آزمایش در منزل مجیدیه
خانه
مقالات
آزمایش در منزل مجیدیه

آزمایش در منزل مجیدیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/25
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله مجیدیه فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل مجیدیه این مقاله را مطالعه کنید.

با بالا رفتن سن نیاز به انجام آزمایش‌های مختلف زیادتر از قبل می‌شود. همچنین در اغلب موارد پزشک برای تشخیص بیماری نیاز دارد تا آزمایش تجویز کند. آزمایش‌های متعدد برای تشخیص بیماری گاه ممکن است به حدی برسد که فرد نتواند زمان مشخصی را برای خروج از خانه و  انجام تست اختصاص دهد. در چنین شرایطی هومکا در کنار شماست. برای انجام آزمایش در منطقه مجیدیه تهران به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌تان را در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل مجیدیه و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند. دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انواع آزمایش در منزل مجیدیه کدام‌اند؟

تجویز آزمایش یا تست‌های مختلف یکی از مهمترین روش‌هایی است که برای اطلاع از صحت سلامتی فرد و درمان و تشخیص بیماری تجویز می‌شود. با انجام انواع تست و آزمایش در منزل، علاوه بر ذخیره و حفظ زمان خود می‌توانید در شرایط کاملاً حرفه‌ای و به دور از آلودگی‌های محیطی آزمایش تجویز شده خود را انجام دهید.

برای راحتی شما، هومکا آزمایشگاه را به منزل‌تان آورده است و کاری کرده است تا بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید و در ترافیک و محیط‌های شلوغ قرار بگیرید؛ در خانه خود به راحتی آزمایش دهید.

تست‌های مختلف آزمایشگاهی، نظیر آزمایش ادرار و خون همگی از خدمات حائز اهمیتی است که هومکا به منزلتان آورده است. علاوه‌بر این می‌توانید با انجام انواع چکاپ و آزمایش در منزل که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، اطلاعات دقیق و درستی از تندرستی و سلامتی خود داشته باشید. مهمترین خدمات ارائه آزمایش در منزل‌ ما عبارتند از:

نسخه آزمایش ندارید و قصد انجام آزمایش در منزل دارید؟ کافی است کلیک کنید!

 

 آزمایش خون در منزل مجیدیه

اگر قصد انجام آزمایش خون دارید و نمی‌خواهید زمان خودتان را تلف کنید، تنها کافی است با هومکا تماس بگیرید! تیم هومکا با اعزام نیروهای متخصص آزمایشگاهی درب منزل شما عزیزان، کار را برای شما راحت کرده است. همچنین نمونه‌گیری در تمامی مناطق محدوده مجیدیه، انجام می‌شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

متخصصین ماهر هومکا به خانه شما خواهند آمد و نمونه‌گیری را طبق استانداردها و تحت بهداشت کامل انجام می‌دهند. سپس نمونه گرفته شده، داخل محفظه‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش ادرار در منزل مجیدیه

اضافه‌بر آزمایش خون در منزل با هومکا، آزمایش ادرار هم توسط مجموعه هومکا در منزل از متقاضی گرفته می‌شود. البته آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون دارای شرایط چالش برانگیزتری است. از آن جهت که باید حتماً فرد ناشتا باشد و آزمایش صبح انجام شود.

برای انجام آزمایش، بعد از رزرو نوبت، متصدی امور آزمایشات مجموعه با شما برای انجام آزمایش تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی دریافت خواهد کرد و با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار به محل مورد نظر شما یعنی محدوده مجیدیه اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل مجیدیه صورت می‌گیرد؟

هر آزمایشی برای اینکه بیماری را تشخیص دهد، نیاز به تفسیر اطلاعاتی دارد که در آن نهفته است. برای اطلاع از نتیجه آزمایش و دریافت تفسیر آزمایش، می‌توانید وارد سایت هومکا شده و از نتیجه و تفسیر آزمایش خود اطلاع پیدا کنید. برای تفسیر آزمایش باید مولفه‌ها و عوامل بسیار گوناگون و متنوعی در نظر گرفته شود، عواملی همچون: داروهای مصرفی، جنسیت،  سابقه بیماری، سن و وضعیت سلامتی شما در تفسیر آزمایش فاکتورهای بسیار موثری هستند.

در سایت هومکا برای تفسیر آزمایش، بخشی وجود دارد به اسم ثبت درخواست، در این قسمت شما بایستی نوع گروه خدمت‌تان را (در اینجا تفسیر آزمایش) تعیین کنید و بعد از آن گزینه تفسیر آزمایش را انتخاب کنید. همچنین این توانایی برای همه کاربران و همراهان عزیز مجموعه هومکا در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت و پیگیری درخواست تفسیر آزمایش‌ در منزل خود اقدام کنند. اگر در زمینه تفسیر آزمایش و دریافت نتیجه آن سوالی برای شما عزیزان پدید آمد با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل مجیدیه

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! در خدمات آزمایش در منزل که با بیمه پایه و تکمیلی صورت می‌پذیرد فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای نمونه گیری و اعزام تکنسین متخصص از شما دریافت خواهد شد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل مجیدیه قابل اطمینان است؟

همه خدمات مربوط به آزمایش در منزل مجیدیه ، وحیدیه و سایر نقاط جغرافیایی توسط مجموعه هومکا و زیر نظر متخصیصین حرفه‌ای این کار انجام می‌شود. خدمات آزمایش در منزل هومکا درست همان پروسه‌ای را طی می‌کند که در سایر آزمایشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود. از این رو این اطمینان را به شما می‌دهیم که از لحاظ کیفیت جواب‌دهی و  نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد.

پس با اعتماد و رضایت خاطر کامل می‌توانید به دور از اتلاف وقت در آزمایشگاه‌های آلوده و صرف زمان زیاد در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل مجیدیه

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش شما در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل مجیدیه تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل مجیدیه هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل مجیدیه فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل