آزمایشگاه شبانه روزی در تهران
خانه
مقالات
آزمایشگاه شبانه روزی در تهران

آزمایشگاه شبانه روزی در تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/15
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
انواع خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در تهران با هومکا!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان تهران فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایشگاه شبانه روزی در منزل تهران این مقاله را مطالعه کنید.

همه ما بارها در طول زندگی خود مجبور به انجام آزمایش خون یا ادرار می‌شویم. در کلانشهری مانند تهران که مشکلات ترافیک و فاصله می‌تواند آزاردهنده باشد، مراجعه به یک آزمایشگاه مناسب می‌تواند وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد. در چنین شرایطی می‌توانید صرفا با یک تماس از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران استفاده کنید و هرگونه آزمایش پزشکی را بی‌دردسر در منزل خود انجام دهید. در این مقاله به معرفی خدمات آزمایش شبانه روزی تهران، هزینه آن و نحوه ارتباط می‌پردازیم.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

چنانچه ساکن تهران هستید، لازم نیست که برای انجام آزمایش‌های پزشکی خود به آزمایشگاه مراجعه کنید. سامانه هومکا با ارائه خدمات سلامت در منزل امکان انجام آزمایش‌های زیر را برای شما فراهم می‌کند:

برای انجام هرگونه آزمایش پزشکی اعم از اینکه در موارد بالا قرار داشته باشد یا خیر می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با هومکا تماس بگیرید.

 

آزمایش خون در آزمایشگاه شبانه روزی تهران

آزمایش خون رایج‌ترین روشی است که برای تشخیص مشکلات بدن تجویز می‌شود. چنانچه پزشک شما انجام این آزمایش را تجویز کرده است می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران در سریع‌ترین زمان ممکن این آزمایش را انجام داده و نتایج آن را دریافت کنید.

کارشناسان اعزامی از طرف هومکا در زمان هماهنگ شده به منزل شما مراجعه می‌کنند و نمونه خون شما را در شرایط کاملا بهداشتی دریافت خواهند کرد. نتایج و تفسیر آزمایش نیز در زمانی کوتاه به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین در صورتی که قصد آزمایش خون نوزاد را دارید نیز می‌توانید بدون هیچ نگرانی به کارشناسان هومکا اعتماد کنید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در آزمایشگاه شبانه روزی تهران

در شرایط خاصی مثل عفونت مجاری ادراری، مشکلات کلیه، بیماری کبدی و بعضی شرایط دیگر از آزمایش ادرار استفاده می‌شود. این آزمایش شامل دریافت مقداری از ادرار فرد و بررسی مواد موجود در آن در شرایط آزمایشگاهی است. معمولا در برای آزمایش ادرار شرایط خاصی مثل انجام در صبح یا ناشتایی نیاز است که در صورت استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران کارشناسان ما توضیحات لازم را به شما ارائه خواهند کرد. اگر قصد دارید از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید کافی است از ساعت ۸ تا ۲۴ تمام روزهای هفته با ما تماس بگیرید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تهران نیاز به نسخه پزشک دارد؟

چنانچه نسخه پزشک داشته باشید کار شما بسیار ساده است و می‌توانید به راحتی هر آزمایشی را در منزل انجام دهید؛ زیرا انجام اغلب آزمایش‌ها صرفا با نسخه پزشک امکان‌پذیر است. اما اگر نسخه پزشک ندارید نیز نیاز به نگرانی نیست. هومکا امکان درخواست مشاوره و تجویز نسخه را نیز فراهم کرده است که در صورت تمایل می‌توانید از این خدمت استفاده کنید تا پزشک آزمایش‌های مورد نیاز شما را تجویز کند. برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

هزینه خدمات آزمایش در منزل شبانه روزی تهران

هزینه نهایی شما با توجه به آزمایش‌هایی که قصد انجام آن‌ها را دارید متفاوت خواهد بود. به علاوه پوشش بیمه درمانی نیز تاثیر زیادی روی کاهش هزینه آزمایش در منزل خواهد داشت.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایشگاه شبانه روزی تهران با بیمه پایه و تکمیلی

خوشبختانه امکان استفاده از پوشش بیمه درمانی در خدمات هومکا فراهم شده است. برای این کار فقط کافی است که هنگام ثبت درخواست آزمایش نوع بیمه درمانی خود را انتخاب کنید. پس از این سامانه هومکا میزان کسر هزینه را مشخص کرده و از مبلغ پرداختی شما کسر خواهد کرد. در خدمات هومکا امکان انتخاب بیمه تکمیلی نیز فراهم است.

 

انجام خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران با هومکا!

هومکا با تیمی کارشناس و حرفه‌ای آماده ارائه انواع خدمات سلامت نظیر آزمایش در منزل، تزریقات، اعزام پزشک به منزل، تفسیر آزمایش، نوار قلب در منزل به همراه تفسیر و سایر خدمات است. چنانچه قصد انجام هرگونه آزمایش پزشکی در منزل خود را دارید کافی است که از ساعت ۸ تا ۲۴ تمام روزهای هفته با هومکا تماس بگیرید. برای ثبت درخواست آزمایش در منزل می‌توانید روی بنر زیر کلیک کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنید.

نتایج آزمایش به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد و امکان مشاوره با کارشناسان هومکا نیز فراهم شده است. علاوه بر استان تهران، خدمات آزمایش در منزل در شهرهای کرج، قم، قزوین، مشهد، اهواز، شیراز، تبریز، اصفهان و رشت نیز قابل ارائه است.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل