آزمایش در منزل نیاوران
خانه
مقالات
آزمایش در منزل نیاوران

آزمایش در منزل نیاوران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل رو با هومکا تجربه کنید!
اگر قصد انجام خدمات آزمایشی را دارید، نیازی نیست تا به آزمایشگاه بروید، مجموعه هومکا انواع خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید تا با انواع خدمات آزمایش در منزل نیاوران آشنا شوید، ادامه مطالب را دنبال نمایید.

آیا می‌دانید با خدمات آزمایش در منزل دیگر لازم نیست مستقیما به مراکز درمانی مراجعه کنید؟ آیا در خانواده شما فرد سالمند یا دارای نیاز ویژه وجود دارد و شما برای استفاده حضوری از خدمات پزشکی مانند رفتن به آزمایشگاه با مشکل مواجه هستید؟ با ارائه خدمات آزمایش در منزل، ما این مشکلات را برای شما حل کرده‌ایم. آزمایش در منزل شامل مجموعه خدماتی است که بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه می‌توانید از آن استفاده کنید. این خدمات شامل انجام انواع آزمایش‌ها و تفسیر آنلاین آن است. در این مقاله به طور کامل در خصوص آزمایش در منزل محدوده نیاوران صحبت خواهیم کرد. اگر شما هم در این محدوده هستید برای آشنایی بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

آزمایش خون در منزل نیاوران

اغلب آزمایش‌های تجویزی از طریق نمونه گیری خون انجام می‌شود. بنابراین امکان خون گیری در محل، مزیت مهمی است که یک آزمایشگاه می‌تواند به شما ارائه دهد. خون گیری در منزل بدین صورت انجام می‌شود که پس رزرو خدمات در سایت، تکنسین مربوطه با شما تماس گرفته و برای اعزام به محل مورد نظر شما هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

نمونه خون شما توسط تکنسین مربوطه تحت شرایط استاندارد گرفته شده و داخل cool box به آزمایشگاه ارسال می‌شود. بعد از زمان مقرر شما می‌توانید با مراجعه به سایت نتیجه آزمایش‌های خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز از خدمات تفسیر آنلاین استفاده کنید.

 

آزمایش ادرار در منزل نیاوران

نمونه گیری ادرار اغلب در ابتدای صبح انجام می‌شود؛ زیرا لازم است برای بررسی وجود قند، پروتئین و .. در ادرار، فرد متقاضی انجام آزمایش ناشتا باشد. چنانچه تمایل دارید برای نمونه گیری ادرار از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنید، وارد بخش خدمات سایت شده و در قسمت خدمات درخواستی آزمایش ادرار را انتخاب کنید.

پس از رزرو نوبت تکنسین مربوطه با شما تماس گرفته و ضمن هماهنگی، شرایط لازم را برای نمونه گیری برایتان توضیح می‌دهد. پس از اینکه نمونه آماده شد، در زمان مقرر متخصص مربوطه به محل مورد نظر شما یعنی محدوده نیاوران اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را تحویل ‌گیرد.

 

آشنایی با انواع چکاپ در منزل نیاوران

چکاپ در واقع انجام مجموعه کاملی از آزمایش‌هایی است که برای تشخیص و یا نظارت بر روند درمان بیماری‌های مختلف انجام می‌شود. مثلا اگر شما قصد داشته باشید برای بررسی وضعیت کبد چکاپ انجام دهید؛ پزشک برای شما آزمایش‌های ALT، AST، GGT و LDH را تجویز می‌کند.

در نظر داشته باشید، انجام چکاپ بهترین راه حل برای بررسی وضعیت سلامتی شما است. شما می‌توانید با انجام انواع چکاپ که برایتان در اینجا لیست کرده‌ایم، اطلاعات دقیق و درستی نسبت به شرایط خود داشته باشید. برای انجام چکاپ نگران دریافت هزینه‌های گزاف نباشید! در خدمات آزمایش در منزل فقط مقدار جزئی هزینه اضافی برای اعزام تکنسین متخصص و نمونه گیری از شما صورت می‌گیرد.

انواع چکاپ‎هایی که در حال حاضر انجام می‌شوند، به شرح زیر است:

اگر پزشک برای شما آزمایش تجویز کرده است و زمان کافی برای مراجعه به آزمایشگاه را ندارید، کلیک کنید!

 

آیا تفسیر آزمایش خون در منزل نیاوران امکان‌پذیر است؟

خدمات آزمایش در منزل شامل دریافت تفسیر آنلاین نیز می‌شود. جوابدهی آزمایش که در منزل یا سایر مراکز آزمایشگاهی انجام شده بسیار آسان است. لازم نیست برای دریافت جواب و تفسیر آن به صورت فیزیکی به محل خاصی مراجعه کنید. شما می‌توانید با ارائه اطلاعاتی مانند: سن، جنسیت، سابقه بیماری، داروهای مصرفی و وضعیت سلامتی که در نحوه تفسیر آزمایش دخیل است، تفسیر کامل آزمایش خود را دریافت کنید.

برای انجام این کار در قسمت ثبت درخواست، گروه خدمت را مشاوره آزمایش انتخاب کرده و سپس نوع خدمت را تفسیر آزمایش انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در هنگام تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان درخواست تفسیر خود را ثبت کنید. چنانچه سوالی داشتید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

تفسیر آزمایش

 

آیا آزمایش در منزل نیاوران تحت پوشش بیمه است؟

امکان استفاده از خدمات بیمه برای انجام آزمایش در منزل محدوده نیاوران برای تمامی متقاضیان وجود دارد. بنابراین مانند سایر خدمات آزمایشگاهی چنانچه قصد دارید از خدمات بیمه برای آزمایش و تفسیر آنلاین استفاده کنید، موارد زیر را به ترتیب انجام دهید:

درخواست خود را در سایت ثبت کنید، سپس نسخه را بارگزاری کرده و در ادامه نوع بیمه خود را مشخص کنید. در این روش تمامی هزینه‌ها از خدمات بیمه‌ای شما به صورت آنلاین توسط هومکا کسر خواهد شد. بنابراین احتیاج به هیچ گونه مراجعه مستقیم به شرکت بیمه نخواهید داشت.

 

هزینه آزمایش در منزل نیاوران

هزینه انجام آزمایش در منزل با هزینه مراجعه حضوری به مراکز درمانی فرق چندانی ندارد و هزینه جزئی اضافی که دریافت می‌شود در واقع هزینه اعزام تکنسین برای نمونه گیری به منطقه مورد نظر شماست. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل محدوده نیاوران استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‌های دریافتی به قسمت خدمات سایت مراجعه بفرمایید. توجه داشته باشید. این مبلغ در مقایسه با خطراتی که ممکن است به علت رفتن به مراکز درمانی در شرایط پاندمی کرونا برای شما وجود داشته باشد، مبلغ ناچیزی است!

 

آزمایش در منزل نیاوران با مجموعه هومکا

خدمات آزمایش در منزل از لحاظ کیفیت، تکنولوژی و جواب دهی فرق چندانی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر ندارد. تمامی خدمات تحت شرایط استاندارد، با دستگاه‌های پیشرفته و زیر نظر تکنسین‌های با تجربه انجام می‌شود. بنابراین از انجایی که انجام آزمایش در مراکز درمانی همواره با ریسک ابتلا به انواع  بیماری‌های ویروسی همراه است. پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از این مشکلات از خدمات آزمایش در منزل نیاوران شرکت هومکا استفاده کنید. شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین مناطق استان تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و رشت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته یا بر روی بنز ریز کلیک کرده تا خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام دهید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا می‌توان به خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی در منزل هومکا اعتماد کرد؟
تمام کارشناسان ما آموزش‌دیده و با تجربه هستند و در هنگام مراجعه به منزل شما، تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.
آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل