آزمایش در منزل قلهک
خانه
مقالات
آزمایش در منزل قلهک

آزمایش در منزل قلهک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/06
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل رو با هومکا تجربه کنید!
اگر در منطقه قلهک سکونت دارید و قصد انجام خدمات آزمایشگاهی را برای خود یا خانوادتان دارید، بهتر است بدانید که حتما نیازی نیست تا زمان خود را صرف رفتن به آزمایشگاه کنید. هومکا با ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل قلهک را زیر نظر بهترین متخصصین و تکنسین‌ها به شما ارائه می‌دهد.

آزمایش در منزل به خدماتی گفته می‌شود که شما بدون مراجعه مستقیم به مراکز آزمایشگاهی می‌توانید در محل مورد نظرتان انجام دهید. این خدمات شامل انجام انواع آزمایش و تفسیر آنلاین آن می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با رزرو اینترنتی خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. این آزمایش برای افرادی مناسب است که نگران ابتلا به انواع عفونت و بیماری‌هایی هستند که در مراکز درمانی به علت رفت و آمد بیماران مختلف وجود دارد و یا افرادی که به علت ناتوانی‌های فیزیکی و سن بالا قادر به رفت و آمد در این مراکز نیستند. در این مقاله خدمات آزمایش در منزل قلهک را به طور کامل برای شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا در خصوص مزایای آن بیشتر بدانید.

 

انواع آزمایش در منزل قلهک

خدمات آزمایشگاهی که می‌توانید به جای مراجعه مستقیم به مراکز درمانی در منزل خودتان(در محدوده قلهک و سایر مناطق تحت پوشش)  انجام دهید؛ شامل موارد زیر است:

*انجام تمامی این آزمایش‌ها در شرایط استریل و استاندارد، در منزل یا محل مورد نظر شما انجام می‌شود.

 

آزمایش خون در منزل قلهک

اکثر آزمایش‌ها از طریق نمونه گیری خون انجام می‌شود. بنابراین ارائه خدمات آزمایش در منزل برای نمونه گیری خون یکی از مهم‌ترین خدماتی است که آزمایشگاه می‌تواند در اختیار مراجعین قرار دهد. در بسیاری از خانواده‌ها فرد سالمند، نوزاد، بیمار با محدودیت جابجایی، فرد دارای بیماری نقص ایمنی و ناتوان جسمی وجود دارد.

خدمات آزمایش در منزل با اعزام متخصصین آزمایشگاهی و نمونه گیری به تمامی مناطق قلهک این مشکل را حل کرده. نمونه خونی شما توسط متصدی مربوطه تحت شرایط استاندارد گرفته شده و داخل cool box به آزمایشگاه معتبر  ارسال می‌شود. بنابراین دیگر لازم نیست برای انجام آزمایش خود یا یکی از اعضای خانوادتان به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنید. برای انجام آزمایش در منزل، کلیک کنید!

 

آزمایش ادرار در منزل قلهک

آزمایش ادرار برای بررسی وجود قند، خون، پروتئین و .. انجام می شود. برای انجام این آزمایش لازم است که ناشتا باشید. به همین دلیل اغلب، آزمایش ادرار در اوایل صبح انجام می‌شود. در صورتی که انجام این آزمایش برای شما تجویز شده پس از رزرو نوبت در سایت، تکنسین مربوطه با شما تماس گرفته و در مورد شرایط انجام آزمایش با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر نیز متخصص مربوطه به محل مورد نظر شما یعنی محدوده قلهک اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را تحویل ‌گیرد. در صورت نیاز به مشاوره برای چگونگی انجام این آزمایش، از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

آشنایی با انواع چکاپ در منزل قلهک

آزمایش چکاپ در واقع انجام مجموعه آزمایشاتی است که اطلاعات دقیق و کاملی را در خصوص یک بافت یا عملکرد خاص در بدن‌تان ارائه می‌دهد. چکاپ ها به سه دسته چکاپ‎های پایه، رایج و کامل تقسیم می‌شوند. برای آشنایی با فاکتورهای هر یک از این چکاپ‌ها به قسمت خدمات سایت مراجعه بفرمایید. به توصیه اکثر پزشکان لازم است که هر شش ماه برای بررسی وضعیت سلامتی خود چکاپ انجام دهید. انواع چکاپ‌‎هایی که در حال حاضر انجام می‌شوند، به شرح زیر است:

 

آیا تفسیر آزمایش خون در منزل قلهک امکان‌پذیر است؟

بله، شما به راحتی می‌توانید نتیجه بررسی آزمایش خود را با استفاده از خدمات تفسیر آنلاین آزمایش دریافت کنید. برای تفسیر آزمایش لازم است اطلاعاتی را در خصوص سن، شرایط بیماری و داروهای مصرفی به پزشک بدهید. در فرآیند تفسیر آنلاین تمامی این اطلاعات از طریق فرم‌هایی که در پروفایل شما وجود دارد، دریافت شده و نتیجه تفسیر آن در پنل کاربری‌تان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که تفسیر آزمایش شما زیر نظر پزشکان متخصص صورت می‌گیرد.

تفسیر آزمایش

 

آیا آزمایش در منزل قلهک تحت پوشش بیمه است؟

امکان استفاده از خدمات بیمه برای انجام آزمایش در منزل محدوده قلهک برای تمامی بیماران وجود دارد. بنابراین مانند سایر خدمات آزمایشگاهی چنانچه قصد دارید از خدمات بیمه برای آزمایش و تفسیر آنلاین استفاده کنید، موارد زیر را به ترتیب انجام دهید:

درخواست خود را در سایت ثبت کنید، سپس نسخه را بارگزاری کرده و در ادامه نوع بیمه خود را مشخص کنید. در این روش تمامی هزینه‌ها از خدمات بیمه‌ای شما به صورت آنلاین توسط هومکا کسر خواهد شد. بنابراین احتیاج به هیچ گونه مراجعه مستقیم به شرکت بیمه نخواهید داشت.

 

هزینه آزمایش در منزل قلهک

هزینه انجام آزمایش در منزل با انجام آزمایش در مراکز آزمایشگاهی فرق چندانی ندارد. یعنی شما تنها لازم است هزینه جزئی برای اعزام تکسین به محدوده مورد نظرتان یعنی قلهک بپردازید. هزینه اضافی در واقع تضمین کننده سلامتی شما در برابر خطر انتقال انواع بیماری ها در مراکز درمانی و صرفه جویی در زمان شما است. پس در صورتی که به تازگی برای شما آزمایشی تجویز شده تعلل نکنید و برای رزرو خدمات آزمایشگاهی به سایت ما مراجعه بفرمایید.

 

آزمایش در منزل قلهک با مجموعه هومکا

آزمایش دادن یکی از کارهایی است که لازم است برای تضمین سلامتی خود در برابر ابتلا به انواع بیماری‌ها و کنترل روند درمانی خود انجام دهید. متاسفانه مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی به علت اینکه ریسک بالایی برای انتقال بیماری‌های عفونی و ویروسی دارند، پیشنهاد مناسبی نیست. در عوض توصیه می‌کنیم در منزل خودتان و تحت شرایط کنترل شده آزمایش دهید و تفسیر آن را به خدمات تفسیر آنلاین ما بسپارید. انجام آزمایش در منزل از لحاظ کیفیت جواب دهی فرق چندانی با انجام آن در مراکز درمانی به صورت حضوری ندارد.

چنانچه شما از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید نمونه شما در آزمایشگاه معتبر و تحت نظر تکنسین های باتجربه بررسی می‌شود. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل محدوده قلهک استفاده کنید. شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین استان تهران، کرج و حومه و مشهد ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و در خصوص تمامی خدمات موردنظرتان از همکاران ما اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا می‌توان به خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی در منزل هومکا اعتماد کرد؟
تمام کارشناسان ما آموزش‌دیده و با تجربه هستند و در هنگام مراجعه به منزل شما، تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.
آیا هومکا برای انجام آزمایش در منزل مجوزهای لازم را در اختیار دارد؟
بله. نام این شرکت «سفیران سلامت سپینود» است که با برند هومکا درحال فعالیت است. هومکا برای ارائه خدمات خود دارای «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است.
آیا انجام آزمایش فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
در صورتی که فردی نوع خاصی از دارو را مصرف می‌کند، نیاز است تا برای ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش از خوردن دارو پرهیز نماید؟
خیر. افراد به هیچ عنوان نباید مصرف داروهای مورد نیاز را قطع کنند و بهترین کار در شرایط این چنینی، مشورت با پزشک می‌باشد.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل