فیزیوتراپی در منزل نارمک
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل نارمک

فیزیوتراپی در منزل نارمک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/11
با فیزیوتراپی درد را به زانو درآورید.
فیزیوتراپی علمی است که به شما در بدست آوردن سلامتی و حفظ آن کمک می‌کند. به جرات می‌توان گفت این شاخه پزشکی بدون هیچ تهاجمی سلامتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فقط باید بتوانید از متخصص آن کمک بگیرد. آنگاه معجزه فیزیوتراپی را در زندگی خود خواهید دید. مقاله زیر را مطالعه کنید تا اطلاعاتی راجع به فیزیوتراپی گردن، زانو، کمر و ... بدست آورید.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فیزیوتراپی در یک توضیح مختصر و ساده به معنای کمک نمودن به کسانی است که مشکلات جسمانی و حرکتی داشته و ارتقا بخشیدن به عملکرد جسمانی و توانایی حرکتی آن ها. افرادی که در حوزه فیزیوتراپی فعالیت دارند، دارای نقش مهمی در سوق دادن بیماران به انجام فعالیت های فیزیکی و حرکت کردن می‌باشند. بودن در حالت سکون فرد را افسرده و بی‌حوصله کرده و امید به زندگی را از او می‌گیرد. بنابراین کمک یک پزشک در منزل مانند  فیزیوتراپیست تاثیر بسزایی در نشاط، شادابی و سلامتی زندگی بیماران دارد. از آن جایی که کیفیت آبی که در رودخانه در جریان است بسیار بیشتر از آبی است که راکد بوده و در حالت سکون قرار دارد، کار یک فیزیوتراپیست درست مانند تبدیل آب راکد به رودخانه می‌باشد. هومکا با جمع‌آوری فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای و باتجربه و با اعزام آن‌ها به خانه شما در نارمک، تلاش می‌کند تا نگرانی‌های افرادی که به زحمت قادر به جابه‌جایی هستند را کاهش داده و با رساندن خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران، در جهت بهبود سلامتی این بیماران ایفای نقش کند. همکاران ما برای ارائه مشاوره رایگان آماده هستند. همین حالا کلیک کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل نارمک

✔ با حضور یک فیزیوتراپیست در منزل نارمک شما، در بخش زیادی از وقتی که در ترافیک، هنگام پیدا کردن جای پارک، نشستن به انتظار نوبت و ... تلف می شود، صرفه جویی می کنید. در خانه نارمک خود بمانید و منتظر فیزیوتراپیست‌های ما شوید تا به منزل نارمک آمده و اقدامات لازم را شروع کنند. 

✔ کسانی که نیازمند درمان فیزیوتراپی هستند، درگیر درد ها، ناتوانی ها و ضعف عضلانی و استخوانی بوده و نمی توانند حتی از جای خود برخیزند. به همین دلیل نمی توانند از خانه خارج شده و به پزشک مراجعه کنند. در این مواقع فیزیوتراپی در منزل نارمک نه فقط یک مزیت، بلکه تنها راه حل ممکن است.

✔ بودن در خانه نارمک و دسترسی داشتن به وسایل خود آرامش و اطمینان خاطر را برای بیماران به ارمغان می آورد. به علاوه اگر بیماران روند درمانی خود را در کنار اعضای خانواده شان بگذرانند، احساس امنیت بیشتری داشته و از لحاظ روانی در شرایط بهتری قرار می گیرند. 

✔ فیزیوتراپیست اغلب باید حالات و حرکات شما را در حین انجام کارهای روزانه بررسی کند به طور مثال حالات شما به هنگام نشستن بر روی صندلی، خوابیدن، کار کردن و ... برای یک فیزیوتراپیست مهم است. چرا که می تواند بر اساس همین عادت ها راهکارهای اصلاحی ارائه دهند.

فیزیوتراپی در منزل نارمک

 

فعالیت های یک فیزیوتراپیست در خانه نارمک

برخی از ورزش ها، تمرینات و راهکار ها نیازمند دستگاه و ابزارهای مخصوص می باشند. اما برخی نیز به صورت دستی و بدون ابزار نیز انجام می گردند. بنابراین فعالیت های یک فیزیوتراپیست جهت درمان بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند به دو گروه تقسیم می شوند:

۱. کارهایی که فیزیوتراپیست بدون استفاده از هیچ گونه ابزار برای بیمار انجام می‌دهد. از این دست فعالیت ها می توان به درمان ‌های دستی، اصلاح حرکتی و ... اشاره نمود.

۲. کارهایی که مستلزم بهره بردن از دستگاه های مخصوص بوده و فیزیوتراپیست آن را به منزل شما در نارمک حمل می‌کند. طب سوزنی و دستگاه الکتروتراپی از این دست ابزار ها بوده که معمولا سبک و قابل حمل هستند. 

برای ثبت سفارش خود همین حالا با ما تماس بگیرید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل نارمک هومکا

تیم هوم‌کا فیزیوتراپیست‌های حرفه ای و ماهری را استخدام می کند که می توانند تمامی نیازهای شما را به درمان فیزیوتراپی پاسخ داده و مشکلاتی را که در مفصل، استخوان و عضلات خود دارید برطرف نمایند. نوع درمان نیز بر اساس نقاطی که درگیر مشکل و ضعف می باشند، تعیین شده و فرایند درمان آغاز می گردد. خدماتی را که فیزیوتراپیست‌های هومکا به شما عزیزان ارائه می دهند، می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فیزیوتراپی گردن در منزل نارمک
با رشد و افزایش کاربرد های گوشی های هوشمند و در زندگی روزمره و استفاده از آن ها برای انجام کارهای مختلف مانند خرید، حمل و نقل، سرگرمی و ... پوزیشن گردن در هنگام کار با گوشی همواره یکسان و رو به پایین می باشد. همین باعث می شود تا مشکلات و ناراحتی هایی در ناحیه گردن فرد به وجود آید. برای حل این مشکل، فیزیوتراپی گردن می‌تواند مفید باشد. تمرینات و حرکات اصلاحی گردن باعث می‌شود تا بیمار هر چه سریع تر از شر آسیب‌هایی که به خاطر حالت ثابت و غیر استاندارد گردن بوجود می آید خلاص گردد.

سایت ستون فقرات سالم(Spine Health) اهداف فیزیوتراپی گردن را اینگونه بیان می‌کند:

فیزیوتراپی گردن برای رسیدن به اهداف زیر انجام می‌شود:

کاهش درد و سفتی عضلات در ناحیه گردن
بهبود دامنه حرکت سر و گردن
تقویت عضلات گردن
ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از عود مجدد بیماری
اگر درمان‌های فیزیوتراپی باعث درمان کامل نشوند، تا حدود زیادی باعث کاهش عوارض خواهند شد.


فیزیوتراپی کمر در منزل نارمک
عضلات کمر و مهره های ستون فقرات نیز در حالات مختلفی قرار گرفته و به همین خاطر در معرض آسیب های زیادی قرار می‌گیرند. این آسیب‌ها شامل درد شدید، سوزن سوزن شدن و عدم توانایی حرکتی می‌شود. روش‌هایی که فیزیوتراپیست‌های هومکا برای درمان این مشکلات بکار می‌برند وابسته به عواملی مانند مشکل بیمار و شرایط او دارد. این روش‌های موثر در درمان مشکلات ناحیه کمر شامل ورزش ‌درمانی، درمان‌‌های دستی، تحریک الکتریکی اعصاب، طب سوزنی و ... بکار برده می‌شود. 

فیزیوتراپی زانو در منزل نارمک
زانو عضو بسیار مهمی است که انسان را قادر به ایستادن، راه رفتن، نشستن و حتی خوابیدن می نماید. مشکلاتی که ممکن است در ناحیه زانو افراد به دلایل مختلف به وجود آید، شامل آرتروز، تخریب مفصل زانو، آسیب رباط‌‌ها و مینیسک‌های زانو، شکستگی‌‌ها و ... می‌گردد. فیزیوتراپیست‌هایی که هومکا به محل نارمک شما اعزام می‌کند، با بهره بردن از روش ‌های مختلفی مانند طب سوزنی، استفاده از گرما و الکتروتراپی و تمرینات طبی آسیب‌های ناحیه زانو را برطرف ساخته و شما را در به دست آوردن سلامتی‌تان یاری می‌دهند. با استفاده از خدمت فیزیوتراپی زانو در منزل بسیاری از مشکلات شما در این زمنیه حل خواهد شد. 

فیزیوتراپی در منزل نارمک

فیزیوتراپی دست در منزل نارمک
چه عضوی را در بدن مهم تر از دست سراغ دارید که بتوانید با آن تقریبا تمامی فعالیت های روزانه تان را انجام دهید؟ همین باعث می شود که این عضو از سایر اعضا آسیب پذیر تر شده و در معرض آسیب های متعدد و متفاوتی قرار گیرد. از جمله این آسیب ها می توان به آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌ ها، درد های شدید و ... اشاره کرد. برای از بین بردن مشکلات و آسیب هایی که در قسمت دستانتان دارید نیز می توانید بر روی کمک فیزیوتراپیست های هومکا حساب کنید.

فیزیوتراپی لگن در منزل نارمک
آسیب هایی در ناحیه لگن، درد هایی را در سایر قسمت ها مانند دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد به دنبال دارد. این درد ها برخی اوقات آنقدر شدید می شوند که فرد نمی تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد. فیزیوتراپیست های هومکا برای کاهش این درد ها راهکارهایی را به بیماران پیشنهاد می دهند تا بتوان با کمک آن از این دردها و مشکلات لگن خلاص شد. 

فیزیوتراپی شانه در منزل نارمک
فیزیوتراپیست های هومکا برای انواعی از آسیب ها و ناراحتی های شانه نیز راه حلی دارند! از جمله این راه حل ها می توان به ورزش ‌های اصلاحی و سایر روش‌ های فیزیوتراپی که این متخصصان آموزش می دهند، اشاره کرد.

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل نارمک

هزینه خدمات فیزیوتراپی هومکا در منزل نارمک بسته به شرایط بیمار متفاوت است. عواملی که در تعیین هزینه فیزیوتراپی در منزل نارمک تاثیر دارند، به شرح زیر می باشد: 

✔ نوع آسیب 
✔ تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند 
✔ تعداد جلسات 
✔ روش فیزیوتراپی

به همین خاطر یک قیمت ثابت برای آن اعلام نمی شود. هنگامی که برای ثبت سفارش فیزیوتراپی در محل نارمک با هومکا تماس گرفتید، به سوالاتی که متخصصان هومکا از شما درباره بیماری و شرایطتان می‌‌پرسند با دقت جواب بدهید تا علاوه‌بر اطلاع پیدا کردن از هزینه، بتوانید از یک مشاوره رایگان درمورد بیمار و نوع خدماتی که برای او مناسب است برخوردار شوید.

با کلیک بر دکمه زیر وارد صفحه ثبت رایگان درخواست می‌شوید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل نارمک انتخاب کنیم؟

امکان ندارد تا بتوان از مشکلات حرکتی و استخوانی به آسانی گذشت. زودتر اقدام کردن برای حل مشکلات حرکتی مساوی است با زودتر نتیجه گرفتن و بهبود یافتن. برای رهایی از شر این ناتوانی و مشکلات عضلانی و استخوانی، هومکا کمک فیزیوتراپیست های این مجموعه را به شما تضمین می نماید. اولین و مهم‌ترین هدف این مجموعه، ارتقای کیفیت زندگی و یاری شما عزیزان در به دست آوردن و یا مراقبت از سلامتی تان می‌باشد. ویژگی‌هایی که تیم هومکا دارد باعث شده است تا از سایر مجموعه‌ها تمایز یافته و با اطمینان خدمات خود را به مردمان کشورمان معرفی کند. این ویژگی‌های عبارتند از:

✔ انتخاب و استخدام فیزیوتراپیست‌های مجموعه با دقت و وسواس بسیار بالا و همچنین ارزیابی دائم عملکرد آن‌ها.

✔ همکاری هومکا با مراکز درمانی معتبر و تائید شدن از سمت آن‌ها.

✔ اولویت داشتن نیازها و خواسته های مخاطبان برای هوم.

✔ توجه به اصول و پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک اصل مهم در مجموعه.

✔ دریافت هزینه بسیار مناسب در ازای ارائه خدمات با کیفیت و سطح بالا.

اگر ساکن منطقه نارمک در تهران هستید، می‌توانید برای بهره بردن از کمک یک فیزیوتراپیست در منزل نارمک بر روی هومکا حساب کنید. سلامتی والاترین نعمت در زندگی هر فرد می‌باشد. زیرا در نبود آن، هیچ لذت دیگری معنا ندارد. بنابراین هومکا می‌کوشد تا هم وطنانمان را در رسیدگی و مراقبت از سلامتی‌شان یاری دهد. هومکا در حال حاضر شهر‌های تهران و کرج خدمت رسانی کرده و در نظر دارد تا خدمات خود را به سایر شهر های کشور ببرد تا افراد بیشتری در کشور از این خدمات درمانی بهره مند گردند. 
اگر فکر می‌کنید که خدمات فیزیوتراپی در منزل نارمک هومکا برای شما و یا فرد بیمار در خانواده‌تان مفید است، همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و یا در وب سایت رسمی هومکا بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک نمایید. سپس در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود نوع خدمت مورد نظر، تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواه‌تان را انتخاب کنید. چنانچه به مشاوره احتیاج داشته باشید، فیزیوتراپیست‌های ما با شما تماس می گیرند تا پس از دادن مشاوره، درخواستتان نهایی گردد.

 دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

در صورتی که تمایل دارید پیش از شروع جلسات فیزیوتراپی خود با پزشک متخصصص مشورت کنید می‌توانید از خدمات پزشک در منزل مجموعه هومکا استفاده همچنین در صورتی که شما یا عزیزانتان دچار بیماری شده‌اید و نیاز به پرستاری دارید می‌توانید از خدمات پرستار بیمار در منزل بهره‌مند شوید. 

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا فیزیوتراپی در منزل به طور دقیق و صحیح انجام می‌شود؟
هومکا برای ارائه خدمات خود از کارشناسان و متخصصان کارآزموده و متعهد بهره می‌برد. این متخصصان برای پیوستن به خانواده بزرگ هومکا شرایط گزینشی سختی را طی کرده‌اند. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات این مجموعه بهره ببرید.
چگونه می‌توانم از خدمت فیزیوتراپی در منزل هومکا استفاده کنم؟
کافی است بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کرده یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.
قیمت هر جلسه فیزيوتراپى چقدر است؟
برای پاسخ به این سوال نمی‌توان تعرفه ای دقیق بیان کرد . قیمت هر جلسه فیزیوتراپی با توجه به وضعیت بیمار، دستگاه‌هایی که استفاده می‌شود و نوع بيمه و… متغیر است. بهتر است برای اطلاع دقیق از هزینه فیزیوتراپی با فیزیوتراپیست خود مشورت کنید.
آیا جلسات فیزیوتراپی باید به صورت متوالی انجام شود؟
گاهی به دلیل درد بیش از اندازه بیمار، ممکن است لازم باشد تا فرد، متوالی و پشت سر هم جلسات فیزیوتراپی را انجام ده . اگر فیزيوتراپى بدون وقفه انجام شود، بهترین نتیجه حاصل می‌گردد و گاهی دیده شده است که وقفه طولانی مدت بین جلسات فیزیوتراپی سبب بی تاثیر شدن کل دوره درمان می‌شود.
آیا برای درخواست فیزيوتراپى در منزل نامه پزشک نیاز است؟
برای انجام فیزیوتراپی تجویز پزشک الزام نیست، تنها در موارد خاص فیزیوتراپیست تشخیص می‌دهد که برای انجام فیزیوتراپی نامه پزشک متخصص نیاز می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L