آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران
خانه
مقالات
آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران

آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/01
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
مشاوره آزمایش
انواع خدمات آزمایشگاه شبانه روزی در شرق تهران با هومکا!
چنانچه ساکن یکی از محلات شرق تهران هستید و پزشک شما انجام هرگونه آزمایش پزشکی را تجویز کرده است، می‌توانید با استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران به راحتی آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

مراجعه حضوری به آزمایشگاه برای سالمندان، ناتوانان حرکتی و کودکان همیشه با مشکلاتی همراه است. به خصوص در شهری مثل تهران معضل ترافیک و آلودگی هوا نیز این رفت و آمد را سخت‌تر می‌کند. پیدا کردن آزمایشگاهی مناسب با پوشش بیمه درمانی نیز همیشه کار ساده‌ای نیست. در چنین شرایطی برای انجام هرگونه آزمایش پزشکی می‌توانید از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران استفاده کنید و آزمایش خود یا نزدیکانتان را در منزل انجام دهید. در این مقاله به معرفی انواع خدمات قابل ارائه و نحوه تماس می‌پردازیم.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران  شامل چه مواردی می‌شود؟

آزمایشگاه‌های طرف قرارداد مجموعه هومکا مجهزترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور هستند. بنابراین امکان انجام هرگونه آزمایش پزشکی با استفاده از این خدمات فراهم است. به عنوان مثال برای انجام آزمایش‌های زیر می‌توانید با ما تماس بگیرید:

چنانچه آزمایش مورد نظر شما در لیست بالا وجود ندارد جای نگرانی نیست. موارد بالا فقط به عنوان مثال ذکر شده است. شما برای انجام هرگونه آزمایش پزشکی می‌توانید از ساعت ۸ الی ۲۴ تمام روزهای هفته با ما تماس بگیرید.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش خون در آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران

آزمایش خون متداول‌ترین روشی است که برای تشخیص ناهنجاری‌های موجود در بدن استفاده می‌شود. برای انجام آزمایش خون لازم است که مقدار کمی خون از عروق دست شما دریافت شود. برای آزمایش خون نوزاد این خون از پاشنه پا دریافت می‌شود. کارشناسان هومکا با حضور در منزل شما اقدام به دریافت خون در شرایط کاملا ایمن و بهداشتی می‌نمایند. نمونه خون شما به آزمایشگاه منتقل شده و نتایج آن به همراه تفسیر آزمایش در مدت کوتاهی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

آزمایش ادرار در آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران

آزمایش ادرار می‌تواند به تشخیص بسیاری از بیماری‌های عفونی کمک کند. در صورتی که قصد انجام آزمایش ادرار دارید، کارشناسان هومکا آمادگی دارند که برای دریافت نمونه ادرار شما نیز به محل مورد نظر شما مراجعه کنند. برای انجام آزمایش ادرار در بعضی شرایط لازم است که ناشتا باشید و در طرف صبح این تست را انجام دهید. همکاران ما در تماس تلفنی توصیه‌های لازم را به شما ارائه خواهند کرد.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل شرق تهران نیاز به نسخه پزشک دارد؟

برای انجام اغلب آزمایش‌های پزشکی نیاز به نسخه پزشک است. اما چنانچه نسخه ندارید نیز نیازی به نگرانی نیست. هومکا این شرایط را فراهم کرده است که در صورت لزوم پس از مشاوره با پزشک آزمایش‌های مورد نیاز شما تجویز شود.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

هزینه خدمات آزمایش شبانه روزی شرق تهران

هزینه این خدمات بیش از هر چیز به نوع و تعداد آزمایش‌هایی است که پزشک شما تجویز کرده است. تنوع قیمت آزمایش‌های پزشکی زیاد است و نمی‌توان پیش از مشاهده نسخه هزینه آن را برآورد کرد.

 

آزمایش شبانه روزی شرق تهران با بیمه پایه و تکمیلی

خوشبختانه امکان استفاده از پوشش بیمه نیز در خدمات آزمایش در منزل هومکا فراهم است. شما هنگام ثبت درخواست نوع بیمه پایه و تکمیلی خود را مشخص می‌کنید و هزینه نهایی شما به طور خودکار و پس از کسر تعهد بیمه اعلام می‌شود. بدین صورت در هیچ کدام از این مراحل نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. البته چنانچه تمایل داشته باشید که فاکتور هزینه‌ها را نیز دریافت کنید، می‌توانید با شماره تلفن آزمایشگاه که روی برگه نتایج شما درج می‌شود تماس بگیرید.

 

انجام خدمات آزمایشگاه شبانه روزی تهران با هومکا!

سامانه هومکا که یک پلتفرم ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل است این امکان را فراهم کرده است که در صورت تمایل آزمایش‌های پزشکی خود را در منزل انجام دهید. چنانچه ساکن شرق تهران یا سایر محلات و شهرستان‌های استان تهران هستید، یا در شهرستان‌های کرج، مشهد، تبریز، قم، شیراز، اهواز، رشت، قزوین و اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید با کلیک روی بنر زیر یا تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواست آزمایش در منزل خود را ثبت کنید. همکاران ما از ساعت ۸ الی ۲۴ هر روز پاسخگوی شما خواهند بود.

نتایج این آزمایش‌ها به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد و در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان هومکا برای تفسیر نتایج آزمایش مشورت کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
اگر برای استفاده از خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران از ساعت ۸ الی ۲۳ نسخه پزشک ندارید، سامانه هومکا با نسخه نویسی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بیمه پایه و تکمیلی، در منزل آزمایش بدهید.
آیا خدمات آزمایشگاه شبانه روزی شرق تهران تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و شهرهای کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، قم و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل