آزمایش در منزل درکه
خانه
مقالات
آزمایش در منزل درکه

آزمایش در منزل درکه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/10
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل رو با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله درکه فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل درکه این مقاله را مطالعه کنید.

آیا می‌دانید دیگر لازم نیست دغدغه بردن افراد سالمند، ناتوان و یا نوزادان را به مراکز آلوده آزمایشگاهی داشته باشید؟ آیا می‌دانستید دیگر شلوغی مراکز درمانی باعث عقب افتادن کارهای روزمره‌تان نمی‌شود؟ آیا می‌دانید در شرایط کرونا دیگر رفتن به مراکز درمانی برای انجام چکاپ یک مسئله نیست؟ حتما می‌پرسید چگونه؟ خدمات آزمایش در منزل درکه برای شما این مشکل را حل کرده. شما می‌توانید تمامی آزمایش‌های مورد نظر خودتان یا سایر اعضای خانواده‌تان را در شرایط استاندارد و تمیز در منزل خود انجام دهید. در این مقاله در خصوص انواع خدمات آزمایش مانند رزرو خدمات و تفسیر آنلاین آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بدانید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

خدمات آزمایش در منزل درکه شامل چه مواردی می‌شود؟

یکی از بهترین و مفیدترین کارهایی که هر فرد برای پایش وضعیت سلامتی خود می‌تواند انجام دهد، انجام انواع آزمایش‌های تشخیصی و چکاپ است. اگر در حال حاضر شما هم قصد دارید آزمایش‌هایی را که توسط پزشک برای‌تان تجویز شده یا اینکه بنا به دلایلی خودتان قصد انجام آن را دارید با استفاده از خدمات آزمایش در منزل هومکا انجام دهید، به قسمت خدمات سایت مراجعه بفرمایید. در این قسمت آزمایش‌های تجویز را تایپ کرده و یا اینکه مستقیما تصویر نسخه خود را آپلود کنید تا تکنسین‌های آزمایشگاه برای هماهنگی و انجام آزمایش به محل مورد نظر شما اعزام شوند. خدمات آزمایشگاهی که می‌توانید بجای مراجعه مستقیم به مراکز درمانی در منزل خودتان (در محدوده درکه و سایر مناطق تحت پوشش) انجام دهید؛ شامل موارد زیر است:

انجام تمامی این آزمایش‌ها در شرایط استاندارد و استریل، در محل مورد نظر شما صورت می‌گیرد. پس از نمونه گیری این نمونه‌ها برای انجام آنالیزهای تخصصی به آزمایشگاه معتبر ارسال می‌شود. پس از دریافت نمونه با دادن کد مخصوص شما به راحتی می‌توانید در پنل کاربری نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین یا حتی فیزیکی (ارسال به منزل شما) مشاهده کنید. با این روش دیگر نیازی نیست که به مراکز درمانی یا آزمایشگاه‌ها برای انجام آزمایش و دریافت نتیجه آن مراجعه کنید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

انواع چکاپ در منزل درکه

از جمله مهم‌ترین خدماتی که سیستم آزمایش در منزل درکه به بیماران ارائه می‌دهد، امکان انجام انواع چکاپ‎های پایه، رایج و کامل است. انجام انواع چکاپ در منزل علی رغم باور عمومی از لحاظ کیفیت انجام آزمایش و سیستم پاسخ دهی تفاوت چندانی با مراجعه به آزمایشگاه معتبر به صورت حضوری ندارد. لازم است که بدانید تمامی آزمایش‌ها با دستگاه‌های پیشرفته، تحت شرایط استاندارد و زیر نظر تکنسین‌های با تجربه انجام می‌شود. در صورت نیاز شما می‌توانید خدمات ذکر شده را رزرو کرده و تحت نظر کارشناسان آزمایشگاهی، با خیال آسوده آزمایش خود را انجام دهید. انواع چکاپ‎هایی که در حال حاضر امکان انجام آن در محل مورد نظر شما وجود دارد، به شرح زیر است:

*برای آشنایی بیشتر با جزئیات آزمایش‌های هر یک از پکیج های بالا، به قسمت خدمات آزمایشگاه در سایت مراجعه بفرمایید.

 

آزمایش خون در منزل درکه

در حال حاضر اکثر آزمایش‌های تشخیصی و چکاپ از طریق دریافت نمونه خون انجام می‌شود. در نتیجه اگر در آزمایشگاهی امکان نمونه گیری در منزل وجود داشته باشد، تقریبا ۹۰ درصد چالش‌های بیماران برای مراجعه مستقیم به مراکز درمانی حل می‌شود؛ زیرا در مراکز درمانی همواره ریسک سرایت بیماری‌های مختلف ویروسی و عفونی وجود دارد، بنابراین توصیه نمی‌شود که افراد بیمار، ناتوان، نوزادان و سالمندان به این مراکز مراجعه کنند. به همین منظور خدمات آزمایش در منزل درکه آماده است که تمامی درخواست‌های آزمایشگاهی شما مانند انجام آزمایش خون، ادرار، چکاپ و تفسیر آنلاین آن را در محل مورد نظر شما انجام بدهد.

با استفاده از خدمات آزمایش در منزل تکنسین‌های آزمایشگاهی متخصص با شما هماهنگ کرده و پس آن از در موعد مقرر به تمامی مناطق محدوده درکه اعزام می‌شوند. پس از نمونه گیری نمونه خونی شما توسط متصدی مربوطه تحت شرایط استریل دریافت شده و در داخل جعبه‌هایی به نام cool box به آزمایشگاه معتبر  ارسال می‌شود. بنابراین دیگر لازم نیست که برای نمونه گیری خون در مراکز آزمایشگاهی استرس داشته باشید. شرکت ما این کار را به راحتی برای شما و اعضای خانوادتان انجام می‌دهند.

 

آزمایش ادرار در منزل درکه

نمونه گیری آزمایش ادرار در منزل به این جهت که باید نمونه ادرار را به سرعت برای انجام آنالیز به آزمایشگاه مورد نظر ارسال کرد، دارای ریسک بیشتر است. در مایع ادرار گاها کریستال‌هایی دیده می‌شود که نشان دهنده مشکلات کلیه است. این کریستال‌ها در ادرار تمام افرادی که سنگ کلیه دارند دیده می‌شود. اگر نمونه ادراری دیرتر از موعد مقرر به آزمایشگاه ارسال شود، این کریستال‌ها در مایع ادراری حل شده و نوع مشکل بیمار در آزمایش شناسایی نمی‌شود. بنابراین پس از رزرو خدمات آزمایش ادرار، تکنسین‌ها آماده هستند تا راس زمان مقرر برای دریافت نمونه به محل مورد نظر شما اعزام شوند. برای انجام آزمایش ادرار در منزل کلیک کنید!

 

آیا خدمات آزمایش در منزل درکه تحت پوشش بیمه انجام می‌شود؟

امکان استفاده از انواع خدمات بیمه‌ای تحت پوشش شرکت هومکا برای انجام آزمایش در منزل محدوده درکه وجود دارد. بنابراین مثل سایر خدمات درمانی اگر قصد دارید که برای پرداخت هزینه از خدمات بیمه خود استفاده کنید، از این دو طریق اقدام کنید:

1.اولین راه حل این است که درخواست آزمایشگاه خود را در قسمت خدمات سایت ثبت کنید؛ سپس نسخه را بارگزاری کرده و در ادامه نوع بیمه را مشخص کنید. در این روش تمامی هزینه‌ها (البته براساس نوع بیمه) از خدمات بیمه‌ای شما به صورت اتوماتیک کسر خواهد شد. بنابراین دیگر احتیاج به مراجعه مستقیم به شرکت‌های بیمه نخواهید داشت.

2.دومین راه حل این است که خدمات درخواستی خود را در سایت هومکا ثبت کرده و پس از آن از آزمایشگاه درخواست دریافت فاکتور نمایید. با این روش پس از انجام آزمایش، تکنسین مربوطه فاکتور مربوط به تمام هزینه‌ها را به شما تحویل می‌دهد و شما می‌توانید با مراجعه به شرکت بیمه خود، هزینه‌های پرداخت شده را دریافت کنید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل درکه قابل اطمینان است؟

خدمات آزمایش در منزل از نظر شرایط استاندارد نمونه گیری، کیفیت جواب دهی و تفسیر آن تفاوت چندانی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر ندارد. تمامی آزمایش‌های تحت نظر این شرکت از لحاظ شرایط انجام آزمایش استاندارد بوده و کلیه آزمایش‌ها را با دستگاه‌های پیشرفته و زیر نظر تکنسین‌های متخصص انجام می‌دهند. توصیه می‌کنیم برای اطمینان بیشتر به قسمت نظرات سایر مراجعین در قسمت خدمات سایت مراجعه کنید؛ تا با اطلاعات و اطمینان خاطر بیشتری خدمات مورد نظرتان را انتخاب کنید.  

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل درکه

همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، آزمایش دادن در مراکز درمانی به علت رفت و آمد دائمی انواع بیماران، همواره با ریسک بالایی برای ابتلا به انواع بیماری‌های ویروسی همراه است. در شرایطی که شیوع بیماری کرونا بسیار بالاست، مراجعه به مراکز درمانی، شما و خانوادتان را در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار می‌دهد. بنابراین با در نظر گرفتن احتمال ابتلا به این بیماری و شلوغی دائمی مراکز درمانی، مراجعه مستقیم تصمیم چندان عاقلانه‌ای نیست! پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از این مشکلات، از خدمات آزمایش در منزل شرکت هومکا استفاده کنید. شرکت هومکا با بهره گیری از بهترین متخصصان، خدمات آزمایش در منزل را به همه ساکنین استان تهران، کرج، شیراز، اصفهان، رشت، تبریز، مشهد، اهواز و قزوین ارائه می‌دهد. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
من نسخه ندارم. چگونه می‌توانم از خدمات آزمایش یا چکاپ استفاده کنم؟
بسیاری از چکاپ‌ها بدون داشتن نسخه قابل انجام هستند. همچنین می‌توانید از مشاوره و تجویز پزشک هومکا قبل از انجام آزمایش استفاده کنید.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل