فیزیوتراپی در منزل شرق تهران
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
فیزیوتراپی با مجموعه‌ای مطمئن و متخصص!
انجام خدمات فیزیوتراپی امری حساس است و با سلامتی جسمی رابطه مستقیم دارد. بنابراین فیزیوتراپی باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. اگر شما نیز به دنبال بهترین متخصصان فیزیوتراپی در تهران هستید، در این مقاله با هومکا همراه باشید.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فیزیوتراپی درمانی است که برای بهبود گستره وسیعی از بیماری‌های حرکتی و جسمی تجویز می‌شود. هر چند که شاید در وهله اول گمان کنید که فیزیوتراپی مخصوص ورزشکاران آسیب دیده یا کسانی است که دچار شکستگی استخوان شده‌اند اما در واقع چنین نیست. حتی کودکانی که دچار مشکلات ژنتیکی و حرکتی هستند و همین طور بیمارانی که دستگاه عصبیشان دچار مشکل شده است، می‌توانند از درمان فیزیوتراپی استفاده کنند. در درمان‌های فیزیوتراپی سعی می‌شود که قدرت بدنی فرد افزایش پیدا کند و دامنه حرکتی او در ناحیه آسیب دیده بهبود پیدا کند. از اولین تاثیراتی که بیماران در زمان درمان فیزیوتراپیشان حس می‌کنند، کاهش درد در ناحیه آسیب دیده است. از درمان‌های مخصوص فیزیوتراپی می‌توان به الکتروتراپی، ماساژ درمانی، ورزش درمانی و ... اشاره کرد. شما می‌توانید به راحتی فیزیوتراپی در منزل تهران درخواست کنید و به راحتی از مزایای آن بهره مند شوید. در ادامه به مزایا و دیگر نکات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران خواهیم پرداخت. برای ثبت رایگان سفارش انواع خدمات فیزیوتراپی مانند فیزیوتراپی کمر در منزل، فیزیوتراپی زانو در منزل، فیزیوتراپی گردن در منزل و ... همین حالا کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

شاید بسیاری از افراد تاکنون فکر این که فیزیوتراپی می‌تواند در خانه و محل حضور فرد متقاضی نیز انجام شود را نکرده باشند. پیشرفت علوم درمانی و فیزیوتراپی و در کنار آن تکنولوژی که امکان ساخت دستگاه های فیزیوتراپی قابل حمل را فراهم آورده اند سبب شده است تا امروز خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران نیز قابل انجام باشد.

اگر می‌خواهید بدانید فیزیوتراپی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند، نگاهی به سایت Web Md داشته باشید:  

فیزیوتراپیست می‌تواند در درمان آسیب و بیماری‌های زیر به شما کمک کند:

مشکلات ارتوپدی مانند کمردرد، سندرم تونل کارپ، آرتریت، فتق دیسک، درد پا ،سیاتیک، دردهای زانو ، مشکلات مفصلی و ... .
مشکلات اعصاب مانند بیماری آلزایمر ، سرگیجه، عدم تعادل، فلج مغزی‌، سکته مغزی،مولتیپل اسکلروزیس ، نوروپاتی (آسیب عصبی) ، ضربه مغزی و  ... .
مشکلات خود ایمنی مانند  سندرم رینود و  آرتریت روماتوئید
بیماری‌های مزمن مانند آسم، چاقی، دیابت، فشار خون بالا و ... . 

 

صرفه جویی در وقت فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

یکی از مزایای فیزیوتراپی در منزل شرق تهران، صرفه جویی در وقت است. شما برای این که به یک درمانگاه یا بیمارستان برسید باید زمان بسیاری را برای رفتن به بیمارستان صرف کنید. باید زمانی را صرف آماده شدن در خانه بکنید و بخش دیگری را هم باید در ترافیک و خیابان‌های تهران سپری کنید و همین راه را هم برای برگشت به خانه طی کنید. در آخر هم زمانی که به خانه می‌رسید، بسیار خسته هستید و دیگر نمی‌توانید کار دیگری بکنید. در آخر برای یک جلسه فیزیوتراپی چند دقیقه‌ای باید یک روز خود را تلف کنید تازه ممکن است به دلیل ترافیک یا موارد دیگری به موقع به درمانگاه نرسید و نتوانید تمرکز کافی را برای جلسه فیزیوتراپی داشته باشید. همه این مشکلات را می‌توانید با فیزیوتراپی در منزل شرق تهران حل کنید.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

 

صرفه جویی در هزینه‌های مالی با فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

از دیگر مزایای فیزیوتراپی در منزل شرق تهران می‌توان به کاهش هزینه‌های مالی اشاره کرد. به احتمال بسیار زیاد بیمه هزینه جلسات درمانی شما را می‌دهد ولی آیا کسی هزینه‌ای که برای رفت و آمد خود صرف می‌کنید هم به شما بر می‌گرداند؟! همان طور که می‌دانید، حمل و نقل چه با وسیله نقلیه شخصی و چه با وسیله نقلیه عمومی در تهران اصلا ارزان نیست. شما می‌توانید با درخواست فیزیوتراپی در منزل شرق تهران از شر هزینه‌های جانبی مثل حمل و نقل در شهر خلاص شوید. در نتیجه فیزیوتراچی در منزل شرق تهران در از هزینه‌های کلی شما کم می‌کند.

 

مراقبت‌های شخصی در فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

یکی از مهمترین نکاتی که بیماران جسمی و حرکتی و کسانی که از نظر جسمانی آسیب دیده‌اند، این است که به دلیل مشکل جسمی خود در صندلی یا تخت خانه احساس راحتی نمی‌کنند یا مشکلات جسمی آن‌ها به شکلی است که به وسایل کاملا جدیدی نیاز دارند. به طور معمول بیماران نمی‌توانند که شرایط تخت یا صندلی خود را برای فیزوتراپ یا کلمات توضیح بدهند و حتی اگر موفق بشوند این کار را بکنند، معلوم نیست که فیزیوتراپ بتواند به راحتی برای بیمار درباره درخواستش توضیح دهد. این مشکلات نیز با فیزیوتراپی در منزل شرق تهران برطرف شود. زمانی که فیزیوتراپ به خانه شما می‌آید به راحتی می‌توانید به او نشان دهید که مشکل چیست و او هم می‌تواند به طور کاملا عینی و مشخص به شما نشان دهد که باید چه کاری برای رفع مشکل انجام دهید.

خدمات فیزیوتراپی در خانه می‌تواند شامل فیزیوتراپی بیمار ام اس در منزل، فیزیوتراپی بیمار پارکینسون در منزل، فیزیوتراپی بیمار سرطانی در منزل و ... باشد. برای ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

آموزش همراه شما در فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای کسی که به تازگی عمل جراحی انجام داده است یا آسیب جسمی خورده است، این است که برای انجام تمرین‌های فیزیوتراپی یا مراقبت از خود بسیار بی حوصله است یا اصلا توانایی مورد نیاز را ندارد. در این شرایط حضور همراه با بیمار بسیار مهم است. همیشه همراهی باید کنار بیمار باشد که به او بگوید که حرکاتش را چه گونه انجام بدهد و زمان انجام آن را به او بگوید. برای این کار هم باید آموزش ببیند. این آموزش‌ها باید در جلسات فیزیوتراپی صورت بگیرد اما همان طور که می‌دانید در دمانگاه‌ها این کار بسیار سخت است. معمولا شخصی باید کنار ماشین باشد یا کارهای دیگر را انجام بدهد و همراه کردن چند نفر با بیمار هم کار غیر ممکنی است. شما می‌توانید به راحتی با فیزیوتراپی در منزل شرق تهران از این مشکلات جلوگیری کنید، کافی است که در زمان جلسات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران شخصی تمرین‌ها را از نزدیک ببیند و به خاطر بسپارد.

مناطق تحت پوشش فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

در زیر می‌توانید لیست مناطق مهم شرق تهران که خدمات فیزیوتراپی در آن ارائه می‌شود را مشاهده کنید. اگر منطقه‌ی زندگی شما جزو این لیست نیست، نگران نباشید. چرا که تمامی مناطق تهران تحت پوشش این خدمات قرار دارند.

راحتی با فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

تا حالا شده است که نزدیک به یک قرار ملاقات یا جلسه درمانی شده باشید و از خدا بخواهید که ای کاش عقب می‌افتاد و شما می‌توانید بیشتر استراحت کنید. به احتمال زیاد این اتفاق برای شما بسیار افتاده است و می‌افتد. حالا جلسات درمانی منظمی را تصور کنید که برای حفظ سلامتی و بهبودتان باید در آن شرکت کنید. این وضع برای شما بسیار عذاب آورتر می‌شود چون دیگر نمی‌توانید آن را دست کم بگیرید یا در نهایت آن را لغو کنید. حالا با فیزیوتراپی در منزل شرق تهران دیگر نیاز نیست نگران این وضعیت باشید. می‌توانید راحت در خانه بنشینید تا فیزیوتراپ به خانه شما بیاید و به شما بگوید که چه کاری را باید انجام دهید. در زمانی که شما در راحتی و آرامش هستید، تمرکز شما هم بر روی درمان هم بیشتر می‌شوید و به این صورت حرکت را بهتر انجام می‌دهید و زودتر بهبود می‌کنید.

فیزیوتراپی در شرق

 

نکات مهم در فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

حال که با مزایای فیزوترای در منزل شرق تهران آشنا شدید، باید به این نکته بپردازیم که در جلسات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران از فیزیوتراپ باید چه انتظاری داشته باشید و این که چگونه منزل خود را برای فیزیوتراپی مهیا کنید.
در وهله اول باید اتاق مناسبی را برای فیزیوتراچی در منزل شرق تهران آماده کنید. اتاق مورد نظر باید پاکیزه باشد و همین طور سعی کنید تا جای ممکن آن را خلوت کنید. از طرفی باید نور مناسبی هم داشته باشد. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که شما باید در زمان جلسات فیزیوتراپی بر روی درمان خود تمرکز کنید.
برای این کار همه وسایلی که ممکن است تمرکز شما را برهم بزند، از جلوی دست خود دور کنید. از مهم‌ترین این وسایل، موبایل شما است. سعی کنید که در طول جلسه آن را خاموش کنید یا در حالت سکوت قرار دهید. همین طور تلویزیون خانه را هم خاموش کنید و اگر فرزند کوچکی دارید که ممکن است محل جلسات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران باشد، برای ساعاتی به شخص دیگری بسپارید.

برای ثبت رایگان درخواست فقط به کلیک ساده نیاز دارید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که در طول زمان بهبود شما، فیزیوتراپ تنها می‌تواند ساعات کوتاهی در کنار شما باشد و بقیه مسیر درمان را خودتان به تنهایی یا به همراه خانواده باید طی کنید. در نتیجه سعی کنید که در طول جلسات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران تمرینات و گفته‌های فیزیوتراپ را به خاطر بسپارید یا مهمتر از همه، آن‌ها را در یک برگه یادداشت کنید و در بین جلسات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران حرکات را تکرار کنید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

فیزیوتراپی در درمان چه بیماری‌هایی موثر است؟
از تکنیک‌های فیزیوتراپی برای درمان ناراحتی‌های عصبی، ماهیچه‌ایی و عضلانی استفاده می‌شود.
آیا تمرینات فیزیوتراپی برای تقویت عضلات تنفسی به کار می‌رود؟
بله. یکی از شاخه‌های فیزیوتراپی، فیزیوتراپی تنفسی است. کارشناسان هومکا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.
چطور می‌توانم از خدمت فیزیوتراپی در منزل استفاده کنم؟
ساده ترین راه برای این موضوع مراجعه به سایت هومکا و کلیک بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست است.
آیا فیزیوتراپی درد دارد؟
بله. ممکن است در حین انجام تمرینات فیزیوتراپی احساس درد داشته باشید.
آیا احساس درد داشتن در حین انجام تمرینات فیزیوتراپی خطرناک است؟
این موضوع به نوع درد و تشخیص متخصص بستگی دارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L