فیزیوتراپی در منزل شهریار
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل شهریار

فیزیوتراپی در منزل شهریار

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
برای رسیدن به سلامتی یک قدم موثر بردارید!
آیا از عوارض بیماری‌هایی مانند پارکینسون،‌ ام اس، سکته مغزی و قلبی، آلزایمر و ... چیزی می‌دانید؟ برای این بیماری‌ها درمان قطعی وجود ندارد، اما می‌توان با استفاده از روش‌های فیزیوتراپی تا حدود زیادی عوارض این بیماری‌ها را کنترل کرد. یکی از مشکلات این بیماران مراجعه مکرر به مراکز درمانی جهت دریافت خدمات است. هومکا از شما خواهش می‌کند کمی سبک زندگی خود را تغییر دهید و از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره ببرید. برای آشنایی با این خدمت مقاله زیر را مطالعه کنید.

اگر دچار ناتوانی، آسیب، ضعف عضلانی، درد و سوزش در نواحی استخوان و مفاصل هستید و نمی‌توانید حرکت کنید، با ستفاده از خدمت فیزیوتراپی در منزل از شر این مشکلات حرکتی راحت شوید. به طور کلی کار یک فیزیوتراپیست کمک به افراد برای بهبود مشکلات عضلانی و حرکتی از طریق ارائه راهکارهای مختلف مانند ورزش درمانی، تمرینات اصلاحی، طب سوزنی و ... می‌باشد. 
ممکن است از خود بپرسید که در صورت داشتن مشکلات حرکتی و عدم توانایی برای جابجا شدن، چگونه می‌توان به مطب یک فیزیوتراپیست مراجعه نمود؟ برای پاسخ به این سوال، ما خدمات فیزیوتراپی در منزل شهریار را به شما معرفی می‌کنیم. با برخورداری از این نوع خدمات مجموعه، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. علاوه بر این که مجبور نیستید دشواری‌های خارج شدن از خانه شهریار را تحمل کنید، می‌توانید از کمک‌های یک فیزیوتراپیست حرفه‌ای نیز برخوردار شوید. عدم داشتن فعالیت‌های بدنی و ساکن بودن در طی دراز مدت افسردگی، بی‌حالی و بی حوصلگی را به دنبال دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر از یک متخصص کمک گرفته و قوای بدنی خود را بازیابید. هومکا تلاش می‌کند تا با رساندن خدمات سریع و با کیفیت به افرادی که از مشکلات حرکتی رنج می‌برند، نقشی را در سلامتی آن ها ایفا کند. سوالات خود را در این زمینه با کارشناسان ما مطرح کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل شهریار

تا به اینجا با مفهوم فیزیوتراپی و اهمیت کار یک فیزیوتراپیست آشنا شدیم. اکنون بهتر است نگاهی به مزایای متعدد انجام فیزیوتراپی در داخل منزلتان در شهریار بیاندازیم.

✔ اگر در خانه شهریار بمانید و فیزیوتراپیست به منزل شما اعزام گردد، در تمام وقتی که در مسیر رفتن به بیمارستان و یا مطب پزشک صرف می کنید صرفه جویی شده و به جای آن می توانید به امور مهم تر رسیدگی نمایید.

✔ چنانچه مشکلات حرکتی داشته باشید، مسلما قادر نیستید از بستر خود بلند شده و به درمانگاه بروید. به همین دلیل، انجام فیزیوتراپی در محل شهریار تنها راه چاره برای شما عزیزان می باشد.

✔ تجربه طی کردن فرایند درمان در محیط خانه شهریار و در کنار اعضای خانواده، برای بیمار بسیار لذت بخش و آرامش بخش می باشد.

✔ حالات مختلف شما هنگامی که بر روی صندلی نشسته، ایستاده، خوابیده و در حال کار کردن می باشید، می تواند ریشه بسیاری از مشکلات حرکتی شما باشد. بنابراین یک فیزیوتراپیست می تواند تمامی این حالات شما را هنگامی که به کارهای روزانه خود در منزل شهریار می پردازید رصد کند و بر اساس آن راهکارهای درمانی ارائه دهد. 

فیزیوتراپی در منزل شهریار

 

فعالیت‌های یک فیزیوتراپیست در منزل شهریار

روش‌های درمانی فیزیوتراپی برای همه افراد یکسان نبوده و با توجه به شرایط و مشکلات بیمار متفاوت است. به عنوان مثال راهکارهای درمانی که توسط یک فیزیوتراپیست توصیه می‌شود برای  یک فردی که دارای کمر درد می‌باشد با فردی که از آرتروز گردن رنج می‌برد متفاوت است. تمرینات، ورزش‌ها، طب سوزنی، انواع اصلاحیات و ... همه از راه‌های درمانی مختلف در فیزیوتراپی هستند که ممکن است با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و یا بدون آن‌ها انجام گردند. بنابراین این فعالیت‌ها را که یک فیزیوتراپیست در خانه شهریار برای بیماران انجام می‌دهد می توان به دو دسته تقسیم نمود:

۱. اعمالی که بدون نیاز به ابزار و دستگاه‌‌های مخصوص انجام می شود، مانند درمان‌های دستی، اصلاح حرکتی و ... .

۲. اعمالی که با کمک گرفتن از ابزار و دستگاه‌‌های خاص، مانند  طب سوزنی یا دستگاه الکتروتراپی انجام می‌گردد.

به دلیل سبک و قابل حمل بودن این دستگاه ها، فیزیوتراپیست های هومکا می‌توانند آن‌ها را به منزل شهریار شما آورده و اقدامات درمانی را شروع کنند. همین حالا با کلیک بر آیکون نیز به صفحه ثبت درخواست رایگان وارد خواهید شد. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل شهریار 

اعضایی که ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب و ناراحتی شوند شامل:
✔ گردن
✔ کمر
✔ زانو
✔ دست
✔ لگن
✔ شانه
می گردند. اگر مشکلاتی را در نواحی ذکر شده دارید، می‌توانید از خدمت فیزیوتراپی درمنزل شهریار استفاده کنید. متخصصان در ابتدا بیماران را با دقت معاینه می‌کنند. سپس بر اساس مشکلات بیمار، راهکارهای درمانی مناسب تجویز کرده و درمان آغاز می‌گردد. در ادامه می‌توانید توضیحات کامل‌تری را درباره این درمان‌ها مطالعه کنید.

فیزیوتراپی گردن در منزل شهریار 
گردن عضوی بسیار مهم در بدن است که حالات نامناسب و غیر استاندارد مانند پایین بودن سر به طور مداوم، آسیب‌های متعددی را به آن وارد می‌نماید. این روزها که استفاده از گوشی‌های هوشمند بیش از هر زمان دیگر رایج شده است، سر دائما پایین بوده و فشار زیادی بر روی گردن اعمال می‌شود. آرتروز گردن از جمله این آسیب ها است که دردهای شدیدی را به همراه دارد. فیزیوتراپیست های هومکا می توانند با آموزش تمرینات اصلاحی و دادن راهکار های مناسب، افرادی که از مشکلات گردن رنج می برند، درمان نمایند.

فیزیوتراپی کمر در منزل شهریار 
هنگامی که کمر همیشه در حال خمیده بوده و یا فرد دائما اجسام سنگین بلند کند، کمر دچار آسیب هایی مانند درد فراوان، سوزن سوزن شدن و ناتوانی در حرکت دادن بالا تنه می گردد. فیزیوتراپیست های هومکا ابتدا کمر شما را به طور دقیق معاینه کرده و برای درمان آن تمرینات ورزشی مخصوص، درمان‌ های دستی، تحریک نمودن اعصاب به وسیله الکتریسیته، طب سوزنی و ... تجویز می کنند. 

فیزیوتراپی در منزل شهریار

فیزیوتراپی زانو در منزل شهریار
اغلب فعالیت‌های حرکتی پایین تنه مانند ایستادن، راه رفتن، دویدن، نشستن، خوابیدن و ... با کمک زانوها میسر می‌شوند. اگر زانو های ما دچار مشکل و آسیب شدیدی شود، به سختی قادر به حرکت و انجام کارهای خود خواهیم بود. آسیب های زانو بسیار متنوع هستند و از میان آن‌ها می‌توان به آرتروز، تخریب مفصل زانو، صدمه به رباط‌ ها و مینیسک ‌های زانو، شکستگی‌ و ... اشاره کرد. فیزیوتراپی پارگی رباط صلیبی در منزل و فیزیوتراپی زانو در منزل به این افراد توصیه می‌شود.  علت به وجود آمدن این آسیب ها را نیز می‌توان انجام ورزش‌های سنگین یا غیر استاندارد، سقوط از ارتفاع و ... دانست. فیزیوتراپیست‌های هومکا از روش هایی مانند طب سوزنی، گرما، الکتروتراپی و تمرینات طبی بهره می‌برند تا به فرد بیمار در بهبود مشکلات حرکتی خود کمک کنند.

در سایت اوج سلامتی(Very Well Health) دردهای زانو به صورت زیر تقسیم‌بندی شده‌اند: 

درد در قسمت جلوی زانو. درد در این ناحیه می‌تواند مربوط به موقعیت کشکک زانو باشد. 

درد در ناحیه داخلی زانو. این درد می‌تواند مربوط به به منیسک داخلی یا رباط جانبی داخلی باشد.

درد در قسمت خارجی زانو. این درد می‌تواند دلایل متعدد داشته باشد. برای مثال ممکن است رباطی که در این قسمت قرار دارد دچار آسیب شده باشد.  

درد در قسمت پشت زانو. این درد به ندرت رخ می‌دهد. کشیدگی تاندون‌های همسترینگ می‌تواند علت آن باشد. 

فیزیوتراپی دست در منزل شهریار
بر کسی پوشیده نیست که اغلب کارهایی که ما به طور روزانه انجام می دهیم تنها با کمک گرفتن از دست هایمان میسر است. بنابراین دست های ما مهم ترین عضو حرکتی بشمار می روند و به همین دلیل هم در معرض آسیب های فراوانی قرار دارند. به طور مثال ورزش کردن، بلند کردن اجسام سنگین، تصادفات ماشینی و ... باعث بروز مشکلات مختلف در ناحیه دست های می شود، مانند آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌ ها و درد های شدید. فیزیوتراپیست‌های هومکا برای مشکلات دستان شما هم راهکارهایی را ارائه می دهند که در بهبود این آسیب ها موثر می باشند.

فیزیوتراپی لگن در منزل شهریار
افتادن از ارتفاع، صدمات ورزشی، تصادفات ماشینی، افتادن از روی موتور در حال حرکت و ... همه اتفاقاتی هستند که لگن را دچار آسیب و یا شکستگی می کنند. آسیب در ناحیه لگن درد هایی را در قسمت دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد به دنبال دارد. راهکارهای فیزیوتراپیست های هومکا برای بیمارانی با مشکلات ناحیه لگن برای بهبود وضعیت آن ها موثر می باشد.

فیزیوتراپی شانه در منزل شهریار
ناراحتی هایی که ممکن است در ناحیه شانه به وجود آیند شامل در رفتگی، آرتروز و یا التهاب تاندون شانه می‌باشد. فردی که از مشکلات شانه رنج می‌برد قادر نیست که دست خود را از ناحیه بالای آرنج حرکت بدهد. برای درمان این مشکل نیز می‌توانید از خدمت فیزیوتراپی شانه یخ زده در منزل استفاده کنید. همچنین بسیاری از سالمندان به دلیل کهولت  سن در این ناحیه دچار ناراحتی هستند. خدمت فیزیوتراپی سالمندان در منزل می‌تواند برای آنها مفید باشد.. فقط کافی است کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل شهریار

نوع آسیب، تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند، تعداد جلسات و روش فیزیوتراپی همه عواملی هستند که مقدار هزینه فیزویوتراپی در محل شهریار را تعیین می کند. هنگامی که با مجموعه هومکا تماس گرفتید، به سوالاتی که متخصصان ما درباره بیمار و شرایط او می پرسند، با دقت پاسخ دهید. با پاسخ دادن به این سوالات متخصصان هومکا را در برآورد کردن هزینه خدمات یاری نمایید. علاوه بر آن، می‌توانید به طور رایگان از متخصصان مشاوره گرفته و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

فیزیوتراپی در منزل شهریار

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل شهریار انتخاب کنیم؟

مشکلات عضلانی و حرکتی توانایی حرکت و جا به جا شدن را از فرد گرفته و بر کیفیت زندگی او تاثیر می گذارد. بدین ترتیب که افسردگی و مشکلات روحی به سراغ فرد آمده و امید به زندگی را از او می گیرد. نعمت سلامتی والاترین دارایی در زندگی هر فرد بوده و رسیدگی به آن باید در اولویت اول زندگی باشد. به همین خاطر مجموعه هومکا سعی دارد تا با فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم، شما را در حفظ و یا بازیابی سلامتی تان یاری دهد. خصلت های هومکا، موجب می شود که ما از خدمات خود اطمینان داشته و بین هومکا و سایر مجموعه ها تمایز قائل شویم. این ویژگی ها عبارتند از: 

✔ انتخاب و استخدام فیزیوتراپیست های مجموعه با دقت و سختگیری بسیار و همچنین دائما مورد ارزیابی قرار دادن عملکرد آنها

✔ همکاری هومکا با سایر مراکز درمانی معتبر 

✔ احترام گذاشتن و اهمیت دادن به خواسته ها و نیازهای مخاطبان 

✔ رعایت تمامی اصول و پروتکل های بهداشتی 

✔ دریافت هزینه بسیار مناسب از متقاضیان و ارائه خدمات با کیفیت

چنانچه در منطقه شهریار زندگی می‌کنید و به کمک یک فیزیوتراپیست متخصص و حرفه‌ای احتیاج دارید، می‌توانید هر زمان که مایل باشید از خدمات فیزیوتراپی هومکا در منزل شهریار برخوردار شوید. همین حالا با ما تماس بگیرید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

تمام هدف هومکا کمک به هم وطنان خود برای بازیابی و نگهداری از نعمت سلامتی‌شان است. هومکا اکنون در آغاز مسیر خود قرار دارد. این مجموعه در نظر دارد تا در سایر شهرهای ایران مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز خدمات خود را گسترش تا در سال های آینده بتواند خدمات خود را در تمام نقاط ایران به مردم ارائه دهد. 
اگر فکر می کنید فیزیوتراپی در منزل شهریار (که زیر مجموعه خدمت فیزیوتراپی در منزل کرج است) برایتان مناسب می‌باشد، می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و با متخصصان ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید به وب سایت رسمی هومکا سر بزنید و بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید تا به صفحه‌ای هدایت شوید که تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواهتان را انتخاب می‌کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا فیزیوتراپی می‌تواند از جراحی جلوگیری کند؟
این موضوع به طور کامل به وضعیت سلامتی شما بستگی خواهد داشت. اگر تمرینات فیزیوتراپی در زمان مناسب به درستی انجام شوند جلوی بسیاری از جراحی‌ها گرفته خواهد شد.
آیا فیزیوتراپی در درمان ناهنجاری‌های مادرزادی موثر است؟
بسیاری ار ناهنجاری‌های اسکلتی مادرزادی مانند پا پرانتزی با تمرینات فیزیوتراپی درمان خواهند شد. برای این منظور با کارشناسان هومکا مشاوره کنید.
آیا تکنیک‌های فیزیوتراپی برای همه سنین مناسب است؟
بله. شیوه‌های درمانی فیزیوتراپی محدودیت سنی ندارد.
آیا فیزیوتراپی به کاهش عوارض سالمندی کمک خواهد کرد؟
بله. تمرینات فیزیوتراپی در بهبود عملکرد سالمندان موثر است.
هزینه فیزیوتراپی سالمندان در منزل چقدر است؟
این موضوع به تعداد جلسات درمان، شدت بیماری، شیوه فیزیوتراپی و ... بستگی دارد. کارشناسان هومکا در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل