تزریقات در منزل شهر قدس
خانه
مقالات
تزریقات در منزل شهر قدس

تزریقات در منزل شهر قدس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات تخصصی را با هومکا تجربه نمایید!
تزریقات امری بسیار تخصصی است و اشتباه در آن می‌تواند اثرات مخرب و جبران ناپذیری داشته باشد. توصیه ما این است که برای انجام تزریقات از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و تزریقات را در منزل خود و با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام دهید. مقاله زیر از هومکا را مطالعه کنید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

تزریقات از جمله خدمات درمانی است که می‎‌تواند به راحتی در منزل انجام شود. تزریقات در منزل، سبب می‎‌شود تا دغدغه‌ایی برای حضور در مراکز درمانی نداشته باشید. با تزریقات، دارو بسیار سریعتر جذب بدن خواهد شد. مراحل انجام آن چندان پیچیده نبوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. گاهی اوقات زمانی که در ترافیک معطل می‎‌شویم و یا در صف انتظار بیماران قرار می‎‌گیریم، بسیار طولانی‌‎تر از مدت زمانی است که تزریق دارو به خود اختصاص می‌دهد. آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌‎اید که به شیوه‌ایی آسان‌تر از این خدمات استفاده نمایید؟
با استفاده از خدمات تزریقات در منزل شهر قدس، دیگر لازم نیست نگران شلوغی خیابان‌ها و یا مراکز درمانی باشید. فقط باید در منزل بمانید و سفارش خود را به صورت رایگان در سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما برای ارائه خدمات با شما تماس خواهند گرفت. همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

خدمات تزریقات در منزل شهر قدس

در مراقبت‌های پزشکی، منظور از تزریقات، ورود دارو، واکسن  و یا سایر عوامل درمانی با استفاده از سوزن و سرنگ به بدن است. از تزریقات به عنوان یکی از رایج‎‌ترین شیوه‌های درمانی یاد می‎‌شود. گاهی اوقات بدن برای مبارزه با عوامل بیماری‎‌زا، نیاز به حمایت و پشتیبانی فوری دارد، در این صورت داروهای خوراکی نمی‌‎توانند تاثیر آنی داشته باشند، در صورتیکه تزریق می‎‌تواند جان بیمار را نجات دهد. البته این حرف به این معنا نیست که در هر شرایطی برای برخورداری از تاثیرات فوری دارو، از انواع تزریقات استفاده شود، این موضوع به طور کامل به نوع بیماری، شدت آن و تشخیص پزشک بستگی خواهد داشت. گاهی اوقات مصرف خوراکی دارو، بر تزریق آن ارجحیت دارد.
داروهایی که برای تزریق مورد استفاده قرار می‎‌گیرند، یا به صورت مایع هستند و یا به صورت جامد. در تزریق جامدی، ماده مورد نظر با درصد معینی از آب ترکیب شده و سپس به بیمار تزریق خواهد شد.
همچنین خوب است بدانید تزریقات در منزل شهر قدس، صرفا از طریق سوزن و سرنگ نیست، بلکه با توجه به شرایط از سایر تجهیزات پزشکی مانند جت اینجکتور نیز می‌توان استفاده کرد. 

تزریقات در منزل شهر قدس

 

مزایای تزریقات در منزل شهر قدس

از جمله مزایای تزریقات در منزل شهر قدس می‌‎توان به این موارد اشاره کرد:

✔ عدم نیاز به حضور در مراکز درمانی. این موضوع در شرایط کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مراجعه به کلینیک، احتمال ابتلا به کووید-۱۹ را افزایش خواهد داد. اگر احساس می‌کنید به این بیماری مبتلا شده‌اید و به تست کرونا نیاز دارید، از منزل خارج نشوید. چرا که  احتمالا  افراد زیادی را به این بیماری آلوده خواهید کرد. در خانه بمانید تا کارشناسان هومکا برای انجام تست PCR و یا آنتی بادی شما را ملاقات کنند. برای این منظور تنها به چند کلیک نیاز خواهید داشت. به سایت این مجموعه مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت درخواست، کلیک کنید. 

✔ با انجام تزریقات در منزل، دیگر لازم نیست نگران بعد مسافت بین منزل با درمانگاه، ترافیک خیابان‌ها و شلوغی مراکز درمانی باشید. در منزل منتظر پرستار بمانید.
✔ این خدمات در زمان و مکان دلخواه شما انجام خواهد شد.
✔ در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.
✔ آرامش روحی و روانی خواهید داشت.
✔ در شهرهای بزرگی مانند تهران، آلودگی‌ هوا همواره وجود دارد. قرار گرفتن در معرض آنها، مشکلی را بر مشکلات دیگر خواهد افزود. از سویی دیگر استفاده از خدمات درمانی مانند تزریقات در منزل، باعث کاهش ترددها نیز خواهد شد.

 

انواع تزریقات در منزل شهر قدس

تزریقات در منزل، با توجه به نوع بیماری و شیوه درمان، به شکل‌های مختلفی انجام خواهد شد. کارشناسان ما در هومکا، این دانش و توانایی را دارند تا تخصصی‎‌ترین انواع تزریقات را در منزل و یا محل مورد نظر ارائه دهند. برای انجام تزریقات شرایط ایمنی و استریل کاملا رعایت خواهد شد. از رایج‎‌ترین انواع آن می‎‌توان به  تزریق عضلانی اشاره کرد، که بعید است برای یکبار هم که شده، طعم آن را نچشیده باشید.  برای تزریق انواع  واکسن از این شیوه بهره برده می‎‌شود. در طی آن دارو، به عمق عضله تزریق خواهد شد.
گاهی اوقات تزریق مستقیم دارو در عروق، زمینه را برای بروز آسیب مهیا خواهد کرد، در این شرایط نیز می‌توان از خدمت تزریقات عضلانی در منزل استفاده نمود. معمولا در این حالت، دارو به قسمت بالایی بازو، عضله چهار سر ران،  ناحیه‌ مفصل ران در لگن و عضلات سرینی تزریق خواهد شد. با کلیک بر روی دکمه زیر همین حالا می‌توانید از این خدمت بهره ببرید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست
 

تزریق وریدی از دیگر انواع خدمات درمانی است که توسط تیم هومکا در منزل انجام می‌‎شود. در طی آن پزشک قصد دارد، دارو در سریع‌ترین زمان ممکن جذب بدن بیمار شود.
در تزریق زیر جلدی نیز، دارو به بافت چربی که در زیر پوست قرار دارد، وارد خواهد شد. ناحیه بالای ران، بازو و شکم، مکان‌هایی هستند که برای این منظور مورد استفاده قرار می‎‌گیرد.

سایت معتبر اخبار روز پزشکی(Medical News Today) در رابطه با تزریق زیر جلدی می‌گوید: 

با استفاده از تزریق زیر جلدی انواع مختلفی از داروها به بدن تزریق خواهد شد. رگ‌های خونی که در لایه چربی بافت همبند وجود دارند بسیار کمتر از بافت عضلانی هستند. این امر به آن معنا است که دارو با سرعت کمتری جدب بدن خواهد شد. استفاده از این روش برای داروهایی که باید به آرامی وارد بدن شوند، رایج است. از جمله‌ این داروها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • انسولین برای افراد دیابتی
  • داروهای رقیق کننده خون ، مانند هپارین
  • برخی داروهای باروری
  • داروهایی که باید به صورت روزانه در منزل مصرف شوند. 

تزریقات در منزل شهر قدس

 

دیگر انواع تزریقات در منزل شهر قدس

از دیگر انواع تزریقات در منزل به موارد زیر اشاره شده است:
تزریق داخل مفصلی. در این روش، تزریق مستقیم در محل مفصل انجام خواهد شد تا درد بیمار تسکین یابد. کورتیکواستروئیدها (استروئیدها)، بی‌حس کننده‌های موضعی و هیالورونیک اسید متداول‌ترین داروهای هستند که از این طریق مورد استفاده قرار می‎‌گیرند.
آسیب و دردهای مفصلی از جمله بیماری‌های هستند که فرد را با محدودیت‌های خاص حرکتی مواجه خواهند کرد. در این شرایط متخصص در کنار تمرینات فیزیوتراپی، این نوع از تزریقات را نیز مورد توجه قرار خواهد داد. برای بهره‌مندی از خدمات فیزیوتراپی در منزل هومکا، کافی است سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما با توجه به شرایط شما، بهترین متخصص را به منزل یا محل مورد نظر، اعزام خواهند کرد. 

تزریق اپیدورال. استفاده از این روش برای بی‌حسی موضعی مورد توجه قرار می‎‌گیرد که زنان هنگام زایمان سزارین آن را تجربه خواهند کرد. اما استفاده از این تکنیک محدود به این موضوع نخواهد شد. این تزریق، به طور قابل توجهی می‎‌تواند بسیاری از دردهای شدید را تسکین دهد. در این حالت تزریق در ناحیه اپیدورال انجام خواهد شد. این ناحیه خارج از غشایی قرار دارد که از نخاع محافظت می‌کند. استفاده از آن در هر شرایطی و برای هر بیماری مجاز نیست.
برخی تزریقات نیز به صورت دوره‌‎ای و متناوب در زمان‎‌های خاص انجام می‌‎شوند، برای این منظور نیز می‎‌توانید از خدمات تزریقات در منزل هومکا استفاده نمایید. بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل شهر قدس برای چه کسانی مناسب است؟

تزریقات در منزل در درجه اول برای آن دسته از بیمارانی مفید است که به هر دلیلی توانایی حرکت نداشته و با محدودیت‎‌های شدید مواجه هستند. برای مثال می‌‎توان به افرادی اشاره کرد که دچار آسیب‌های نخاعی شده‌اند. جابجایی این افراد از منزل تا مرکز درمانی بسیار سخت بوده و در عین حال هزینه زیادی را به خانواده تحمیل می‌کند. برای انتقال این بیماران، به آمبولانس و کادر پزشکی نیاز است. بنابراین حضور پزشک و پرستار بیمار در منزل کار را بسیار راحت‌تر خواهد کرد.
تزریقات در منزل شهر قدس، برای آن دسته از کودکانی مناسب است که دچار اختلالات ذهنی و حرکتی هستند. گاهی اوقات والدین نمی‌‎توانند رفتار فرزند خود را کنترل کنند و این امر مشکلات زیادی را برای آنها بوجود خواهد آورد. شلوغی و بی‎‌تابی بیماران، می‌‎تواند تاثیرات منفی بر خلق و خوی این کودکان داشته باشد، بنابراین انجام تزریقات در منزل، ایمنی و آسودگی خیال را برای آنها در پی خواهد داشت.
سالمندان از دیگر گرو‎ه‌هایی هستند که برای حضور در مراکز درمانی با محدودیت مواجه هستند. خارج شدن از منزل، خطرات بالقوه‎‌ایی را برای آنها در پی خواهد داشت. برای مثال ممکن است برای عبور از خیابان با مشکل مواجه شوند، یا توانایی بالا و پایین رفتن از پله‌ها را نداشته باشند.
زنان باردار از دیگر گروه‌هایی هستند که در شرایط خاص به تزریق نیاز خواهند داشت. با شیوع کرونا، خطر ابتلا به این بیماری آنها را تهدید می‌کند، بنابراین عاقلانه این است تا از خدمات تزریقات در منزل استفاده شود. برخی دیگر نیز در وضعیت استراحت مطلق بوده و هرگونه حرکتی، سلامتی آنها و جنین را به خطر می‌اندازد.

تزریقات در منزل شهر قدس

 

قیمت تزریقات در منزل شهر قدس

قیمت تزریقات در منزل شهر قدس براساس نوع تزریقات و تعرفه‌‎ایی که برای آن در نظر گرفته شده است، تعیین می‎‌شود. به همین دلیل نمی‎‌توان مبلغ ثابتی را برای آن اعلام کرد. برای آگاهی از مبلغ دقیق تعرفه‌ها، از طریق شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ با کارشناسان هومکا تماس بگیرید. این مجموعه حفظ سلامتی مخاطبان خود را در اولویت قرار داده و تمام تلاش خود را کرده است تا همه ساکنین مناطق مختلف تهران، کرج و حومه و مشهد از خدماتی یکسان و با کیفیت بهره ببرند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در منزل شهر قدس با هومکا

مجموعه هومکا خدمات خود را در سه بخش مراقبت، درمان و آزمایش در منزل به مخاطبان خود ارائه کرده است. در حال حاضر ساکنین استان تهران،کرج و حومه و مشهد امکان برخورداری از این امکانات را دارند، اما در آینده‎‌ای نزدیک این امکان برای دیگر شهرهای کشور نیز مهیا خواهد شد. هومکا می‌خواهد شما تجربه‌ایی راحت از خدمات پزشکی و درمانی داشته باشید. به همین دلیل با متخصصان کارآزموده و آزمایشگاه‌های معتبر همکاری دارد. کلیه کارشناسان مراحل سخت گزینشی را طی کرده‌اند تا بتوانند در منزل شما حضور داشته باشند. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا می‌توان به خدمات تزریقات در منزل هومکا اعتماد کرد؟
هومکا برای ارائه خدمات خود دارای «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است.
چگونه از خدمات تزریقات در منزل هومکا استفاده کنم؟
به سایت هومکا مراجعه کرده و بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.
چه نکاتی هنگام تزریقات در منزل باید توسط پرستار رعایت شود؟
• کنترل علایم حیاتی درهنگام انجام تزریقات • شست و شوی دست پیش از انجام تزریقات • تمامی وسایل شامل:سرنگ، سرسوزن و … پلمپ باشد ویکبار مصرف باشند • اگر بیمار تزریقات متعدد دارد چرخش در ناحیه تزریق انجام شود • محل تزریق تمیز باشد و التهاب و تورم نداشته باشد
چرا "هومکا" برای انجام تزریقات در منزل پیشنهاد می‌شود؟
• در زمان و پول خود صرفه‌جویی می‌کنید • تزریقات شما توسط پرستاران آموزش دیده و مجرب انجام می‌شود • هومکا از کیت‌ها استریلیزه شده و شخصی برای هر بیمار استفاده می‌کند • کیفیت خدمات ارائه شده توسط هومکا بسیار بالاست
آیا می‌توان از خدمت تزریقات در منزل هومکا در همه ساعات شبانه‌روز استفاده کرد؟
بله، کارشناسان مجموعه هومکا برای ارائه خدمات درمانی،‌ آزمایشگاهی و مراقبتی در طول شبانه‌روز آماده هستند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل