فیزیوتراپی در منزل کرج
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل کرج

فیزیوتراپی در منزل کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
دوشادوش سلامتی حرکت کنید.
به نظر شما چگونه می‌توان، توان حداکثری یک مفصل یا عضله آسیب‌دیده را دوباره بدست آورد؟ در نگاه اول این کار به نظر امکان‌پذیر نیست، اما باید بدانید با تمرینات فیزیوتراپی می‌توان به این هدف دست یافت. نکته مهم این است که باید اصول آن را رعایت کنید و از آن مهم‌تر صبر و پشتکاری در روند درمان داشته باشید. مقاله زیر از هوم‌کا به شما کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.

اگر بخواهیم فیزیوتراپی را در یک جمله برایتان توضیح دهیم، باید بگوییم که فیزیوتراپی به معنای یاری دادن افراد به جهت بازیابی و ارتقای عملکرد جسمانی و توانایی حرکتی آن ها می باشد. یک فیزیوتراپیست نقش پررنگی را در خارج کردن افراد از حالت سکون و کمک به آن ها برای حرکت کردن ایفا می کند. ساکن بودن و عدم داشتن تحرک باعث می شود تا فرد شادابی و سرزندگی خود را از دست داده و امیدی به زندگی نداشته باشد. بنابراین می‌توان داشتن تحرک را برابر با داشتن نشاط، شادابی و سلامتی در زندگی دانست. بسیاری کار یک فیزیوتراپیست را به حرکت دادن و به جریان اندختن آب راکد تشبیه می کنند. هومکا فیزیوتراپیست‌های دوره دیده و با تجربه را گرد هم آورده و با اعزام آن ها به خانه شما در کرج، می کوشد تا زحمت خارج شدن از خانه و یا گشتن به دنبال یک فیزیوتراپیست ماهر را از شما سلب کند. با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل دیگر نیازی نیست در شرایط بحرانی کرونا از منزل خارج شوید. با کلیک بر دکمه زیر وارد صفحه«ثبت رایگان درخواست» خواهید شد.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل کرج

✔ اگر یک فیزیوتراپیست خود به منزل کرج شما بیاید، دیگر احتیاجی نیست تا زمان زیادی را صرف ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک، نشستن به انتظار نوبت و ... کنید. می توانید به راحتی در محل کرج خود بمانید و به انجام کارهای روزانه خود بپردازید تا فیزیوتراپیست های هومکا به منزل کرج شما بیایند.

✔ بسیاری از افرادی که به کمک یک فیزیوتراپیست احتیاج پیدا می کنند، از ناتوانی های جسمانی مانند ضعف عضلانی، مشکلات استخوانی و مفصلی و ... رنج می برند. بنابراین نمی توانند بایستند و یا راه بروند. در این مواقع ویزیت فیزیوتراپیست در خانه کرج تنها راه حل ممکن است.

✔ محیط خانه خود در کرج امن ترین و آرامش بخش ترین مکان برای ساکنان کرج می باشد. همچنین بودن در کنار خانواده تجربه آرام بخش و خوشایندی را در انجام درمان فیزیوتراپی برایتان فراهم می سازد.

✔ فیزیوتراپیست لازم است تا به حرکات شما در حین انجام کار، طرز نشستن بر روی صندلی و غیره دقت کند تا اگر لازم باشد بتواند راهکارهای اصلاحی توصیه کند.

فیزیوتراپی در منزل کرج

 

فعالیت‌های یک فیزیوتراپیست در خانه کرج

به طور کلی می‌توان فعالیت‌های یک فیزیوتراپیست را برای درمان بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند در دو دسته جای داد:

۱. کارهایی که فیزیوتراپیست بدون اینکه لازم باشد از از ابزار و دستگاه‌‌ها استفاده کند انجام می‌دهد، مانند درمان‌های دستی، اصلاح حرکتی و ...

۲. اقداماتی که فیزیوتراپیست لازم است تا با کمک ابزار و دستگاه‌ های خاص انجام دهد، از جمله این ابزارها می توان به طب سوزنی یا دستگاه الکتروتراپی اشاره کرد که به علت قابل حمل بودن، فیزیوتراپیست می‌تواند آن‌ها را با خود به خانه کرج بیمار ببرد.

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج هومکا

تیم هوم‌کا با استخدام فیزیوتراپیست های دوره دیده و زبده، می کوشد تا تمامی نیازهای شما را به کمک یک فیزیوتراپیست پاسخ داده و مشکلاتی را که در مفصل، استخوان و عضلات خود دارید برطرف نماید. با توجه به نقاطی که درگیر مشکل و ضعف می باشد، درمان آن مشخص شده و راهکارهایی توسط فیزیوتراپیست ارائه می گردد. خدماتی را که فیزیوتراپیست های هومکا به شما عزیزان ارائه می دهند، می توانید در ادامه مشاهده نمایید. برای مشاوره با کارشناسان ما همین حالا کلیک کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

فیزیوتراپی گردن در منزل کرج 
به دلیل افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و کاربرد روزانه آن ها برای انجام کارهای مختلف مانند خرید، حمل و نقل، سرگرمی و ... حالت سر همواره یکسان و رو به پایین می باشد. به همین دلیل مشکلات و ناراحتی های زیادی برای ناحیه گردن به وجود می آید. آموزش تمرینات و اصلاح حرکات گردن برای برطرف نمودن آسیب هایی که به خاطر حالت ثابت و غیر استاندارد گردن بوجود می‌آید یکی از کارهایی است که فیزیوتراپیست هومکا در خانه کرج انجام می‌دهد.

ممکن است بپرسید چه زمانی به فیزیوتراپی گردن در منزل نیاز خواهید داشت؟ سایت ستون فقرات سالم(Spine Health) به این سوال جواب می‌دهد:

فیزیوتراپی گردن در شرایط مختلفی تجویز خواهد شد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  

درد مزمن در گردن که به طور مکرر بروز می‌کند. فیزیوتراپی به افزایش قدرت عضلات گردن کمک خواهد کرد تا در برابر فشار بیشتر و بهتر از خود مقاومت نشان دهد.  

برخی از آسیب‌های گردن منجر به دردهای شدید و آزار دهنده می‌شوند. فیزیوتراپی به درمان و کاهش درد کمک خواهد کرد. 

برای درمان بسیاری از ناراحتی‌های گردن به جراحی و سایر روش‌های پزشکی نیاز است. این در حالی است که بیمار پس از جراحی همچنان با درد در این ناحیه مواجه است. فیزیوتراپی می‌تواند به عنوان درمان مکمل استفاده شود. 

فیزیوتراپی کمر در منزل کرج 
عضلات کمر و مهره‌های ستون فقرات نیز در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارد که با درد شدید، سوزن سوزن شدن و عدم توانایی حرکتی همراه می‌باشد. روش‌هایی که فیزیوتراپیست های هومکا برای درمان این مشکلات بکار می‌برند وابسته به عواملی مانند مشکل بیمار و شرایط او دارد. روش‌هایی به کار گرفته شده برای درمان مشکلات ناحیه کمر شامل ورزش ‌درمانی، درمان‌‌های دستی، تحریک الکتریکی اعصاب، طب سوزنی و ... می شود. 

فیزیوتراپی زانو در منزل کرج
از آن جایی که بسیاری از حرکات فیزیکی ما مانند ایستادن، راه رفتن، نشستن و حتی خوابیدن با کمک زانو انجام می‌شود، این ناحیه یکی از مهم‌ترین اعضای بدن به شما می رود. مشکلاتی که در ناحیه زانو به وجود می آید شامل آرتروز، تخریب مفصل زانو، آسیب رباط‌ ها و مینیسک‌های زانو، شکستگی‌‌ها و ... می‌گردد. فیزیوتراپیست‌های ماهر هومکا با استفاده از روش ‌های مختلفی مانند طب سوزنی، استفاده از گرما و الکتروتراپی و تمرینات طبی به برطرف نمودن این آسیب های و مشکلات بیماران خود می پردازند.

فیزیوتراپی در منزل کرج

فیزیوتراپی دست در منزل کرج
به راستی که نمی‌توان هیچ عضو حرکتی مهم تری را از دستانمان مثال زد. از آن جایی که در اغلب کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم از دست‌هایمان کمک می‌گیریم، این عضو در معرض آسیب‌های متعدد و متفاوتی قرار می‌گیرد. از جمله این آسیب‌ها می‌توان به آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌‌ها، دردهای شدید و ... اشاره نمود. برای برطرف نمودن مشکلات و آسیب‌هایی که در ناحیه دستانتان دارید نیز می‌توانید بر روی خدمت فیزیوتراپی دست در منزل هومکا حساب نمایید.

فیزیوتراپی لگن در منزل کرج
دردهایی که در ناحیه لگن و دیگر نواحی مربوط به آن مانند دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد احساس می‌کنید را می‌توان با فیزیوتراپی در منزل کرج درمان کرد. این درد‌ها گاهی آنقدر شدید هستند که مانع فرد از انجام کارهای روزانه خود می‌گردند. فیزیوتراپیست‌های هومکا برای کاهش این دردها خدمت فیزیوتراپی لگن در منزل را به بیماران پیشنهاد می‌دهند تا بتوان با کمک آن عملکرد بدن را بهبود داد. 

فیزیوتراپی شانه در منزل کرج
فیزیوتراپیست‌های هومکا برای انواع آسیب‌ها و مشکلات شانه نیز چاره دارند! خدمت فیزیوتراپی شانه یخ زده در منزل سایر روش‌‌های فیزیوتراپی که این متخصصان آموزش می‌دهند، شما را در رها شدن از شر این مشکلات کمک می‌کند.

برای ثبت رایگان سفارش فقط کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

مناطق تحت پوشش فیزیوتراپی در منزل کرج

 مجموعه هومکا خدمات فیزیوتراپی در منزل را برای تمام مناطق کرج انجام می‌دهد. همچنین مناطق حومه‌ای نیز تحت پوشش خدمات قرار می‌گیرد. از جمله این مناطق تحت پوشش می‌توان به فیزیوتراپی در منزل هشتگرد، فیزیوتراپی در منزل فردیس، فیزیوتراپی در منزل شهریار و فیزیوتراپی در منزل پاکدشت اشاره نمود.

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج

هزینه خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل: 

✔ نوع آسیب 
✔ تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند 
✔ تعداد جلسات 
✔ روش فیزیوتراپی

می شود. به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت برای آن تعیین نمود. پس از این که برای ثبت سفارش مد نظر خود با هومکا تماس گرفتید، به سوالاتی که متخصصان هومکا از شما درباره بیماری و شرایطتان می‌ پرسند با دقت جواب بدهید تا علاوه بر تعیین هزینه، از مشاوره درمورد نوع خدمات و شرایط بیمار به صورت رایگان برخوردار شوید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل کرج انتخاب کنیم؟

نمی توان از مشکلات حرکتی و استخوانی به راحتی عبور کرد. هر چقدر زودتر به درمان این آسیب ها اقدام کنید، سریع تر نیز نتیجه آن را خواهید دید. برای خلاص شدن از شر این ناتوانی و مشکلات عضلانی و استخوانی می توانید بر روی کمک فیزیوتراپیست های هومکا حساب کنید. اولین و مهم ترین هدف این مجموعه، بهبود کیفیت زندگی و کمک به باز یافتن و یا حفظ سلامتی شما عزیزان می باشد. تیم هومکا ویژگی های منحصر به فردی را دارد که ما با اطمینان می توانیم به شما سلامتی تان را تضمین کنیم. این ویژگی های عبارتند از:

✔ هومکا فیزیوتراپیست‌های مجموعه را با دقت و وسواس بسیار انتخاب کرده و عملکرد آن‌ها را مرتباً ارزیابی می‌کند.

✔ این مجموعه با مراکز درمانی معتبر همکاری داشته و از سمت آن‌ها تائید می‌شود.

✔ توجه به نیازها و خواسته‌های مخاطبان در درجه اول اهمیت برای هومکا قرار دارد.

✔ توجه به اصول و پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم در مجموعه هومکا به شمار می‌آید.

✔هومکا در ازای ارائه خدمات با کیفیت، هزینه بسیار مناسب از متقاضیان دریافت می‌نماید.

در هر کجای شهر کرج که زندگی می‌کنید، تیم هومکا آماده خدمت رسانی به شما در زمینه فیزیوتراپی می‌باشد. این مجموعه همچنین نواحی اطراف شهر کرج را نیز پوشش داده و نیروهای خود را فورا به منزل شما اعزام می نماید. اهمیت دادن به سلامتی و تلاش برای حفظ آن باید در اولویت زندگی هر فرد باشد. بنابراین هومکا می‌کوشد تا هم وطنانمان را در رسیدگی و مراقبت از سلامتی شان یاری دهد. هومکا در حال حاضر شهر های تهران، کرج و حومه و مشهد خدمت رسانی کرده و در نظر دارد تا خدمات خود را به سایر شهر های کشور ببرد تا بتواند به افراد بیشتری در کشور خدمت کند. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

چنانچه مایل هستید تا از خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج هومکا استفاده کنید، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و یا در وب سایت رسمی هومکا بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک نمایید. سپس در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود نوع خدمت مورد نظر، تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواهتان را انتخاب کنید. در صورتی که به مشاوره نیاز داشته باشید، توسط فیزیوتراپیست‌های ما با شما تماس گرفته می‌شود تا پس از مشاوره، درخواستتان نهایی گردد. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

فیزیوتراپیست برای درد گردن چه اقداماتی انجام می‌دهد؟
فیزیوتراپی از روش های رایج برای رفع دردهای مزمن گردن است. فیزیوتراپیست سعی می‌کند با استفاده از تکنیک‌های مختلف فیزیوتراپی عضلات گردن تقویت شده و در عین حال دامنه حرکت سر و گردن افزایش یابد.
آیا فیزیوتراپی به طور اختصاصی برای بانوان نیز انجام می‌شود؟
بله. برای این منظور از متخصصان خانم بهره برده می‌شود.
در فیزیوتراپی از چه روش‌هایی برای درمان استفاده خواهد شد؟
این موضوع به نوع و شدت آسیب‌دیدگی بستگی دارد. از شیوه‌های رایج فیزیوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تمرین درمانی منوال تراپی دستگاه‌های الکتروتراپی
آیا فیزیوتراپی روش درمانی موثری است؟
بله. در صورتی که با افراد متخصص در تماس باشید از نتایج مثبت فیزیوتراپی بهره‌مند می‌شوید.
هزینه فیزیوتراپی در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟
فیزیوتراپی در منزل به عواملی مانند نوع آسیب، شدت آسیب، تعداد جلسات درمان، شیوه درمان و ... بستگی دارد. اطلاعات بیشتر را از کارشناسان هومکا دریافت کنید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل