آزمایش در منزل ظفر
خانه
مقالات
آزمایش در منزل ظفر

آزمایش در منزل ظفر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/25
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل رو با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله ظفر فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل ظفر این مقاله را مطالعه کنید.

یکی از مهمترین اقداماتی که برای پیشگیری و اطلاع از برخی از بیماری‌ها تجویز می‌شود، انجام برخی تست‌ها و آزمایش‌های گوناگون است. ممکن است فرد به دلایل مختلفی مثل کهولت سن، نداشتن وقت کافی و... نتواند در آن تاریخ به آزمایشگاه رجوع کند. برای انجام آزمایش در منزل ظفر تهران بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید، می‌توانید در منزل و به دور از ترافیک و شرایط آلوده آزمایش دهید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل ظفر و سایر مناطق خدمت‌رسانی کند.

 

انواع آزمایش در منزل ظفر کدام‌اند؟

بیشتر پزشکان برای اطلاع از صحت سلامتی افراد و همچنین تشخیص بیماری، اقدام به تجویز آزمایش می‌کند. چکاپ کامل، با انجام انواع تست و آزمایش در منزل، علاوه بر ذخیره و حفظ زمان خود می‌توانید در شرایط کاملاً حرفه‌ای و به دور از آلودگی‌های محیطی آزمایش تجویز شده خود را انجام دهید.

یکی از بهترین‌راه‌ها برای ذخیره زمان و رسیدگی به سایر کارها، آوردن آزمایشگاه به منزل است. با انجام آزمایش در خانه، علاوه بر اینکه بیماری شما تشخیص داده خواهد شد، می‌توانید خیلی راحت نسبت به بهبود شرایط و بیماری خود اقدام کنید. چکاپ در منزل بهترین راه حل برای اطلاع از وضعیت جسمانی و اقدام برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف است. همچنین می‌توانید با انجام انواع چکاپ که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، اطلاعات درست و دقیقی از سلامتی و تندرستی خود داشته باشید. مهمترین خدمات ارائه آزمایش ما عبارتند از:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش خون در منزل ظفر

اینکه فرد بتواند بدون خارج شدن از منزل، تنها به صورت اینترنتی اقدام به ثبت درخواست آزمایش خون در منزل کند، تجربه‌ای خاص و متفات خواهد بود. خدمات آزمایش در منزل با اعزام نیروهای متخصص آزمایشگاهی انجام می‌شود. همچنین نمونه‌گیری به تمامی مناطق محدوده ظفر، برای راحتی شما و اعضای خانوادتان با بالاترین کیفیت و بهترین زمان انجام می‌شود.

نمونه خون شما توسط تکنسین‌های ماهر و متخصص هومکا با استانداردهای مخصوص و تحت بهداشت کامل انجام می‌شود و سپس نمونه گرفته شده، داخل Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود. از این رو می‌توایند حتی تفسیر و نتیجه آزمایش خود را هم به صورت آنلاین دریافت و مشاهده کنید.

برای انجام خدمات آزمایش در منزل، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش ادرار در منزل ظفر

آزمایش ادرار در مقایسه با آزمایش خون برای بعضی از افراد از چالش‌های بیشتری برخوردار است؛ زیرا این نمونه باید در زمان مخصوص به خود (صبح زود زمانی که فرد ناشتا است) انجام شود و سریعاً به آزمایشگاه ارسال شود. قبل از انجام آزمایش در منزل، کلیه موارد ضروری را که می‌بایستی در مورد خودتان یا بیمار مورد نظرتان رعایت کنید، توضیح خواهیم دارد.

بعد از رزرو نوبت، متصدی امور آزمایشات مجموعه با شما برای انجام آزمایش تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی دریافت خواهد کرد و با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار به محل مورد نظر شما یعنی محدوده ظفر اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد.

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل ظفر صورت می‌گیرد؟

بعد از انجام آزمایش، هومکا برای اینکه برای دریافت نتیجه و تفسیر آزمایش هم از خانه خارج نشوید، تفسیر آزمایش در منزل ظفر را به صورت اینترنتی برای شما در دسترس خواهد بود. برای تفسیر آزمایش خون باید مولفه‌ها و عوامل بسیار گوناگون و متنوعی در نظر گرفته شود، عواملی همچون: سابقه بیماری، جنسیت، سن، داروهای مصرفی و وضعیت سلامتی شما در تفسر آزمایش موثر است.

برای دریافت تفسیر آزمایش‌تان بایستی تا در قسمت ثبت درخواست، نوع گروه خدمت را روی مشاوره آزمایش قرار دهید و پس از آن نوع خدمت را گزینه تفسیر آزمایش انتخاب کنید. همین‌طور این توانایی برای کلیه کاربران و همراهان مجموعه هومکا در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت درخواست تفسیر آزمایش‌ خود اقدام کنند. اگر در زمینه تفسیر آزمایش و دریافت نتیجه آن سوالی برایتان وجود داشت می‌توانید با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل ظفر

برای انجام چکاپ و آزمایش‌های مختلفی مثل خون، ادرار و... نگران دریافت هزینه اضافی نباشید! در خدمات آزمایش در منزل که با بیمه پایه و تکمیلی صورت می‌پذیرد فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای نمونه گیری و اعزام تکنسین متخصص از شما دریافت خواهد شد.

علی رغم تصوری که بسیاری از افراد ممکن است در این باره داشته باشند، هزینه آزمایش در منزل تفاوت چندانی با انجام آزمایش در ازمایشگاه به صورت حضوری ندارد. تنها هزینه‎ی اضافی که همراهان عزیز هومکا برای ازمایش در منزل بایستی تقبل کنند، هزینه اعزام تکنسین به درب منزلشان است. البته باید گفت که کلیه خدمات هومکا تحت بیمه پایه و درمان تکمیلی انجام می‌شود و از این رو نگرانی برای پرداخت تعرفه آزاد وجود ندارد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل ظفر قابل اطمینان است؟

کلیه خدمات آزمایش در منزل ظفر و سایر نقاط جغرافیایی، توسط مجموعه هومکا و زیر نظر متخصیصین حرفه‌ای این کار انجام می‌شود. خدمات آزمایش در منزل هومکا درست همان پروسه‌ای را طی می‌کند که در سایر ازمایشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود. بنابراین خدمات آزمایش در منزل هومکا از لحاظ کیفیت جواب‌دهی و  نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد.

با اطمینان کافی می‌توانید به دور از هرگونه اضطراب و پریشانی برای قرارگیری در آزمایشگاه‌های آلوده و اتلاف وقت در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل ظفر

برای انجام خدمات آزمایشگاهی، به هیچ وجه نیازی نیست تا حتما زمان بگذارید و به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مدرن‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و سایر شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را برای عزیزان در هر نقطه جغرافیایی زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل ظفر تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل ظفر هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل ظفر فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل