تزریقات در منزل شاهین ویلا
خانه
مقالات
تزریقات در منزل شاهین ویلا

تزریقات در منزل شاهین ویلا

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/08
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
دریافت خدمات با کیفیت تزریق در منزل با هومکا.
خدمت تزریقات در منزل شاهین شهر این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا دیگر دغدغه مراجعه به مراکز درمانی را نداشته باشید. اگر می‌خواهید با خدمات تزریقات در منزل بیشتر آشنا شوید مقاله زیر از هومکا را از دست ندهید. در این مقاله سعی شده است اطلاعات مفیدی در مورد انواع تزریق، مزایای و هزینه تزریق در منزل و... ارائه شود.

به کمک خدمت ویژه تزریقات در منزل شاهین شهر دیگر نیازی ندارید برای انجام هر نوعی از تزریق، به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مراجعه کنید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دلایل مختلف امکان مراجعه به درمانگاه‌ها را ندارند، استفاده از این خدمت ویژه برای آنها بسیار مفید و کاربری خواهد بود.
چنانچه در شاهین شهر ساکن هستید و به دلایل مختلف نمی‌توانید برای انجام کار تزریق به مراکز درمانی مراجعه کنید، اکنون این فرصت ویژه برای شما فراهم شده است تا از خدمت مفید و کاربری تزریقات در منزل شاهین شهر استفاده کنید. تیم تزریقات در منزل شاهین شهر تلاش کرده است با ارائه خدمات با کیفیت و کاربردی بخشی از نیازهای درمانی و مراقبتی بیماران را بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی رفع و رجوع کند. با توجه به اینکه تزریق آمپول در عین سادگی بسیار حساس است، حتما باید از مراکزی برای تزریق آمپول کمک بگیرید که کار تزریق توسط پرستاران ماهر و با تجربه انجام می‌شود. توجه داشته باشید که تزریق اشتباه و تزریق غیر استاندارد می‌تواند به نقص عضو و یا حتی مرگ ختم شود. بنابراین هرگز تصور نکنید که تزریق آمپول کار ساده‌ای است.

چنانچه مایل باشید می‌توانید در این زمینه از مشاوره رایگان متخصصان هومکا استفاده کنید. همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

تزریقات در منزل شاهین شهر

 

مزیت استفاده از خدمات تزریقات در منزل شاهین شهر چیست؟

مهمترین و اصلی‌ترین مزیت استفاده از خدمت تزریقات در منزل شاهین شهر این است که بیمار نیازی ندارد به مراکز درمانی مراجعه کند. استفاده از این خدمت ویژه نه تنها برای افرادی که به دلایل مختلف امکان تردد به مراکز درمانی را ندارند، مفید و کاربردی است، بلکه برای افرادی که مشکلی برای رفت و آمد و تردد ندارند هم بسیار خوب است.

 

تزریقات در منزل شاهین شهر برای چه کسانی مفید است؟  

✔ سالمندان و افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند و امکان تردد راحت ندارند.

✔ مادران باردار

✔ مادرانی که نوزاد دارند و نمی‌توانند نوزاد را تنها بگذارند.

✔ افراد معلول با هر درجه‌ای از معلولیت

✔ نوزادان و کودکانی که از محیط‌های درمانی ترس و واهمه دارند.

✔ افرادی که در نزدیکی محل زندگی‌شان مرکز درمانی وجود ندارد.
برای ثبت رایگان درخواست بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

هزینه انجام تزریقات در منزل شاهین شهر

صحبت کردن در مورد هزینه‌ها بدون اینکه خدمتی ارائه و انجام شده باشد، به هیچ وجه اصولی و منطقی نیست. هزینه تزریقات در منزل شاهین شهر بر اساس نوع تزریق و تعداد تزریق مشخص می‌شود. برای اطلاع دقیق از هزینه‌ها باید تماس بگیرید. بعد از اینکه نوع آمپول و نوع تزریق مشخص شود، هزینه تزریق به شما اعلام خواهد شد.

 

 مناطق تحت پوشش تزریقات در منزل شاهین شهر    

سراسر منطقه شاهین شهر، تحت پوشش خدمت تزریقات در منزل هومکا قرار می گیرد. بنابراین در هر کوچه و خیابان و محله‌ای از شاهین‌شهر که ساکن باشید، می‌توانید به راحتی از این خدمت پر منفعت استفاده کنید.
در ادامه سعی داریم که نکات مهمی در خصوص تزریقات در منزل را تقدیم حضوتان نماییم.

تزریقات در منزل شاهین شهر

 

عوارض تزریق غیر اصولی

با توجه به اینکه تزریقات یک کار ساده و در عین حال با حساسیت بسیار بالایی است، حتما باید توسط افراد دوره دیده و به صورت استاندارد و اصولی انجام شود. در غیر این صورت عوارض متعددی خواهد داشت. از عوارض تزریق عضلانی غیراصولی می‌توان به عفونت و آبسه و درد در محل تزریق، انقباض غیرطبیعی عضلانی‌ـ‌ اسکلتي، شکسته ‌شدن سوزن در داخل بدن، ورود سوزن به داخل استخوان يا عروق اصلي و از همه خطرناک‌تر ورود سوزن به داخل عصب و فلج و ناکارآمدي هميشگي عضو اشاره کرد.
از عوارض تزریق وریدی هم می‌توان به التهاب ورید و عفونت محل تزریق، خونریزی زیر پوستی، بروز حساسيت‌هاي ناگهاني دارويي و از همه خطرناک‌تر ادم ريوي که بر اثر نبود تنظيم سرعت ورود مايعاتي همچون سرم به داخل رگ است و به نوعي موجب حبس بيش از حد آب در عروق مي‌شود، اشاره کرد. اشتباه در شناسايي نوع تزريق و ناآگاهي در نحوه اختلاط داروهاي تزريقي ترکيبي مي‌تواند منجر به شوک و در نهايت مرگ بيمار شود.

همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا با خیالی آسوده خدمت تزریقات در منزل را دریافت نمایید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

چرا تزریق اصولی و استاندارد مهم است؟

با توجه به اینکه تزریق اشتباه و غلط می‌تواند به نقص عضو و حتی مرگ و مشکلات دیگری ختم شود، مهم است که این خدمت توسط پرستار در منزل انجام شود. این افراد به اندازه کافی دانش و تجربه برای این کار را دارند. 
باید بدانید و آگاه باشید که بیشتر افرادی که کار تزریق در مکان‌های بدون مجوز را انجام می‌دهند، ناآگاه به دانش پزشکی هستند و معمولا به صورت تجربی در مراکز غیررسمی در دوره‌های کوتاه‌مدت، تزریقات را آموزش دیده‌اند. لذا چنانچه می‌خواهید یک پرستار یا بهیار خانگی استخدام کنید، حتما مدارک معتبر و مستند از او بخواهید و هرگز اجازه ندهید که هر کسی به بیمار شما آمپول تزریق کند. حتی اگر قرار است یک آمپول ویتامین تزریق شود، باید اصولی و استاندارد و در جای درست تزریق شود. تزریق غیر اصولی نه تنها عوارض جسمانی برای بیمار به دنبال دارد، بلکه برای تزریق کننده نیز پیگرد قانونی دارد.
به طور کلی تزریقات باید در بیمارستان یا درمانگاه‌های مجهز به فوریت‌های پزشکی انجام شود؛ مگر اینکه یک تیم تزریقات در منزل با تجهیزات و امکانات کامل در محل حاضر شوند و کار تزریق را انجام دهند؛ مثل تیم تزریقات در منزل شاهین شهر. در حقیقت آمپول زدن فقط سرنگ و الکل و چسب نمی‌‌خواهد؛ با توجه به ورود یک ماده شیمیایی به بدن، همواره امکان مواجه شدن با عوارض تزریق از جمله شوک یا تشنج وجود دارد. بنابراین حتما باید تجهیزات پزشکی لازم برای کنترل چنین وضعیت‌هایی فراهم باشد.
تزریق یک آمپول مستلزم شناخت درست دارو هم هست. پرستار باید بداند که کدام دارو را به کدام روش تزریق و با چه دوزی وارد بدن بیمار کند. بنابراین تزریق در محل درست، تزریق به شکل درست، تزریق دوز درست و بررسی تاریخ انقضای دارو از مهمترین وظایف پرستاری است که مسئولیت تزریق را بر عهده می‌گیرد.

تزریقات در منزل شاهین شهر

 

انواع تزریقات در منزل شاهین شهر

✔ تزریقات زیر پوستی
تزریق زیر پوستی، تزریق در لایه چربی زیرین پوست است. داروهایی مانند انسولین، مورفین به شکل زیر پوستی تزریق می‌شوند.

✔ تزریق عضلانی
تقریبا همه افراد از تزریق عضلانی حداقل یک بار خاطره دارند. تزریقات عضلانی در منزل در نواحی عضله باسن، بازو و یا ران انجام خواهد شد. این تزریق برای آمپول‌های مختلف از جمله پنی‌سیلین یا ویتامین‌ها، واکسن‌ها و ... کاربرد دارد. سایت معتبر اخبار روز پزشکی(Medical News Today) در مورد این تزریق می گوید:

برای کاهش درد تزریق عضلانی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

هنگام تزریق عضله را منقبض نکنید. 

قبل از تزریق از کرم‌های بی‌حس‌کننده استفاده نمایید. 

اجازه دهید الکل به طور کامل در ناحیه مورد نظر خشک شود. به این ترتیب در ناحیه تزریق احساس سوزش نخواهید داشت. 

برای بی‌حس کردن می‌توانید از یخ و کمپرس سرد نیز استفاده نمایید. 
اگر قرار  است تزریق به دفعات انجام شود، بهتر  است چندین عضله مختلف را انتخاب نمایید. این امر از زخم شدن ناحیه تزریق جلوگیری خواهد کرد.

✔ تزریق داخل پوستی
تزریق به داخل غشای میانی پوست، تزریق پوستی است. تزریق پوستی طولانی‌ترین زمان جذب را در مقایسه با تزریقات زیرپوستی و تزریق عضلانی دارد. از این نوع تزریق برای آزمایش‌های تشخیص حساسیت، مثل آزمایش توبرکولین و آلرژی و بیهوشی موضعی استفاده می‌شود.

✔ تزریقات وریدی
این نوع تزریق توسط یک سوزن یا لوله به طور مستقیم داخل رگ انجام می‌شود.

✔ تزریقات نخاعی
این نوع تزریق برای یک درمان کامل‌تر تسکین درد یا برای تشخیص علت درد کمر انجام می‌شود. با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید انواع خدمات تزریقات در منزل به راحتی و با کیفیتی مطلوب دریافت کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

توصیه هایی برای تزریقات در منزل شاهین شهر

✔ حتما و در هر شرایطی از افراد دوره دیده و مطمئن برای تزریق تمام آمپول‌ها کمک بگیرید.

✔ پیش از تزریق از تاریخ مصرف آمپول یا سرنگ مطمئن شوید.

✔ از پرستار بخواهید که پیش از تزریق دست‌های خود را با آب و صابون شسته و دستکش بپوشد.

✔ حتما باید برای استریل محل تزریق از پنبه یا پد الکلی استفاده شود و هرگز پنبه الکل از قبل آماده شده استفاده نشود. به کار بردن عطرهای الکل‌دار یا ترکیبات این چنیني نیز منع مصرف دارد.

✔ تزریق عضلانی حتما به صورت خوابیده روی شکم و با پاهای کاملا باز بعد از یک نفس عمیق باید انجام شود.

✔ فرو بردن و بیرون کشیدن سوزن باید با سرعت انجام شود، اما تزریق محلول به آرامی انجام گیرد.

✔ ترجیحا بیمار قبل از تزریق استحمام کند؛ زیرا پوست تمیز عفونت‌های احتمالی ناشی از تزریق را به حداقل می‌رساند.

✔ اگر قرار است چندین تزریق انجام دهید، حتما محل تزریق را بعد از هر بار تزریق تغییر دهید. بهتر است محل تزریق را ماساژ ندهید، زیرا دارو سریع‌تر از حد معمول جذب می‌شود.

✔ اگر قرار است کودکی آمپول بزند، هرگز او را از تزریق نترسانید. در عوض برای او تمام اتفاقی که قرار است بیفتد توضیح دهید و از او بخواهید که آرام باشد.

تزریقات در منزل شاهین شهر

 

تزریقات در منزل شاهین شهر با هومکا

چنانچه به هر یک از خدمات درمانی، مراقبتی، پرستاری، پزشکی و آزمایشگاهی مانند تست کرونا در منزل، پزشک در منزل، فیزیوتراپی در منزل،‌ سرم در منزل و ... نیاز دارید، می‌توانید از تیم هومکا کمک بگیرید. رسالت هومکا تضمین سلامتی تمام افراد و آحاد جامعه است. در مجموعه هومکا همواره تلاش بر این است که تمام استانداردهای لازم برای ارائه خدمات درمانی و مراقبتی رعایت شود. هومکا می‌خواهد کسی برای درمان و بهبود وضعیت بیماری خود با مشکل و دشواری روبه رو نباشد. ما در ارائه خدمات خود هیچ ادعایی نداریم. ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم، اما اقرار می‌کنیم که برای بهترین بودن تلاش می‌کنیم و برای اینکه کاربران خود را راضی نگه داریم و نیازهای درمانی متنوع آنها را با رعایت استانداردهای لازم مرتفع کنیم، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
ارائه خدمت تزریقات در منزل شاهین شهر تنها یک نمونه از خدمات متنوع و کاربردی است که در مجموعه هومکا برنامه‌ریزی و تدوین شده است. هومکا تلاش می‌کند سراسر تهران، کرج و حومه و مشهد را تحت پوشش خود داشته باشد و تمام خدمات مراقبتی، درمانی و آزمایشگاهی را در مناطق مختلف به طور یکسان به متقاضیان ارائه دهد. در صورتی که به خدمت تزریقات در منزل شاهین شهر نیاز دارید می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

کدام تزریقات در منزل انجام می‌شوند؟
از جمله خدمات تزریقات در منزل می‌توان به تزریق عضلانی، وریدی، زیر جلدی و داخل مفصلی اشاره کرد.
آیا خدمات تزریقات در منزل به صورت متناوب نیز ارائه می‌شود؟
بله. بسیاری از بیماران به دلیل شرایط خاصی که دارند باید در محدوده زمانی معین تزریق دارو را انجام دهند. هومکا در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
چگونه می توانم از خدمت تزریقات کودکان در منزل استفاده کنم؟
برای این منظور کافی است به سایت هومکا مراجعه کرده و با کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست رایگان، سفارش خود را ثبت نمایید.
آیا ممکن است در حین تزریقات در منزل، مشکلی رخ دهد؟
هومکا برای ارائه خدمات خود با کارشناسان باتجربه همکاری دارد. به همین دلیل با خیالی راحت از خدمت تزریقات در منزل هومکا بهره ببرید. در صورت بروز مشکل احتمالی، این مجموعه به طور کامل از مخاطبان خود حمایت خواهد کرد.
هزینه تزریقات در خانه چقدر است؟
قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعرفه آن از شما اخذ خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
خدمت تزریقات هومکا چه مناطقی را پوشش می‌دهد؟
استان تهران، کرج و حومه و مشهد می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل