تزریقات در منزل سهروردی
خانه
مقالات
تزریقات در منزل سهروردی

تزریقات در منزل سهروردی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/08
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با خیالی راحت از خدمت تزریقات در منزل سهروردی استفاده کنید.
بیش از این وقت خود را برای یافتن یک تیم متخصص درمانی و پزشکی در منطقه سهروردی تهران هدر ندهید. اگر تاکنون از خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی هومکا بهره نبرده‌اید،‌ وقت آن رسیده است که برای وقت و سلامتی خود احترام بیشتری قائل شوید. این مقاله از هومکا به معرفی خدمت تزریقات در منزل سهروردی پرداخته است. با این مقاله همراه شوید تا در مورد انواع تزریقات در منزل اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

تزریقات در منزل سهروردی خدمتی ویژه از هومکا برای ساکنان منطقه سهررودی است. چنانچه در منطقه سهروردی ساکن هستید و نیاز به دریافت خدمات تزریقات در منزل دارید، می‌توانید از مجموعه هومکا کمک بگیرید و بدون اینکه از منزل خارج شوید، تزریق داشته باشید.
ما در مجموعه هومکا به طور ویژه برای ساکنان منطقه سهروردی خدمات تزریقات در منزل سهروردی را تدارک دیده‌ایم تا نیاز ساکنان این منطقه از تهران را تامین کنیم. تزریق آمپول کار بسیار ساده برای پرستار متخصص و در عین حال پیچیده و دشوار برای افراد غیرمتخصص است. این مدل ایهام در تعریف یک کار پزشکی شاید اندکی گیج کننده باشد. ممکن است بپرسید کاری که ساده است چگونه می‌تواند پیچیده و دشوار هم باشد؟ باید بگوییم که تزریق یک آمپول در عین حالی که بسیار سریع و ساده انجام می‌شود، حساسیت‌های بسیار زیادی دارد. بی‌توجهی به حساسیت‌های تزریق آمپول عواقب سخت و جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت. اینکه یک آمپول در کدام قسمت بدن، با چه حجمی و با چه سرعتی تزریق شود، در کیفیت تزریق تاثیر مستقیم دارد. پرستار باید بداند هر آمپول به سبب ماهیت و ذاتی که دارد در کدام قسمت بدن و با چه دوزی باید تزریق شود. در غیر این صورت حوادثی ناگوار و گاها جبران ناپذیر اتفاق خواهد افتاد.

با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره ببرید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

تزریقات در منزل سهروردی

 

حسن استفاده از خدمت تزریقات در منزل سهروردی چیست؟

وقتی به هر دلیلی نمی‌توانید یا نمی‌خواهید از منزل خارج شوید، دریافت خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در منزل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مزیت استفاده از خدمات تزریقات در منزل سهروردی این است که این خدمت بی نیاز از حضور بیمار به مراکز درمانی است. وقتی درخواست تزریقات در منزل هومکا را می‌هید، فقط باید منتظر بمانید تا متخصصان این مجموعه را در محل مورد نظر حاضر ملاقات کنید. برای برخورداری از خدمت تزریقات در منزل شبانه‌روزی همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

استفاده از خدمت تزریقات در منزل برای چه کسانی مناسب است؟

هیچ محدودیتی برای استفاده از خدمت تزریقات در منزل سهروردی برای هیچ کسی وجود ندارد. حتی سالم‌ترین افراد که منع و مشکلی برای رفت و آمد به مراکز درمانی هم ندارند، می‌توانند از این خدمت ویژه استفاده کنند.

✔ تمام افراد با هر درجه‌ای از سلامتی

✔ سالمندان سالم و سالمندان بیمار

✔ بانوان باردار

✔ خانم‌هایی که نوزاد شیرخوار یا کودک در منزل دارند و نمی‌توانند آنها را تنها بگذارند.

✔ افراد با معلولیت‌های مختلف جسمانی و روانی

✔ کودکان و نوزادان

 

هزینه استفاده از خدمت تزریقات در منزل سهروردی چه قدر است؟

اعلام هزینه تزریقات در منزل سهروردی فقط از طریق تماس با مجموعه هوم‌کا امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که چنانچه ما در این قسمت اعلام هزینه کنیم، قطعا کار اصولی و منطقی انجام نداده‌ایم. زیرا هزینه تزریقات در هر جایی به نوع آمپول، نوع تزریق و تعداد تزریق بستگی دارد. همین قدر می‌گوییم که با توجه به شرایط اقتصادی موجود تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا هزینه‌ها سنگین نباشد و تمام افراد با هر درجه‌ای از توان اقتصادی بتوانند از این خدمت پر منفعت استفاده کنند.

 

محدوده تحت پوشش تزریقات در منزل سهروردی کجاست؟

تمام محدوده سهروردی تحت پوشش خدمات تزریقات در منزل است. در هر کجای این منطقه که ساکن باشید، می‌توانید با یک تماس تلفنی از این خدمات ویژه استفاده کنید. همکاران ما پس از ثبت درخواست شما و بعد از انجام هماهنگی‌های اولیه در اسرع وقت در محل حاضر می‌شوند و کار تزریقات را انجام می‌دهند.

برای ثبت رایگان سفارش می‌توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

چرا تزریقات در منزل سهروردی باید استاندارد باشد؟

پاسخ این سوال بدون هیچ توضیح اضافه‌ای کاملا مشخص است. هر خدمتی، هر کالایی و هر تسهیلاتی در صورت غیر استاندارد بودن نه تنها مفید فایده نخواهد بود، بلکه مضرات زیادی هم به همراه خواهد داشت. بنابراین تزریق غیر استاندارد و غیر اصولی در حالت کلی هیچ فایده‌ای ندارد و ضررهای بسیار زیادی هم دارد. اما اینکه ضرر و تاثیرات منفی تزریق غیر استاندارد چیست؟ سوال مهمی است که پاسخ آن می‌تواند کمک کند تا حواستان را بیشتر جمع کنید و کار تزریق آمپول را کار ساده و سبکی ندانید.
از عوارض تزریق عضلانی غیراصولی و غیر استاندارد می‌توان به عفونت و آبسه و درد در محل تزریق، انقباض غیرطبیعی عضلانی‌ـ‌ اسکلتي، شکسته ‌شدن سوزن در داخل بدن، ورود سوزن به داخل استخوان يا عروق اصلي و از همه خطرناک‌تر ورود سوزن به داخل عصب و فلج و ناکارآمدي هميشگي عضو اشاره کرد.
از عوارض تزریق وریدی غیر استاندارد و غیر اصولی هم می‌توان به التهاب ورید و عفونت محل تزریق، خونریزی زیر پوستی، بروز حساسيت‌هاي ناگهاني دارويي و از همه خطرناک‌تر ادم ريوي که بر اثر نبود تنظيم سرعت ورود مايعاتي همچون سرم به داخل رگ است و به نوعي موجب حبس بيش از حد آب در عروق مي‌شود، اشاره کرد. اشتباه در شناسايي نوع تزريق و ناآگاهي در نحوه اختلاط داروهاي تزريقي ترکيبي مي‌تواند منجر به شوک و در نهايت مرگ بيمار شود.

در سایت پزشکی خط سلامتی(Health Line) در رابطه با عوارض تزریق وریدی این‌طور می‌خوانید:

به طور کلی تزریق IV یا همان وریدی بی‌خطر است. با این حال احتمال بروز برخی عوارض وجود دارد. داروهایی که به این صورت تزریق می‌شوند، تاثیرات خود را بسیار سریع نشان می‌دهند. به همین دلیل عوارض احتمالی آنها نیز بسیار سریع‌تر  از دیگر روش‌های تزریق مشاهده خواهد شد. 

عفونت، آسیب به رگ،‌ تورم  در ناحیه تزریق از جمله عوارض احتمالی این تزریق به‌شمار می‌روند. در موارد بسیار نادر افراد با واکنش‌های آلرژیک و اختلالات تنفسی نیز مواجه می‌شوند.

تزریقات در منزل سهروردی

 

روش های مختلف تزریق آمپول در قالب خدمات تزریقات در منزل سهروردی

هر آمپول و هر دارویی به تناسب ذات و ماهیتی که دارد، باید به روش جداگانه و ویژه‌ای تزریق شود. دارویی که باید به شکل عضلانی تزریق شود، تزریق وریدی آن می‌تواند حادثه ساز و خطرآفرین باشد. بنابراین اینکه پرستار بداند کدام آمپول را به کدام روش تزریق کند، بسیار بسیار اهمیت دارد.

✔ تزریقات زیر پوستی
تزریق زیر پوستی، تزریق در لایه چربی زیرین پوست است. داروهایی مانند انسولین، مورفین به شکل زیر پوستی تزریق می‌شوند.

✔ تزریق عضلانی
تقریبا همه افراد از تزریق عضلانی حداقل یک بار خاطره دارند. تزریق در عضله باسن یا بازو و یا ران متداول‌ترین نوع تزریق است که برای آمپول‌های مختلف از جمله پنی‌سیلین یا ویتیامین‌ها، واکسن‌ها و ... کاربرد دارد.

✔ تزریق داخل پوستی
تزریق به داخل غشای میانی پوست، تزریق پوستی است. تزریق پوستی طولانی‌ترین زمان جذب را در مقایسه با تزریقات زیرپوستی و تزریق عضلانی دارد. از این نوع تزریق برای آزمایش‌های تشخیص حساسیت، مثل آزمایش توبرکولین و آلرژی و بیهوشی موضعی استفاده می‌شود.

✔ تزریقات وریدی
این نوع تزریق توسط یک سوزن یا لوله به طور مستقیم داخل رگ انجام می‌شود. وصل سرم در منزل از جمله تزریقات وریدی به‌شمار می‌رود. 

✔ تزریقات نخاعی
این نوع تزریق برای یک درمان کامل‌تر تسکین درد یا برای تشخیص علت درد کمر انجام می‌شود.

 

آیا تزریقات در منزل سهروردی ترس دارد؟

ترس از تزریق به هر شکلی خصوصا به صورت عضلانی گرچه بیشتر در بین کودکان و نوزادان متداول و شایع است، اما احتمالا تعجب می‌کنید که بدانید بسیاری از بزرگسالان نیز از تزریق آمپول واهمه دارند. ترس از ورود یک جسم خارجی به بخشی از عضله بدن و درد ناشی از آن باعث می‌شود که بسیاری استفاده از داروهای خواراکی را به تزریق آمپول ترجیح دهند. این در حالی است که اگر تزریق توسط یک فرد ماهر و با رعایت تمام استانداردهای لازم انجام شود، هیچ ترسی ندارد. تنها کافی است در هنگام تزرق آمپول چند نفس عمیق بکشید و بدن خود را رها کنید و تمرکزی روی تزریق نداشته باشید. سفت نگه داشتن عضلات بدن از ترس تزریق، تزریق را دردناک می‌کند، حتی اگر یک پرستار با مهارت بالا کار تزریق را انجام دهد. برای کودکان خود و حتی نوزادان خود توضیح دهید که قرار است چه اتفاقی بیفتد و بعد از تزریق آمپول چه چیزی را تجربه خواهند کرد. این کار را در قالب شعر و داستان انجام دهید و این موضوع را واقع‌گرایانه برای آنها شرح دهید.

همین حالا با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

برای تزریق آمپول به این موارد توجه کنید

✔ از مراکز معتبر و افراد مطمئن برای تزریق آمپول کمک بخواهید.

✔ پیش از تزریق از تاریخ مصرف آمپول یا سرنگ مطمئن شوید.

✔ از پرستار بخواهید که پیش از تزریق دست‌های خود را با آب و صابون بشوید و دستکش بپوشد.

✔ حتما باید برای استریل محل تزریق از پنبه یا پد الکلی استفاده شود و هرگز پنبه الکل از قبل آماده شده استفاده نشود.

تزریق عضلانی در منزل حتما به صورت خوابیده روی شکم و با پاهای کاملا باز بعد از یک نفس عمیق باید انجام شود.

✔ فرو بردن و بیرون کشیدن سوزن باید با سرعت انجام شود، اما تزریق محلول به آرامی انجام گیرد.

✔ ترجیحا بیمار قبل از تزریق استحمام کند؛ زیرا پوست تمیز عفونت‌های احتمالی ناشی از تزریق را به حداقل می‌رساند.

✔ اگر قرار است چندین تزریق انجام دهید، حتما محل تزریق را بعد از هر بار تزریق تغییر دهید.

✔ کودکان را از تزریق نترسانید. برای آنها کاملا شرح دهید که قرار است چه اتفاقی بیفتد. ترس از تزریق در کودکی اگر از بین نرود، تا بزرگسالی می‌تواند ادامه داشته باشد.

تزریقات در منزل سهروردی

 

تزریقات در منزل سهروردی با هومکا

هومکا یک مجموعه مراقبتی، درمانی و پزشکی است که رسالت خود را سلامتی افراد جامعه قرار داده است. در مجموعه هومکا همه خدمات معتبر و شفاف هستند. کاربر از همان ابتدا می‌داند که قرار است که چه خدماتی را چگونه دریافت کند. در مجموعه هومکا هیچ ادعایی برای بهترین بودن وجود ندارد. واقعیت این است که تیم هومکا همواره تلاش می‌کند تا خدماتی درخور و شایسته کاربر ارائه دهد. تشخیص بهترین بودن یا نبودن با کاربر است. واقعیت این است که تا زمانی که خدمات هومکا را حداقل برای یک بار تجربه نکنید، نمی‌توانید کیفیت آنها را تشخیص دهید. تزریقات در منزل سهروردی تنها یک نمونه از خدمات متنوع مجموعه هومکا است. چنانچه تمایل دارید از خدمت تزریقات در منزل سهروردی استفاده کنید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.  

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا امکان تزریق وریدی در منزل وجود دارد؟
بله. هومکا برای این منظور از متخصصین باتجربه بهره می برد.
چگونه می‌توانم از خدمت وصل سرم در منزل استفاده کنم؟
کافی است به سایت هومکا مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت رایگان ثبت نمایید.
آیا تزریقات کودکان در منزل نیز انجام می‌شود؟
بله. هومکا آماده ارائه این خدمت به مخاطبان خود است.
آیا تزریق وریدی درد دارد؟
ورود هر جسمی به بدن می‌تواند با درد همراه باشد. تزریق وریدی درد غیر قابل تحملی ندارد. در بسیاری از مواقع محل تزریق با استفاده از داروهای موضعی، بی‌حس خواهد شد.
چگونه می‌توانم درد پس از تزریق را کاهش دهم؟
یک راه‌حل ساده وموثر برای این موضوع استفاد از کمپرس سرد است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل