آزمایش در منزل پونک
خانه
مقالات
آزمایش در منزل پونک

آزمایش در منزل پونک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/23
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله پونک فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل پونک این مقاله را مطالعه کنید.

اغلب بیماری‌ها با یک ویزیت ساده قابل تشخیص نیستند و پزشک برای اینکه بتواند علت اصلی بیماری را تشخیص دهد برای مراجعه کننده آزمایش تجویز می‌کند. بنابراین خیلی راحت با یک ازمایش ساده خواهید فهمید که علت بیماری چیست و برای درمان آن باید چه کاری انجام دهید. حالا هومکا این خدمات را برای شما برای انجام آزمایش در منطقه پونک تهران به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌تان را در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل پونک و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند.

 

انواع آزمایش در منزل پونک کدام‌اند؟

برای انجام تست‌های مختلف و آزمایش‌های گوناگون نیاز نیست که از منزل‌تان خارج شوید، هومکا کلیه خدمات آزکمایشگاهی را به خانه شما آورده است. مهمترین هدف مجموعه این بوده تا بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید و زمان زیادی را برای یک آزمایش ساده صرف کنید، بتوانید به دور از شرایط آلوده آزمایشگاهی در خانه تست بدهید. مهمترین خدمات ارائه آزمایش در منزل‌ ما عبارتند از:

برای ثبت درخواست انواع خدمات آزمایشی در منزل بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش خون در منزل پونک

یکی از مهمترین خدماتی که هومکا برای شما عزیزان در نظر گرفته است، آزمایش خون است. متخصصین و نمونه‌گیران ما در منزل شما، بدون اینکه نیاز باشد زمان زیادی را در صف‌های طولانی نوبت‌دهی تلف کنید، آزمایش خون را از شما می‌گیرند و سپس نمونه گرفته شده، داخل ظرف‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود.

آزمایش ادرار در منزل پونک

اضافه‌بر آزمایش خون در منزل با هومکا، آزمایش ادرار هم توسط متخصصین ماهر ما در منزل از متقاضی گرفته می‌شود. البته آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون دارای شرایط چالش برانگیزتری است. از آن جهت که باید حتماً فرد ناشتا باشد و آزمایش صبح انجام شود.

برای انجام آزمایش، بعد از رزرو نوبت، متصدی امور آزمایشات مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی دریافت خواهد کرد و با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار یا هر نوع تست دیگری که پزشک برای شما تجویز کرده باشد، به محل مورد نظرتان یعنی محدوده پونک یا هر منطقه دیگری اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل پونک صورت می‌گیرد؟

بعد از اینکه آزمایش دادید، برای اطلاع و تفسیر آن می‌توانید وارد وبسایت هومکا شوید و باتوجه به اطلاعات موجود در فیشی که برای شما ارسال شده است، تفسیر آزمایش خود را در منزل رویت کنید. البته برای انجام تفسیر آزمایش عوامل بسیار گوناگونی دخیل هستند که عبارتند از: وضعیت سلامتی، جنسیت، داروهای مصرفی، سابقه بیماری و  سن‌تان فاکتورهای بسیار موثری هستند.

مراحل دریافت و ارائه تفسیر به این صورت است که ابتدا باید وارد بخش ثبت درخواست سایت شوید، در این قسمت نوع گروه خدمت‌تان را (در اینجا تفسیر آزمایش) مشخص کنید و بعد از آن گزینه تفسیر آزمایش را انتخاب کنید. همچنین این توانایی برای همه کاربران و همراهان عزیز مجموعه هومکا در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت و پیگیری درخواست تفسیر آزمایش‌ در منزل خود اقدام کنند. اگر در زمینه تفسیر آزمایش و دریافت نتیجه آن سوالی برای شما عزیزان پدید آمد با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل پونک

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! هومکا هیچ هزینه اضافی به جز اعزام تکنسین به منزل شما را دریافت نخواهد کرد و کل هزینه‌ها تحت بیمه پایه و تکمیلی انجام خواهد شد. شاید برای شما این ذهنیت پیش بیاید که برای انجام آزمایش در منزل باید هزینه‌ای بیشتر بپردازید. در صورتیکه این تصور به طور کلی اشتباه است. خدمات هومکا زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود. تنها هزینه حداقلی اعزام تکنسین از شما دریافت خواهد شد. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل پونک قابل اطمینان است؟

ارائه خدمات مجموعه هومکا، زیر نظر پزشکان و تکنسین‌های ماهر و متخصص انجام می‌شود و تمام نمونه‌گیری‌ها توسط افراد خبره‌ صورت می‌پذیرد. بنابراین جای نگرانی برای شما وجود ندارد و می‌توانید همه کارها را در خانه انجام بدهید و زمان خودتان را به جای اینکه در محیط آلوده و صف‌های طویل آزمایشگاهی تلف بکنید، صرف کارهای مهم‌تر کنید!

در هومکا کلیه خدمات طبق استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود و از این رو کیفیت جواب‌دهی و  نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد. پس با اعتماد و رضایت خاطر کامل می‌توانید به دور از اتلاف وقت در آزمایشگاه‌های آلوده و صرف زمان زیاد در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید. برای ثبت درخواست آزمایش در منزل بر روی بنر زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل پونک

برای انجام آزمایش در منزل تنها نیاز است وارد وبسایت هومکا شوید و درخواست خود را ثبت کنید. بعد از آن مجموعه هومکا با شما تماس خواهند گرفت . همچنین هومکا با مجهزترین آزمایشگاه‌های معتبر سراسر ایران همکاری دارد. مثل استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر دوست دارید که همه کارها را در خانه انجام بدهید و قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت و بدون کوچکترین خطا به دستتان خواهد رسید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

من نسخه ندارم. چگونه می‌توانم از خدمات آزمایش یا چکاپ استفاده کنم؟
بسیاری از چکاپ‌ها بدون داشتن نسخه قابل انجام هستند. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا تشخیص بیماری‌هایی مثل هپاتیت یا HIV با انجام آزمایش خون و چکاپ کامل امکان‌پذیر است؟
تشخیص برخی از بیماری‌ها نیاز به انجام آزمایشات بخصوص و تعریف شده دارد. لذا بیماری‌های مذکور با انجام چکاپ کامل نیز قابل شناسایی نبوده و نیاز است تا پروتکل‌ها و روش‌هایی آزمایشی پیش‌بینی شده انجام شوند.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل