تزریقات در منزل شبانه‌روزی
خانه
مقالات
تزریقات در منزل شبانه‌روزی

تزریقات در منزل شبانه‌روزی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام خدمات تزریقات در منزل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با هومکا!
به راحتی می‌توانید برای انجام تزریقات، به جای رفت و آمد به مراکز درمانی، تنها با یک تماس با مجموعه هومکا، انواع خدمات تزریقات در منزل را از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب انجام دهید.

برای درمان طیف وسیعی از بیماری‎‌ها لازم است دارو به صورت تزریقی استفاده شود. به این ترتیب اثر درمانی آن سریع‌تر و بهتر خواهد بود. برای این منظور پزشکان از روش‎‌های متعددی استفاده خواهند کرد. در بیشتر مواقع داروها به صورت تزریق عضلانی تجویز می‎‌شوند. مجموعه هومکا سعی کرده است با ارائه خدمت تزریقات در منزل بخشی از نگرانی و دغدغه‎‌های شما را کاهش دهد. بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا تجربه‌ایی متفاوت از خدمات درمانی در منزل داشته باشید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

خدمات تزریقات در منزل شبانه روزی

خدمات تزریقات در منزل شبانه‎‌روزی که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب قابل انجام است، می‌‎تواند شامل موارد زیر باشد:

وصل سرم

وصل سرم جزء تزریقات وریدی به‎‌شمار می‌‎آید. استفاده از آن در درمان بسیاری از بیماری‎‌ها رایج است. همچنین گاهی اوقات هدف از تجویز آن تقویت بدن است. در برخی شرایط همراه با سرم، دارو نیز به داخل آن تزریق خواهد شد. به این ترتیب محلول سرمی به تدریج وارد بدن می‌‎شود. این تکنیک تزریق زمان‎‌بر است. به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می‎‌دهند از خدمات وصل سرم در  منزل بهره ببرند.

تزریق انواع دارو

گاهی اوقات شرایط بیمار به‌‎گونه‎‌ایی است که مصرف داروهای خوراکی برای درمان موثر نخواهد بود. داروهای خوراکی از طریق سیستم گوارشی جذب خواهند شد. به همین دلیل به زمان بیشتری برای تاثیرگذاری نیاز دارند. در این شرایط پزشکان با توجه به وضعیت بیمار، تزریق دارو را پیشنهاد خواهند کرد.

برخی بیماران نیز با مصرف داروهای خوراکی دچار ناراحتی‌‎های گوارشی می‎‌شوند. پزشکان برای این دسته از افراد نیز تزریق دارو را پیشنهاد خواهند کرد.

همچنین برخی بیماران به دلیل شرایط خاصی که دارند باید در فواصل زمانی معین دارو دریافت کنند. مراجعه مکرر به مراکز درمانی برای آنها خسته‎‌کننده است. به همین دلیل ترجیح می‌‎دهند از خدمت تزریقات در منزل شبانه‌روزی بهره ببرند. به این ترتیب دیگر نگران حضور در مراکز درمانی را نخواهند بود و با نسخه پزشک می‌توانند تزریق دارو در منزل را درخواست دهند. 

کودکان از جمله گروه‌‎هایی هستند که هنگام حضور در مراکز درمانی دچار استرس می‎‌شوند. محیط امن خانه به آنها آرامش خواهد داد و به این ترتیب از میزان ترس و استرس آن‌ها کاسته می‌‎شود. 

تزریقات در منزل شبانه‌روزی

 

 چنانچه در مورد خدمت تزریقات کودکان در منزل به مشاوره نیاز دارید همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

چه تزریقاتی در منزل انجام می شوند؟

 طیف وسیعی از تزریقات در منزل قابل اجرا هستند. البته این موضوع تا حدود زیادی به نوع بیماری، نوع دارو و وضعیت سلامتی افراد بستگی دارد. به طور کلی می‌‎توان گفت تزریقات زیر در منزل اجرا می‎‌شوند:

تزریق عضلانی

بیشتر داروها به این شیوه تزریق می‎‌شوند. در این حالت سرنگ به عمق عضله نفوذ کرده و دارو از طریق رگ‎های خونی وارد بدن می‌‎شود. عضله چهار سر ران، عضلات سرینی، ناحیه‌ مفصل ران در لگن و ناحیه بالای بازو برای انجام این تزریق مناسب هستند. اگر این تزریق به درستی انجام شود،‌ عوارض خاصی نخواهد داشت. سایت معتبر خط سلامتی(Health Line)‌ در این رابطه اینگونه نوشته است:

 احساس ناراحتی پس از تزریق عضلانی امری طبیعی است. اما با بروز علائم زیر لازم است هر چه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه نمایید:

  • احساس درد شدید در ناحیه تزریق
  • سوزن سوزن شدن یا احساس  بی حسی
  • قرمزی ، تورم یا  احساس گرما در محل تزریق
  • تخلیه خون یا مایعات در محل تزریق
  • خونریزی شدید و  طولانی مدت
  • بروز واکنش‌های آلرژیک ، مانند اختلالات تنفسی یا تورم صورت

با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید از خدمت تزریق عضلانی در منزل بهره‌مند شوید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

تزریق وریدی

زمانی که بیمار به تاثیر فوری دارو نیاز دارد، از این شیوه تزریق استفاده خواهد شد. در این حالت دارو به طور مستقیم وارد جریان خون شده و در سراسر بدن پخش می‌‎شود.

تزریق زیر پوستی یا زیر جلدی

در این شیوه دارو بوسیله یک سوزن کوتاه به بافت چربی زیر پوست وارد می‎‌شود.  اطراف شکم، بازو و ران برای این نوع تزریق مناسب هستند. داروهای مسکن و انسولین به این شیوه تزریق خواهند شد.

تزریق داخل مفصلی

این تزریق برای کاهش درد مفصل‎‌های آسیب‎‌دیده کاربرد دارد. در این تکنیک دارو به داخل مفصل تزریق خواهد شد. آن دسته از بیمارانی که از آسیب‎‌های مفصلی شدید رنج می‌‎برند، کاندیدای مناسبی برای این تزریق خواهند بود. در این حالت معمولا شیوه‌‎های مرسوم درمان نتیجه مثبت به همراه ندارند.

تزریق رمدسیویر

تزریق این دارو نیز در صورت تجویز پزشک و اینکه قبلا یکبار آن را تزریق کرده باشید، توسط مجموعه هومکا امکان‌پذیر است. اگر قصد تزریق رمدسیویر را دارید، با مجموعه هومکا در تماس باشید.

تزریقات در منزل شبانه‌روزی

 

تزریقات بانوان در منزل شبانه روزی

برای بسیاری از بانوان مهم است که مشکلات پزشکی خود را با متخصصین خانم در میان بگذارند. به همین دلیل همواره به دنبال چنین مراکزی هستند. مجموعه هومکا این نیاز جامعه را درک کرده و سعی کرده است قدمی مثبت در این زمینه بردارد. بانوان متخصص زیادی با این مجموعه همکاری دارند و می‎‌توانند انواع خدمات درمانی مانند تزریقات زنان در منزل را به مخاطبان خانم ارائه دهند. همچنین در کنار آن می‌توانید از خدمات مراقبتی و آزمایشگاهی مانند پرستاری از بیمار قلبی،‌ پرستار سالمند معلول،‌ آزمایش شبانه‌روزی در منزل و ... نیز بهره ببرید. برای این منظور کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا سفارش خود را  به صورت کاملا رایگان ثبت نمایید. کارشناسان ما در کوتاه‎‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل
 

آیا تزریقات در منزل به نسخه پزشک نیاز دارد؟

بهتر است بدانید که برای انجام تزریقات در منزل حتما نیاز به نسخه پزشک دارید و در اینصورت به راحتی می‌توانید تا با تماس با مجموعه هومکا، تزریقات خود را بدون آنکه نیاز باشد از منزل خارج شوید، انجام دهید.

 

هزینه تزریقات در منزل شبانه روزی

قیمت تزریقات شبانه‌روزی با توجه به تعرفه آن تعیین می‌‎شود. در این راستا فاکتورهایی مانند وضعیت بیمار، نوع تزریق، نوع دارو، تعداد مراجعه متخصص در منزل و بعد مسافت بر روی هزینه نهایی تاثیرگذار خواهند بود.

مجموعه هومکا تمام تلاش خود را کرده است تا خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی خود را با کیفیتی مطلوب در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. هزینه درمان همواره یکی از دغدغه‎‌های خانواده‌‎ها است. به همین دلیل ما سعی کرده‌‎ایم، قیمتی متعادل برای خدمات خود تعیین کنیم تا مخاطبان بیشتری را پوشش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.  

 

انجام تزریقات در منزل شبانه‌روزی با هومکا!

به طور کلی، شما می‌توانید انواع تزریقات خود را بدون آنکه نیاز باشد به مراکز درمانی مراجعه کنید، در منزل خود انجام دهید. البته بهتر است بدانید که برای این کار نیاز است تا حتما نسخه پزشک داشته باشید. اگر قصد انجام خدمات تزریقات در منزل تهران بصورت شبانه روزی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب را دارید، کافی است با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چگونه می‌توان از خدمت تزریقات در منزل به طور شبانه‌روزی استفاده کرد؟
کافی است از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با هومکا در تماس باشید.
خدمت تزریقات در منزل توسط چه کسانی انجام می‌شود؟
کلیه خدمات درمانی،‌ آزمایشگاهی و مراقبتی توسط متخصصین و افراد آموزش دیده انجام خواهد شد. به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی نیست.
آیا برای خدمت تزریقات در منزل باید هزینه بیشنری پرداخت کرد؟
قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعرفه‌ایی که برای آن در نظر گرفته شده است،‌ محاسبه شود. عواملی مانند تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل،‌ نوع دارو،‌ نوع تزریق و ... در تعیین قیمت موثر هستند.
آیا امکان وصل سرم در منزل وجود دارد؟
بله. در این رابطه با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
آیا در صورت بروز مشکل احتمالی هومکا از مخاطبان خود پشتیبانی می‌کند؟
هومکا برای ارائه خدمات خود با افراد متخصص و باتجربه همکاری دارد. به همین دلیل مطمئن باشید خدمات از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. در صورت بروز مشکل احتمالی، هومکا تا پایان کار از مخاطبان خود حمایت خواهد کرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل