تزریقات در منزل ونک
خانه
مقالات
تزریقات در منزل ونک

تزریقات در منزل ونک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/08
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات را در منزل خود و بدون نگرانی انجام دهید!
آیا شما هم برای انجام تزریقات در مراکز درمانی با مشکل مواجه هستید؟ آیا شلوغی مراکز درمانی و صف طولانی بیماران شما را آزرده می‌کند؟ آیا به دنبال راهی هستید تا به شیوه‌ایی بهتر خدمات درمانی را دریافت کنید؟ هومکا به شما خدمت تزریقات در منزل را توصیه می‌کند. مقاله زیر را بخوانید تا با این خدمت بیشتر آشنا شوید.

دریافت خدمات پزشکی و پرستاری بصورت شبانه‌روزی می‌تواند برای هر خانه‌ای در یک دوره زمانی یکی از نیازهای هر خانواده‌ باشد. نیاز به خدمات درمانی مانند تزریقات بسیار رایج است. گاهی اوقات به سختی می‌توان از این خدمت استفاده کرد. می‌پرسید چرا؟ پاسخ ساده است. در روزهای تعطیل چقدر به خدمات درمانی دسترسی دارید؟ آیا تا بحال برای شما هم اتفاق افتاده است که از مراکز درمانی دور باشید و در عین حال نیاز فوری به پزشک و پرستار داشته باشید؟ آیا با افرادی مواجه هستید که توان حرکتی محدودی دارند؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا اهمیت خدمت تزریقات در منزل را بهتر دریابید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل ونک بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

خدمات تزریقات در منزل ونک

اگر به تزریقات در منزل ونک احتیاج دارید هومکا نزدیک‌ترین سرویس خدمات‌رسانی پزشکی و پرستاری به شما خواهد داد. البته تزریقات تنها بخش کوچکی از خدمات در محل این مجموعه به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و ضرورت از خدمات دیگر نیز بهرمند شوید. برای دریافت خدمات ترزیقات، پرستار بیمار در منزل، تعویض پانسمان و معاینه پزشکی کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید، در محل زندگی خودتان ویزیت، مراقبت و درمان خواهید شد.

تزریقات در منزل ونک

 

خدمات تزریقات و پانسمان در منزل

تزریقات در منزل: انجام تزریقات در منزل مسلما برای افراد عادی کار راحتی نیست و از طرفی ممکن است شما به مراکز درمانی دسترسی راحتی نداشته باشید. اگر چنین شرایطی دارید بهترین تصمیم این است که تزریقات را در منزل توسط پرستار انجام دهید. برای دریافت خدمات تزریقات و پرستاری بهتر است با شرکت‌های ارائه خدمات درمانی و پزشکی تماس بگیرید.
پانسمان در منزل: استریل و ضدعفونی کردن زخم‌های عمیق کار دشواریست و ممکن است با اقدام خودسرانه سبب تشدید بیماری و زخم شویم. اگر بیمار شما دچار زخم است احتیاج به پانسمان دارد می‌توانید در این مورد از خدمات پرستاری هومکا استفاده کنید.

 

خدمات مراقبتی درمانی در منزل

✔ ویزیت پزشک متخصص در منزل.

✔ مراقبت از کودک در منزل.

✔ مراقبت از کودک بیمار در منزل.

✔ مراقبت از افراد مبتلا به بیماری‌های خاص.

✔ تعویض سرم و سوند.

✔ توانبخشی بیماران حرکتی و سالمندان

✔ مراقبت از سالمندان.


انواع تزریقات در منزل ونک

دقت داشته باشید که هنگام تماس با مرکز خدمات درمانی و پرستاری اگر نیاز به تزریقات در منزل دارید، نوع تزریقات بیمار را نیز عنوان کنید. تزریقات ممکن است وریدی، عضلانی و یا سرم باشد. جهت ثبت رایگان درخواست خود برای تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل مناسب چه گروهی است؟

شاید در نگاه اول موضوعی که در خصوص خدمات تزریقات در منزل به ذهن افراد برسد، این باشد که این خدمات مختص افراد سالمند و کسانی است که توانایی حرکت ندارند. اما در حقیقت این‌گونه نیست و تمام افراد می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در ادامه با برخی از گروه‌های متقاضی خدمات تزریقات در منزل آشنا خواهیم شد.

 

تزریقات سالمندان در منزل

سالمندان یکی دیگر گروه‌هایی هستند که توصیه می‌کنیم با صف درمانگاهی آن‌ها را خسته نکنید. بیماری، کهولت و ضعف جسمانی همه دلایلی هستند که به سالمندان عزیز فرصتی و مجالی برای صبوری نمی‌دهند، بنابراین انجام تزریقات این عزیزان در منزل روش بهتری خواهد بود.
تزریقات معلولین در منزل
افراد با مشکلات جسمی و معلولیت نیز از جمله گروه‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانند خدمات تزریقات را در منزل دریافت کنند. معلولین نسبت به دو گروه یاد شده برای دریافت خدمات درمانی و پرستاری معمولا در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها سختی بیشتری متحمل می‌شوند، بنابراین تزریقات در منزل برای این گروه بهتر است.

 

تزریقات کودک در منزل

یکی از گروه‌هایی که توصیه می‌شود تزریقاتشان را در منزل انجام دهید کودکان هستند. اغلب کودکان برای انجام تزریقات در بیمارستان و درمانگاه برای والدین دردسرساز می‌شوند چراکه از محیط درمانگاهی و انجام تزریقات واهمه دارند. بنابراین بهتر است که دریافت خدمات تزریقات کودکان در منزل انجام گیرد. تزریقات در منزل ترس کودکان را کاهش می‌دهد و انجام تزریقات برای پرستار و والدین راحت‌تر خواهد شد.

 

تزریقات در منزل ونک

 

چرا از تزریقات در منزل ونک برای گروه های خاص استفاده کنیم؟

✔ عدم حرکت بیمار و سختی جابجایی.

✔ عدم احساس درد برای بیمار با آسیب‌های شدید.

✔ کاهش استرس ناشی از انجام تزریقات.

✔ آرامش محیط منزل و راحتی بیمار.

✔ عدم معطلی در بیمارستان و درمانگاه.

✔ عدم تماس بیمار با آلودگی‌های موجود در محیط‌های بیمارستانی و درمانگاهی.

✔ دریافت خدمات تزریقات تخصصی.

✔ دریافت خدمات تزریقات بصورت شبانه‌روزی.

تزریقات در منزل ونک

 

نکاتی درباره انتخاب مرکز خدمات درمانی

دقت داشته باشید که مرکز خدمات درمانی و مراقبتی مجوزهای لازم برای ارائه خدمات را داشته باشد. در هر ساعت از شبانه روز امکان خدمات رسانی داشته باشد. درصورت بروز مشکل پاسخگو و پشتیبان مشترکین خود باشد. در هر منطقه‌ای که هستید سریع‌ترین خدمات‌رسانی را انجام دهد. علاوه‌بر تزریقات نیروی اعزامی این مرکز به موارد دیگری پرستاری نیز تسلط داشته باشد.

بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا همین حالا از  خدمت تزریقات در منزل شبانه‌روزی هومکا بهره‌مند شوید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

نکاتی درباره تزریقات در منزل ونک

✔ اگر تجهیزات و لوازم لازم را برای انجام تزریقات ندارید به مرکز ارائه خدمات اطلاع دهید.

✔ پیش از حضور نیروی تزریقات در منزل لوازم مورد نیاز تزریقات را فراهم کنید. مواردی همچون سر سوزن، سرنگ و دارو.

✔ لوازم تزریقات را حتما از داروخانه تهیه کنید.

✔ پس از دریافت خدمات تزریقات وسایل تزریقات را با رعایت ایمنی دور بریزید.

✔ هویت و کارت شناسایی نیروی تزریقات را بررسی کنید. حتما اینکار را پیش از انجام تزریقات انجام دهید.

✔ برای مطابقت اطلاعات دریافتی از سوی مامور تزریقات می‌توانید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

 

انواع تزریقات در منزل

خوب است که پیش از انجام تزریقات از نوع آن نیز مطلع باشید چرا که نحوه انجام تزریقات و هزینه آن‌ها نیز متفاوت است:

✔ تزریقات زیرجلدی. از تزریق زیر جلدی برای تزریق آرام دارو استفاده می‌شود. این تکنیک عارضه خاصی نخواهد داشت. سایت اخبار روز پزشکی(Medical News Today) در این رابطه می‌نویسد: 

سوزنی که برای تزریق زیر جلدی مورد استفاده قرار  می‌گیرد معمولاً کوچک و کوتاه است. به همین دلیل  حداقل درد و ناراحتی را در این تزریق حس خواهید کرد. میزان درد به فاکتورهایی مانند نوع دارو، محل تزریق و حساسیت پوست افراد بستگی دارد. به طور کلی باید گفت تزریقات عضلانی درد بیشتری نسبت به تزریقات زیر جلدی دارند.


✔ تزریقات واکسن ویژه کودکان.
✔ تزریقات جهت درمان بیمار با آنتی‌بیوتیک.
✔ تزریقات سرم.
✔ تزریقات وریدی.
✔ تزریقات عضلانی. 

با کلیک بر دکمه زیر از خدمت مشاوره رایگان هومکا برخوردار خواهید شد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات متناوب:

در برخی از موارد ممکن است بیمار به دریافت خدمات تزریقات در دفعات زیادتری احتیاج پیدا کند. بنابراین توصیه این است که یک متخصص تزریقات اینکار را انجام دهد، چه بهتر که تزریقات را این گروه در منزل دریافت کنند.
معمولا افراد مبتلا به دیابت، بیماری‌های کلیوی، سرطان و بخصوص کودکان به خدمات تزریقات در منزل به دفعات نیاز خواهند داشت.

✔ تزریقات کودکان در منزل: گروهی که بیشترین نیاز به خدمات تزریقات در منزل را دارند کودکان هستند. کودکان به دفعات باید واکسن دریافت کنند، بنابراین علاوه بر بیماری‌ها برای تزریقات واکسن نیز می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل دریافت نمایید.

✔ تزریقات افرادی دیابتی: افرادی که مبتلا به دیابت هستند در روز دو یا سه بار به تشخیص پزشک احتیاج به تزریق انسولین و دیگر موارد دارویی دارند. اگر شما بیمار مبتلا به دیابت در منزل دارید و جابجایی مکرر برای شما جهت دریافت تزریقات سخت است و یا خودتان آموزش لازم جهت تزریق انسولین را ندیدید می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنید.

✔ اگر بیمار شما سالمند است و یا معلولیت دارد از انجام تزریقات انسولین برای خود ناتوان خواهد بود، دراینصورت خدمات تزریقات برای این گروه در هر ساعت از شبانه روز ارائه می‌شود.

 

چرا خدمات تزریقات در منزل ونک را دریافت کنیم؟

شلوغی درمانگاه خود اصلی‌ترین علتی است که باعث می‌شود توصیه کنیم در منزل خدمات تزریقات را دریافت نمایید. تزریقات سرم زمانبر است و ممکن است برای بیمار حضور در درمانگاه ناخوشایند باشد. امکان استراحت و تزریقات همزمان برای بیمار در منزل فراهم می‌شود و احتیاجی نیست بعد از تزریقات جابجایی داشته باشد.
اغلب تزریقات در درمانگاه‌ها به دلیل شلوغی و ناکارآمدی تزریقاتی با اشتباه انجام می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم اگر بیمار شما به دریافت تزریقات بخصوصی نیاز دارد حتما از خدمات تخصصی تزریقات استفاده کنید.

 

چند مزیت خدمات تزریقات در منزل ونک با هومکا

هومکا با ارائه خدمات تزریقات در سطوح خاص و عمومی مزیت‌هایی نیز برای مشترکین خود علاوه‌بر تزریقات در محل به همراه دارد:

✔ سرعت ارائه خدمات تزریقات هومکا در منزل بسیار بالاست، چراکه فرد مسئول کاملا به این کار تخصص و تسلط دارد.

✔ هزینه رفت و آمد حذف می‌شود.

✔ دریافت خدمات تزریقات بدون دردسر و راحتتر است.

✔ نظافت محیط منزل قابل مقایسه با محیط درمانی نیست، چراکه در روز افراد با بیماری‌های عفونی و میکروبی متفاوتی وارد بخش تزریقات می‌شوند و ایمنی زیادی ندارد.

✔ راحتی برای افراد بیمار با مشکلات حرکتی.

✔ پرستار تزریقات در منزل بصورت شبانه روزی‌ می‌تواند در دسترس شما باشد.

تزریقات در منزل ونک

 

هزینه تزریقات در منزل ونک

با توجه به نوع تزریق و خدماتی که بیمار احتیاج دارد هزینه تزریقات در منزل ونک نیز متغیر خواهد بود. البته فاکتورهای دیگری را نیز باید برای تغییر هزینه تزریقات در نظر بگیرید:

✔ دوری محل زندگی شما از مرکز خدمات درمانی و پرستاری.

✔ نوع دارو و تزریقاتی که بیمار دریافت می‌کند.

✔ تعداد دفعاتی که تزریقات انجام می‌گیرد.

✔ ساعت دریافت خدمات تزریقات.

✔ دریافت خدمات پرستاری علاوه‌بر تزریقات.

 

چگونه از خدمات تزریقات در منزل ونک بهره مند شویم؟

لازم به ذکر است که خدمات هومکا تنها محدود مناطق خاص تهران نیست و شما در هرکجای تهران باشید می‌توانید با ما تماس بگیرید و خدمات مورد نظرتان را در منزل دریافت نمایید. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره و درخواست خدمات از طریق شماره تماس و یا آدرس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.
اگر شما در منطقه ونک و یا هر نقطه دیگر از تهران زندگی می‌کنید و برای دریافت خدمات تزریقات امکان خروج از منزل را ندارید کافیست از طریق شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ با مجموعه هومکا در تماس باشید. راه‌حل ساده‌تر این است که بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل ونک هومکا

خدمات متنوع هومکا از پرستار سالمند در منزل تا مراقبت از کودک در منزل و فیزیوتراپی در منزل را شامل می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند به چه خدمات درمانی و مراقبتی نیاز دارید کافیست با ما در ارتباط باشید. تزریقات در منزل یکی از خدماتیست که مشترکان هومکا در منزل دریافت می‌کنند. اگر خروج از منزل به هر دلیلی برای شما دشوار و غیرممکن است و یا نمی‌توانید بیمار خود را از منزل خارج کنید و به مراکز درمانی انتقال دهید کافیست تزریقات در منزل ونک را از ما بخواهید. برای ثبت درخواست کافی است از طریق شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ یا دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست اقدام نمایید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا تزریقات در منزل ویژه بانوان ارائه می‌شود؟
بله. مجموعه هومکا برای ارائه خدمات درمانی،‌ آزمایشگاهی و مراقبتی خود از متخصصان آقا و خانم بهره می‌برد.
آیا تزریق کودکان در منزل نیز انجام می شود؟
بله. با کارشناسان هومکا در این زمینه تماس بگیرید.
درخواست تزریقات در منزل در "هومکا" چگونه است؟
برای ثبت درخواست کافی است از طریق شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ یا دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست در این صفحه اقدام نمایید.
آیا پرستارانی که هومکا برای تزریقات در منزل اعزام می‌کند از مهارتهای روانشناسی هم برخوردار هستند؟
بله، پرستاران هومکا از مهارت‌های روانشناختی بیماران برخوردار هستند و یکی از وظایف آن‌ها ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی بیماران می‌باشد.
چرا درست انجام شدن تزریقات در منزل مهم است؟
تزریقات کار بسیار مهم و تخصصی ست که باید اصولی و با رعایت تمام استانداردهای بهداشتی و ایمنی انجام شود چون اگر به درستی انجام نشود مشکلات حادی را برای بیمار به وجود می‌آورد و یا حتی گاهی منجر به مرگ فرد می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل