آزمایشگاه شبانه‌روزی قزوین
خانه
مقالات
آزمایشگاه شبانه‌روزی قزوین

آزمایشگاه شبانه‌روزی قزوین

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/01
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در قزوین با هومکا!
چنانچه ساکن یکی از محلات قزوین هستید و پزشک شما انجام هرگونه آزمایش پزشکی را تجویز کرده است، می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی قزوین به راحتی آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

انجام آزمایش در مرحله اول یکی از خدمات جدیدی است که توسط سامانه پایش سلامت هومکا برای متقاضیانی که توسط پزشک برای آنها آزمایش تجویز شده است ارائه می‌شود. با انجام آزمایش شبانه روزی دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به یک آزمایشگاه مراجعه کنید. اگر ساکن قزوین هستید و پزشک برای شما هر نوع آزمایشی تجویز کرده است کافیست با خیالی آسوده و راحت از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در قزوین استفاده کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شامل چه مواردی است؟

سامانه هومکا با ارائه خدمات آزمایشگاه شبانه روزی این امکان را برای متقاضیان به وجود آورده تا کلیه آزمایشات را به صورت شبانه روزی یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در منزل انجام بدهند. بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه ها در سرتاسر کشور طرف قرارداد هومکا هستند و این امکان را دارید تا کلیه آزمایشات ادرار، خون و مدفوع را بدون رجوع به آزمایشگاه انجام بدهید. برای استفاده از خدمات زیر می‌توانید از طریق وبسایت یا راه های ارتباطی با ما تماس حاصل کنید:

 

خدمات چکاپ کامل در آزمایشگاه شبانه روزی قزوین

اگر به سلامت خود اهمیت میدهید و دوست دارید که پیش از این که بیماری جدی شود از طریق راه های علمی و پزشکی جلوی آن را بگیرید بهتر است دست به کار شوید و طبق دستور پزشک از خدمات چکاپ استفاده کنید. با انجام این کار در منزل می‌توانید از صحت و سلامتی بدن خود اطمینان حاصل کنید و اگر عارضه‌ای وجود دارد زودتر از موعد جلوی آن را بگیرید. کلیه افراد در هر سن و سالی که هستند می‌توانند از خدمات چکاپ استفاده کنند این آزمایش با توجه به سن افراد ارائه می‌شود و دارای مجموعه گوناگونی از انواع چکاب است.

شما می‌توانید از خدمات چکاپ در منزل بصورت شبانه روزی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب استفاده کنید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش شبانه روزی در قزوین با بیمه تکمیلی و پایه

کلیه خدمات آزمایشگاهی در نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود. بنا براین خوب است بدانید که همه آزمایش‌هایی که دارای تعهد بیمه هستند زیر مجموعه خدمات آزمایش در منزل ما محسوب می‌شوند. برای پرداخت هزینه می‌توانید از بیمه خود استفاده کنید و در سایت نوع بیمه پایه و تکمیلی خود را تعیین کنید تا به طور اتوماتیک تعهد بیمه از هزینه‌تان کسر شود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای اتلاف وقت خود در نوبت دهی‌های طویل آزمایشگاهی همین حالا از طریق سایت یا تلفن با ما تماس بگیرید و درخواستتان را ثبت کنید.

 

آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در قزوین قابل اطمینان است؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم عنوان شد هومکا طرف قرارداد با بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه ها در سرتاسر ایران است. پس از ثبت درخواست شما، ما با معتبرترین و نزدیک‌ترین آزمایشگاه محل سکونت تان هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا شرایط آزمایش در منزل برای تان مهیا شود. 

 خوب است بدانید که تمام مراحل تجزیه و تحلیل نمونه آزمایشگاهی مطابق با شرایط حضوری و کاملاً یکسان انجام می‌پذیرد و کاملاً به همان اندازه قابل اطمینان است. در ضمن برای دریافت نتیجه آزمایش خود هم می‌توانید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت اقدام کنید. برای انجام انواع خدمات آزمایش در منزل  بصورت شبانه روزی می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب از طریق راه‌های ارتباطی تماس حاصل کنید.

برای ثبت درخواست آن می‌توانید هم از طریق وب سایت ما به هم از طریق شماره های تماسی که در انتهای مقاله آمده است با یکی از کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنیم.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انجام خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در قزوین با هومکا

شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از خدمات آزمایش شبانه روزی قزوین هرگونه آزمایشی را بدون حضور در محیط‌های آزمایشگاهی و شلوغ شهری در منزل‌تان انجام دهیم. برای ثبت درخواست آزمایش در منزل می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۴ با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. یا برروی بنر زیر کلیک کنید تا درخواستتان را به صورت اینترنتی ثبت و اطلاعاتتان را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین خوب است بدانید که نتایج آزمایش شما هم به صورت کاملاً اینترنتی از طریق وب سایت قابل مشاهده خواهد بود و می‌توانید از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. این خدمات در سراسر استان تهران و سایر شهرستان‌های کرج، شیراز، قم، مشهد، رشت، تبریز، اهواز، قزوین و اصفهان قابل ارائه است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی قزوین فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی قزوین از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی قزوین تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل