آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران
خانه
مقالات
آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران

آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/01
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در شمال تهران با هومکا!
چنانچه ساکن یکی از محلات شمال تهران هستید و پزشک شما انجام هرگونه آزمایش پزشکی را تجویز کرده است، می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران به راحتی آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

با گسترش فضای ارتباطات اینترنتی این امکان فراهم شده است که با ثبت درخواست آنلاین آزمایش، هرگونه آزمایش پزشکی را در منزل خود انجام داده و نتایج آن را نیز به صورت آنلاین دریافت کنید. این خدمات خصوصا برای افراد سالمند، ناتوانان حرکتی، کودکان و گروه‌های حساس که مشکلات زیادی برای رفت و آمد دارند بسیار کارآمد است. خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران بسیار متنوع است و چنانچه ساکن این منطقه هستید می‌توانید در سریع‌ترین زمان آزمایش خود را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم انواع این خدمات، نحوه دریافت نتایج و شیوه ثبت درخواست آزمایش در منزل را معرفی کنیم. شما می‌توانید انواع خدمات آزمایش در منزل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در منزل خودتان دریافت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

با استفاده از این خدمات شما می‌توانید هرگونه آزمایش پزشکی را انجام دهید. بزرگترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور طرف قرارداد مجموعه هومکا هستند و تمام آزمایش‌ها را پوشش می‌دهند. برای مثال برای انجام آزمایش‌های زیر می‌توانید با ما تماس بگیرید:

 

خدمات چکاپ کامل در آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران

این آزمایش‌ها به مجموعه‌ای از آزمایشات گفته می‌شود که برای بررسی سلامت کلی بدن تجویز می‌شوند. انجام این آزمایش‌ها به‌ویژه برای افراد سالمند بسیار ضروری است. زیرا با افزایش سن احتمال بروز اختلال در فعالیت دستگاه‌های بدن افزایش می‌باید و در صورت تشخیص زودهنگام مي‌توان با هزینه کم آن‌ها را درمان کرد. رایج‌ترین خدمات چکاپ که توسط مجموعه هومکا ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

بهتر است بدانید که خدمات آزمایشگاه شبانه روزی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در دسترس شما خواهد بود.

 

آزمایش شبانه روزی در شمال تهران با بیمه پایه و تکمیلی

خوشبختانه شرایط استفاده از پوشش بیمه درمانی در خدمات آزمایش در منزل هیچ تفاوتی با آزمایش حضوری در آزمایشگاه ندارد. شما هنگام ثبت درخواست می‌توانید نوع بیمه پایه و تکمیلی خود را انتخاب کنید تا همکاران ما هزینه نهایی نسخه شما را بعد از کسر میزان تعهد بیمه محاسبه کنند.

لازم به ذکر است که در هیچ کدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری شما به دفتر بیمه نیست و تمام فعالیت‌های لازم توسط هومکا انجام می‌گیرد؛ اما چنانچه تمایل دارید که فاکتور آزمایش را شخصا دریافت کنید می‌توانید با شماره تلفن آزمایشگاه که روی تصویر نتایج آزمایش نوشته می‌شود تماس بگیرید.

 

آزمایش خون در آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران

بیشتر آزمایش‌های پزشکی که برای تشخیص بیماری‌ها یا بررسی وضعیت سلامت شما تجویز می‌شود نیاز به نمونه خون دارند. برای این آزمایش مقدار کمی خون از سیاهرگ دست شما دریافت می‌شود. هومکا این آمادگی را دارد که پس از ثبت درخواست آزمایش، در ساعت هماهنگ شده کارشناس آزمایشگاه را به منزل شما اعزام کند و نمونه خون را در شرایط کاملا بهداشتی دریافت نماید.

همچنین می‌توانید برای انجام آزمایش خون نوزاد که شرایط خاصی دارد نیز از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران استفاده کنید. تفسیر و نتایج آزمایش در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در شمال تهران قابل اطمینان است؟

هومکا یک مجموعه ارائه خدمات سلامت در منزل است که برای انجام آزمایش‌های پزشکی در منزل با معتبرترین و بزرگترین آزمایشگاه‌های کشور قرارداد دارد. از این جهت باید گفت که نمونه آزمایش شما با مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و نتیجه در اختیار شما قرار می‌‌گیرد.

نتایج آزمایش کاملا معتبر بوده و نیازی به نگرانی از این بابت نیست. برای تفسیر نتایج نیز می‌توانید بدون نیاز به مطب پزشک، از مجرب‌ترین پزشکان مجموعه هومکا کمک بگیرید.

 

انجام خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در شمال تهران با هومکا!

چنانچه پزشک شما انجام هرگونه آزمایش پزشکی اعم از آزمایش خون، آزمایش ادرار یا آزمایش مدفوع را تجویز کرده است با استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا می‌تواند این تست‌ها را در محل مورد نظر خود انجام دهید.

نتایج آزمایش در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید برای راهنمایی بیشتر در مورد نتایج با کارشناسان ما مشورت کنید. برای ثبت درخواست کافی است از ساعت ۸ الی ۲۴ تمام روزهای هفته با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا روی بنر زیر کلیک کنید تا به صفحه ثبت درخواست منتقل شوید. این خدمات علاوه بر استان تهران در شهرستان‌های کرج، قم، اصفهان، مشهد، قزوین، شیراز، رشت، اهواز و تبریز نیز قابل ارائه است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شمال تهران تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل