در این مقاله به بررسی خدمات آزمایش در منزل محدوده غرب تهران پرداختیم. با ما همراه باشید تا در خصوص این خدمات بیشتر بدانید. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

هماطور که احتمالا شنیده‌اید انجام به موقع آزمایش‌های تخصصی و چکاپ یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای پایش وضعیت سلامتی‌ خود انجام دهید. اگر شما هم قصد دارید تا از وضعیت سلامتی و روند درمان دارویی خود آگاه شوید اما به علت پاندمی کرونا و نگرانی از سرایت انواع عفونت و ویروس‌ها از مراجعه به مراکز درمانی خودداری می‌کنید؛ می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید.

برای استفاده از این نوع خدمات لازم است ابتدا با مراجعه به سایت خدمات مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. بعد از رزرو خدمات درخواستی شما، تکنسین‌های انجام آزمایش آماده هستند تا تمامی آزمایش‌های مورد نظرتان را از طریق نمونه گیری بررسی کنند. برخی خدمات آزمایشگاهی که می‌توانید به جای مراجعه مستقیم به مراکز درمانی در منزل خودتان (در محدوده غرب تهران و سایر مناطق تحت پوشش) انجام دهید؛ شامل موارد زیر است:

انجام نمونه گیری در منزل در شرایط مناسب، استریل و استاندارد انجام می‌شود. بعد از نمونه گیری، نمونه دریافت شده به منظور انجام آنالیزهای مورد نیاز به آزمایشگاه معتبر ارسال می‌شود. پس از نمونه گیری تکنسین مربوطه به شما کد مخصوصی را خواهد داد که با درج کد مخصوص در سایت می‌توانید نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین مشاهده بفرمایید یا اینکه با درخواست دریافت نتیجه آزمایش به صورت فیزیکی، نتیجه آزمایش شما به آدرس مورد نظرتان ارسال می‌شود. با این روش دیگر نیاز نیست که برای انجام آزمایش و دریافت نتیجه آن به صورت مستقیم به مراکز آلوده درمانی و آزمایشگاه‌ها مراجعه بفرمایید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

خدمات چکاپ کامل در آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران

یکی از مهم‌ترین خدماتی که به متقاضیان انجام آزمایش ارائه می‌شود این است که آنها می‎توانند در منزل خودشان یعنی محدوده غرب تهران انواع چکاپ‎های پایه، رایج و کامل را از طریق نمونه گیری خون انجام دهند. لیست آزمایش‌های تجویز شده در انواع چکاپ‎ها متناسب با سن، جنسیت، بیماری فرد و علائمی که به علت ابتلا به بیماری داشته، متفاوت است.

 اطلاعات، شرایط و فاکتورهای مورد بررسی در تمامی این چکاپ‌ها در قسمت خدمات سایت به طور کامل و واضح بررسی شده. بنابراین بعد از مشورت با پزشک و رزرو خدمات آزمایشگاه در منزل، از رفتن مستقیم به مراکز درمانی، ابتلا به بیماری و از دست دادن زمان‌تان جلوگیری می‌شود. انواع چکاپ‎هایی که در حال حاضر انجام می‌شوند، به شرح زیر است:

بهتر است بدانید که خدمات آزمایشگاه شبانه روزی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در دسترس شما خواهد بود.

 

آزمایش شبانه روزی غرب تهران با بیمه پایه و تکمیلی

خوشبختانه پس از انجام آزمایش در منزل هزینه تمامی خدمات آزمایشگاهی انتخاب شده توسط بیمه مورد نظر شما پوشش داده می‌شود. بنابراین امکان دریافت هزینه برای انجام انواع خدمات انجام آزمایش‌های تشخیصی، چکاپ و تفسیر آن توسط بیمه برای متقاضیان محدوده غرب تهران وجود دارد. مانند سایر مراکز درمانی چنانچه قصد دارید که از خدمات بیمه‌ی خود برای انجام آزمایش و یا تفسیر آن توسط پزشک متخصص استفاده کنید، لازم است که مسیر را دنبال کنید:

ابتدا در قسمت خدمات سایت نوع درخواست خود را به صورت آنلاین درج کنید، سپس در محل مشخص شده نسخه پزشک را بارگزاری کرده و بعد نوع بیمه خود را به طور دقیق مشخص کنید. با این روش تمامی هزینه‌های دریافتی از خدمات بیمه‌ای شما به طور آنلاین کسر خواهد شد. بنابراین دیگر لازم نیست که برای دریافت هزینه‌های انجام آزمایش مستقیما به مراکز بیمه مراجعه بفرمایید.

 

آزمایش خون در آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران

دریافت نمونه خون در محدوده مورد نظر شما نسبت به خون گیری در آزمایشگاه مزایای بیشتری دارد؛ زیرا در منزل شرایط استریل راحت‌تر فراهم شده و امکان آلوده شدن نمونه و انتقال بیماری‌های مختلف به شما (به دلیل رفت و آمد بیماران مختلف) وجود ندارد. نمونه خون پس از دریافت توسط تکنسین مربوطه و تحت شرایط استاندارد در داخل Cool Box به آزمایشگاه ارسال می‌شود.

خدمات آزمایش در منزل با اعزام تکنسین‌های با تجربه آزمایشگاهی و نمونه گیری به تمامی مناطق محدوده غرب تهران، انواع خدمات آزمایشگاهی و حتی خدمات تزریقات  را به شما و سایر اعضای خانوادتان ارائه می‌دهد.

 

آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی قابل اطمینان است؟

خدمات آزمایش در منزل محدوده غرب تهران از لحاظ رعایت استانداردهای نمونه گیری، کیفیت جواب دهی و دقت در تفسیر تفاوت چندانی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر دیگر ندارد. انجام تمامی آزمایش‌ها تحت شرایط استاندارد، با دستگاه‌های پیشرفته و زیر نظر متخصصان با تجربه انجام می‌شود. شما می‌توانید نظرات سایر مراجعین را در خصوص دریافت خدمات آزمایش در منزل جویا شوید تا با اطمینان خاطر از این نوع خدمات استفاده کنید.

 

انجام خدمات آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران با هومکا!

سامانه هومکا که یک پلتفرم ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل است این امکان را فراهم کرده است که در صورت تمایل آزمایش‌های پزشکی خود را در منزل انجام دهید. چنانچه ساکن شرق تهران یا سایر محلات و شهرستان‌های استان تهران هستید، یا در شهرستان‌های کرج، مشهد، تبریز، قم، شیراز، اهواز، رشت، قزوین و اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید با کلیک روی بنر زیر یا تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواست آزمایش در منزل خود را ثبت کنید. همکاران ما از ساعت ۸ الی ۲۴ هر روز پاسخگوی شما خواهند بود.

نتایج این آزمایش‌ها به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد و در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان هومکا برای تفسیر نتایج آزمایش مشورت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی غرب تهران تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل