تزریقات در منزل مجیدیه
خانه
مقالات
تزریقات در منزل مجیدیه

تزریقات در منزل مجیدیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/08
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل با کیفیتی مطلوب و قیمتی متعادل
آیا موافق هستید از خدمات درمانی مانند تزریقات به شیوه‌ایی راحت‌تر استفاده کنید؟ یک راه‌حل خوب و بی‌دردسر برای این موضوع استفاده از خدمت تزریقات در منزل هومکا است. به کدامیک از انواع تزریق در منزل نیاز دارید؟ مشکل خود را با ما در میان بگذارید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم. در اولین قدم به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید تا اطلاعات خوبی از خدمت تزریقات در منزل کسب کنید. به این ترتیب تصمیم‌گیری برای شما آسان‌تر خواهد شد.

به کمک تزریقات در منزل مجیدیه دیگر نیازی ندارید که برای تزریق هر آمپولی به درمانگاه و مراکز درمانی مراجعه کنید. این خدمت ویژه و پر سود با همکاری مجموعه هومکا برای شهروندان منطقه مجیدیه تهیه و تدارک دیده شده است. می‌توانید به کمک خدمت تزریقات در منزل هر نوع آمپولی را که امکان تزریق آن در منزل وجود داشته باشد را تزریق کنید. اگر مایل باشید می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در خانه مجیدیه

تزریقات در منزل مجیدیه برای کسانی در نظر گرفته شده است که به هر دلیل نمی‌توانند برای تزریق آمپول خود به مراکز درمانی مراجعه کنند یا به دلیل هر شرایط خاصی مراجعه به مراکز درمانی را به صلاح خود و سلامتی خود نمی‌دانند. این افراد می‌توانند به راحتی از این خدمت ویژه استفاده کنند. با توجه به این موضوع که تزریق آمپول باید در امنیت کامل انجام شود و لازم است تمام نکات ایمنی برای تزریق ساده‌ترین آمپول‌ها نیز رعایت شود، لذا هرگز نمی‌توان به کسی که تجربه و مهارت کافی برای تزریق آمپول ندارد، اجازه این کار را داد. برای تزریق درست یک آمپول حتما باید از نوع دارویی که تزریق می‌شود و شکل تزریق آگاه بود. برای مثال دارویی که باید به شکل عضلانی تزریق شود، هرگز نباید به صورت وریدی تزریق شود. در غیر این صورت عوارض بد و سنگینی به همراه خواهد داشت. 

تزریقات در منزل مجیدیه

 

مزایای تزریقات در منزل مجیدیه

اگر در منطقه مجیدیه ساکن هستید و به هر دلیلی این امکان را ندارید که برای تزریق آمپول خود از منزل خارج شوید و به مراکز درمانی مراجعه کنید، خدمت ویژه تزریقات در منزل مجیدیه برای شما بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود. با توجه به اینکه برای استفاده از این خدمت بی نیاز از تردد و رفت و آمد هستید، خسته نمی‌شوید و فرصت لازم برای استراحت کامل به منظور بهبودی هر چه سریع‌تر خواهید داشت. 
این خدمت ویژه برای خانم‌های باردار یا مادران تازه زایمان کرده، افراد سالمند با هر درجه از سلامتی یا محدودیت، افراد معلول ذهنی یا معلول جسمی و حرکتی، کودکان و نوزادان و حتی مادرانی که نوزاد یا فرزند کوچک دارند و نمی‌توانند او را در منزل تنها بگذارند و به مراکز درمانی مراجعه کنند، بسیار مفید و کاربردی است. اگر قصد واکسن زدن کودک خود را دارید، خدمت تزریق واکسن کودک در منزل به شما پیشنهاد می‌شود. فقط کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

هزینه تزریقات در منزل مجیدیه

هزینه انجام تزریقات در منزل شبانه‌روزی کاملا به صرفه و منطقی است. گرچه اینجا نمی‌توانیم اعلام هزینه کنیم، زیرا از نوع آمپولی یا تعداد تزریقی که مد نظر شماست، اطلاعی نداریم، اما همین قدر می‌گوییم که در مجموعه هومکا تلاش کرده‌ایم، خدمات خوب خود را طوری ارائه دهیم که اکثریت افراد یا به تعبیر بهتر همه افراد با هر توان مالی بتوانند از این خدمت استفاده کنند. برای اطلاع دقیق از هزینه انجام تزریقات در منزل مجیدیه بهتر است با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید. بعد از مشخص شدن نوع دارویی که قرار است تزریق شود و تعداد تزریقاتی که لازم است انجام شود، هزینه ها مشخص شده و اعلام می‌شود. 

 

کدام آمپول ها در منزل مجدیه تزریق می‌شوند؟

تقریبا تمام آمپول‌ها امکان تزریق در منزل را دارند. مگر آنهایی که خاص هستند و به شرایط خاصی برای تزریق نیاز دارند. باید بدانید که تیم تزریقات در منزل مجیدیه همراه با تجهیزات کامل در محل حاضر خواهند شد. اعضای این تیم متشکل از پرستاران دوره‌دیده و با تجربه‌ای هستند که در همه حال آمادگی کنترل و مدیریت شرایط را دارند. اگر امکان تزریق یک آمپول در منزل وجود نداشته باشد، این موضوع حتما به کاربر اطلاع داده می‌شود و هشدارهای لازم در این باره نیز به او داده می‌شود. 

تزریقات در منزل مجیدیه

 

استاندارد تزریق آمپول چیست؟

استاندارد تزریق آمپول به این معنی است که آمپول در جای درست، به مقدار درست و با روش درست تزریق شود. در غیر این صورت عوارض خفیف تا وخیم و حتی جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت. 

 

عوارض تزریق غیر استاندارد آمپول 

از عوارض تزریق عضلانی غیراصولی و غیر استاندارد می‌توان به عفونت و آبسه و درد در محل تزریق، انقباض غیرطبیعی عضلانی‌ـ‌ اسکلتي، شکسته ‌شدن سوزن در داخل بدن، ورود سوزن به داخل استخوان يا عروق اصلي و از همه خطرناک‌تر ورود سوزن به داخل عصب و فلج و ناکارآمدي هميشگي عضو اشاره کرد. در سایت خط سلامتی(Health Line) به نکاتی در این زمینه اشاره شده است:

با توجه به نکات زیر تزریق عضلانی راحت‌تر انجام خواهد شد. 
قبل از تمیز کردن محل تزریق با  الکل، ناحیه مورد نظر را با کرم‌های بی‌حسی یا یخ تسکین دهید. 
بلافاصله پس از مصرف الکل تزریق را انجام ندهید. لحظاتی کوتاه صبر کنید تا الکل خشک شود. 
اگر پس از تزریق با درد غیر طبیعی همراه با تب و تورم مواجه شدید، با پزشک تماس بگیرید. احتمال بروز عفونت وجود دارد. 


از عوارض تزریق وریدی غیر استاندارد و غیر اصولی هم می‌توان به التهاب ورید و عفونت محل تزریق، خونریزی زیر پوستی، بروز حساسيت‌هاي ناگهاني دارويي و از همه خطرناک‌تر ادم ريوي که بر اثر نبود تنظيم سرعت ورود مايعاتي همچون سرم به داخل رگ است و به نوعي موجب حبس بيش از حد آب در عروق مي‌شود، اشاره کرد. اشتباه در شناسايي نوع تزريق و ناآگاهي در نحوه اختلاط داروهاي تزريقي ترکيبي مي‌تواند منجر به شوک و در نهايت مرگ بيمار شود.

با کلیک بر روی دکمه زیر از خدمات باکیفیت هومکا بهره خواهید برد. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

نحوه تزریقات در منزل مجیدیه

آمپول‌ها با توجه به ماهیتی که دارند به دو صورت تزریق می‌شوند. آمپول‌های رقیق با نیدل کشیده می‌شوند و آمپول‌های روغنی بدون نيدل كشيده می‌شوند. تنها آمپول روغني كه رقيق است و با نيدل مي توان كشيد ديازپام است. براي كشيدن آمپول‌هاي پودری بر حسب نوع آمپول آب مقطر كشيده و مخلوط می‌شود.

 

انواع تزريقات در منزل مجیدیه

تزريق داخل جلدي
در تزريق داخل پوستي، دارو بين لايه‌هاي پوست تزريق مي شود. این شکل از تزریق بيشتر برای تست‌هاي پوستي مثل واكسن ب ث ژ و تست پني سيلين كاربرد دارد.
برای تزریق داخل جلدی محل تزريق باید فاقد پيگمانتاسيون و مو باشد و سطح كاملا صاف باشد. لذا بهترين محل تزريق زیر جلدی ساعد دست است. در این شکل از تزریق نیازی به آسپيره و گرم کردن محل تزریق و ماساژ نیست. 

تزريق زيرپوستي
در اين روش دارو در فضاي چربي زيرپوست بازو و يا سطح داخلي ران تزريق مي‌شود. قسمت خارجي دور بازو، جلوي ران پاها و جلوي شكم مناطق مناسب برای این نوع تزریق هستند. یادآوری می‌کنیم که در افراد انسوليني محل تزريق باید به صورت چرخشي باشد.
از اين روش تزریق براي تزريق داروهاي انسولين، هپارين و سوپرفكت (جهت درمان ناباروري) استفاده مي‌شود و در همه آنها از سرنگ انسولين برای تزریق استفاده می‌شود. 

تزريق داخل عضلاني
متداول‌ترین روش تزریق، تزریق عضلانی است. در تزریق عضلانی دارو زودتر از راه زيرپوستي جذب مي‌شود. زيرا در عضلات عروق بيشتري وجود دارد. بنابراین اگر هدف این باشد که دارو زودتر اثر بگذارد و در شرایطی که تزریق وریدی امکانپذیر نباشد، از تزریق داخل عضلانی استفاده می‌شود. برای تزریق عضلانی باید تزریق در عضله‌ای انجام شود که عصب و رگ نداشته باشد و توده عضلانی مناسبی وجود داشته باشد. 
تزريق عضلاني بايد به آهستگي انجام شود، خصوصا در تزریق دگزا متازون و آمپول‌هاي روغني؛ زیرا تزريق ناگهاني سبب آبسه، تورم و قرمزي در محل تزريق مي شود. پس از تزريق به خصوص در داروهاي روغني، پني سيلين و سفالوسپورين ها و داروهايي كه حجم زيادي دارند، برای جلوگيري از كبود شدن باید محل را گرم كرده و ماساژ داد.
عضله سريني پشتي، پر کاربردترین عضله برای تزریق زیرپوستی است. باید در ربع خارجي این قسمت تزريق انجام شود. با توجه به اینکه حجم اين عضله در اطفال كم است، لذا تزریق عضلانی در داخل ران انجام می‌شود. 
عضله سريني جلويي( جلوي ران) نیز عضله مناسب دیگری برای تزریق عضلانی است که برای افرادی که امکان تزریق در سريني پشتي وجود نداشته باشد، استفاده مي‌شود. 
عضله دلتوئيد، وسط ران و ركتال دیگر مناطق برای تزریق عضلانی هستند که بنابر شرایط خاص و با توجه به قوانین و قواعد تزریق در هر یک از این مناطق، باید به عنوان محل تزریق انتخاب شوند.  

هومکا آماده ارائه خدمت تزریقات عضلانی در منزل نیز است. 

تزريق داخل وريدي (انفوزيون)
از این روش تزریق در مواردی استفاده می‌شود که زمان جذب دارو اهمیت زیادی دارد و تزریق باید سریع و در کمترین زمان جذب شود. اين شکل از تزريق بايد كاملا آرام انجام شود. در هنگام تزريق نيز باید بيمار از نظر علايم حساسيت و شوك تحت نظر باشد.

تزریقات در منزل مجیدیه

 

هنگام تزریقات در منزل مجیدیه چگونه درد را کاهش بدهیم؟

تزریق آمپول به هر حال با یک درد نسبی همراه است. بسته به اینکه آستانه تحمل درد افراد چه قدر باشد، شدت درد کم و زیاد می‌شود. به همین دلیل است که بعد از تزریق یک آمپول توسط یک پرستار مشترک، اظهار نظرات متفاوتی در مورد درد تزریق وجود خواهد داشت؛ زیرا آستانه تحمل درد در افراد مختلف، متفاوت است. با این وجود با انجام اقدامات خاصی بعد از تزریق، می‌توان درد ناشی از آن را کم کرد. یکی از این اقدامات گرما درمانی است. در وهله اول و پیش از تزریق رساندن دمای مایع تزریق به دمای بدن می تواند درد تزریق را قابل تحمل‌تر کند. پس از تزریق، استفاده از حوله گرم، کیسه آب گرم و هر تکنیکی که محل تزریق را گرم نگه دارد، می‌تواند در کاهش درد ناشی از تزریق آمپول موثر باشد. اگر در هنگام تزریق حواس و تمرکز خود را از تزریق بردارید و نفس عمیق بکشید، معمولا درد کمتری احساس می‌کنید. هر چه خود را برای تزریق سفت‌تر نگه دارید، تزریق دردناک‌تری را تجربه خواهید کرد. 

وقت را غنیمت بشمارید و همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل مجیدیه با هومکا

مجموعه هومکا به عنوان مرکزی که خدمات درمان، مراقبت و آزمایشگاه را ارائه می‌دهد، خدمت تزریقات در منزل مجیدیه را نیز برای کاربران خود تهیه و تدارک دیده است. خدماتی که توسط تیم پر تلاش هومکا ارائه می‌شود، کاملا شفاف و معتبر هستند. کاربر از همان ابتدا می‌داند چه خدمتی را در ازای چه هزینه‌ای و با چه کیفیتی دریافت خواهد کرد. هومکا تلاش می‌کند رفاه کاربران را در حوزه درمان، مراقبت و آزمایشگاه تامین کند. برای ثبت درخواست تزریقات در منزل کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا تزریقات درد دارد؟
بله. لازم است خود را برای تحمل دردی کوتاه آماده کنید.
چگونه می‌توان درد تزریق دارو را کاهش داد؟
می توانید از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده کنید.
آیا تزریق می‌تواند باعث عفونت شود؟
بروز عفونت پس از تزریق بسیار نادر است، اما احتمال وقوع آن وجود دارد. هرگونه آلودگی در سطح پوست، سرنگ یا دست پرستار می‌توانید زمینه را برای ورود آلودگی به بدن مهیا کند.
آیا می‌توانم بجای تزریق از داروهای خوراکی استفاده کنم؟
داروهای تزریقی تاثیرات خود را در کوتاه‌ترین زمان نشان می‌دهند. چگونگی مصرف دارو به تشخیص پزشک بستگی دارد.
قیمت خدمات تزریقات در منزل چقدر است؟
هزینه تزریقات در منزل به نوع تزریق بستگی دارد. کارشناسان هومکا در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل