فیزیوتراپی در منزل فردیس
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل فردیس

فیزیوتراپی در منزل فردیس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
سلامتی در خانه منتظر شما است!
فیزیوتراپی امری است که باید به صورت منظم انجام شود. اما افراد به دلایل مختلف مانند درگیری شغلی، کمبود دقت و ... آن را نادیده می‌گیرند. همچنین اغلب افرادی که برای فیزیوتراپی مراجعه می‌کنند دچار مشکلات جسمانی و حرکتی هستند و رفت و آمد به مراکز فیزیوتراپی برایشان دشوار است. راه‌حل این مشکل فیزیوتراپی در منزل است.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فیزیوتراپی به مجموعه درمان‌هایی گفته می‌شود که برای بهبود مشکلات حرکتی و جسمی استفاده می‌شود البته فرقی هم نمی‌کند که این مشکلات جسمی و حرکتی چه عللی داشته باشد. این مشکلات می‌تواند عللی ناشی از بیماری‌های جسمی، دستگاه عصبی و پیری داشته باشد. در فیزیوتراپی سعی می‌شود که مشکلا جسمی ترمیم شود و عملکرد و دامنه‌های حرکتی فرد بهبود می‌کند. انواع مختلفی از درمان‌های جسمی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به ماساژ درمانی، تکنیک‌های الکتروتراپی و برنامه‌ها و تمرین‌های ورزشی اشاره کرد. یکی از بهترین راه‌های فیزیوتراپی، فیزیوتراپی در منزل فردیس است. در این شیوه به جای آن که شما به کلینیک یا درمانگاه‌های فزیوتراپی بروید. فیزیوتراپ به خانه شما می‌آید. این شیوه مزایای بسیاری دارد. در این متن سعی داریم به نکات مختلفی درباره فیزیوتراچی در منزل فردیس بپردازیم. پاسخ سوالات خود را در مورد انواع خدمت فیزیوتراپی در منزل از کارشناسان هومکا بخواهید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل فردیس

✔ فیزیوتراپی در منزل فردیس مقرون به صرفه است.
هر چند که ممکن است، فیزیوتراپ برای فیزیوتراپی در منزل فردیس حق ویزیت بیشتری درخواست کند اما اگر این این مورد را با رفتن به کلینیک و درمانگاه‌های فیزیوتراپی بسنجید، می‌فهمید که هزینه نهایی شما بسیار پایین آمده است. مقرون به صرفه بودن فیزیوتراپی در منزل فردیس به این دلیل است که شما دیگر لازم نیست، هزینه حمل و نقل بدهید. همان طور که می‌دانید، حمل و نقل امروزه در تهران چه با ماشین شخصی چه با دیگر گزینه‌ها اصلا ارزان نیست و شما می‌توانید با فیزیوتراپی در منزل فردیس از این هزینه‌ها جلوگیری کنید.
 

✔ مدیریت زمان با فیزیوتراپی در منزل فردوس
با انتخاب گزینه فیزیوتراپی در منزل فردیس می‌توانید زمان خود را مدیریت کنید. برای رفتن به درمانگاه‌های فیزیوتراپی با وجود ترافیک و استرس‌های عبور و مرور در خیابان‌های تهران باید زمان زیادی را صرف کنید که با فیزیوتراپی در منزل فردوس این دغدغه‌ هم برطرف می‌شود. از طرف دیگر ممکن است که به جلسه درمانی در درمانگاه دیر برسید و نتوانید کامل و با تمرکز کافی از جلسه فیزیوتراپی استفاده کنید. در حالی که در فیزیوتراپی در منزل فردیس می‌توانید بدون نگرانی از جلسات تمرینی خود به طور کامل استفاده کنید.
 

✔ نظارت بهتر با فیزیوتراپی در منزل فردوس
در طول زمانی که شما باید با مشکل خود دست و پنجه نرم کنید، فیزیوتراپ زمانی کمی را با شما سپری می‌کند. برای همین بهتر است که خود شما یا خانواده‌تان بر روند بهبودی شما کمک کنند و به شما بگویند که چه کاری را باید انجام بدهید و حرکات را چگونه باید تکرار بکنید. معمولا این نظارت، زمانی که شما در درمانگاه هستید، رخ نمی‌دهد ولی درخانه خانواده شما یا خود شما به راحتی می‌توانید بر روی حرکات تمرکز کنید و خانواده شما هم می‌تواند روی روند بهبودی شما نظارت کند و زمان آمدن فیزیوتراپ به منزل فردوس، او را از تغییرات شما با خبر کند.
 

✔ راحتی در زمان درمان با فیزیوتراپی در منزل فردوس
بی شک محیط خانه محیط سالم‌تر و بهتری از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها است، ورود به درمانگاه‌ها می‌تواند استرس‌زا باشد و ناخودآگاه در شما نگرانی ایجاد کند اما در خانه فرد بسیار راحت است و می‌توانید بدون نگرانی و به دور از حال و هوای بیمارستان و درمانگاه به درمان خود بپردازند. روحیه شما در میزان بهبودی شما در جلسات فیزیوتراپی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
 

✔ درمان فردی با فیزیوتراپی در منزل فردوس
شما می‌توانید در جلسات فیزیوتراپی در منزل فردوس به راحتی با فیزیوتراپ درباره پرسش‌های خود صحبت کنید. مثلا برخی اوقات این مشکل پیش می‌آید که نمی‌توانید بر روی مبل خانه بدون مشکل بنشینید، معمولا خیلی سخت می‌شود، شرایط مبل خانه را در درمانگاه فیزیوتراپ توضیف کرد! اما زمانی که فیزیوتراپ به خانه شما می‌آید می‌تواند شرایط خانه را بررسی کند و توضیحات لازم را به شما بدهد. از طرف دیگر وقتی شما به درمانگاه می‌روید فیزیوتراپ پس از بیمار دیگری بلافاصله شرایط شما را بررسی می‌کند و بعد از شما هم سراغ بیمار دیگری می‌رود و نمی‌تواند روی مشکلات شما تمرکز کند. اما در فیزیوتراپی در منزل فردوس فیزیوتراپ با تمرکز بیشتری می‌تواند راه حل مشکلات شما را بررسی کند.

فیزیوتراپی در منزل فردیس

 

نکات فیزیوتراپی در منزل فردیس

✔ انتخاب اتاق مناسب.
برای فیزیوتراپی در منزل فردیس، اتاق مناسبی را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که این اتاق هم باید پاکیزه و خلوت باشد و هم نورگیر خوبی داشته باشد.
 

✔ متمرکز باشید.
سعی کنید، حتی الامکان همه وسایلی که آرامش و تمرکز را بر هم می‌زنند، از جلوی دستتان دور کنید، تلویزیون را خاموش کنید. گوشیتان را خاموش کنید یا در حالت سکوت قرار دهید. اگر فرزند خردسالی دارید که ممکن است جلسه درمانی شما را بر هم بزند، برای ساعاتی به شخص دیگری بسپرید. به یاد داشته باشید که حفظ تمرکز شما در تسریع بهبودی شما اهمیت فراوانی دارد.
 

✔ حرکات تمرینی را حفظ و یادداشت کنید.
ممکن است فیزیوتراپ از شما بخواهد که تمرین‌هایی که به شما می‌دهد، در طول هفته تکرار شود. علاوه بر این که به تمرین‌ها دقت کنید تا بتوانید آن را به خاطر بسپارید. سعی کنید، تمرین‌ها را در جایی یادداشت کنید تا به همان شیوه درستی که فیزیوتراپ به شما گفته است، حرکات را انجام دهید.
با یک کلیک می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی مانند فیزیوتراپی بیمار ام اس در منزل، فیزیوتراپی صورت در منزل، فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل و ...  بهره‌مند شوید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

اهمیت فیزیوتراپی در منزل فردیس

اهمیت فیزیوتراپی روز به روز در حال افزایش است، به این دلیل که میانگین سنی جامعه روز به روز بالاتر می‌رود و مشکلات جسمی و حرکتی افزایش پیدا می‌کند. با کمک فیزیوتراپی شما می‌توانید، فعالیت‌های روزانه خود را دوباره تنظیم کنید به توانایی‌های قبلی خود برگردید. البته فیزیوتراپی تنها مخصوص افراد مسن نیست. بسیاری هم در حین ورزش دچار آسیب در ناحیه عضلات و استخوان می‌شوند که فیزیوتراپی در منزل فردیس می‌تواند به این مشکلات پایان دهد.

از طرف دیگر برخی حاضر می‌شوند که بین فیزیوتراپی و گزینه‌های دیگری مثل جراحی، جراحی را انتخاب کنند. به این دلیل که گمان می‌کنند، با جراحی بسیار زود بهبود پیدا می‌کنند و می‌توانند به زندگی معمولی خود برگردند اما باید به این نکته دقت کرد که فیزیوتراپی یک گزینه بسیار عالی است، از این جهت که یک روش درمانی غیر تهاجمی است و اثر منفی بر روی سلامتی شما ندارد. از مواردی که عموما برای درمان از فیزیوتراپی استفاده می‌شود می‌توان به پیچ خوردگی‌ها و کشیدگی‌ها، آرتروزهای متفاوت، آسیب‌ها ناشی از تصادف یا وسایل نقلیه، ضعف و پارگی عضلات و مشکلات عدم تعادل و خطر افتادن اشاره کرد.
 

انواع درمان های فیزیوتراپی در منزل فردیس

✔ ماساژ درمانی
ماساژ درمانی یکی از درمان‌های متداول در فیزیوتراپی در منزل فردیس است. در این روش درمانی فیزیوتراپ نقاط مخصوصی را ماساژ می‌دهد. ویژگی ماساژ این است که به بدن آرامش می‌دهد و جریان خون را در نقطه آسیب دیده بهبود می‌دهد. بهبود جریان خون هم موجب کاهش درد و تورم در آن ناحیه می‌شود.
در سایت کلینیک مایو(Mayo Clinic) در مورد ماساژ درمانی بیشتر بخوانید:

در ماساژ درمانی، بافت‌های نرم بدن مانند ماهیچه‌ها، بافت‌های همبند، تاندون‌ها، رباط‌ها و پوست ماساژ داده می‌شوند. در این تکنیک حرکات با فشارهای مختلف اجرا خواهند شد. از جمله فواید ماساژ به موارد زیر اشاره شده است:

  • کمک به کاهش استرس.
  • کمک به کاهش درد و تنش‌های عضلانی.
  • آرامش را افزایش می‌دهد. 
  • بهبود عملکرددستگاه ایمنی بدن.
     

برای ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. 

call button submit

✔ الکتروتراپی
الکتروتراپی روش دیگری در فیزیوتراپی در منزل فردیس است که البته انواع مختلفی دارد. ویژگی اصلی الکتروتراپی این است که جریان الکتریسیته را از راه پوست به نقطه آسیب دیده می‌رساند. این اتفاق باعث می‌شود که بافت ناحیه آسیب دیده گرم شود و درد کاهش پیدا کند. الکتروتراپی بر خلاف آن چه که به نظر می‌رسد، کاملا بدون درد است و حتی یک شیوه درمانی غیر تهاجمی است. به این معنا که هیچ عوارضی برای سلامتی شما ندارد.
 

✔ فیزیوتراپی ورزشی
یکی دیگر از انواع فیزیوتراپی در منزل فردیس، فیزیوتراپی ورزشی است. این نوع از فیزیوتراپی از بقیه انواع درمان میان مردم متداول‌تر است. فیزیوتراپ‌ها در این روش کاملا با انواع آسیب‌های ورزشی آشنا هستند و می‌دانند که در صورت بروز آسیب‌های مختلف باید چه کاری را انجام بدهند. در این روش نیز با تمرین‌های درمانی مناسب، از پیشروی آسیب جلوگیری می‌شود. در خدمت فیزیوتراپی پا در منزل، فیزیوتراپی گردن در منزل، فیزیوتراپی کمر در منزل و ... از این تکنیک بهره برده می‌شود. 

فیزیوتراپی در منزل فردیس

 

قیمت فیزیوتراپی در منزل فردیس

در این متن به موضوعات مختلفی درباره فیزیوتراپی در منزل فردیس پرداختیم. نکته‌ای که باقی می‌ماند قیمت فیزیوتراپی در منزل فردیس است. در واقع نمی‌توان به سرعت گفت که قیمت فیزیوتراپی در منزل فردیس چه قدر می‌شود چرا که قیمت فیزیوتراپی در منزل فردیس به معیارهای متفاوتی مربوط می‌شود. به عنوان مثال این موضوع مهم است که خانه شما کجاست و این که به چه تعداد جلسه فیزیوتراپی نیاز دارید. همه این عوامل باید در کنار هم سنجیده شوند تا قیمت نهایی فیزیوتراپی در منزل فردیس به دست بیاید.

اما لازم نیست بی‌دلیل نگران شوید. مجوعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا بهترین قیمت را برای خدمات خود از جمله فیزیوتراپی در منزل فردیس تعیین کرده است، به طوری که اکثر افراد جامعه بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای از خدمات مجموعه هومکا استفاده کنند.

 

فیزیوتراپی در منزل فردیس با مجموعه هومکا

همه کسانی که در تهران یا کرج زندگی می‌کنند، به راحتی می‌توانند به خدمات مجموعه هومکا دسترسی پیدا کنند و درخواست فیزیوتراپی در منزل فردیس کنند. شما برای دسترسی به فیزیوتراپی در منزل فردیس در منزل فردیس می‌توانید به دو روش اقدام کنید.

اولین روش این است که شما می‌توانید به مجموعه هومکا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در صورت تماس با ما کارشناسان هومکا به شما اطلاعات مورد نیاز در زمینه فیزیوتراپی در منزل فردیس را می‌دهند و پس از ثبت درخواست فیزیوتراپ به خانه شما فرستاده می‌شود.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

دومین روش ثبت درخواست فیزیوتراپی در منزل فردیس (که زیر مجموعه خدمت فیزیوتراپی در منزل کرج است) مراجعه به سایت هومکا است. در این روش نیز شما درخواست خود را در سایت ثبت می‌کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند. با هومکا نگران کرونا هم نباشید چرا که کارشناسان ما بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا تمرینات فیزیوتراپی به درمان بیماران سکته مغزی کمک می کند؟
بله. البته در این مورد زمان شروع فیزیوتراپی و شدت آسیب بسیار اهمیت دارند.
فیزیوتراپی برای بیماران سکته مغزی از چه زمانی باید شروع شود؟
فیزیوتراپی برای بیماران سکته مغزی معمولا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از بروز سکته شروع خواهد شد.
چه زمانی تمرینات فیزیوتراپی برای بیماران سکته مغزی بیشترین تاثیر را دارد؟
سرعت بهبودی در روزهای ابتدایی از سرعت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل توصیه می‌شود تمرینات فیزیوتراپی در این مدت به طور جدی پیگیری شوند.
فیزیوتراپی برای بیماران سکته مغزی تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟
این موضوع به شدت آسیب و میزان پاسخگویی بدن به درمان بستگی دارد. گاهی اوقات لازم است مدت زمان طولانی برای این موضوع در نظر بگیرید. با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید.
هزینه فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل چقدر است؟
برای این منظور بهتر است با کارشناسان هومکا تماس بگیرید. شدت آسیب، تعداد جلسات درمانی، شیوه درمان و و ... در تعیین قیمت نهایی موثر هستند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L